- Katılım
- 11 Şub 2011
- Mesajlar
- 366
ben full ünü aldım toplamda 5 i buluyo ne varsa takılabilicek taktım hiç fiyattan kaçmadım..
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-cbf-150-sifir-hemen-teslim-47651427/detay/
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:14 ----------
aküden çıkan kabloların oraya ekledim ben düğmeyi,ekstra kablo kullanmadan motorun orjinalini bozmadan deponun altında akü kapağının arasına taktım düğmeyi..
ama önemli olan benim motorun resmi değil senin yollayacağın farın resmi,mercek mesafesi aynımı,aydınlatması nasıl ben eklemiştim mercek düzgün takılmassa hiçbi işe yaramıyo xenon
http://img851.imageshack.us/img851/8374/grnt0589.jpg
Henüz ben farı görmedim far çinden geliyormuş aydınlatmayı görebilmem için benim motoruma taktırmam gerekiyor yada takılan bir cbf150 de görmem gerekiyor. Herhangi bir sorun olacağını sanmıyorum çünkü türkiyenin çoğu honda bayisine bu farlardan dağıtım yapılmış eğer sen de bayiden aldıysan aynı kişinin vermiş olma olasılığı yüksek çünkü bu kişi toptan satış yapıyor