- Katılım
- 31 Tem 2011
- Mesajlar
- 771
arkadaşlar selam
ben kırmızı motorumu full mat siyah yapsam diyorum.. farına da film çeksem, transparan olsa, siyah... nasıl olur..
tek düşündüğüm ruhsatta kırmızı yazıyor, motor siyah olacak..
lütfen fikrinizi yazın.. "ulan salak işin gücün yok mu " vb gibi aklınızdan ne geçiyorsa yazın..
merak ediyorum![]()
ramazan abi polis çevirmedikçe ve muayeneye girmedikçe bi sıkıntı olmaz ama sana önermem nedenmi?
abi motorda zaten sürücüler tarafından görülmüyoruz bizim motorumuzun ışıklarıda çok dikkat çekici değil felan filan çok tehlike yaratabilir
mat vişne çürüğü rengine kaplayabilirsin ama farın xenon olmadığı sürece kaplama derim zaten pek aydınlatmıyor öyle yapacağına sök kablolarını öyle yap bari boşuna elektrik harcamasın =)
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:25 ----------
Daha az yakıt , aslında kulağa his geliyobunu iyi yapan bi yere Chip tuning yaptirilabilir , aksu takdirde beyin bozulursa gereksiz masraf ,
var olan beyine dokunulmuyor bu işlemde ayrıca bir soketle yazılım yazılı olan bir chip takılıyor beyin de denilebilir ve istendiği zaman 2-3 vida ile söküp aracınızı fabrika standartlarına döndürüyorsunuz muayene emisyon ölçümü filan yapılırken araç fabrika verilerinde oluyor
bu benim verdiğim olay 90 hp den 113 hp ye motorun normalde ürettebileceği zararsız temiz güç ancak bu olayı çok zorlayıp kötü yazılım yapan işletmelerde var 90 hp yi 125 hp ye 135 hp ye çıkarttıklarını söylüyorlar evet etkili ama motor ömrü kısalıyor yakıt artıyor ve sorun yaşayanlar var bu tarz birşeylerle ama en güveniliri bu işletme
http://www.racechip.com.tr/magaza/index.php?route=information/information&information_id=9
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:34 ----------
kesinlikle öyle düşünüyorum zaten..aslında, sadece motorun yanlarına yapacaktık ( eşimle, o da meraklandı )
sonra motora yapmaya karar verdik..heeryerine. fara bile transparan folyo.. eksoz üstü korumaya falan..
aşama aşama resimleyeceğim. sticker sız olacak, bakalım nasıl duracak..
![]()
ramazan abi far için folyodansa bayan çorabı kullanan tanıdıklarım var otomobilde sende öyle yap bence farın etrafından geçiriyorsun arkadan lastikle sıkıyorsun farı sökmeden olurmu bilmiyorum
