- Katılım
- 27 Haz 2005
- Mesajlar
- 532
slm arkadaslar uzun süredir yazamıyorum benim motor 3000 e geldi su an 3100 km de bazı sorunlarım var hatırlarsanız su eksantrik zinciri sesi vardı gergi degişti ama ses kesilmedi motor ısındıktan sonra cızır cızır bazılarında var bazılarında yok diyor servis gercekten motor ısınınca o hos sesin yerini her gaz verişte cızırtıya bırakıyor bence buda kronik yasayan arkadaslar var burda aynı sorunu sizde durum nasıl?motor 3000 bakımdan dün cıktı titreyen km teli garanti kapsamında degisti hafifte olsa ufak bi titreme var ancak eskisi gibi sapmıyor bugün aksam gösterge panelinin sag tarafındaki yakıt gösterge lambasının yanmadıgını gördüm bikac arkadas daha bahsetmiş bence sepep farlar sürekli acık oldugu için ampuller cabuk gidiyor yaklasık 1 ay öncede aksam kısaların yanmadıgını gördüm yagmurda kalmıstı motor sonra kendiliginden yandı muhtemelen dügmeye su kaçtı son olarak arka bagaj klidini tutan sekman laçka oldu anahtarı atınca kilit anahtarla içeri kaçıyo arada sekmanı sıkıstırıyorum halloluyor fakat değişmesi gerekli bunun haricinde sorunum yok ama su eksantrik zinciri sesi gercekten sinir bozucu
bütün problemler senin motosiklet te toplanmış , umarım bu sorunlarını çözer sorunsuz kullanırsın motosikletini .....