- Katılım
- 31 Tem 2011
- Mesajlar
- 771
arkadaşlar bir arsa alacak olmamız nedeniyle çok sevdiğimiz arabamızı satmaktayız =) 4 teker bana zevk vermiyor ama ihtiyaç oldukça işe yarıyor ama işte biliyorsunuz rüzgarı yemek lazım =) babam motoru alırken alma motoru al arabayla git gel okula istediğin gibi yap arabayı dedi ama yok ben onla katil olurum sende banka borçlusu dedim (benzinnn....) ki sınıfının en az yakan arabası olmasına rağmen arada kullandığımda motorumun değerini anlıyorum =) neyse ayrılmak zor olacak forumdan arkadaşlara ekstra bi ikram olur =)
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-opel-ogretmenden-2011dizel,temiz-body-kitli-cam-filmli,14000-de-114836234/detay/
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-opel-ogretmenden-2011dizel,temiz-body-kitli-cam-filmli,14000-de-114836234/detay/