Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 Şub 2011
Mesajlar
43
doğrumu biliyorum

motor yan ayakta olacak (biraz çalıştıracam yağ incelsin sonra biraz dinlensin motor 15 dk) sonra tıpayı acacağım aşağıdaki altına yoğurt kovası komayı düşünüyorum ne kadar beklemem gerekli 15 dk yetermi? damlaması bitene kadar bekleyeceğim sonra yeni contamı pulmu ne onu koyup sıkacağım üstten huni ile yavaş yavaş taze kanı vereceğim =)



15 dk çok ya o kadar sürmüyo. ama orta sehpaya alınca ince bir şekilde akmaya devam ediyo orda biraz bekliyosun .contayı ben 2 yağ değişiminde 1 değiştiriyorum. 2. defa kullanırken ters çevirip öyle takıyorum.zaten conta biraz ezilmiş oluyo. ben bir şey daha duydum ne kadar doğrudur bilemem. yağ boşalınca yağ çubuğunun olduğu yerden üflüyormuşsun. ve biraz daha yağ akıyormuş. bunu da deneyip bi yazar mısın? merak ettim
 
Katılım
25 Eyl 2005
Mesajlar
2,339
bende zaten 32 litre var çanta daha büyük istiyordum ama sanırım arka çanta kalacak yan çanta alacağım tekstil saygılarla



faydalı bir bilgi teşekkürler

shad 40 lt kullanıyorum plastik alttablası varsa al eğer yoksa tavsiye etmem , bende satıyorum shad çantamı süreli çıkarıp taktığım için orjinal tabla gibi olmuyor, çantayı sabitleyip kullanacaksan tablasız da alınabilir
 
Katılım
4 Mar 2012
Mesajlar
2,100
merhaba arkadaşlar.. daha önce yazmıştım jantımı yamulttum çok kötü bir çukura girdim diye.. jantımı burdaki 1 numaralı ustadır bence kendisi şaban ustama yaptırdım..
çok çok cüzzi bir miktara yaptı.. sohbet ede ede.. zincirimi yağlamıştım, aşırı yağlamışım jantım yağ olmuştu hep güzelce benzin ile temizledi :) Buralara gelen arakdaşların mutlaka tanıması gereken bir ustadır kendisi..işte sitedeki açtığı, sürekli güncel tuttuğu konusu...jantımı çekiçle düzeltti ancak çekici direk vurmadı.. araya çok sert plastik koyup, jantın üstüne koyup öyle düzeltti.. jantı kıracaz galiba dedi yapmadan önce ama kırmadı :) kırılırsa kaynatırız beaa diyo :) şaban ustam parçalasa bile gıkım çıkmaz, o derece kendine güvenirim.işinin ehli..

http://www.motosiklet.net/forum/tanisma/103461-saban-ustadan-klasik-makinalara-hayat-opucugu.html

bu da motoru yaparken..




tanımanızı kesinlikle tavsiye ederim....

Geçmiş olsun diyen arkadaşlara teşekkür ederim..Allah kazalardan belalardan korusun cümlemizi
 
Katılım
31 Tem 2011
Mesajlar
771
evet arkadaşlar bu gün yağı değiştirmeye kalktım sonuç hüsran :(
tüm alet edevatı aldım büyük bir iştahla heyecanla gittim motorun yanına çalıştırdım ısıttım sonra stop ettim ayağa aldım motoru anahtarı sokuyorum biraz dar bi alan vites kolu denk geliyor neyse sağa çeviriyorum gitmiyor sola çeviriyorum gitmiyor

biraz zorlayım dedim vida sıyırmaya başladı yalama etmeden bıraktım çokmu sıkmış servis neden böyle anlamadım ya :S

yarın D&B motora gideceğim sanırım hem gezmiş olurum =)

yağ değişimi için kaç para ücret isterler ki 5 tl filan sanırım

yağ benden =)
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
evet arkadaşlar bu gün yağı değiştirmeye kalktım sonuç hüsran :(
tüm alet edevatı aldım büyük bir iştahla heyecanla gittim motorun yanına çalıştırdım ısıttım sonra stop ettim ayağa aldım motoru anahtarı sokuyorum biraz dar bi alan vites kolu denk geliyor neyse sağa çeviriyorum gitmiyor sola çeviriyorum gitmiyor

biraz zorlayım dedim vida sıyırmaya başladı yalama etmeden bıraktım çokmu sıkmış servis neden böyle anlamadım ya :S

yarın D&B motora gideceğim sanırım hem gezmiş olurum =)

yağ değişimi için kaç para ücret isterler ki 5 tl filan sanırım

yağ benden =)

yağ tapasını hangi anahtarla açmaya çalışsın kardeş,orası yıldız anahtar olmadan açılmıyor başıma geldi ilk yağ değişimi yaptığımda ordan biliyorum:)sıyırma olduğuna göre ucu açık anahtarla yaptın eğer çok sıyırma olduysa servise git vidayıda değiştirsinler ama fazla değilse birde yıldız anahtarla dene hem sıyırma yapmaz yıldız anahtarla:cat:
 
Katılım
9 Mar 2013
Mesajlar
133
Arkadaşlar bende artık aranıza katıldım..dün itibari ile motorumu teslim aldım..ben ilk baştal debriyajlı motora hiç binmedim ama ilk kalkış hariç hiç zorlanmadım..debriyajlı motordan korkanlara söyleyeyim çoook kolay..motoru almaya kayınço ile gittim onda mondial cup 100 var..kendi motoruma binince resmen deveden indim kısrağa bindim :mrgreen: motorda hiç ama hiç sarsıntı yok..gayet şık ve kullanış keyfi süper..ben motoru çıplak olarak 4900 e ağustos ödemeli aldım bonus karta..

işte benim kara kuş :=))

74600846098.th.jpg
[/URL][/IMG]
74600846100.th.jpg
[/URL][/IMG]
74600846099n.th.jpg
[/URL][/IMG]
74600846102.th.jpg
[/URL][/IMG]
74600846102.th.jpg
[/URL][/IMG]
74600846101.th.jpg
[/URL][/IMG]
 
Katılım
9 Mar 2013
Mesajlar
133
TEŞEKKÜRLER..

ARKADAŞLAR MOTORU ALDIĞINIZDA KOLTUK ALTINDAN ALET ÇANTASI ÇIKTIMI..?BENİMKİNDE YOKTUDA..
 
Katılım
18 Nis 2012
Mesajlar
75
hayırlı olsun kazasız güle güle kullan sele altında takım çantası olması gerekiyor aldığın yere ilet yardımcı olurlar
 
Katılım
3 Şub 2012
Mesajlar
1,321
evet arkadaşlar bu gün yağı değiştirmeye kalktım sonuç hüsran :(
tüm alet edevatı aldım büyük bir iştahla heyecanla gittim motorun yanına çalıştırdım ısıttım sonra stop ettim ayağa aldım motoru anahtarı sokuyorum biraz dar bi alan vites kolu denk geliyor neyse sağa çeviriyorum gitmiyor sola çeviriyorum gitmiyor

biraz zorlayım dedim vida sıyırmaya başladı yalama etmeden bıraktım çokmu sıkmış servis neden böyle anlamadım ya :S

yarın D&B motora gideceğim sanırım hem gezmiş olurum =)

yağ değişimi için kaç para ücret isterler ki 5 tl filan sanırım

yağ benden =)
12 numara yıldız anahtarı almalısın hüseyinim ondan sonra korkma rahatlıkla değiştirebilirsin yağını.süzüldükten sonra hafif solada yatırki tamamı boşalsın.bundan sonraki yağımız dört mevsim castrol power1/10-50
 
Katılım
9 Nis 2013
Mesajlar
369
alet çantası koltuğun altında sağ tarafta görememiş olma ihtimalin varmı.yada serviste montaj esnasında koymayı unutmuş olabilirler.seninkide şans

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:01 ----------

12 numara yıldız anahtarı almalısın hüseyinim ondan sonra korkma rahatlıkla değiştirebilirsin yağını.süzüldükten sonra hafif solada yatırki tamamı boşalsın.bundan sonraki yağımız dört mevsim castrol power1/10-50

arkadaşlar yağ tapasını çok aşırı sıkmaya gerek yok.Tapanın pulu zaten yumuşak malzeme girdiği yerde zaten alüminyum çok kısa zamanda deforme olup sorun yaşamak istemiyorsanız aşırı sıkmaya gerek yok.yağ kaçağı olmasın yeterli

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:10 ----------

abi buldum fiyat 100 tl
çok az kullanılmış

tamam fatih sağol ilgilendiğin için,canlı yayındada görüştük senle zaten dükkanın orda müsait olunca bi izmit yapalım senle hem gezmiş oluruz.hem alışverişimizi yaparız, hemde arkadaşları tanımış oluruz güzel olur.beni dükkanın oralarda bulabilirsin yada cemilden telimi alırsın.:cat:
 
Katılım
30 Kas 2011
Mesajlar
67
Merhaba arkadaşlar,
Geçen hafta motoruma michelin lastik aldım ve motorun üstündeki az kullanılmış duro lastikler boşa çıktı.
İhtiyacı olan varsa uygun fiyata satabilirim.
İletişime geçmeniz yeterli.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst