Selamlar.
Arkadaşlar ; öncelikle bayramınızı ve yeni yılınızı kutluyorum.
Yeni sezona 2.el TWİSTER (CBF250) veya SIFIR CBF150 ile başlamayı düşünüyorum.Daha araştırmalarım sürüyor...
Merak ettiğim 2 konu var.
1.Yan ayaklık meselesini ne yaptınız? Ya da ne düşünüyorsunuz?
Mesela HONDA DYLAN'da motorda orjinal haliyle yan ayak yoktu. Arkadaşım ACTİVA'nın yan ayağını taktırdı ve aynı orjinal gibi oldu.
Peki CF 150 için CBR 125 veya YBR gibi benzer boyutlardaki motorların yan ayakları takılabilir mi? Hiç deneyen oldu mu?
2.Şu far meselesi! Gaz kolunu bıraktığın zaman gerçekten çok dikkat çekecek derecede parlaklıkta azalış oluyor mu?
Arkadaşlar ; öncelikle bayramınızı ve yeni yılınızı kutluyorum.
Yeni sezona 2.el TWİSTER (CBF250) veya SIFIR CBF150 ile başlamayı düşünüyorum.Daha araştırmalarım sürüyor...
Merak ettiğim 2 konu var.
1.Yan ayaklık meselesini ne yaptınız? Ya da ne düşünüyorsunuz?
Mesela HONDA DYLAN'da motorda orjinal haliyle yan ayak yoktu. Arkadaşım ACTİVA'nın yan ayağını taktırdı ve aynı orjinal gibi oldu.
Peki CF 150 için CBR 125 veya YBR gibi benzer boyutlardaki motorların yan ayakları takılabilir mi? Hiç deneyen oldu mu?
2.Şu far meselesi! Gaz kolunu bıraktığın zaman gerçekten çok dikkat çekecek derecede parlaklıkta azalış oluyor mu?