- Katılım
- 3 Şub 2011
- Mesajlar
- 43
doğrumu biliyorum
motor yan ayakta olacak (biraz çalıştıracam yağ incelsin sonra biraz dinlensin motor 15 dk) sonra tıpayı acacağım aşağıdaki altına yoğurt kovası komayı düşünüyorum ne kadar beklemem gerekli 15 dk yetermi? damlaması bitene kadar bekleyeceğim sonra yeni contamı pulmu ne onu koyup sıkacağım üstten huni ile yavaş yavaş taze kanı vereceğim =)
15 dk çok ya o kadar sürmüyo. ama orta sehpaya alınca ince bir şekilde akmaya devam ediyo orda biraz bekliyosun .contayı ben 2 yağ değişiminde 1 değiştiriyorum. 2. defa kullanırken ters çevirip öyle takıyorum.zaten conta biraz ezilmiş oluyo. ben bir şey daha duydum ne kadar doğrudur bilemem. yağ boşalınca yağ çubuğunun olduğu yerden üflüyormuşsun. ve biraz daha yağ akıyormuş. bunu da deneyip bi yazar mısın? merak ettim
