- Katılım
- 7 Eki 2008
- Mesajlar
- 1,124
az kendini topla,kendine güven.
Düşmen ii olmuş.muhtemelen bi'daha panik yapıp düşmeyeceksin.artık nasıl duracağını öğrendin.
Fazla detaylara da girmesen iyi olur.
Ben de ilk vitesli kullandığımda,fren yerine gazı kökleyip karşıdan gelen motora çarmiştım.bi'şey olmadı.yavaştık hatta çarptığım motorcu acemi olduğumu anlayıp durmuştu
daha sonra bu tarz bi'şey başıma gelmedi.
Daha sonra başına gelebilecek en kötü şey karakaçanın seni tepmesi olurdu herhalde
@numenorian sen yinede teoriyi aksatma, panik anında refleks olarak öyle bir işe yarıyor ki, birkaç saniye içinde o okuduklarını düşünmeden uygulayabiliyorsun..
Misal ben de ilk öğrenmeye başladığımda o kadar kullandım sokaklarda sonra alışveriş merkezinin otoparkından çıkarken düz duvara çarpıyodum az kalsın