Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
98
kullanım kitapçığındada yazdığı gibi 1000 km de bir.


Arkadaslar zincirin ömrü yağdır. 1000 km cok fazla bir mesafe bir zincirin yeniden yağlanması için. Kullanım kitapcığında öyle yazıyor olabilir ama bence 500 km bir güzelce temizleyip yeniden yağlamanızı tavsiye ederim. Hem zinciriniz daha uzun ömürlü olur hem daha sessiz ve konforlu bir sürüş olur.

Benden tavsiye.
 
Katılım
15 Eki 2006
Mesajlar
102
evetttt..bu öğlen aldım siyah cbf mi..ve 5 saattir durmadan gezdim..hep tepesindeydim..muhteşem makina yaa.. gerisi boş..100 km yaptım bile..yan ayaklıkta dehşet duruyor..he bişey daha söylim yolda herkes bakıyor :wiinkk:
 
Katılım
27 May 2006
Mesajlar
46
Arkadaslar zincirin ömrü yağdır. 1000 km cok fazla bir mesafe bir zincirin yeniden yağlanması için. Kullanım kitapcığında öyle yazıyor olabilir ama bence 500 km bir güzelce temizleyip yeniden yağlamanızı tavsiye ederim. Hem zinciriniz daha uzun ömürlü olur hem daha sessiz ve konforlu bir sürüş olur.

Benden tavsiye.

Benimde sormak istediğim buydu tabiki biliyorum kitapçıkta yazdığını..
cok sagolun
 
Katılım
13 Haz 2006
Mesajlar
274
Ya Şuraya Bbak Herkes Aldi Motorunu Bİ Ben Kaldim Neyse Bayİden Aradilar Motor GelmİŞ Yarin Sabah Parasini Verİorum AkŞama Doru Cbf 150 Mİ Aliorum Çok Heyecanliyim Dakİka Sayiyorum İlk Motorum Olcak Ondan Heralde
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
yahu herkes aliyiii:) ben 2.el bir hyusong karion marka motorla ilgileniyorum bakalım umarım hata yapmayız :pr: İlgi çekiyor diye o motorla ilgileniyorum birde 2.el bu fiyatlarda daha uygun olur gibime geldide:silent: Malum cbf ye devamlı zam geliyor:farao:
 
Katılım
4 Eyl 2005
Mesajlar
1,077
kardeşim hayırlı olsun motorun ınsallah gelir cumaya ama ben sana demıstım gecen hafta demi hayatta pazartesiye alamazssın diye neyse bosver cumartesi günü bucada küçük çaplı bi toplnatı yapcaz sende gelirsin artık:rendeer:


sağol kardeşim iyide ben motoru tamamıylen anlaşmasını ve parasını çarşamba verdim zaten cuma akşamıda alıcam yani toplam 2 gün:rendeer:
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
ginger, hayırlı olsun motorun, sonunda sen de katılmışsın aramıza. Motor hakkında söylediklerinde bize göre daha tecrübeli biri olarak sevindirici. Ben çok memnunum aletten, eşimle birlikte de bindik, sorun yaşatmadı. 120'leri - 130 ları rahat görenler olmuş demek ki ben henüz 110 üstüne cesaret edip denemedim ama bunlar motor hakkında olumlu haberler. 1000 bakımından sonra daha da iyi oluyor gidişi. Yeni alan ve aramıza katılan tüm arkadaşlara hayırlı olsun, CBF150 grubu büyüyor. Yazın gezilerde kalabalık olacağız desenize.:)
 
Katılım
15 Eki 2006
Mesajlar
102
tahmin ediyordum almadan önce bu kadar seveceğimi..hiç kullanmamıştım oysaki cbf yi daha önce...ama inanın motora göre acemiliğinizi asla hissettirmiyor...çok sevdim motoru yaa..bide simsiyah..öyle cazibeliki...:)
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
89
ben de cbf 150'nin kırmızısını aldım cuma günü teslim alıcam noterden vekaltename götürdüm 21.5 ytl bilginize tabi plaka ruhsat'ı bayiden alıcaksanız geçerli bu:rendeer:

Valla ben motoru alırken sadece nufus kagidi fotokopisi aldılar. Üstüne de başka para vermedim. İstanbul'daysan D&B motora bakabilirsiniz.

ginger, hayırlı olsun motorun, sonunda sen de katılmışsın aramıza. Motor hakkında söylediklerinde bize göre daha tecrübeli biri olarak sevindirici. Ben çok memnunum aletten, eşimle birlikte de bindik, sorun yaşatmadı. 120'leri - 130 ları rahat görenler olmuş demek ki ben henüz 110 üstüne cesaret edip denemedim ama bunlar motor hakkında olumlu haberler. 1000 bakımından sonra daha da iyi oluyor gidişi. Yeni alan ve aramıza katılan tüm arkadaşlara hayırlı olsun, CBF150 grubu büyüyor. Yazın gezilerde kalabalık olacağız desenize.:)

kara kıslar gelmeden bir gezi mi planlasak acaba?
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
ginger kardeş motorun hayırlı olsun, benden önce aldınya helal olsun sana motorun hayrını görürsün inşallah. allah kaza bela vermesin.yakışmış sana bende alınca seninle şöyle bir uzun yol yaplaım ne dersinn.....
 
Katılım
27 May 2006
Mesajlar
46
tahmin ediyordum almadan önce bu kadar seveceğimi..hiç kullanmamıştım oysaki cbf yi daha önce...ama inanın motora göre acemiliğinizi asla hissettirmiyor...çok sevdim motoru yaa..bide simsiyah..öyle cazibeliki...:)

serüvenci bende maltepe de oturuyorum, ortak bir iki gezi yaparız artık :)
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
ginger sen yan ayaklık taktırmadınmı? :silent: Bir ayaklık varda yanmı değilmi anlıyamadım:pr: :cherry:

ama çok fiyakalı duruyor motorun allah nazardan saklasın:cat: analı babalı büyütsün:p dil alışkanlığı ne yapiyim:mrgreen:

kardeş hani sen askere gidiyodun gitmeden al artık şu cbf 150 yi sende kurtul bizde:rendeer:

kardeş ben askere gidicek olan kişi değilim:) anladım ben senin kimden bahsettiğini.O şahıs forumdada yok sanırım gitti:mrgreen: yrb ile cbf arasında kalmısdı hatta:cat: :rendeer:

ayrıca cbf alırken yanında mont,kask olarak ne tavsiye ediyorsunuz? motorun üstünü örtmek için branda nerden temin edebiliriz?Fiyatı nekadardır:silent:
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
ginger kardeş hele şu motoru bi alıyım,bakarsın ben seni beklerim,ama benim dedigim geziyi şöyle hafta sonu akşamdan çıkıp şöyle bi 5 kişi olarak istanbul dışına çıkmak gibi bişey dedim,umarım anlamışsındır.cumartesi çıkıp pazar gecesi geri dönmek gibi, ne dersin uyarmı arkadaşlar..(ginger)
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
943
evet bende bugün gidip işlemlerimi tamamladım 490 peşin geri kalan 3milyar banka kredisi evet arkadaşlar 1hafta önce sorduğum motor 40 milyon zamlanmıs büyük para bence 40 milyon bir korumalık demiri ama sonucta pazartesi aksamı kavusucam cbf ime
 
Katılım
28 Kas 2006
Mesajlar
21
Arkadaşlar motorunu kapalı otoparkta bırakan varmı varsa bu işin aylık ücreti ne kadardır.Ayrıca motorunu sokakta bırakanlar ne gibi önlemler alıyorlar.
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
110 mu ? ne diyorsun abi sen ben 4.vites 60kmh yi geçmiyorum.Es kaza araba sollarken 70 bile yapsam içim cız ediyor.
Rodaj nedir bilmiyormusun sen ? Öldürürsün motoru.

Rodaj biteli epeyce oldu, ayrıca, 110kmleri gördüm ama sadece çok kısa bir süre ve farkına varmamıştım o sürate çıktığımın. Onun dışında da bir daha o kadar hızlı kullanmadım diyecektim ama dün 2 kişi ile yine 110 gördüm ve motor çok rahattı :) (Yine saniyeler sürecek kadar). Kullanım konusunda acemiyim ama motorun zorlanıp zorlanmadığını hissedecek kadar da bilgim var. (3 günlük motorla 80 km üstüne çıkılır mı hiç, rodajda 4vitese bile nadiren geçtim) Rodajı da kendimce kurallara uyarak yaptığımı düşünüyorum. Ama hızlı sürme taraftarı değilim, bu söylediğim süratler 1000km'yi aşmış ve bakımı görmüş motorumla yapıldı. Ve kimseye de sürat tavsiye etmiyorum, sadece performans konusunda bilgi vermekti amacım, ama boğaz köprüsünden çıkıp kadıköy'e ilerlerken 60 - 70'le gitmeniz emniyet şeridi dışında pek de mümkün değil.
Bu arada Honda'da çalışan bir arkadaş sürekli hızlı kullandığını ve 125km sürati gördüğünü söyledi. Bu bir kriter değildir şüphesiz ama, 1000 bakımından önce bunu yapmış olan bir Honda çalışanı ise bu motora güveniyor demekk ki. Bana kalsa hep 60 - 80 arası giderim.:) Ki genelde de öyle gidiyorum. Zaten şehiriçinde de 3. vitesten yukarı pek çıkma şansı yok.
 
Katılım
2 Nis 2005
Mesajlar
189
gınger senmiydin o siyah incinin sahibi hocam bende senin motoru kesiyodum nazar değmesin bende ordaydım o saatlerde özen motora siyah varmı diye bakmaya gelmişdim sende çantayla filan ugraşıyodun sanırım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst