Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
11 Şub 2011
Mesajlar
366
ben full ünü aldım toplamda 5 i buluyo ne varsa takılabilicek taktım hiç fiyattan kaçmadım..
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-cbf-150-sifir-hemen-teslim-47651427/detay/

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:14 ----------



aküden çıkan kabloların oraya ekledim ben düğmeyi,ekstra kablo kullanmadan motorun orjinalini bozmadan deponun altında akü kapağının arasına taktım düğmeyi..

ama önemli olan benim motorun resmi değil senin yollayacağın farın resmi,mercek mesafesi aynımı,aydınlatması nasıl ben eklemiştim mercek düzgün takılmassa hiçbi işe yaramıyo xenon
http://img851.imageshack.us/img851/8374/grnt0589.jpg

Henüz ben farı görmedim far çinden geliyormuş aydınlatmayı görebilmem için benim motoruma taktırmam gerekiyor yada takılan bir cbf150 de görmem gerekiyor. Herhangi bir sorun olacağını sanmıyorum çünkü türkiyenin çoğu honda bayisine bu farlardan dağıtım yapılmış eğer sen de bayiden aldıysan aynı kişinin vermiş olma olasılığı yüksek çünkü bu kişi toptan satış yapıyor
 
Katılım
1 Mar 2011
Mesajlar
138
Merhaba arkadaşlar birşey sormak istiyorum ;

Motorumu bu hafta başı teslim aldım şuan 51 km deyim :) 5. vites 5000dd de 60kmh hıza ulasıyorum bu durum sizde nasıldır siz 5. vites kac bin devirde 60kmh ulaşıyorsunuz motoru zorlamak istemıyorum ondan 60 ın üstüne cıkmadım hiç kaç bin devirde vites degiştirmemi ve kaç bin devire kadar çıkmamı öneririsiniz ? bazen 1 den boşa alırken yada 2 den boşa alırken viteslerde problem yaşıyorum kimi zaman geçiyor kimi zaman geçmiyor bu bir sorunmudur yoksa sizlerdede böylemi .. Son sorum 2 kişi binsem acaba rodajda sorun olurmu motora sıkıştırmadan gezsem problem olurmu şimdiden cevaplar için teşekkürler :)



vabisciler geçmiş olsun dostum aman dikkat edelim...


Arkadaşlar konuyla ilgili bilgisi olan yokmu acaba :pale:
 
Katılım
11 Şub 2011
Mesajlar
366
Arkadaşlar konuyla ilgili bilgisi olan yokmu acaba :pale:

-Rodaj süresince vites aralıklarını 3-4 bin devir bazen 5 bin devire kadar çıkarabilirsin.
-Motorunun devir-hız uyumu normal.
-Şehir içi 60-70 km hız idealdir. 2 kişi elbette rodaj yapabilirsin ama yukarıdaki devirlerin üzerine çıkmazsan daha iyi olur.
-Şehirlerarası kullanırsan 90-100 km ye kadar çıkabilirsin ama 80 km yine ideal hızdır.
-250 km de bir motoru 5-10 dk sürecek kadar 5. viteste sıkıştırabilirsin motorun sağır kalmaması için (kendi yaptığım rodajlardan örnek veriyorum ve bana da servis önerdi)
-1. ve 2. vites arası boş vitese geçiş hep o şekilde olabilir tamamen alışmakla alakalı bir durum ben alıştığım için boşa atmakta hiç zorluk çekmiyorum 2 deyken hafif aşağı basarsan boşa geçtiğini göreceksin. 1 den 2 ye geçişte biraz daha güç kullanarak vitesi değiştir boşta kalmayacaktır.

Not: Rodaj sürem iyi geçti motorumu zorlayınca 130 km yi görüyor. Şükür sağlıklı yağ eksiltme problemi olmamış. bugün bin km bakıma soktum arka kampanadan gelen ses janttan kaynaklıymış jantı garantiden değiştiriyorum malesef salı veya çarşamba gününe kadar motorumdan ayrı kalıcam :salut:
 
Katılım
1 Eki 2008
Mesajlar
326
slm arkadaşlar bu gün bir virajda sağlam yatırdım . resmen motor altımdan kaydı gitti. çok tecrübeli olmadığım için acaba ne zaman motordan düşücem diye düşünüp dururken bugüne nasipmiş. neyse bu safhayıda atlatmış bulunuyoruz. şunu anladımki orjinal lastikleri beş para etmezmiş ibreti alem için fotoları yayınlıyorum. allah kimseye kaza bela vermesin. motorda oluşan hasarıda sonra ekliyeceğim. motorun ön çamurluk çok az çizildi sol elçik çizildi deforme oldu sol arka grenaj sağlam çizildi ama motorun rengi gri olunca fazla belli olmuyor:queen: sol arka sinyal ucundan koptu gitti . karizmayıda öyle bir yerde çizdirdimki bir bayanın önüne yattım resmen . ama sağolsun ilgilendi benimle birşeyin varmı felan .


Geçmiş olsun dostum,Allah beterinden korusun...
 
Katılım
1 Mar 2011
Mesajlar
138
-Rodaj süresince vites aralıklarını 3-4 bin devir bazen 5 bin devire kadar çıkarabilirsin.
-Motorunun devir-hız uyumu normal.
-Şehir içi 60-70 km hız idealdir. 2 kişi elbette rodaj yapabilirsin ama yukarıdaki devirlerin üzerine çıkmazsan daha iyi olur.
-Şehirlerarası kullanırsan 90-100 km ye kadar çıkabilirsin ama 80 km yine ideal hızdır.
-250 km de bir motoru 5-10 dk sürecek kadar 5. viteste sıkıştırabilirsin motorun sağır kalmaması için (kendi yaptığım rodajlardan örnek veriyorum ve bana da servis önerdi)
-1. ve 2. vites arası boş vitese geçiş hep o şekilde olabilir tamamen alışmakla alakalı bir durum ben alıştığım için boşa atmakta hiç zorluk çekmiyorum 2 deyken hafif aşağı basarsan boşa geçtiğini göreceksin. 1 den 2 ye geçişte biraz daha güç kullanarak vitesi değiştir boşta kalmayacaktır.

Not: Rodaj sürem iyi geçti motorumu zorlayınca 130 km yi görüyor. Şükür sağlıklı yağ eksiltme problemi olmamış. bugün bin km bakıma soktum arka kampanadan gelen ses janttan kaynaklıymış jantı garantiden değiştiriyorum malesef salı veya çarşamba gününe kadar motorumdan ayrı kalıcam :salut:

Verdiğiniz bilgiler için çok teşekkür ederim gerçekten çok aydınlatıcı oldu ellerinze sağlık kazasız sürüşler dilerim :rendeer:
 
Katılım
11 Şub 2011
Mesajlar
366
Verdiğiniz bilgiler için çok teşekkür ederim gerçekten çok aydınlatıcı oldu ellerinze sağlık kazasız sürüşler dilerim :rendeer:

Rica ederim size de dilerim :) Şu sıkıştırma maddesini kesinlikle uzun yolda yapın çünkü şehir içi yaparsanız dur-kalk sorunu olmamalı motor ısındıkça rüzgar ile daha kolay soğuyabilmeli ben sadece izmir-kuşadası yolunda sıkıştırdım :)
 
Katılım
1 Mar 2011
Mesajlar
138
Rica ederim size de dilerim :) Şu sıkıştırma maddesini kesinlikle uzun yolda yapın çünkü şehir içi yaparsanız dur-kalk sorunu olmamalı motor ısındıkça rüzgar ile daha kolay soğuyabilmeli ben sadece izmir-kuşadası yolunda sıkıştırdım :)

Evet gerçekten ş içi çok sıkıcı oluyor devamlı yavaşlamak devamlı 1-2. vites motoru gerçekten rahatsız ediyor şöyle uzun bir yola cıkmayı düşünüyorum 5. vites sabit hızla gidebilecegim.Ben max 5000-5500 dd gelince vites degiştiriyordum demek normalmiş o açıdan sorun yok umarım sağlıklı bir rodaj olur ama şuanki iş durumum gezmeme engel oluyor 2 günde bir anca cıkıyorum oda 20km falan oluyor anca zaman sorunum var :) sali günü teslim aldım daha 51 km yapabildim bugune kadar :mrgreen:
 
Katılım
11 Şub 2011
Mesajlar
366
slm arkadaşlar bu gün bir virajda sağlam yatırdım . resmen motor altımdan kaydı gitti. çok tecrübeli olmadığım için acaba ne zaman motordan düşücem diye düşünüp dururken bugüne nasipmiş. neyse bu safhayıda atlatmış bulunuyoruz. şunu anladımki orjinal lastikleri beş para etmezmiş ibreti alem için fotoları yayınlıyorum. allah kimseye kaza bela vermesin. motorda oluşan hasarıda sonra ekliyeceğim. motorun ön çamurluk çok az çizildi sol elçik çizildi deforme oldu sol arka grenaj sağlam çizildi ama motorun rengi gri olunca fazla belli olmuyor:queen: sol arka sinyal ucundan koptu gitti . karizmayıda öyle bir yerde çizdirdimki bir bayanın önüne yattım resmen . ama sağolsun ilgilendi benimle birşeyin varmı felan .

Geçmiş olsun :cyclopsan En kısa zamanda kendinize korumalıklı bir motor montu ve dizlikler alın Allah beterinden saklasın..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:29 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:27 ----------

Evet gerçekten ş içi çok sıkıcı oluyor devamlı yavaşlamak devamlı 1-2. vites motoru gerçekten rahatsız ediyor şöyle uzun bir yola cıkmayı düşünüyorum 5. vites sabit hızla gidebilecegim.Ben max 5000-5500 dd gelince vites degiştiriyordum demek normalmiş o açıdan sorun yok umarım sağlıklı bir rodaj olur ama şuanki iş durumum gezmeme engel oluyor 2 günde bir anca cıkıyorum oda 20km falan oluyor anca zaman sorunum var :) sali günü teslim aldım daha 51 km yapabildim bugune kadar :mrgreen:

Ben iki kere uzun yol yaptım 250+250 km olarak 500 ü de şehir içi yapmışım ama hiç farkına varmadım çabuk geçiyor rodaj süresi 950 km kalmış ha gayret :queen:
 
Katılım
1 Mar 2011
Mesajlar
138
Geçmiş olsun :cyclopsan En kısa zamanda kendinize korumalıklı bir motor montu ve dizlikler alın Allah beterinden saklasın..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:29 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:27 ----------



Ben iki kere uzun yol yaptım 250+250 km olarak 500 ü de şehir içi yapmışım ama hiç farkına varmadım çabuk geçiyor rodaj süresi 950 km kalmış ha gayret :queen:

Aslında trakyaya memlekete gitme projem var ama oda 1 aydan önce olmaz :) 200km falan git gel 400 olur ... damlaya damlaya göl olur misali bizimkide 10 ordan 5 ordan 25 ordan tamamlıcaz inşallah :p
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
2,417
arkadaşlar bir sorum olacak

cbf150 2. viteste 50 3.viteste 70 zorlayarak, bu normalmi???
5. viteste giderken motorda frenleme ve sonrasında tekrar hızlanma yapıyor.
karbüratör ayarı ve süpap ayarından sonra böyle oldu :pr:
 
Katılım
18 Mar 2011
Mesajlar
385
benim motordaki duro lastikler farklı galiba,Ankara son günlerde sürekli yağmurlu ve ben ara ara o yağmur altında şehiriçi yol yapıyorum en ufak bişi yok..ayrıca bu CBF ler öyle yatma sürat makinası falan değil,kısa yolculuklar ve şehiriçi için üretilmiş max.70-90 sürat aralığında kullanılması tavsiye edilmiş motorlar ne o öyle yatırmalar,120 km lere varan sürat yapmalar..arkadaşlar altınızdaki motorların hangi amaç için kullanılması gerektiğini bilmeniz gerekir..önce kendi limitlerinizi sonrada motorun limitlerini öğrenin ve asla o limitleri zorlamayın sonra üzülürsünüz..

çok doğru ... yaşanması gerekiyordu bir musibet bin nasihatten hayırlıdır. motorun şakası yok. şimdi düşünüyorumda arkamdan bir araba gelmiş olsaydı o virajda resmen altındaydım. dilekleriniz için tekrar teşekkürler. şimdiki ilk işim korumalı mont eldiven ve dizlik canımdan önemli değil. yakın zamandada arkaya yan çantalık taktıracam ama çantalar olmayacak. ve ön grenaj koruma.
 
Katılım
27 Haz 2009
Mesajlar
662

BU gün Anes motordan gittim aldım, monte ettiler sağolsunlar. Çay içerkende kask aldım :p 12 taksit dedik aldık bakalım ...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:06 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:04 ----------

Bu sabah benzinliğe 50m kala Karakaçan benzini bitirdi. Yedek depoya alana kadar benzinliğe girmiş bulundum
10lt benzin aldı takometre 340km yi gösteriyordu.
İlk340km'sinde yaklaşık 3,14lt yakmış Karakaçan. Sanırım sürekli jikleyi açık unutmamın etkisi var :)

Bende aldığımda depoyu doldurdum, şimdi 322 km idi, benzin her an yedeğe geçebilir. Rodaj döneminde normal karşılamak lazım.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:10 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:06 ----------

arkadaslar pazarbası yeniköy motordan cbf150 icin fiyat aldım isim yazdırdım motorlar gelmeden bitmiş ilk gelcek partiye bende girdim 4350 tl plaka dahil 500 tl peşin 8+3 taksit taksitler 350 tl olcak sekilde anlastık . sizce nasıl fiyat oalrak ve yan sehpaha + olarak ilave ediliyormus 25 tl miş onun ne alakası var onuda anlmıs değilim fiyat sizce nasıl ?

Hayırlı olsun, bende gelen partiden aldım. Beklemekten başka çare yok, motoru teslim alırken 30 dk ders görmen gerekecek :p:p:p:p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:12 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:10 ----------

slm arkadaşlar bu gün bir virajda sağlam yatırdım . resmen motor altımdan kaydı gitti. çok tecrübeli olmadığım için acaba ne zaman motordan düşücem diye düşünüp dururken bugüne nasipmiş. neyse bu safhayıda atlatmış bulunuyoruz. şunu anladımki orjinal lastikleri beş para etmezmiş ibreti alem için fotoları yayınlıyorum. allah kimseye kaza bela vermesin. motorda oluşan hasarıda sonra ekliyeceğim. motorun ön çamurluk çok az çizildi sol elçik çizildi deforme oldu sol arka grenaj sağlam çizildi ama motorun rengi gri olunca fazla belli olmuyor:queen: sol arka sinyal ucundan koptu gitti . karizmayıda öyle bir yerde çizdirdimki bir bayanın önüne yattım resmen . ama sağolsun ilgilendi benimle birşeyin varmı felan .
29042011894.jpg
[/URL][/IMG]

Çok geçmiş olsun... Motora bir şey olmaz nasıl olsa..
 
Katılım
25 Nis 2011
Mesajlar
177
Evet gerçekten ş içi çok sıkıcı oluyor devamlı yavaşlamak devamlı 1-2. vites motoru gerçekten rahatsız ediyor şöyle uzun bir yola cıkmayı düşünüyorum 5. vites sabit hızla gidebilecegim.Ben max 5000-5500 dd gelince vites degiştiriyordum demek normalmiş o açıdan sorun yok umarım sağlıklı bir rodaj olur ama şuanki iş durumum gezmeme engel oluyor 2 günde bir anca cıkıyorum oda 20km falan oluyor anca zaman sorunum var :) sali günü teslim aldım daha 51 km yapabildim bugune kadar :mrgreen:

ben de alalı 1 hafta oldu ama 500 km oldu nerdeyse :D:D servise demiştim alırken 1000 bakımına 2 hafta sonra gelirim dye şaşırmışlardı:D
 
Katılım
30 Mar 2011
Mesajlar
190
-Rodaj süresince vites aralıklarını 3-4 bin devir bazen 5 bin devire kadar çıkarabilirsin.
-Motorunun devir-hız uyumu normal.
-Şehir içi 60-70 km hız idealdir. 2 kişi elbette rodaj yapabilirsin ama yukarıdaki devirlerin üzerine çıkmazsan daha iyi olur.
-Şehirlerarası kullanırsan 90-100 km ye kadar çıkabilirsin ama 80 km yine ideal hızdır.
-250 km de bir motoru 5-10 dk sürecek kadar 5. viteste sıkıştırabilirsin motorun sağır kalmaması için (kendi yaptığım rodajlardan örnek veriyorum ve bana da servis önerdi)
-1. ve 2. vites arası boş vitese geçiş hep o şekilde olabilir tamamen alışmakla alakalı bir durum ben alıştığım için boşa atmakta hiç zorluk çekmiyorum 2 deyken hafif aşağı basarsan boşa geçtiğini göreceksin. 1 den 2 ye geçişte biraz daha güç kullanarak vitesi değiştir boşta kalmayacaktır.

Not: Rodaj sürem iyi geçti motorumu zorlayınca 130 km yi görüyor. Şükür sağlıklı yağ eksiltme problemi olmamış. bugün bin km bakıma soktum arka kampanadan gelen ses janttan kaynaklıymış jantı garantiden değiştiriyorum malesef salı veya çarşamba gününe kadar motorumdan ayrı kalıcam :salut:

Teşekkürler ben ve benim gibi rodajı bitmemiş arkadaslar için çok faideli bilgiler. :rendeer:
MÜTHİŞ para D&B motordan 600TL daha fazla mükemmel harkulade :)) 3,765 LİK MOTORA 600 lira fazla vermek neredeyse %20 faiz yemek demek

Necdet bey sizin aldığınız zamanki fiyatları aramayın bosuna kalmadı o fiyatlar malesef bi ürüne talep fazlaysa otomatik olarak fiyatı artıyor isteyen bu fiyata alır isteyen almaz adamlarda maşşallah hiç zorluk çekmiyorlar alıcı bulmakta netekim banada alırken plaka dahil çıplak motora 4100 tl istediler gerçi motor hazırdı beklemeyecektim işin bide bu tarafı var :cat:

Arkadaşlar motorumu satıyorum.
16.700 km'de trafik sigortası yeni yapıldı borcu yok.
Bütün bakımları zamanında yetkilis evitse yapıldı.
1 sene daha garantisi var.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...ibinden-16-700-km-de-tertemiz-48317658/detay/

Hayırlı satışlar olsun.

slm arkadaşlar bu gün bir virajda sağlam yatırdım . resmen motor altımdan kaydı gitti. çok tecrübeli olmadığım için acaba ne zaman motordan düşücem diye düşünüp dururken bugüne nasipmiş. neyse bu safhayıda atlatmış bulunuyoruz. şunu anladımki orjinal lastikleri beş para etmezmiş ibreti alem için fotoları yayınlıyorum. allah kimseye kaza bela vermesin. motorda oluşan hasarıda sonra ekliyeceğim. motorun ön çamurluk çok az çizildi sol elçik çizildi deforme oldu sol arka grenaj sağlam çizildi ama motorun rengi gri olunca fazla belli olmuyor:queen: sol arka sinyal ucundan koptu gitti . karizmayıda öyle bir yerde çizdirdimki bir bayanın önüne yattım resmen . ama sağolsun ilgilendi benimle birşeyin varmı felan .
29042011894.jpg
[/URL][/IMG]

Geçmiş olsun kardeşim gerçekten ucuz atlatmıssın koruma ekipmanların yoksa hemen al tavsiye ederim ben işi abarttım knox'un kross dizliklerinden aldım komple bacağı koruyor melet mont eldiven ve kask olmadan sürmüyorum zati. :bounce: :cat:

Evet gerçekten ş içi çok sıkıcı oluyor devamlı yavaşlamak devamlı 1-2. vites motoru gerçekten rahatsız ediyor şöyle uzun bir yola cıkmayı düşünüyorum 5. vites sabit hızla gidebilecegim.Ben max 5000-5500 dd gelince vites degiştiriyordum demek normalmiş o açıdan sorun yok umarım sağlıklı bir rodaj olur ama şuanki iş durumum gezmeme engel oluyor 2 günde bir anca cıkıyorum oda 20km falan oluyor anca zaman sorunum var :) sali günü teslim aldım daha 51 km yapabildim bugune kadar :mrgreen:

oooooooo iyi km yapmıssın müdür. :cat: Ben motoru alalı 10 gün oluyor daha 27 km de sıfırdan farksız, sahibinden az kullanıulmıs :queen: Düne kadar plaka dahi yoktu motorda gezemiyodum yakalanma korkusuyla, ehliyette yok bi yakalansam yanmıstım yani neyseki dün motora plakayı taktım gezdim biraz rahat rahat hatta bi ekip aracının önünden bile geçtim ama göreceniz beni yusuf yusuf:queen::cherry:

Aslında trakyaya memlekete gitme projem var ama oda 1 aydan önce olmaz :) 200km falan git gel 400 olur ... damlaya damlaya göl olur misali bizimkide 10 ordan 5 ordan 25 ordan tamamlıcaz inşallah :p

Ehliyeti alabilirsem hazirana kadar yıllıık iznim var Haziranda benimde bi Tekirdağ projem var beraber yapalım ne güzel olur be iki motor rodajları tamamlarız artık git gel yapıp o zamana kadarda burda kullandıgımızla ne dersin Tekirdağlıyım ben bu arada sen nerelisin?

ben de alalı 1 hafta oldu ama 500 km oldu nerdeyse :D:D servise demiştim alırken 1000 bakımına 2 hafta sonra gelirim dye şaşırmışlardı:D

Hacım sen anladıgım kadarıyla canavarı İstanbuldan almıssın ve Burgaz'a motoru binerek götürmüşssün zaten dakka bir gol bir 200 km. Bizim öyle bi imkanımız daha olmadı bakalım hayırlısı bizde tamamlayacaz elbet rodajı sonra ver kamçıyı ver kamçıyı gerçi ben dayanamıyom şimdiden hafifçe veriyom kamçıyı alışsın sonra noluyoz demesin yavrucak :queen:
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
2,417
arkadaşlar bir sorum olacak

cbf150 2. viteste 50 3.viteste 70 zorlayarak, bu normalmi???
5. viteste giderken motorda frenleme ve sonrasında tekrar hızlanma yapıyor.
karbüratör ayarı ve süpap ayarından sonra böyle oldu :pr:

yokmu kimsenin bir yorumu bu motoru kullananlar bu bölümde değilmi arkadaşlar???::eek:uestion::eek:uestion::eek:uestion::eek:uestion::eek:uestion
 
Katılım
30 Mar 2011
Mesajlar
190
yokmu kimsenin bir yorumu bu motoru kullananlar bu bölümde değilmi arkadaşlar???::eek:uestion::eek:uestion::eek:uestion::eek:uestion::eek:uestion

Bilgisi olan cevaplayacaktır hocam bende üstümü giyiniyordum çıkacam motorumla başbaşa bi saat geçitreyim diyorum gelince yazarım 2. viteste noluyo 3. viteste noluyo az sabret :wiinkk:
 
Katılım
3 Nis 2011
Mesajlar
109
arkadaşlar bir sorum olacak

cbf150 2. viteste 50 3.viteste 70 zorlayarak, bu normalmi???
5. viteste giderken motorda frenleme ve sonrasında tekrar hızlanma yapıyor.
karbüratör ayarı ve süpap ayarından sonra böyle oldu :pr:

sevgili arkadaşım bu hızlanmalar çok normal fakat ben bunu yinede yapmıyorum 20-40-60-80 diye değiştiriyorum 12.000 km ye geldim ve sanırım yinede senin dediğin gibi aynı şey bende de var. 125 km ye geldiğinde hız motoru sanki arkadan biri çekiyormuş gibi oluyor biraz yavaşlıyor 120 civarına sonra yine aynı 125-120-125-120- böyle gidiyor 130 hiç yapmadım ve kendi kendime herhalde limitör var diyorum ama hiçde merak edip servise e falan da srmadım yani çünkü dedim zaten gideceği bu kadar ne yapsın artık bu motor.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:43 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:41 ----------

ben de alalı 1 hafta oldu ama 500 km oldu nerdeyse :D:D servise demiştim alırken 1000 bakımına 2 hafta sonra gelirim dye şaşırmışlardı:D

ben bin bakımına geçen sene 6 gün sonra gittim :)) çünkü aldığım hafta bursaenduro.com'un düzenlediği yayla da bahar şenliği vardı yüzlerce motorcu yüzlerce araba binlerce insan ordaydı oraya gidip geldim bir gece kamp yaptım zaten oraya git-gel 650km yyaptım :)
 
Katılım
30 Mar 2011
Mesajlar
190
yokmu kimsenin bir yorumu bu motoru kullananlar bu bölümde değilmi arkadaşlar???::eek:uestion::eek:uestion::eek:uestion::eek:uestion::eek:uestion

Hocam yeni geldim sorunu cevaplıyım evet o hızlara o viteslerde zorlarsan ulasır öyle bi görüntü var ama inan zorlama kelimesinin hakkını vermen gerek ben motorum yeni diye o kadar zorlayamadım hem rodajda hemde kıyamadım cok bagırıyodu altımda :salut: yalnız şöyle diyim 4000 devir 5. vites 50 km falan yapıyor onu farkettim (yalnız yanlıs hatırlıyorda olabilirim bidaha tekrar deneyecem bunu) yani demem o ki 2. viteste 50 km hıza cıkmak için kaç devir yapmak lazım sen düşün :pr: yazık motora bu alet onun için yapılmamıs 5. viteste 50-60 km de varya yağ gibi kayıyor alet işte diyosun motor kullanmak böyle bişey hiç inmesem üzerinden diyorsun sonra densizin biri korna çalıyor uyanıyorsun :queen:

Bu arada benzin aldım bugün benzin depo kapaanı açtım benzini doldurduk sonra kapaa yerine taktım ama sanki tam oturmadı gibin geldi bana ilkine göre daha bi açık kaldı sanki acep tam oturmaması normalmi ustaya sordum hava alması lazım normal o dedi bilemedim ben onu :silent:

Bu arada 13 km daha yaptım motor 40 km oldu zuhahahaha yakalayacam seni justrebelde 51'i geçecem nihahahaha :queen::queen:
 
Katılım
31 Mar 2004
Mesajlar
213
Bu arada benzin aldım bugün benzin depo kapaanı açtım benzini doldurduk sonra kapaa yerine taktım ama sanki tam oturmadı gibin geldi bana ilkine göre daha bi açık kaldı sanki acep tam oturmaması normalmi ustaya sordum hava alması lazım normal o dedi bilemedim ben onu :silent:

İkinci benzin aldığım zaman banada öyle geldi . Normal bişii galiba :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst