Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Ocak 2015
Mesajlar
336
selamlar motorda 8000 km bakımı yaptırıcam. buji değişimi+ hava filtresi değişimi + sibop ayarı + yağ değişimi yaptırmak istiyorum sizce ne kadar tutar tahmini? kazık yemek istemiyorum serviste

Buji 20
H.Filtresi 15
Yağ 30-40(marka ve yere göre değişiyor)
İşçilik saat hesaplı 40TL/s
8 bindeki motorun subaplarında sıkıntı olmaz kolay kolay. Fiyatlar bayilerde değişebiliyor onu göz önünde bulundurun. 120TL üstü fiyat verirlerse uzak durun derim.

Ayrıca motoru teslim etmeden fiyat almak en sağlıklısı
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
7
Merhaba arkadaşlar,

Ben de CBF 150 2015 model siyah renkli motosikletle cuma günü aranıza katılmış olacağım. Uzun zamandır bu anı kovalıyordum resmen. Ehliyet kursu, ehliyet çıkartma, kredi, ekipman ve motosiklet... 4 aylık bir süreç. Mutluhan Honda'dan aldım motosikletimi. İlerleyen zamanlarda herhangi bir memnuniyetsizliğim olursa mutlaka buraya yazmış olurum, yoksa bayi kendini kanıtlamış durumda zaten :)

Önümüzdeki günlerde motosikletimin fotoğraflarını sizinle paylaşıyor olacağım. Şimdilik selam vereyim dedim :)

Ekipmanlarım;
Kask: Shoei GT AIR
Mont: Dainese Crono Tex
Eldiven: Revit Striker
Kot: Tech 90'ın en kota benzemeyen siyah modelini almak istiyorum
Sırtlık: Arkadaş bir tane önerdi, onu almayı düşünüyorum.
Bellik: Çok pratik değil ama almakta fayda var sanırım.

Motosiklet için zincir kilit: Abus City Chain X-Plus 1060 Granite (Matkaba, maymuncuğa dayanır mı bilmiyorum.)
 
Katılım
24 Ağu 2014
Mesajlar
77
motora koruma demiri taktırdım. pozisyonları ve takılış durumları nasıl? yanlar cok yakın sıkıntı olurmu? birde farın alıntaki baglantı noktası tümseklere hızlı girersem carpıyor far altına ona bişey yaptırayımmı?
308jg3n.jpg

wv3fjb.jpg

nx1jzb.jpg

n5rle0.jpg

2h8a4c2.jpg
 
Katılım
13 Eki 2009
Mesajlar
112
[/COLOR]
Ben bu sorunu bir yerlerde okumuştum ama tam olarak hatırlamıyorum.
Yanlış hatırlamıyorsam bu sorun Honda ana merkeze(japonya) iletilmiş ve oradan gelen cevap sorunun karbüratör hortumundan kaynaklandığı yönündeymiş, karbüratör hortumunun çapı dar olduğu için daha geniş bir hortumla değiştirildiğinde sorun çözülüyormuş sanırım onda 1mm olan hortum 1.5 ile değiştirilmiş. Bu tamamen okuduklarımdan aklımda kalanlar sizin sorununuza çözüm olur mu-olmaz mı bilemiyorum.[/QUOTE

tam tersi dostum.yani hortum geniş oluşundan.benim 2011 modelde de olmuştu.hortumun ucuna bişey taktılar biraz düzelir gibi oldu sonrasında da karbüratörü değiştirmişlerdi.
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Ara 2014
Mesajlar
145
Dün itibari ile 3200km de duro lastikleri metzeller me22 ile değiştirdim. Fark hissedilir şekilde belli oluyor. Ön arka 274tl ye geldi. Takma işini kendimiz yaptik. Bir yanım michelin de kalsada metzeller almakla doğru bir karar verdiğimi düşünüyorum.
 
Katılım
28 Haz 2011
Mesajlar
225
motora mutlaka koruma demiri taktırın arkadaşlar ve lastikleri de hemen değiştirin.Koruma demiri gerçekten çok işe yarıyor ben sadece alta taktırmıştım.Motorla sürüklenip yol kenarına uçtum sadece sadece depo grenajı çizildi ve ön amortisör biraz yamuldu.yan tarafa davtaktırsaymışım çiziksiksiz çıkacakmış motor.Bu arada baya sert uçtum köprücük kemiğim kırıldı ama cbf harbiden sağlam motormuş kaza maza yardırıyor alet
 
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
2,035
Motorum satılıktır.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-2011-ilk-sahibinden-michilen-li-cbf-150-214492934/detay/
 
Katılım
14 Haz 2015
Mesajlar
156
Bir sürü fikirden sonra bugün gidip araştırmadan honda cbf 150 satın aldım araştırmadım hiç ama kötü şeyler duymadım hiç göstergeleri nasıldır benzini nasıldır son hızı nasıldır vs. hiç bilmeden aldım haftaya sanırım elime geçecek nedir ne değildir göreceğiz
 
Katılım
4 May 2015
Mesajlar
1,174
Bir sürü fikirden sonra bugün gidip araştırmadan honda cbf 150 satın aldım araştırmadım hiç ama kötü şeyler duymadım hiç göstergeleri nasıldır benzini nasıldır son hızı nasıldır vs. hiç bilmeden aldım haftaya sanırım elime geçecek nedir ne değildir göreceğiz

en iyisini yapmışsın.
 

G.G

Katılım
17 Tem 2014
Mesajlar
23
Merhabalar,
Cbf150 almayı düşünüyorum boy 1,97. 5-6bin TL gibi bir bütçem var.

Ybr 125 düşünüyordum, üstüne oturduğumda dizlerim deponun üstünde kaldı.

Cbf150 biraz daha kalıplı sanırım ybrye göre, cbf'de dizlerimle depoyu kavrayabildim ama grenajın üst tarafındaki çıkıntılı kısma değiyor ve dizlerim biraz fazla bükülü gibi geldi.

Bu fiyat bandında çokta fazla alternatif yok mondial xtreme max düşündüm ama çin malına bulaşmak istemiyorum. ilk motorum olacak tavsiye eder misiniz?

Uzun boylu arkadaşlar varsa fikirlerini öğrenmek isterim.
 
Katılım
2 Tem 2012
Mesajlar
4,753
Motosikleti
Hero X Pulse 200
Merhabalar,
Cbf150 almayı düşünüyorum boy 1,97. 5-6bin TL gibi bir bütçem var.

Ybr 125 düşünüyordum, üstüne oturduğumda dizlerim deponun üstünde kaldı.

Cbf150 biraz daha kalıplı sanırım ybrye göre, cbf'de dizlerimle depoyu kavrayabildim ama grenajın üst tarafındaki çıkıntılı kısma değiyor ve dizlerim biraz fazla bükülü gibi geldi.

Bu fiyat bandında çokta fazla alternatif yok mondial xtreme max düşündüm ama çin malına bulaşmak istemiyorum. ilk motorum olacak tavsiye eder misiniz?

Uzun boylu arkadaşlar varsa fikirlerini öğrenmek isterim.

cbf uzun boya uygun bir motor zaten 1.97 boyla crosstan başka seçeneğin yok.. yani demek istediğim piyasadaki motorların büyük çoğunluğu boyunuza uygun değil. eğer çinli olmasın diyorsanız ki bence doğrusu bu, cbf almanızda bir sakınca yok. benim boyum 1.90 motorun üzerinde çok rahatım..
 
Katılım
14 Haz 2015
Mesajlar
156
Merhabalar,
Cbf150 almayı düşünüyorum boy 1,97. 5-6bin TL gibi bir bütçem var.

Ybr 125 düşünüyordum, üstüne oturduğumda dizlerim deponun üstünde kaldı.

Cbf150 biraz daha kalıplı sanırım ybrye göre, cbf'de dizlerimle depoyu kavrayabildim ama grenajın üst tarafındaki çıkıntılı kısma değiyor ve dizlerim biraz fazla bükülü gibi geldi.

Bu fiyat bandında çokta fazla alternatif yok mondial xtreme max düşündüm ama çin malına bulaşmak istemiyorum. ilk motorum olacak tavsiye eder misiniz?

Uzun boylu arkadaşlar varsa fikirlerini öğrenmek isterim.

cumartesi itibari ile aldım daha ulaşmadı motor bana ama bende sizin kararsızlığında kaldıkdan sonra 188 boy 110 kg olmama rağmen aldım doğru seçim olduğunu düşünüyorum
 

G.G

Katılım
17 Tem 2014
Mesajlar
23
cbf uzun boya uygun bir motor zaten 1.97 boyla crosstan başka seçeneğin yok.. yani demek istediğim piyasadaki motorların büyük çoğunluğu boyunuza uygun değil. eğer çinli olmasın diyorsanız ki bence doğrusu bu, cbf almanızda bir sakınca yok. benim boyum 1.90 motorun üzerinde çok rahatım..

Dizlerle depoyu rahat kavrayabiliyor musunuz dizlerinizde problem oluyor mu acaba? benim dizler biraz fazla bükülü gibi geldi bana showroom'da üstüne oturduğumda. ama sürme şansım olmadı.

cumartesi itibari ile aldım daha ulaşmadı motor bana ama bende sizin kararsızlığında kaldıkdan sonra 188 boy 110 kg olmama rağmen aldım doğru seçim olduğunu düşünüyorum

Hocam kalıplı makina her türlü kaldırırda pegler 5 cm daha aşağıda olsa, veya depo 5 cm daha yüksek olsaymış daha güzel olacakmış :D
 
Katılım
2 Tem 2012
Mesajlar
4,753
Motosikleti
Hero X Pulse 200
Dizlerle depoyu rahat kavrayabiliyor musunuz dizlerinizde problem oluyor mu acaba? benim dizler biraz fazla bükülü gibi geldi bana showroom'da üstüne oturduğumda. ama sürme şansım olmadı.



Hocam kalıplı makina her türlü kaldırırda pegler 5 cm daha aşağıda olsa, veya depo 5 cm daha yüksek olsaymış daha güzel olacakmış :D

hayır öyle bir durum yok ben çok rahatım, genelde bindiğim motorlarda rahat edemem fakat cbfde durum böyle olmadı
 
Katılım
14 Haz 2015
Mesajlar
156
Dizlerle depoyu rahat kavrayabiliyor musunuz dizlerinizde problem oluyor mu acaba? benim dizler biraz fazla bükülü gibi geldi bana showroom'da üstüne oturduğumda. ama sürme şansım olmadı.



Hocam kalıplı makina her türlü kaldırırda pegler 5 cm daha aşağıda olsa, veya depo 5 cm daha yüksek olsaymış daha güzel olacakmış :D

valla ebatlar standart dışı olduğu için enduro harici motorlar bizi pek kurtarmıyor şu an için enduroya vericek para olmadığından fakirlikten en kalıplı motor olarak bunu tercih etmek zorunda kaldım açıkcası :D
 
Katılım
2 Tem 2012
Mesajlar
4,753
Motosikleti
Hero X Pulse 200
bugün biraz gezdim, tek başıma olduğumda bu tarz ufak turlarda daha rahat ediyorum. ne geride bıraktığım ve kontrol etmek durumunda olduğum birisi oluyor nede ileride olan ve beni bekleyecek birisi.. bu tarz ufak yolculuklar yapmak bana terapi gibi geliyor, bursadan akşamüstü 4 civarında yola çıktım Narlı-Armutlu-Çınarcık-Yalova ve tekrardan saat 8 civarında bursada evime vardım..

IMG-20150811-00899_zpsnq37nwtd.jpg

IMG-20150811-00900_zps2lk9fwdc.jpg

IMG-20150811-00905_zpsxhnd957s.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst