Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
31 Tem 2011
Mesajlar
771
yağ tapasını hangi anahtarla açmaya çalışsın kardeş,orası yıldız anahtar olmadan açılmıyor başıma geldi ilk yağ değişimi yaptığımda ordan biliyorum:)sıyırma olduğuna göre ucu açık anahtarla yaptın eğer çok sıyırma olduysa servise git vidayıda değiştirsinler ama fazla değilse birde yıldız anahtarla dene hem sıyırma yapmaz yıldız anahtarla:cat:

aynen açık anahtarla yapmaya çalıştım olmadı =) yıldız yoktu

neyse cumartesi günü D&B deydim arkadaşlar ismini forumdada duyduğumuz gökhan ustaya emanet ettim motoru 1 saniyede yanından ayrılmadım yağımı kendim götürdüm yağı değiştirdi zinciri gerdi yağladı ön fren balatasını söktü zımparaladı ( ben istedim ) herşeyi kontrol etti ses o bu hiç birşey yok taş gibi motor dedi =)

bide mercekli xenon konusunu konuştuk boşver garantiyi al tak garanti canından önemlimi dedi =)

ve orada çalışan çıraklardan birinin motoruna 4 lü flaşör yapacaklardı benden sonra =)

ve tak zenon u sadece akü garanti dışı kalır dedi =)

motor çok güzel oldu valla 10-50 motul benim hoşuma gitti biraz daha sıcaklarda daha verimli bi test olur sanırım ama şimdilik vitesler filan gayet yumuşak oldu =)

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:06 ----------

Arkadaşlar bende artık aranıza katıldım..dün itibari ile motorumu teslim aldım..ben ilk baştal debriyajlı motora hiç binmedim ama ilk kalkış hariç hiç zorlanmadım..debriyajlı motordan korkanlara söyleyeyim çoook kolay..motoru almaya kayınço ile gittim onda mondial cup 100 var..kendi motoruma binince resmen deveden indim kısrağa bindim :mrgreen: motorda hiç ama hiç sarsıntı yok..gayet şık ve kullanış keyfi süper..ben motoru çıplak olarak 4900 e ağustos ödemeli aldım bonus karta..

işte benim kara kuş :=))

[URL=http://imageshack.us/photo/my-...imageshack.us/a/img21/7973/74600846098.th.jpg[/URL][/url]
[URL=http://imageshack.us/photo/my-...mageshack.us/a/img838/4052/74600846100.th.jpg[/URL][/url]
[URL=http://imageshack.us/photo/my-...mageshack.us/a/img89/9509/74600846099n.th.jpg[/URL][/url]
[URL=http://imageshack.us/photo/my-...mageshack.us/a/img199/2277/74600846102.th.jpg[/URL][/url]
[URL=http://imageshack.us/photo/my-...mageshack.us/a/img199/2277/74600846102.th.jpg[/URL][/url]
[URL=http://imageshack.us/photo/my-...imageshack.us/a/img69/8874/74600846101.th.jpg[/URL][/url]

hayırlı uğurlu olsun allah kaza bela vermesin aramıza hoş geldin

her aramıza katılana gördüğüm kadarıyla söylemeyi farz bildiğim bi konuyu seninlede paylaşayım

öncelikle güvenli sürüş lütfen kask mont eldiven hatta imkan varsa pantolon ve çizme sürekli tam koruma gez
bizim milletimiz kışın tam koruma yazın bi bakıyorum kask kolda mont yok neymiş sıcakmış abi sıcakta kaza olmuyormu =)

neyse 2. konu michelin veya ethem abimizin sözüne sende bizim gibi güveniyorsan swallow marka lastikleri hiç bekleme al tak kask kadar önemli hayati önem taşıyor bence

ve tekrar aramıza hoş geldin =)

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:11 ----------

12 numara yıldız anahtarı almalısın hüseyinim ondan sonra korkma rahatlıkla değiştirebilirsin yağını.süzüldükten sonra hafif solada yatırki tamamı boşalsın.bundan sonraki yağımız dört mevsim castrol power1/10-50

aynen abi bende 10-50 ile devam gibi düşünüyorum ama ustada diyorki serviste olmayan yağ sürekli kendin getireceksin onu geçtim bu sefer servis kayıtlarında yağ değişimi yapılmadı olarak gözükecek diyor :S

niye hondalarda 10-50 yağ yok abi ya :S
 
Katılım
9 Nis 2013
Mesajlar
369
bizde satılmaz, verilir..

güzel fikir tebrik ederim, ama insanların maddi ihtiyacı olabileceğinide göz ardı etme.aramızda çok kalbur üstü insanların olacağını tahmin etmiyorum.genelde orta sınıf insanlarız.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:48 ----------

Dostlar nasılsınız yahu görüşemiyoruz? yazda bi gelmedi yağmur yağmur...

bereket, bereket yağ yağmur yağ.bu sene 145 gün yaz olacakmış gezmeye doyarız.
 
Katılım
9 Nis 2013
Mesajlar
369
ben 6000 bakımı ara bakım olarak biliyorum.yani sadece yağ değişimi.oda sana bağlı aslında 6000 bakımı olmaması lazım.
normalde 4000 - 8000 diye gidiyor biliyorum.
 
Katılım
30 Kas 2011
Mesajlar
67
Aynen öyle 6000 bakımı diye bir şey yok, bakımlarımız 4000 km.de bir.
Yani 4000-8000-12000 diye gidiyor.
 
Katılım
1 May 2012
Mesajlar
250
ben 6000 bakımı ara bakım olarak biliyorum.yani sadece yağ değişimi.oda sana bağlı aslında 6000 bakımı olmaması lazım.
normalde 4000 - 8000 diye gidiyor biliyorum.

Bugün yağı kontrol ettim,yağ çok azalmış. Bu arada motorun garantisi devam ediyor,serviste mi yaptırsam yoksa kendim mi degiştirsem yağı.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:28 ----------

ben 6000 bakımı ara bakım olarak biliyorum.yani sadece yağ değişimi.oda sana bağlı aslında 6000 bakımı olmaması lazım.
normalde 4000 - 8000 diye gidiyor biliyorum.

Motoru aldığım arkadaş 6000 de servis bakımı var demişti.
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
Bugün yağı kontrol ettim,yağ çok azalmış. Bu arada motorun garantisi devam ediyor,serviste mi yaptırsam yoksa kendim mi degiştirsem yağı.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:28 ----------



Motoru aldığım arkadaş 6000 de servis bakımı var demişti.

6.000de yani ara bakımda servisin önerisi olarak yağ değiştirilir,bunu ister serviste yaparsınız isterseniz kendiniz moto garantiden çıkmaz...ana bakımlar 1.000 4.000 8.000 diye gider...
 
Katılım
9 Mar 2013
Mesajlar
133
teşekkürler arkadaşlar..ALLAH cümlemize kaza bela vermesin..

alet çantası koltuğun altında sağ tarafta görememiş olma ihtimalin varmı.yada serviste montaj esnasında koymayı unutmuş olabilirler.seninkide şans


Alet çantasını sonradan koyuyorlarmış en kısa sürede gelin verelim dediler..

hayırlı uğurlu olsun allah kaza bela vermesin aramıza hoş geldin

her aramıza katılana gördüğüm kadarıyla söylemeyi farz bildiğim bi konuyu seninlede paylaşayım

öncelikle güvenli sürüş lütfen kask mont eldiven hatta imkan varsa pantolon ve çizme sürekli tam koruma gez
bizim milletimiz kışın tam koruma yazın bi bakıyorum kask kolda mont yok neymiş sıcakmış abi sıcakta kaza olmuyormu =)

neyse 2. konu michelin veya ethem abimizin sözüne sende bizim gibi güveniyorsan swallow marka lastikleri hiç bekleme al tak kask kadar önemli hayati önem taşıyor bence

ve tekrar aramıza hoş geldin =)


söylediklerinize katılıyorum..ben motoru teslim alırken hemen hem eşime hemde kendime kask koruma demiri aldım..zaten kask takmadan binemiyorum başıma birşey gelecek diye..arabadada emniyet kemeri takmazsam eksik hissediyorum..elbise ve lastiğe gelince bu aralar baya açıldım..nasipse yaz sonuna alacağım onlarıda..zaten ben 50-60 ı geçmem motorda..ama güvenlik herzaman ön planda..


birde siz deneyim sahiplerine bir sorum olacaktı roday süresinde bana devir olarak 6000'İ geçme vites önemli değil dediler..yapmam gereken başka birşey varmıdır..?
 
Katılım
22 Mar 2012
Mesajlar
16
Merhaba arkadaşlar motorumun çekişi hafif düştü bide son gaz verince tüm viteslerde sanki benzin bitiyormuş gibi tekliyor gibi oluyor motor..gaza abanınca değil bu..misal 2. Viteste gazı artırıyorum sona gelince motor ileri geri sallıyor beni sanki benzin bitmeye yakınmış gibi benzinin dolu ama... benzin filtresinden olabilir mi?

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:17 ----------

5. Viteste de oluyor normalde 100 ü rahat geçerdi şimdi devri alınca 90 100 civarında yine aynı şey oluyor denedim..
 
Katılım
20 Ocak 2011
Mesajlar
1,573
Cbf in bakımı 1000-4000-8000-12000 şeklinde garantiden çıkmaması için yapılması gereken bakımlar. Ancak motor yağ eksiltebildiğinden dolayı her 2000 km de 1 kendiniz yağınızı değiştirirseniz motorunuzun ömrü daha uzun olur hem içiniz rahat etmiş olur. Yoksa yağına hiç bakmadan 4000km kullanmak sıkıntı yaratabilir gerçi yaratsada servis garantisinde ama 20tl lik yağ için riske girmeye gerek yok. Normal 4bin bakımlarınızda gerek yok derler ancak yağ ile birlikte hava filtrenizide değiştirin 10tl olması lazım, lastik havalarınızı ayarlı tutun,zincir dişlinizi temiz yağlı tutun ozaman yakıtınızda azalacaktır:cat:
 
Katılım
22 Mar 2012
Mesajlar
16
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:52 ----------

[/COLOR]yokmuş motorun bişeyi baktım jikle hafif önde onu yerine getirdim yine canavar:-D
 
Katılım
15 Nis 2013
Mesajlar
116
Herkese selamlar.
Bugün şirinevler honda bayisine gittim.Henüz ehliyetim yok motoru en erken Eylül gibi alabilirim ama gene bir gideyim cbf150, cbr250r, cb125e modellerini karşılaştırayım dedim.Cbf150 yokmuş ellerinde 2 haftaya gelir ama zamlı gelicek dedi 450 mi dedi tam anlamadım.O sıra iki amca vardı ciddi alıcıydılar sanırım onlarla ilgilenmeye devam etti.
Plaka ruhsat toplamda 5500 gibi bi tutar olucak dedi cbf150.Sonra da ama biz kampanya yapıyoruz cbf150 ruhsat ve plaka dahil 5100TL teslim ediyoruz dedi.Daha detaylı bilgisi olan varsa düzeltsin.
Daha sonrada aslında bütün modellere zam gelcek dedi.
Birde cbr250r ile cbr125r boyut olarak bire bir aynıymış.Ben cbr250r biraz daha büyük zannediyordum o biraz hayal kırıklığı oldu.
 
Katılım
20 Ocak 2011
Mesajlar
1,573
Cbr 250 ye yaz zammı geldi cbf lerede gelir ozaman:cat:

---------- Post added at 19:16 ---------- Previous post was at 19:13 ----------

cbr250 ile 125 tam aynı değil zaten egzos ve renkten dolyı fark var

cbr 250nin boyutları 2.035 x 720 x 1.125 mm

cbr125in boyutları 1.985 x 710 x 1.135 mm
 
Katılım
15 Nis 2013
Mesajlar
116
sağol bak siteden bakılabilirdi aslında ama satış görevlisi ikisinin de boyutları bire bir aynı dedi:D
Cbr 250 ye yaz zammı geldi cbf lerede gelir ozaman:cat:

---------- Post added at 19:16 ---------- Previous post was at 19:13 ----------

cbr250 ile 125 tam aynı değil zaten egzos ve renkten dolyı fark var

cbr 250nin boyutları 2.035 x 720 x 1.125 mm

cbr125in boyutları 1.985 x 710 x 1.135 mm
 
Katılım
1 May 2012
Mesajlar
250
Mücahit_89
6.000de yani ara bakımda servisin önerisi olarak yağ değiştirilir,bunu ister serviste yaparsınız isterseniz kendiniz moto garantiden çıkmaz...ana bakımlar 1.000 4.000 8.000 diye gider...




Bugün servisi aradım motor 3200 km de bakıma girmiş,bir sonraki bakım 6200 dedi. Degişecekleri sordugumda yağ,filtre ve pul. Ücret olarakta tahmini 100 ile 120 tl civarı dedi.

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:26 ----------

Cbf in bakımı 1000-4000-8000-12000 şeklinde garantiden çıkmaması için yapılması gereken bakımlar. Ancak motor yağ eksiltebildiğinden dolayı her 2000 km de 1 kendiniz yağınızı değiştirirseniz motorunuzun ömrü daha uzun olur hem içiniz rahat etmiş olur. Yoksa yağına hiç bakmadan 4000km kullanmak sıkıntı yaratabilir gerçi yaratsada servis garantisinde ama 20tl lik yağ için riske girmeye gerek yok. Normal 4bin bakımlarınızda gerek yok derler ancak yağ ile birlikte hava filtrenizide değiştirin 10tl olması lazım, lastik havalarınızı ayarlı tutun,zincir dişlinizi temiz yağlı tutun ozaman yakıtınızda azalacaktır:cat:

6000 bakımını kendim yapsam garanti dışı kalmaz o zaman,yağ filtre ve pul. Bu arada yağ öneriniz nedir ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst