- Katılım
- 14 May 2011
- Mesajlar
- 3,443
hayırlı olsun güle güle kullanbenim var aslında ama yaz sonu gibi satıp askere gidicem,
bikaç gündür aklıma askere kadar da olsa sym wolf 250 alıp kullanıp garajıma koyup askerden sonrada onunla devam etme fikri geldiama bunun asker dönüşünde daha değişik modeller çıkar bunuda düşünüyorum o yüzden kararsızım
![]()
ama yaz sonu kesin satmayı düşünüyorum çünkü askerden sonra 250 cc ye gecicem en azından, 5 yıldır usandım artık
temiz cbf bulmak çok zor gerçekten ben çok aradım zam gelmeden önce sıfır almayı düşündüm neyseki 2. el temiz denk geldi 2.800 kmde 2011 model aldım şuan 8.binde ve motor ful+fulmişlen lastikler ve ful koruma demirleri yan demirler vs..
inş aradığın motoru bulursun:rendeer:
ne zaman aldın ve kaça almıştın hocam ?