Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
4 Eyl 2005
Mesajlar
1,077
arkadaşlar yan ayaklık bana da hediye edildi ama ben genelde orta sehpayı kullanıyorum çünkü şiddetli rüzgarlarda yan ayaklıktan düşme riski olduğunu söylediler zaten orta sehpa ha da rahat kalkıyor:rendeer:
 
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
374
ya bence cok sacma boyle bır motorun yan ayaklıksız satmak bız bu motoru hep orta sehpayamı alıcaz ufacık bır sey ıcın :farao:
 
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
180
ginger açıklaman için ve benden önce honda'yı aradığın için teşekkür ederim :) bugün motoruma kavuştum ve kar eşliğinde motorumu kullandım :) sanırım bi süre kullanamıycam :( keşke yan ayaklık hediye olsaydı :)
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
ginger motor geçmişini gördüm çok hoş olmuş çalışma:) Keşke herkes böyle geçmiş motor tecrubelerini bizimle paylaşsa:) Çok seviniriz.Benim motor tecrubem olmadığı için paylaşamıyorum :( ,Diğer arkadaşlardanda böyle şeyler bekliyoruz:cat: gingerı bu örnek davranışından dolayıda kutluyorum:rendeer: :rendeer:
 
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
180
valla CBF 150 benim ilk fitesli motorum. Mobiletimle de resim çekilmemiştim yoksa paylaşmak güzel olurdu :)
 
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
180
arkadaşlar cbf 150'in rodajını nasıl yapmalıyım? kimi sık sık vites değiştir dio kimi 70'i geçme dio :silent: kafam karıştı
 
Katılım
4 Eyl 2005
Mesajlar
1,077
arkadaşlar cbf 150'in rodajını nasıl yapmalıyım? kimi sık sık vites değiştir dio kimi 70'i geçme dio :silent: kafam karıştı

dostum şu anda havalar tam rodaj havası çık otoban'a ara ara bas bırak motoru rampa aşağıya allah ne verdiyse bas sonra bırak motor çok güzelaçılacaktır bu havalarda sakın sürekli 70-80 gitme motor sağır kalır:rendeer: ben şu anda 120 km hızı gördüm ama eminimki 130 u görücek belli süre sonra daha 160 km de motorum :rendeer:
 
Katılım
4 Eyl 2005
Mesajlar
1,077
:) waay bee tam rodaj havası ha,120 km yaptın ha.Yazık.Üzümdüm motorunun senden sonraki sahibi için.

benden sonraki sahibi yine ben olacağım için fazla üzülmene gerek yok hem evet tam rodaj havası hava soğuk motor haralet yapmaz tabi basmasını bileceksin dinlendircen tekrar tatlı tatlı bascan bak nasıl açılıyor alet ayrıca 120 yi bir kere görme fırsatımoldu çünkü uçuşa kalkmaya hazırlanıyordumakina yatmasaydım üstüne kesin uçucaktı otoban bu yönden çok tehlikeli ayrıca ginger çok biliyorsan sen yaz da bizlerde bilelim:rendeer:
 
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
180
ginger söle yaw bişi nası yapiym bu rodajı. ben sürekli viteslerle oynuyorum (sekman otursun diyeymiş) ve 70i geçmiorum. nası yapcam :silent:
 
Katılım
4 Eyl 2005
Mesajlar
1,077
Sağolsun Honda bu motoru yapmış yanınada kullanım kitapçığını yapmış,vermiş, içinde aklına gelebilecek herşeyi yazmış.
Daha ben ne yazayım?
vallah kitapta 60'ı geçmeyin tarzında bişeyler yazıyor ama 1000 km de 60 la bitmez be dostum yol yapmak lazım otoban da da 60 la gidilmezki ben de zaten hep bas demiyorumki 60 la giderken rampa aşağıya denk geldimi asıl bırak makina süzülsün sonra yine devam 70-80 belli süre sonra yine yüklen bırak başka türlü imkanı yok bu 1000 km yol bitmez ben zaten sadece hafta sonları kullanıyorum şehir içinde scooterım var o yetiyor bana ama hafta sonları bu makinayla yol yapmam lazım gezmekiçin aldım 60 la gidemem zaten dayanamam :cherry: :mrgreen: :rendeer:
 
Katılım
13 Haz 2006
Mesajlar
274
Arkadaşlar Ben Size Nasil Rodaj Yaptiimi Sölim Bunu Söleyende Motor Uzmani 3 5 Motoru Olmuş Bi Insan Bana 80 Ni Geçme Dedi Bende Hiç Geçmiorum Bir Iki Kere Pozisyon Icabi 100ü Gördüm çok Rahat Görüo 100ü Ve 5.Viteste Kullaniorim 65 Ten Sonra.Vites Zaten Ister Istememz Trafikte Bol Bol Değiştiriorum. Fazlada Yüklenmiorum Motor 550 Kmde
 
Katılım
13 Haz 2006
Mesajlar
274
valla benim ilk motorum ama gerçekten çok güsel bi motor bi eksisini görmedim artılarıda yaz yaz bitmez ki motoru gerçekten sağlam iki kişiyle bile atik sadece jiklenin ne işe yaradını anlamış diilim tam açınca motoru stop edio yani ekstradan motor için bişey yapmıo soukken 1 2 dakka sürekli gaza basıorum başka aklına takılan bi soru varsa sor cvpliim
 
Katılım
27 May 2006
Mesajlar
46
Aslında Benim İçinde Onemli Olan Şu kullandığın Cümle Dostum ;iki kişiyle bile atik. Beni Mutlu edende Bu :)

Ben Ybr Kullanıyordum Tek kişi Tamam lafım Yok zayıfımda 70kilo Beni iyi Goturuyordu, Ama arkaya Arkadaşımı aldığım zaman Motor Bağırıyor adeta Buda beni Sinir ediyordu.diyeceksiniz 125 cc daha ne beklıyorsun ama insan rahatsız oluo napim:) Benim için en onemlı faktor 2 kişi bindiğinde Motor kasmasın rahat gitsin gerisi pek mühim değil. teşekkürler İzlenimlerin için.

Cikle Konusunu Konustum abimle Onu hallettim problem değil. Ne bilim Rahat cıkıyormu ibre gerci daha açmamışsın motoru bu soru saçma olur. Bılırsınız belkı ybr de seri gecmiyordu km acaba bundada öylemi?

selamlar,
ben arkadaş çevrem nedeni ile sürekli iki kişi gitme imkanı buluyorum. bence iki kişi gayet performanslı motor. tek zorlandığı yer barboros bulvarı. burda vites küçültmen gerekebiliyor..
genel anlamda iyi.
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
EVET BARBOROS BULVARI ÇOK DİK YOKUŞ VE UZUN 2 KİLOMETREYE YAKIN VARDIR ORDA DOĞALDIR MOTORUN ZORLANMASI 4. VİTESTE YİNEDE İİ ÇIKAR ORAYI


Barbaros bulvarı mı dik?:bounce: Oradan bi kaç kez geçtim, hiç de zorlanmadı benim motor? Rodajda olduğu için zorlanmış olmasın. Tabii iki kişi ile zorlanması normal yokuşlarda, dik yokuşlarda tek kişi bile zorlanır. Ama bence Barbaros Bulvarı gibi yokuşlarda tek kişi, özellikle rodajdan sonra rahat çıkıyor, iki kişi bile o kadar zorlanmaz orada, belki daha dik yokuşlarda.
 
Katılım
1 Nis 2006
Mesajlar
148
Boya Projesi

Arkadaşlar kısıtlı bütçeyle aylarca sabretmek ya da 1 sene kredi geri ödemesi için kemer sıkmaktansa cbf 150 yi alıp iyi bir boya operasyonuyla,apachede de ilgimizi çeken tipe sokucam sade ve kaslı.Gereksiz gri ve metal rengi zamazingoları siyaha boyatıcam.Apar topar fikir olsun diye taslak resim çizdim kaliteyi mazur görün.:)



Buarada Boyamayla ilgili tavsiyesi olan varsa sevinirim,kendim yapabilirmiyim,konyadan arkadaşlar varsa nerde yaptırabilirim ?
 
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
89
Arkadaşlar kısıtlı bütçeyle aylarca sabretmek ya da 1 sene kredi geri ödemesi için kemer sıkmaktansa cbf 150 yi alıp iyi bir boya operasyonuyla,apachede de ilgimizi çeken tipe sokucam sade ve kaslı.Gereksiz gri ve metal rengi zamazingoları siyaha boyatıcam.Apar topar fikir olsun diye taslak resim çizdim kaliteyi mazur görün.:)



Buarada Boyamayla ilgili tavsiyesi olan varsa sevinirim,kendim yapabilirmiyim,konyadan arkadaşlar varsa nerde yaptırabilirim ?

Siyaha boyaman motoru güzelleştirir ama bence 2 şeye daha önce çözüm bulmalısın...
1-Eksoz(çok cılız ve sevimsiz duryor)
2-Motor grenajı(motoru gizlersen bence çok daha kalıplı ve havalı olur):cat:
 
Katılım
30 Kas 2005
Mesajlar
613
boyadıktan sonra ruhsata işlemeyi unutma:)
gayet hoş olmuş motorun hali seruven in dedigi gibi egzos biraz ciliz onada bi el at derim:cat:
 
Katılım
13 Haz 2006
Mesajlar
274
boyadıktan sonra ruhsata işlemeyi unutma:)
gayet hoş olmuş motorun hali seruven in dedigi gibi egzos biraz ciliz onada bi el at derim:cat:

bence pek hoş durmamış motoru olduğu gibi bırakmalısınız ben çok memnunum orjinal halinden

Barbaros bulvarı mı dik?:bounce: Oradan bi kaç kez geçtim, hiç de zorlanmadı benim motor? Rodajda olduğu için zorlanmış olmasın. Tabii iki kişi ile zorlanması normal yokuşlarda, dik yokuşlarda tek kişi bile zorlanır. Ama bence Barbaros Bulvarı gibi yokuşlarda tek kişi, özellikle rodajdan sonra rahat çıkıyor, iki kişi bile o kadar zorlanmaz orada, belki daha dik yokuşlarda.

bizim bahsettimizde zaten iki kişi iki kişiyle orayı beşinci viteste zor çıkarırsın rodajdaki motoru baya zorlamış olursun
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst