Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 Kas 2005
Mesajlar
271
670 km ben biraz titizim 2 defa yagladım..motorun maşallahı var..sorunsuz..devam..
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
dun aksam eve gıderken
rolantıde calısan bı cbf gordum
hakkaten calıstıgı ıle calısmadıgı bellı olmuo
hıc ses cıkmıodu:)
 
Katılım
15 Eki 2006
Mesajlar
102
arkadaşlar dün akşam bir araba (bir kadın sürücü) bana vurup kaçtı..ölümden döndüm diyebilirim..kazayı anlatayım..güzelyalı sahil yolunda 60 km hızla gidiyordum..yolun ortasında durmuş sola doğru dönmeyi bekleyen araç (ben korne çalmama ve sellektör yapmama rağmen) tam benim geçtiğim sırada, sanki kasıtlı bir olaymış gibi kalkış yaptı..ben arabanın sağ orta yanına kayarak çarptım..ve kadın durması gerekirken kalkışına devam etti..boynum arabanın arka tekerleğinin altında kalıyordu..gerçekten çok dehşet vericiydi..ve kadın öyle yada böyle basıp gitti..ben yolun ortasında darmadağın kalakaldım..etraftan insanlar geldi..bir kurya arkadaş geldi ve ilgilendi sağolsun..aracın plakasını almayı başardım ve bunun hesabını sözde bası kapalı allah korkusu olan ve yine sözde bir kadın ve herşeyden önce muhtemelen bir anne olan kadından soracağım...bendeki hasarlar ; sol diz kapağımın altı yoğun bir şekilde yaralandı.sağ diz kapağımda şişmeler var..ve sol kolumun üst kısımdaki kasta şişmeler var..koruma olarak tek eksiğim dizliklerdi ve bunun önemini ne yazık ki yaşayarak anladım..yapılan pansumandan sonra şimdi daha iyiyim..
motorumdaki hasarlar ;
ön far kırık
sağ sinyal tırnağı kırık, hareket edip duruyor yuvasında
gidon yamuldu
ön grenajda çizikler ve küçük kırıklar var,yani değişecek
motor koruma demirimde çizikler var..allahtan koruma demirim vardı yoksa motor dağılmıştı..

ve sonuç..ucuz kurtuldum yinede..kaskom var ve yaptıracağım hepsini..ama en acısıda insanlığın bu denli yozlaşmış ve tükenmiş olduğu..
 
Katılım
9 Ara 2006
Mesajlar
72
bende cbf 150 hayranı olarak sürekli forumu takip ediyorum. her seferinde cevap yazmasamda ginger kardeş yazılarını büyük keyif alarak okuyorum. eminimki benim gibi birçok insan ve üye olmayan misafirlerde seni ilgiyle takip ediyordur. ama haklısın sürekli sen yazıyosun. sen de küser gidersen ben ve benim gibi aktif katılımcı olmayan fakat sizlerin görüş ve önerilerinizden çoook şeyler öğrenen potansiyel cbf alıcılarını çook üzeersin. fotoğraflar yorumlar harika. bence devam et.

serüvenci kardeş çok geçmiş olsun. bence plakasını yaz forumda. diğer sürücüler de dikkat etsin hiç olmazsa. allah bir daha kaza yaşatmasın inşallah.
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
arkadaşlar mont olarak hangi cins montları tavsiye ediyorsunuz?Belden büzgülü olan tipleri var birde bele kadar (yani kemere kadar olan)racing tipli montlar var.Hangi montu almak daha mantıklı olur? Ben racing tipli olanı beyendim fakat soğuktan etkilenme bakımından belden büzgülüler dahamı iyi olur:silent: ginger hiç olmassa sen cevap ver :) Bugün almaya gidicem olmazsa:silent: kullanan yokmu hiç?
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
arkadaşlar dün akşam bir araba (bir kadın sürücü) bana vurup kaçtı..ölümden döndüm diyebilirim..kazayı anlatayım..güzelyalı sahil yolunda 60 km hızla gidiyordum..yolun ortasında durmuş sola doğru dönmeyi bekleyen araç (ben korne çalmama ve sellektör yapmama rağmen) tam benim geçtiğim sırada, sanki kasıtlı bir olaymış gibi kalkış yaptı..ben arabanın sağ orta yanına kayarak çarptım..ve kadın durması gerekirken kalkışına devam etti..boynum arabanın arka tekerleğinin altında kalıyordu..gerçekten çok dehşet vericiydi..ve kadın öyle yada böyle basıp gitti..ben yolun ortasında darmadağın kalakaldım..etraftan insanlar geldi..bir kurya arkadaş geldi ve ilgilendi sağolsun..aracın plakasını almayı başardım ve bunun hesabını sözde bası kapalı allah korkusu olan ve yine sözde bir kadın ve herşeyden önce muhtemelen bir anne olan kadından soracağım...bendeki hasarlar ; sol diz kapağımın altı yoğun bir şekilde yaralandı.sağ diz kapağımda şişmeler var..ve sol kolumun üst kısımdaki kasta şişmeler var..koruma olarak tek eksiğim dizliklerdi ve bunun önemini ne yazık ki yaşayarak anladım..yapılan pansumandan sonra şimdi daha iyiyim..
motorumdaki hasarlar ;
ön far kırık
sağ sinyal tırnağı kırık, hareket edip duruyor yuvasında
gidon yamuldu
ön grenajda çizikler ve küçük kırıklar var,yani değişecek
motor koruma demirimde çizikler var..allahtan koruma demirim vardı yoksa motor dağılmıştı..

ve sonuç..ucuz kurtuldum yinede..kaskom var ve yaptıracağım hepsini..ama en acısıda insanlığın bu denli yozlaşmış ve tükenmiş olduğu..


Geçmiş olsun. :rendeer: En kısa zamanda eski sağlığına kavuşman dileğiyle. Bi daha kaza yaşamamanı temenni ederim.
Kaskonun faydasını göreceksin. Ben de bu hafta içinde kasko yaptıracağım.


Bu arada kimsenin bişey yazmadığından dem vurulmuş, herkesin motoru yeni ve sorunsuz. E motorla ilgili pek çok şeyi de yazdık önceki sayfalarda, yeni alacaklar baştan okurlarsa bir çok bilgiyi göreceklerdir.
Ben şu an ne yazabilirim. 1000 bakımını yaptırdım. Yağı değişti, zinciri yağlandı, rölantisi biraz yükseltildi. Rölanti yükselinci seste biraz artma oldu haliyle, ama sabahları stop edecekmiş gibi çalışma durumu da sona erdi. Fakat ben motorun sessizliğine alıştığım için sanki ses biraz fazla gibi geldi bana.:) Bunun dışında bir problem yok. Fotoğrafları hafta sonu hava iyi olursa çekip siteye koyacağım. Zaten sonrasında da daha seyrek aralarla bineceğim için benden yaza kadar fazlaca ses çıkmaz. Bir de alanların çoğu benim gibi keyfini sürüyor, e tabii iş güç de var sürekli buraya girip yazamıyor herkes. Mart gibi yeniden dökülürüz foruma. Bu arada ilk fırsatta bir Sakarya gezisi yapacağım, buradan ve açacağım başlıktan uzun yol haberlerimi alırsınız. Sonra da motoru 7 - 10 gün aralıklarla kullanmak üzere kapalı garaja sokacağım.
Herkese selamlar.
 
Katılım
21 Kas 2005
Mesajlar
271
ön camını sevmıyorum ben bu cbfın azcık yukseltıcem transalpınkı gıbı azcık sıvrı yapıcam ılerleyen zamanlarda.Jantlarada fosforlu şerit düşünüyorum.koyu kırmızı...

ARKADAŞIM yükseltmekten kastın nedir..? Bende yükseltmek istiyorum ama bu makine yapılış itibarı ile asfalt zemin istiyor..Bende sanki ön amortisorleri 3-5 cm yükseltsek daha iyi olur,daha havalı ve birazda enduro ruhu katarız hemde fren esnasında öne yığılmanın önüne geçeriz diye düşünüyorum..
ne dersin..?

birde ön amortisörler yükselebiliyormu..? bilgin varmı..?
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
Ya arkadaşlar, çok ilginçsiniz yahu, 150cc ve sınıfına göre zaten oldukça iyi bir alet var altınızda, hemen başladınız şurasını şöle yapıcam, burasını böle yapıcam demeye. Daha bu forumun en başlarında yazmıştık, şimdi birileri alır bu aleti şöle yaptım böle yaptım demeye başlar diye, vallaha bizi haklı çıkartıyorsunuz pes yahu. Alet budur, daha buna ne ruhu katacaz. Bana kalırsa orjinalliğini bozmayın derim, satarken sorun yaşarsınız. Ama tercih sizin tabii.
 
Katılım
4 Eyl 2005
Mesajlar
1,077
serüvenci80 arkadaşım öncelikle geçmiş olsun diyorum allah kimseye kaza bela vermesin:rendeer: ve kullandığım kadariyle motorum şu an 40 km de ve gerçekten de her şeyiyle süper ama birşey varki motor soğukken tam jikle yapıyorum gazı 4/1 açıyorum ve marş a basıyorum fakat en fazla 10 saniye tutuyorum ama bırakınca stop ediyor yine jikle yapıp ısıtıyorum yani tam jikle'den korkuyorum ısıtmaktan çünkü zengin karışım pistonlara falan zarr veriyormuş sizler nasıl çalıştırıyorsunuz:rendeer: ayrıca tazikli suyla yıkadınızmı motoru hiç problem çıkardımı ayrıca zinciri yağlamak gerekirmi yıkayınca 1000 km bakımına kadar her hangi bir şekilde yağını kendiniz değiştirdinizmi yada zinciri yağladınızmı:rendeer:
 
Katılım
21 Kas 2005
Mesajlar
271
Ya arkadaşlar, çok ilginçsiniz yahu, 150cc ve sınıfına göre zaten oldukça iyi bir alet var altınızda, hemen başladınız şurasını şöle yapıcam, burasını böle yapıcam demeye. Daha bu forumun en başlarında yazmıştık, şimdi birileri alır bu aleti şöle yaptım böle yaptım demeye başlar diye, vallaha bizi haklı çıkartıyorsunuz pes yahu. Alet budur, daha buna ne ruhu katacaz. Bana kalırsa orjinalliğini bozmayın derim, satarken sorun yaşarsınız. Ama tercih sizin tabii.


BENİMKİSİ BİR DÜŞÜNCE..sanada hak vermiyor değilim..orjinallik konusunda..ama ne yaparsın insan bazen kendini tutamıyor.....
 
Katılım
13 Haz 2006
Mesajlar
274
Ya ArkdaŞlar Depoyu Fulledİm İlk Aldiim GÜn 260 Km Oldu Nerdeyse Kirmizi Çİzgİye Geldİ Benzİn Çok Yedİ Benzİnİ Sİzde Nasildir Acaba 30 Ytl Lİk Aldim Benzİnİ

Bİde ArkadaŞin DedİĞİ Gİbİ Motor Soukken ÇaliŞtiinda Jİkle Bİ İŞe Yaramio Onu AÇiorum Motor Kapanio Mecburen Bİr İkİ Dakka SÜreklİ Gaza Basiorum
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Eyl 2006
Mesajlar
203
biz de öyle yapıyoz

Ya ArkdaŞlar Depoyu Fulledİm İlk Aldiim GÜn 260 Km Oldu Nerdeyse Kirmizi Çİzgİye Geldİ Benzİn Çok Yedİ Benzİnİ Sİzde Nasildir Acaba 30 Ytl Lİk Aldim Benzİnİ

Bİde ArkadaŞin DedİĞİ Gİbİ Motor Soukken ÇaliŞtiinda Jİkle Bİ İŞe Yaramio Onu AÇiorum Motor Kapanio Mecburen Bİr İkİ Dakka SÜreklİ Gaza Basiorum

ewet kardeşim bizdede aynen öyle bende soğuk motorda jikle açıkkan 1-2 dakika hafif gaz veriyorum ısıtıyorum motoru zaten servisi de oyle soyluyo kıtapcıktada yazıo hafıf gaz vercen jıkle acıkken
 
Katılım
27 May 2006
Mesajlar
46
arkadaşlar honda servisinden bana söylenen yazın 5 kışın 8 dakika motor jiklede iken çalıştırmak gerekiyor. bir süre sonra süre azalıyor tabiki..sabahları en az iki dakika jikle aşağıda iken gaz verin sonra jikleyi kapatın motorun sorunsuz çalıştığını göreceksiniz...
yani bu bir sorun değil normal..

Ya ArkdaŞlar Depoyu Fulledİm İlk Aldiim GÜn 260 Km Oldu Nerdeyse Kirmizi Çİzgİye Geldİ Benzİn Çok Yedİ Benzİnİ Sİzde Nasildir Acaba 30 Ytl Lİk Aldim Benzİnİ

Bİde ArkadaŞin DedİĞİ Gİbİ Motor Soukken ÇaliŞtiinda Jİkle Bİ İŞe Yaramio Onu AÇiorum Motor Kapanio Mecburen Bİr İkİ Dakka SÜreklİ Gaza Basiorum

muhtemelen ilk benzin aldığında rezervuarında da benzin yoktur ve almış olduğun 30 liralık benzin rezervuarında boş olduğunu dikkate alırsak deponu tam olarak doldurmamıştır..
bide üstüne motoru biraz devirli kullanmış isen bu tüketim bence normal..
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Eyl 2005
Mesajlar
1,077
Ne yükselmesi?
Yükseltmekten kastım bayan tırnağı gibi kesik kalmış ön camdı.Ucu hafif bombeli transalplerde kullanılan bir cam düşünmüştüm.
Motorun amortisörleri ile oynayıp enduro arayışlarına girmek yanlış.O işler için kötünün iyisi Zhongten markasını alıp kullanabilirsiniz.Alette öne yığılma yok.Tüm Honda modellerinin ön amörtisörleri öyle yumuşaktır.Bu yığılma bence daha konforlu ve kaliteli duruş mesafesi sağlıyor.
Jigle
Benim motorumda soğukken jigleyi açtığımda çalışmıyordu.Sonra sıfır motor tecrübemden yola çıkarak jigleyi 1cm ileri doğru ittim.Yine çalışması.Sonra 2cm ileri ittim.Alet direkt tek kontakta çalıştı.Demek neymiş jiklem ayarsızmış.Nasıl ayarsızmış ? Soğukken en sonda çalışması gerekirken 2cm önde çalışıyormuş.EE napıcaz şimdi? Acele etmene gerek yok, geçtiğimiz sayfalardada yazdığım gibi eksiklerimi not alıyorum bir kenara 1000 bakımında Honda Pazarbaşı yetkililerine dertlerimi anlatacağım onlarda derman bulacaklar.Bu kadar basit.Sizde jiglenisin sınırlarını ve sinirlerini iyi bilin.Ne jiglenizin sınırlarını ne kendi sinirlerinizi zorlamayın.

benim jiklem motor soğukken sona aldığımda hafifde gaz açıyorum tek marş alıyor ama sorunum o değil 1-2 dakika jikleyle beraber gaz vermek motor a zarar verirmi vermezmi sorunum bu birde tazyikli suyla yıkayan oldumu motor:rendeer:
 
Katılım
27 May 2006
Mesajlar
46
ben oto yıkamaya götürdüm ama tazyikli su ile sadece jant ve lastikleri yıkattım. kullanım klavuzunda yıkamayın yazıyor bir iki tecrübeli arkadaşatan da aynı yönde bilgi aldım.
ben olsam yıkamam bır şişe su ve bez ile motorun kaplamalarını rahatca yıkıyabiliriz...
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Arkadaslar şu anda yeni cbf alanlar aldıkları daha doğrusu taksitli alanlar ne kadar peşinat verdiklerini ne kadar taksit ödediklerini yazabiliriler mi acaba...Şu sıralarda bende alabilirim her an da...Buraya yazmak istemeyenler özelden msj atabilirler mi acaba?Şimdiden çok teşkkür ederim herkese...
 
Katılım
27 May 2006
Mesajlar
46
ben mototal dan aldım motoru..1400 ytl ve üstünde peşin verebiliyorsun kalanı da 5 e bölüyorlar...mesela motor 3400 ise 2000/5 + 1400 peşin ödeyebiliyorsun..
 
Katılım
1 Nis 2006
Mesajlar
148
Arkadaşlar motorun grenajındaki desenler boyamı yoksa çıkartma imkanımız olurmu ? çıkarsa gri parçalarıda boyatarak ortaya klas bi alet çıkarmak mümkün apache de olduğu gibi.
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
119
serüvenci 80 çok geçmiş olsun kardeşim seninkine benzer bi bayan sürücü mağduruda ben oldum ama ben motorda iki kişiydim ve artçıma bişi oldumu die ilgilenmekten plaka falan da alıcak vakit bulamadım o yüsden içimde kaldı ayrıca debriyaj elciimde kırılmıştı yani peşindende gidemedim tekrar geçmiş olsun kardeşim bende hatayda oturuyorum bi ihtiyaç olursa koşarıs

ayrıca ark.lar ben cbf almak için çin malı motomu sattım yakında alıcam bu arada bi arkadaşım motorun desenlerini sökmüş bence süper olmuş alır almas sökücem en yakın zamanda ark.ın motorunun fotolarını çekip koyucam
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Nis 2006
Mesajlar
156
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
nono benım kanım ısınamadı bende bı tuhaflık var galıba ıllede tvs dıyorum gordum makınayı aklım gıttı ona bıkere daha hayatta alamam hondayı
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst