sencer 85 ben motorumu sokakta bırakıyorum..yerim yok..aldığım önlemler
1- Direksiyonu çevirerek kilitliyorum
2- Disk kilit takıyorum
3- sokak direği müsaitse zincirle tekerlekten kilitliyorum
4- Üstüne branda çekiyorum..branda hem hırsızı uğraştıracaktır hemde yağmur toz vb şeyleri engelleyecektir..
ayrıca motorum kaskolu..kaskolu olduğu halde bu kadar önlem alıyorum..bence istanbulda kasko şart..sizlerede yaptırın derim..taksitli seçenekleri var..
Rodaj olayına gelince ; ben 250. km deyim..genelde hep bildiğimiz şey motor ilk 1000 km de asla zorlanmaz,düşük devride kullanılır vs idi...birçok iyi motorcu ve motor ustası tanıdığım var..onlar bunun tam tersini söylüyorlar..eğer acemi değilsen asılacaksın gaza.ama sabit gitmeyeceksin yüksek devirlerde..belki bu teori bu tarz motorlar için geçerlidir.ben bundan önceki motorumdada ilk aldığımda hep asılmıştım,hiç boş bırakmıyordum,aralarda ara gazı vs vs..motor süper açılmıştı ve tazı gibi gidiyordu..bundada öyle yapmayı planlıyorum ve asılıyorum gaza..bu konuda fikri olanlar varsa paylaşırsa sevinirim..
buarada cbf harbi güzel makina :cat: