Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
31 Tem 2011
Mesajlar
771
arkadaşlar bir arsa alacak olmamız nedeniyle çok sevdiğimiz arabamızı satmaktayız =) 4 teker bana zevk vermiyor ama ihtiyaç oldukça işe yarıyor ama işte biliyorsunuz rüzgarı yemek lazım =) babam motoru alırken alma motoru al arabayla git gel okula istediğin gibi yap arabayı dedi ama yok ben onla katil olurum sende banka borçlusu dedim (benzinnn....) ki sınıfının en az yakan arabası olmasına rağmen arada kullandığımda motorumun değerini anlıyorum =) neyse ayrılmak zor olacak forumdan arkadaşlara ekstra bi ikram olur =)

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-opel-ogretmenden-2011dizel,temiz-body-kitli-cam-filmli,14000-de-114836234/detay/
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
1,493
Aydın'daki motor düns atılmış.
Bu beyefendi ile sabah konuştum, fiyatı biraz fazla geldi.GAraj motoru dedi, siyah olması titiz insan için sıkıntı olabiliyor.Siz ne düşünürsüzün?
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-sahibinden-cbf-150-kirmizi-116297339/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...k-bu-kadar-ve-fiyati-dusurdum-101776889/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...k-honda-motorsiklet-2008-model-77562094/detay

Siz olsanız önce hangisini ararsınız?
 
Katılım
25 Eyl 2005
Mesajlar
2,339
arkadaşlar bir arsa alacak olmamız nedeniyle çok sevdiğimiz arabamızı satmaktayız =) 4 teker bana zevk vermiyor ama ihtiyaç oldukça işe yarıyor ama işte biliyorsunuz rüzgarı yemek lazım =) babam motoru alırken alma motoru al arabayla git gel okula istediğin gibi yap arabayı dedi ama yok ben onla katil olurum sende banka borçlusu dedim (benzinnn....) ki sınıfının en az yakan arabası olmasına rağmen arada kullandığımda motorumun değerini anlıyorum =) neyse ayrılmak zor olacak forumdan arkadaşlara ekstra bi ikram olur =)

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...dy-kitli-cam-filmli,14000-de-114836234/detay/

Hayırlı satışlar , aslında az yakan bi aractır hakikaten , hatta uzun yolda cbf e yaklaşır :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 07:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:47 ----------

Aydın'daki motor düns atılmış.
Bu beyefendi ile sabah konuştum, fiyatı biraz fazla geldi.GAraj motoru dedi, siyah olması titiz insan için sıkıntı olabiliyor.Siz ne düşünürsüzün?
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-sahibinden-cbf-150-kirmizi-116297339/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...k-bu-kadar-ve-fiyati-dusurdum-101776889/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...k-honda-motorsiklet-2008-model-77562094/detay

Siz olsanız önce hangisini ararsınız?

Ben olsam 2008 i almazdim sanırım , km si Yuksek modeli düşük ama çantaları var , gidip görüp en temizine karar vermen en mantiklisi yakın olmasi acısından mugladakine bi bak istersen icin rahat etmezse kusadasindakine de bakarsın hem de kıyas yapma sansin olur
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
1,000
Aydın'daki motor düns atılmış.
Bu beyefendi ile sabah konuştum, fiyatı biraz fazla geldi.GAraj motoru dedi, siyah olması titiz insan için sıkıntı olabiliyor.Siz ne düşünürsüzün?
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-sahibinden-cbf-150-kirmizi-116297339/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...k-bu-kadar-ve-fiyati-dusurdum-101776889/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...k-honda-motorsiklet-2008-model-77562094/detay

Siz olsanız önce hangisini ararsınız?

Murat merhaba,
Kimsenin günahını almak istemem ama Muğladaki motor bana biraz tuhaf geldi. 18 bin km'de ama egzozu tertemiz boyada en ufak bi paslanma yok. Buna karşın kontak kısmı çok yıpranmış, boyaları sökülmüş. Belki de motorun anahtarının yanında çok fazla anahtar vardı onlar çizdi bilemiyorum. Motorun kumanda ksımlarına ve diğer başka noktalarına bakıp kilometresi gerçekten 18 binde mi bi kontrol et derim. Bunlar benim düşüncem tamamen yanılıyor da olabilirim.
Diğer arkadaşlar da yorum yaparlarsa hepsini değerlendir ona göre hareket et. Kolay gelsin.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
Aydın'daki motor düns atılmış.
Bu beyefendi ile sabah konuştum, fiyatı biraz fazla geldi.GAraj motoru dedi, siyah olması titiz insan için sıkıntı olabiliyor.Siz ne düşünürsüzün?
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-sahibinden-cbf-150-kirmizi-116297339/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...k-bu-kadar-ve-fiyati-dusurdum-101776889/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...k-honda-motorsiklet-2008-model-77562094/detay

Siz olsanız önce hangisini ararsınız?

murat eğer titiz biriysen bence siyahtan uzak dur benim motorda siyah yıkıyorum cila çekiyorum 1 saat geçmeden toz topluyor sırf bu yüzden sıkıntısız motorumu satabilirim ya gri bak yada beyaz
ben kırmızı da severim ama en az pislik gösteren renk gri olduğu için gri motor alacağım
 
Katılım
31 Tem 2011
Mesajlar
771
Hayırlı satışlar , aslında az yakan bi aractır hakikaten , hatta uzun yolda cbf e yaklaşır :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 07:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:47 ----------



Ben olsam 2008 i almazdim sanırım , km si Yuksek modeli düşük ama çantaları var , gidip görüp en temizine karar vermen en mantiklisi yakın olmasi acısından mugladakine bi bak istersen icin rahat etmezse kusadasindakine de bakarsın hem de kıyas yapma sansin olur

evet ya baya yaklaşıyor uzun yolda arkadan zorluyor ama yol vermiyorum =)

şaka bi yana otomobil olarak bir çok araç kullandım halada kullanıyorum arkadaşımda wolksvagen scirocco var yol tutuşu olarak aynı boyur lastik kullanıyor diye hatırlıyorum ancak yol tutuşu kesinlikle iyi 1,3 motor 90 hp ancak emisyon olayları nedeniyle kısıtlı chip tuning denilen bir yazılım olayıyla sınırlamaları kaldırıyorsun ve araç 113 hp oluyor tanıdığıda aynı araçta yaptırdı ve acayip etkiliyor gücünü ve 6 vites olayı yakıtı cimri yapıyor

şöyle anlatayım geçen yaz ben istanbul/kartal - izmit/kefken yaptım motorla 2 kişi ortalama 100 km hızla 135+135 yolu 20 tl ye yaptım babam arabayla 4 kişi full yüklü (tabi devirli kullanımda) 40 yakmış yakıt tüketimi uzun yolda 4,1 litre (dizel) ama dokununca seri kullanmaya kalkınca tüm arabalar gibi yakıyor =) ama bundan önceki arabamız benzinliydi ve 100 kmde 11-12 litre yakıyordu arabaya göz ucuyla baksan sanki benzin buharlaşacak diye binemiyorduk =)
 
Katılım
20 Eki 2007
Mesajlar
95
Arkadaşlar tekleme sorunu yaşayan varmı? Cevaplarsanız 'sorunlu/sorunsuz' çok makbule geçer.
 
Katılım
25 Eyl 2005
Mesajlar
2,339
evet ya baya yaklaşıyor uzun yolda arkadan zorluyor ama yol vermiyorum =)

şaka bi yana otomobil olarak bir çok araç kullandım halada kullanıyorum arkadaşımda wolksvagen scirocco var yol tutuşu olarak aynı boyur lastik kullanıyor diye hatırlıyorum ancak yol tutuşu kesinlikle iyi 1,3 motor 90 hp ancak emisyon olayları nedeniyle kısıtlı chip tuning denilen bir yazılım olayıyla sınırlamaları kaldırıyorsun ve araç 113 hp oluyor tanıdığıda aynı araçta yaptırdı ve acayip etkiliyor gücünü ve 6 vites olayı yakıtı cimri yapıyor

şöyle anlatayım geçen yaz ben istanbul/kartal - izmit/kefken yaptım motorla 2 kişi ortalama 100 km hızla 135+135 yolu 20 tl ye yaptım babam arabayla 4 kişi full yüklü (tabi devirli kullanımda) 40 yakmış yakıt tüketimi uzun yolda 4,1 litre (dizel) ama dokununca seri kullanmaya kalkınca tüm arabalar gibi yakıyor =) ama bundan önceki arabamız benzinliydi ve 100 kmde 11-12 litre yakıyordu arabaya göz ucuyla baksan sanki benzin buharlaşacak diye binemiyorduk =)


Benzinli araçta yakıt göstergesi olmasa daha iyi zaten ınsanda psikoloji bırakmıyor :) Chip tuning yakıtı arttırmıyor mu ? B'nde 170 km yol U cbf le yapıyorum 20 tl kadar yakıyor corolla d4d ile gittiğimde 27 tl gibi bisi yakiyo , zevki olmasa çekilecek dert değil :)
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
1,493
Asım benim baktığım motor satılmış manisaya gidiyorum motor almaya.Yinede teşekkürler en kıas zamanda tanışmak dileğiyle
 
Katılım
31 Tem 2011
Mesajlar
771
Benzinli araçta yakıt göstergesi olmasa daha iyi zaten ınsanda psikoloji bırakmıyor :) Chip tuning yakıtı arttırmıyor mu ? B'nde 170 km yol U cbf le yapıyorum 20 tl kadar yakıyor corolla d4d ile gittiğimde 27 tl gibi bisi yakiyo , zevki olmasa çekilecek dert değil :)

söz edilecek kadar bir yakıt artışı olmuyor ama aynı beygire daha az yakıtla çıkartan yazılımda atabiliyorlar
 
Katılım
4 Mar 2012
Mesajlar
2,100
arkadaşlar selam

ben kırmızı motorumu full mat siyah yapsam diyorum.. farına da film çeksem, transparan olsa, siyah... nasıl olur..

tek düşündüğüm ruhsatta kırmızı yazıyor, motor siyah olacak..


lütfen fikrinizi yazın.. "ulan salak işin gücün yok mu " vb gibi aklınızdan ne geçiyorsa yazın..

merak ediyorum :)
 
Katılım
25 Eyl 2005
Mesajlar
2,339
arkadaşlar selam

ben kırmızı motorumu full mat siyah yapsam diyorum.. farına da film çeksem, transparan olsa, siyah... nasıl olur..

tek düşündüğüm ruhsatta kırmızı yazıyor, motor siyah olacak..


lütfen fikrinizi yazın.. "ulan salak işin gücün yok mu " vb gibi aklınızdan ne geçiyorsa yazın..

merak ediyorum :)

Ruhsatta sıkıntı olur ama yeniletilir yapraklar yeni renge göre , aslında nasıl olur acaba :) mat siyah stickersiz yaparsan resimleri beklerim :D
 
Katılım
4 Mar 2012
Mesajlar
2,100
kesinlikle öyle düşünüyorum zaten..aslında, sadece motorun yanlarına yapacaktık ( eşimle, o da meraklandı )
sonra motora yapmaya karar verdik..heeryerine. fara bile transparan folyo.. eksoz üstü korumaya falan..

aşama aşama resimleyeceğim. sticker sız olacak, bakalım nasıl duracak..
:)
 
Katılım
17 Ara 2011
Mesajlar
43
Polis çevirdiğinde kesinlikle ceza yazacak ve muayeneye sevkedecek,yoksa ruhsat değişimi olmaz,sana maliyeti,300 tl yi bulur ,benden söylmesi kendine iş arıyorsun.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst