Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
31 Tem 2011
Mesajlar
771
arkadaşlar selam

ben kırmızı motorumu full mat siyah yapsam diyorum.. farına da film çeksem, transparan olsa, siyah... nasıl olur..

tek düşündüğüm ruhsatta kırmızı yazıyor, motor siyah olacak..


lütfen fikrinizi yazın.. "ulan salak işin gücün yok mu " vb gibi aklınızdan ne geçiyorsa yazın..

merak ediyorum :)

ramazan abi polis çevirmedikçe ve muayeneye girmedikçe bi sıkıntı olmaz ama sana önermem nedenmi?

abi motorda zaten sürücüler tarafından görülmüyoruz bizim motorumuzun ışıklarıda çok dikkat çekici değil felan filan çok tehlike yaratabilir

mat vişne çürüğü rengine kaplayabilirsin ama farın xenon olmadığı sürece kaplama derim zaten pek aydınlatmıyor öyle yapacağına sök kablolarını öyle yap bari boşuna elektrik harcamasın =)

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:25 ----------

Daha az yakıt , aslında kulağa his geliyo :) bunu iyi yapan bi yere Chip tuning yaptirilabilir , aksu takdirde beyin bozulursa gereksiz masraf ,

var olan beyine dokunulmuyor bu işlemde ayrıca bir soketle yazılım yazılı olan bir chip takılıyor beyin de denilebilir ve istendiği zaman 2-3 vida ile söküp aracınızı fabrika standartlarına döndürüyorsunuz muayene emisyon ölçümü filan yapılırken araç fabrika verilerinde oluyor

bu benim verdiğim olay 90 hp den 113 hp ye motorun normalde ürettebileceği zararsız temiz güç ancak bu olayı çok zorlayıp kötü yazılım yapan işletmelerde var 90 hp yi 125 hp ye 135 hp ye çıkarttıklarını söylüyorlar evet etkili ama motor ömrü kısalıyor yakıt artıyor ve sorun yaşayanlar var bu tarz birşeylerle ama en güveniliri bu işletme

http://www.racechip.com.tr/magaza/index.php?route=information/information&information_id=9

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:34 ----------

kesinlikle öyle düşünüyorum zaten..aslında, sadece motorun yanlarına yapacaktık ( eşimle, o da meraklandı )
sonra motora yapmaya karar verdik..heeryerine. fara bile transparan folyo.. eksoz üstü korumaya falan..

aşama aşama resimleyeceğim. sticker sız olacak, bakalım nasıl duracak..
:)

ramazan abi far için folyodansa bayan çorabı kullanan tanıdıklarım var otomobilde sende öyle yap bence farın etrafından geçiriyorsun arkadan lastikle sıkıyorsun farı sökmeden olurmu bilmiyorum
 
Katılım
31 Tem 2011
Mesajlar
771
Ağa çürük vişne rengi hiçbir yerde yok. Kırmızı yapsam nasıl olur acaba

ramazan abi bu sitede bir mercedese yapmışlar hoş olur bence
http://www.arackaplama.com/index.php?p=arac-kaplama

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:05 ----------

benimde karbon fiber ile kaplama yapasım var, gümüş olan yerleri gri kaplamayla, siyah yerleri siyahla. belki bir kaç yeri daha siyah yapabilirim. :))

vay kaçak ortaya çıktı nerelerdesin rahmi sen fuara geliyormusun ne yapıyorsun =)
 
Katılım
20 Eki 2007
Mesajlar
95
Arkadaşlar tekleme sorunu yaşayan varmı? Cevaplarsanız 'sorunlu/sorunsuz' çok makbule geçer.
 
Katılım
4 Mar 2012
Mesajlar
2,100
ramazan abi bu sitede bir mercedese yapmışlar hoş olur bence
http://www.arackaplama.com/index.php?p=arac-kaplama

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:05 ----------



vay kaçak ortaya çıktı nerelerdesin rahmi sen fuara geliyormusun ne yapıyorsun =)

kardeşim bak bu renk süper bence :)

mercedes-sl--aluminium-kirmizi-kaplama-uygulamasi_38388.jpg


bu arada.

2. el htc explorer cep telefonu isteyen olursa elimde teertemizin temizi var bitane

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:58 ----------

Arkadaşlar tekleme sorunu yaşayan varmı? Cevaplarsanız 'sorunlu/sorunsuz' çok makbule geçer.

ben yaşıyorum şahsen..burdakiler anlamıyor..5-6 bin devirde tekliyorum.. rüzgar vurunca daha çok yapıyor.. garantisi bitmeden istanbulda yaptırmaya götüreceğim..
ufak bir parça değiştirdi burdaki servis ama yine olmadı

abi tekliyor diyorum, gaz ver geçer diyor. :) delircem
 
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
2,035
S.a arkadaşlar merhabalar nasılsınız.Ne zamandır giremiyorum.
Bu arada büyük motor düşünen arkadaşlar için bir tavsiyem var.
Cbf 150 nin kıymetini bilin valla.Büyük motor almadım ama kaç haftadır arkadaşımda şahit oluyorum.
O da Ybr sini satıp almıştı.Xt 660 R
Ybr alışkanlığı hala devam ediyor.Bir depoyla 170 km dayandırabildik ancak.Takım lastik 650 Tl. Takım İç lastiği 60 tl.
Bir sonrakinde de 1 litre ile 14 km.Yuh dedim.Ben alsam yetiştiremem kesinlikle. Cbf bir depoyla ne kadar basarsan bas ,yanlış benzin göstergesine rağmen 400 km den aşağı yolda bırakmaz seni...
İyi Akşamlar.
 
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
2,035
benimki 310 km de bitiyor ama?
310 olması imkansız.310 da yedeğe mi geçti.Yoksa yedek dahil yolda mı kaldın ?Veya fullediğinden emin misin ?
Ben motoru ilk fullediğimde benimde 310 gibi ibre aşağılara indi.Yedek hariç.Korktum açıkcası.
Ama sonraki fullediğim de ibreye güvenmedim bitene kadar hiç ellemedim.408 de yedeğe geçti.
 
Katılım
10 Ara 2009
Mesajlar
879
hep full alıyorum 300-310 da teklemeye başlıyor hissediyorum yedeğe geçiyorum.
 
Katılım
10 Ağu 2012
Mesajlar
90
evet ya baya yaklaşıyor uzun yolda arkadan zorluyor ama yol vermiyorum =)

şaka bi yana otomobil olarak bir çok araç kullandım halada kullanıyorum arkadaşımda wolksvagen scirocco var yol tutuşu olarak aynı boyur lastik kullanıyor diye hatırlıyorum ancak yol tutuşu kesinlikle iyi 1,3 motor 90 hp ancak emisyon olayları nedeniyle kısıtlı chip tuning denilen bir yazılım olayıyla sınırlamaları kaldırıyorsun ve araç 113 hp oluyor tanıdığıda aynı araçta yaptırdı ve acayip etkiliyor gücünü ve 6 vites olayı yakıtı cimri yapıyor

şöyle anlatayım geçen yaz ben istanbul/kartal - izmit/kefken yaptım motorla 2 kişi ortalama 100 km hızla 135+135 yolu 20 tl ye yaptım babam arabayla 4 kişi full yüklü (tabi devirli kullanımda) 40 yakmış yakıt tüketimi uzun yolda 4,1 litre (dizel) ama dokununca seri kullanmaya kalkınca tüm arabalar gibi yakıyor =) ama bundan önceki arabamız benzinliydi ve 100 kmde 11-12 litre yakıyordu arabaya göz ucuyla baksan sanki benzin buharlaşacak diye binemiyorduk =)

Aynı arabanın sedan 2012 modelini kullanıyorum benimkinde powerbox var çekişi hakikaten stock haline göre daha iyi standart haliyle bile 1 ve 2 de yolu kazır :). Motorla işe gidip gelmeye başlayınca araba otoparkta durmaya başladı. Arkadaşımın dediği gibi yakıt tüketimi hakikaten az. Uzun yolda 120 kmh hıza sabitleyerek yol yapıyorum yakıt tüketimi genelde 4.0 lt, 4.2 bu hızlarda. Birkez, 90 km/h ile gitmeyi denedim 90 kilometrelik yolda 3.7 lt/100 km tutturmam hiçte zor olmadı. Arkadaşın arabasıda hakikaten temiz almak isteyenlere tavsiye ederim ama ben olsam satmaya kıyamam :).
 
Katılım
5 Eki 2007
Mesajlar
39
Ben daha yeni transalpi sattim 2005 model 750 1000 tl arasi lastik yag degisimi 150 200 tl 4000 km de bir
Baskada masrafi olmaz.ama en can alici nokta 17 litre ile 230 km civari ve haftada yaklasik 300 km yapiyordum simd
i yine eski askim cbf 150 ye dondum benden mutlusu yok . Daha olcum yapmadim ama 350 km yapsin problem yok...
 
Katılım
31 Tem 2011
Mesajlar
771
kardeşim bak bu renk süper bence :)

http://www.arackaplama.com/urun-res...luminium-kirmizi-kaplama-uygulamasi_38388.jpg

bu arada.

2. el htc explorer cep telefonu isteyen olursa elimde teertemizin temizi var bitane

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:58 ----------



ben yaşıyorum şahsen..burdakiler anlamıyor..5-6 bin devirde tekliyorum.. rüzgar vurunca daha çok yapıyor.. garantisi bitmeden istanbulda yaptırmaya götüreceğim..
ufak bir parça değiştirdi burdaki servis ama yine olmadı

abi tekliyor diyorum, gaz ver geçer diyor. :) delircem

ramazan abi bu gün fuardaydım gösteri şahaneydi ama onun dışında fuar berbat aksesuarda ucuz birşey yok fuara katılmayan motomax fuar indirimi diye 70-80 tl ye 4riders mont satıyor ihticaç varsa bakın arkadaşlar

geçen sene hudson çok ucuza 10-15 liraya eldiven sattı şimdi adam mağazada yaptığı indirimi bile yapmıyor

motorlar şahane

cbr500rr nisana kalmış arkadaşlar güngör motor atilla abi oradaydı gümrük filan sıkıntısı varmış sanırım

atv nabız yokluyor honda talep olursa gelecek 250cc cross güzele benziyor

bu moto cbr 250r ın aynını yapmış rengi simli mimli 29 hp karbürütörlü balansörlü filan

inazuma siyah rengi çok güzel

felan filan yaz yaz bitmez ne aldın dersen hiç birşey =)

motor yağı alacaktım tanımadık bi marka bide po vardı almadım

yarın yine fuardayım saat 4 den sonra filan gelecek arkadaşlarla tanışma imkanı buluruz inşallah

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:12 ----------

Aynı arabanın sedan 2012 modelini kullanıyorum benimkinde powerbox var çekişi hakikaten stock haline göre daha iyi standart haliyle bile 1 ve 2 de yolu kazır :). Motorla işe gidip gelmeye başlayınca araba otoparkta durmaya başladı. Arkadaşımın dediği gibi yakıt tüketimi hakikaten az. Uzun yolda 120 kmh hıza sabitleyerek yol yapıyorum yakıt tüketimi genelde 4.0 lt, 4.2 bu hızlarda. Birkez, 90 km/h ile gitmeyi denedim 90 kilometrelik yolda 3.7 lt/100 km tutturmam hiçte zor olmadı. Arkadaşın arabasıda hakikaten temiz almak isteyenlere tavsiye ederim ama ben olsam satmaya kıyamam :).

aynen öyle kıyamıyorum bu güne kadar 5 yada 6 arabamız oldu içlerinde en sevdiğim buydu ama malesef satmak zorunda kalıyoruz biraz
 
Katılım
4 Mar 2012
Mesajlar
2,100
bende yarın gidiyorum çorludan arkadaş ile benim motorla gidecez bakalım
 
Katılım
19 Kas 2012
Mesajlar
499
allah razı olsun çok sağol

abiciğim şarkı için çooook teşekkür ediyorum :) emeğine sağlık çok da severim yani :) oynaya sım geldi ama iki gündür yorgunum kalkamıyorum ayağa :)
valla kilit tekerlek içerisinden geçirdim öyle birde ön şaseden kalın zincirle oradaki cama kilitledim kapalı alanım yok orada duruyor motorum :S
 
Katılım
4 Mar 2012
Mesajlar
2,100
rica ederim..ben haala dinliyorum :)

ailem dalga geçmişti kırmızı motor aldınmı muradına erdinmii :):)

kilit çok ters takmışın..öyle çok zor olur.zincir arasına. ben ön tekerden yapıyorum. çok pratik oluyor.. bi resim çizmeye çalışayım

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:48 ----------




ben bu şekilde yapıyorum.. genelde ön tekere yapıyorum ve bi yere gittiğim zaman arka çanta ile arka koltuk arasına 2 tur dalayıp kitliyorum
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst