Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
1,124
az kendini topla,kendine güven.
Düşmen ii olmuş.muhtemelen bi'daha panik yapıp düşmeyeceksin.artık nasıl duracağını öğrendin.
Fazla detaylara da girmesen iyi olur.
Ben de ilk vitesli kullandığımda,fren yerine gazı kökleyip karşıdan gelen motora çarmiştım.bi'şey olmadı.yavaştık hatta çarptığım motorcu acemi olduğumu anlayıp durmuştu:)

daha sonra bu tarz bi'şey başıma gelmedi.

Daha sonra başına gelebilecek en kötü şey karakaçanın seni tepmesi olurdu herhalde :)


@numenorian sen yinede teoriyi aksatma, panik anında refleks olarak öyle bir işe yarıyor ki, birkaç saniye içinde o okuduklarını düşünmeden uygulayabiliyorsun..
Misal ben de ilk öğrenmeye başladığımda o kadar kullandım sokaklarda sonra alışveriş merkezinin otoparkından çıkarken düz duvara çarpıyodum az kalsın :) güzel günlerdi...
 
Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
745
Daha sonra başına gelebilecek en kötü şey karakaçanın seni tepmesi olurdu herhalde :)


@numenorian sen yinede teoriyi aksatma, panik anında refleks olarak öyle bir işe yarıyor ki, birkaç saniye içinde o okuduklarını düşünmeden uygulayabiliyorsun..
Misal ben de ilk öğrenmeye başladığımda o kadar kullandım sokaklarda sonra alışveriş merkezinin otoparkından çıkarken düz duvara çarpıyodum az kalsın :) güzel günlerdi...

Sebebide baktığın yere gidersin kuralı değil mi? :)
 
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
1,124
Sebebide baktığın yere gidersin kuralı değil mi? :)

Hayır, sebebi biraz daha yavaşlayıp otopark çıkışında virajı dönmem gerektiğiydi :) Heyecan yapıp gaz kesmemiştim son ana kadar niyeyse artık, direkt frenlere asılıp durdum (hızım 20-30) sonra tekrar kalkış yaptım. Garipti belkide karanlıktan güneşli aydınlığa çıktığım için ama iyi ki böyle bişey hissettim, ileride çok kritik yerlerde doğru kararlar ile hiç kaza yapmadım. Yarım saniye daha duramasaydım şimdi kesin takla atmıştım dediğim çok oldu.Halbuki sakin kullanmaya çalışırım genelde ama Malum istanbul...
 
Katılım
10 Tem 2011
Mesajlar
9
ben de bugün itibari ile aranıza katıldım motoru satın aldık mücahit_89 nickli mücahit kardeşimle kendisi aynı işyerinden arkadaşım foruma kayıtlı olduğunu motoru satın almaya giderken öğrendim :) eğitmenim de o olucak :) anesten siyah renk aldık en geç perşembeye hazır olur dediler ön,arka komple koruma demirleri 250 tuttu mücahit çok fazla dedi dinlemedim ilk gün bi yan yatırsam daha fazla masrafı çıkıcak boşver dedim ruhsat plaka korumalık fasa fiso hepsi 4.250 tuttu 24 sene boyunca bir kerette en fazla bugun para harcadım :) maddi olarak büyük meblaa benim için ancak manevi değeri çok daha büyük ilk motorum olucak çünkü.
anes e giderken 2 kişi çok rahat 110-120 km hiç zorlanmadan gidiyordu motor hatta dönüşte mücahit korkumu yenmem için ufak bir show da yaptı :) (benzin deposuna oturmak, 90-100 ile giderken aykalarını korumalığın üstüne koymak,sıfır depoya yatmak gibi) :) bakalım öğrenim süreci nasıl geçicek, işin zor mücooo :)
 
Katılım
21 Haz 2011
Mesajlar
221
arkadaslar 2011 cbf in stickerlarını söktüm:queen: fakat iz bıraktı ve dakikalarca tinerle silmeme rağmen yapıskan özellik granajda kaldı. acaba gaz yağı söker mi? yoksa sökecek başka bir şey var mı. ya da 0 dan granaj ya da sticker mı almam lazım. değerli yardımlarınızı bekliyorum:D
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
105
arkadaslar 2011 cbf in stickerlarını söktüm:queen: fakat iz bıraktı ve dakikalarca tinerle silmeme rağmen yapıskan özellik granajda kaldı. acaba gaz yağı söker mi? yoksa sökecek başka bir şey var mı. ya da 0 dan granaj ya da sticker mı almam lazım. değerli yardımlarınızı bekliyorum:D

Arkadaşım o işin o kadar zor birşey olmaması gerekiyordu.Isıtmadan yada sıcak su dökmeden direk asılıp mı çıkardın ne yaptın ? ısıtıp yada sıcaksu döküp bezle değil elinle bastıra bastıra ovalarsan çıkar.Hatta elini az biraz tükürükleyip ovalasan bile çıkar.Bezle falan çıkarman zor olur en güzeli parmağınla ovalaman ama parmağın su toplayabilir biraz :)
 
Katılım
21 Haz 2011
Mesajlar
221
Arkadaşım o işin o kadar zor birşey olmaması gerekiyordu.Isıtmadan yada sıcak su dökmeden direk asılıp mı çıkardın ne yaptın ? ısıtıp yada sıcaksu döküp bezle değil elinle bastıra bastıra ovalarsan çıkar.Hatta elini az biraz tükürükleyip ovalasan bile çıkar.Bezle falan çıkarman zor olur en güzeli parmağınla ovalaman ama parmağın su toplayabilir biraz :)

valla aynen öyle, tırnakladım biraz, baktım geliyor komple asıldım. :queen: dur biraz daha sileyim :queen
 
Katılım
25 Mar 2011
Mesajlar
107
35 lt ye katılıyorum kusursuz ne büyük geliyor nede küçük
bu arada bir depo ile 444 km de yedeğe düştü bu sabah kalan yakıtla 500 ü geçerim sanırım
değer iyi sanırım
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
ç.kaleye gidip geldim 7500devirde seyretim 360km de yedeğe düştü taylandx7 sen nasıl kulandın
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
bu yeni motorlar az yakıyor ya demek ki. ben iki kişi şehir içi 415'te yedeğe düştüğümde olay olmuştu =)
 
Katılım
28 Mar 2011
Mesajlar
40
aynı yakıyor baba ya... ben maksimum 400 de düştüm , kullanma şeklim orta ne sakin nede sert:) az yakması için önemli tyolar verecek varsa bekleriz
ama ben arkaya 40 diş atmam çok amaçlı lıktan çıkar.
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
ben vermiştim aga. benim kullanımım çabucak 60a cıkıp 60ta 5e atmak 70 ile seyahat etmek. bağırtmadan kullanmak.
 
Katılım
18 Mar 2011
Mesajlar
385
715 mi? .

---------- Post added at 16:59 ---------- Previous post was at 16:56 ----------

ayrıca sticker ları söken arkadaş . pürmüzle sökülür sticker. eğer kalıntı kaldıysa solvent kullan.
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
600 km de yedeğe düştü.715 km yedek dahil.(arka 40 dişli devir 5.000 prm)

600 kmde yedeğe düştü ne demek hocam:)nasıl bu verilere ulaştınız:)merek ettim doğrusu bende 2010 model cbfte 360 kmde yedeğe geçmeye çok az kalmıştı yakıt aldım en fazla 400e kadar gider yedeğe kadar ama daha fazlasıda şaşırtıcı doğrusu...
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
600 kmde yedeğe düştü ne demek hocam:)nasıl bu verilere ulaştınız:)merek ettim doğrusu bende 2010 model cbfte 360 kmde yedeğe geçmeye çok az kalmıştı yakıt aldım en fazla 400e kadar gider yedeğe kadar ama daha fazlasıda şaşırtıcı doğrusu...

benimde inanasım geliyor bende 2011 makyajlı var ama aşa yukarı mücahitle aynı verilere sahibim belki 20km fazla giderim yani okdr 600km :D bide yeke depo 26lt arkadaş onlada 115km gitmiş galiba ben yedekye geçince korkudan 70km geçmeden dolduruyom yolda kalmıyak die:D
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
50 km dediği hız devir göstergesinde ekonomi bölgesine tekabül ediyor. Yani devir ekonomi devri :p (harakiri yapıp geliyorum) sonuc şaşırtıcı
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst