Herkeze merhaba uzun zamandır forumu özellikle sizleri takip ediyorum. Sonunda CBF150 mi de aldım. Motoru tanıdıkça karşılaştıklarımı ve edindiğim tecrübeleri buradan paylaşmak ve sizlerden biri olmak istiyorum.
hayırlı olsun...
dün sağ kapağı açtım baktım bi ne va ne yok diye tanımak lazım

arka stopun hassasiyetini ayarladım gerçi kapağı çıkarmadanda parmağı sokup ayarlanabiliyor...kapağıda sırf çıkarmış olmak için çıkardım zaten,sağda jikle teli falan var bi daha çıkarmamı gerektiricek bişey yok...motor 217 kmye geldi

dün 70 yaptım 500 km ye kadar bu hızı geçmeyi düşünmüyorum sonra her 100 km yapınca 10 km hızımı arttırıp yawaş yawaş zorlucam motoru
bu arada bi tecrübemi paylaşayım...şu amortisör ayarı için olan C şeklindeki anahtarla bi kaç defa zorlamıştım fakat döndürmeyi başaramamıştım tam bi sorun var herhalde diye düşünürken takım çantasında bir türlü ne işe yaramadığını anlamadığım ezilmiş silindir şeklindeki anahtarı aldım C şeklindeki sapa takıp anahtarın boyunu uzattım ve kolayca döndü amortisör

2. kademeye(orta) getirip orda bıraktım...sanırım en ideali o...
görüşürüz