Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Haz 2006
Mesajlar
274
slm arkadaşlar bende motorumu cuma akşamı aldım üstünden inmek istemiorum gerçekten çok güsel motorumuz allah kimseye kaza bela vermesin bende 100 km yaptım 3 günde en fazla 80 yaptım ama ii bi motor kullanıcısının tavsiyesi bu rodaj süresince 80 le git genelde ve 5 te kullan dedi en ii rodaj dedi yani 60 çok az bi rakam ki e 5 te o kadar yavaş gidemiosun.gingerin dediği gibi çin malı kesinlikle almayın honda bence herkese bi fırsat sundu ve bunu değerlendirin muhteşem bi motor
 
Katılım
15 Eki 2006
Mesajlar
102
sencer 85 ben motorumu sokakta bırakıyorum..yerim yok..aldığım önlemler

1- Direksiyonu çevirerek kilitliyorum
2- Disk kilit takıyorum
3- sokak direği müsaitse zincirle tekerlekten kilitliyorum
4- Üstüne branda çekiyorum..branda hem hırsızı uğraştıracaktır hemde yağmur toz vb şeyleri engelleyecektir..

ayrıca motorum kaskolu..kaskolu olduğu halde bu kadar önlem alıyorum..bence istanbulda kasko şart..sizlerede yaptırın derim..taksitli seçenekleri var..

Rodaj olayına gelince ; ben 250. km deyim..genelde hep bildiğimiz şey motor ilk 1000 km de asla zorlanmaz,düşük devride kullanılır vs idi...birçok iyi motorcu ve motor ustası tanıdığım var..onlar bunun tam tersini söylüyorlar..eğer acemi değilsen asılacaksın gaza.ama sabit gitmeyeceksin yüksek devirlerde..belki bu teori bu tarz motorlar için geçerlidir.ben bundan önceki motorumdada ilk aldığımda hep asılmıştım,hiç boş bırakmıyordum,aralarda ara gazı vs vs..motor süper açılmıştı ve tazı gibi gidiyordu..bundada öyle yapmayı planlıyorum ve asılıyorum gaza..bu konuda fikri olanlar varsa paylaşırsa sevinirim..

buarada cbf harbi güzel makina :cat:
 
Katılım
13 Haz 2006
Mesajlar
274
ben bakırköyün osmaniyesinde oturuorum bi mahsuru olmaz ama ben okuduum için aynı zamanda topta oynadıım için hiç boş vaktim yok ama burdanda görüşebilirz herzaman haftasonları bile çıkıp gezemiorum full doluyuz
 
Katılım
28 Kas 2006
Mesajlar
21
Serüvenci80 cevabın için sağol.
Tekerlekten direğe zincirliyorum demişsin bence zinciri bir yolunu bulup yerden yukarıda bir mevkiye kilitle (Gidona mesela) çünkü hırsızlar demir makasları yerden güç alıp kullanıyorlar.(Gerçi sen önlemini bayağı bir almışsın)
Allah herkesin motorunu korusun.
 
Katılım
4 Eyl 2005
Mesajlar
1,077
honda'nın zevki başka tvs'nin zevki başka ama ne demişler bildiğinden şaşma honda varken ben tvs'ye bakmam bile hem de aradaki 1.000 ytl'lik fark varken:rendeer:
 
Katılım
9 Ara 2006
Mesajlar
72
ginger devam. çoooook saol be dostum. çok güzel anlatıyorsun motoru. resimler harika. lütfen rodaj döneminde de bizi izlenimlerinden mahsur bırakma. bu arada resimlerinden bi kaçını izinsiz bilgisayarıma indirdim. hatta bi tanesi şu anda arka planda. izmirde istanbul da ki gibi çok fazla şansımız yok. mesela honda bayii bir tane. aksesuarlarda çok pahalı. senin yazdığın fiatlara burda ben çatlıyorum. yükseliş e gidip mecbur ellerinde ne renk varsa alcaz. tabi parayı bulunca!
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Ginger motorun çok hoş duruyor siyahı gerçekten çok tatlı motorun...Yılbaşından sora inşallah motosikletlere yeşilleneceğim...Bakalım hayırlısı neye sahip olacağım bir çok alternatif var...Para tamamlansın da motor seçmesi kolay...
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
ginger kardeş siteyi mesken tuttun valla resim dersen resim, açıklama dersen açıklama oh ne iyi kendi evin gibisindensin hee, şaka bi yana açıklamaların ve resimlerin tabiki motorun süper,en kısa zaman da bende burda resimlerimi motorumu sizlerle paylaşıcam.herkeze kazasız sürüşler.
ya arkadaşlar başka cbf 150 resmi yokmuya sizde koysanıza gingerin resimlerine bakmaktan keyif alıyoruz bi de sizinkilerine bakalım hadii bekliyoruz ...
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
Daha önceden bir kaç kırmızı fotosu koymuştum, pek yakında ben de bir toplu gösterim yapayım da biraz da kırmızısını seyredin.:) Topcase'de taktık, motoru kapalı garaja götürmeden biraz fotoğraflayayım da kış boyunca ilgilenenler izlesinler. Herkese keyifli sürüşler.:rendeer:

Hatta geçmiş sayfalardan bir hatırlatayım benimkini.:)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
bende kırmızısını almayı düşünüyorum .cloud sen kışın motoru garaja mı çekicen..?
 
Katılım
15 Eki 2006
Mesajlar
102
arkadaşlar kasko fiyatları yaklaşık 400 ytl civarı..bu senelik fiyattır..çalınma deprem terör darp kaza herşey dahildir..ayrıca taksitte yapıyorlar..ben anadolu sigortaya yaptırmıştım...

kaskosuz binmeyin,canınız yanmasın...:wiinkk:

pardon ankara sigortaya yaptırmıştım..yanlış yazmışım :salut:
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
bende kırmızısını almayı düşünüyorum .cloud sen kışın motoru garaja mı çekicen..?


Garaja çekip bırakmayacam tabii, kışın da iyi havalarda ziyaret edecem motorumu. Ama bir kaç gün sonra arkadaşımın kapalı garajına götürecem (şu an açık otoparkta, branda ile duruyor) ve artık bir hafta 10 günde bir gibi periyodlarda bineceğim. (havalar müsaade ettikçe)
 
Katılım
27 Haz 2005
Mesajlar
532
arkadaşlar bu gün (pazartesi ) ilk zincir temizleme ve 3 .zincir yağlama faliyetini gerçekleştirdim , 1000 km den sonra zincir i gaz yağı ve bir boya fırçası yardımıyla iyice temizleyin ve uygun bir sprey yağ ile güzelce yağlayınız yağlamayı 500 km de bir mutlaka zincir i ise temizlemeyi her 1000 km de mutlaka yapın.
selamlar.
 
Katılım
4 Eyl 2005
Mesajlar
1,077
işte kırmızı prensesim benim:cherry: :rendeer:



ilk sıfır hali bayideki:cherry: :rendeer:



 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
485km yi yaklaşık olarak 35 milyonamı gittin?ginger.Öyle bir miktara denk gelmesi lazım dimi masrafın:) Ben öğrenci olduğumdan masrafa bakarım :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst