Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Haz 2009
Mesajlar
662
E370NT Şefaf Reflektörlü- MONOLOCK
E370NTL.jpg


Bu çantayı bu gün aradım taradım hiç bir yerde bulamadım, yarın sirkeciye bakıcam. Bu çanta kask mont eldiven gibi malzemeleri rahatlıklar alır sanırım.
 
Katılım
7 Eki 2007
Mesajlar
599
E370NT Şefaf Reflektörlü- MONOLOCK
E370NTL.jpg


Bu çantayı bu gün aradım taradım hiç bir yerde bulamadım, yarın sirkeciye bakıcam. Bu çanta kask mont eldiven gibi malzemeleri rahatlıklar alır sanırım.

ustam bu çanta güzelmiş yaw benim 40lık shad dan bile güzel duruyor
http://www.google.com.tr/url?sa=t&source=web&cd=3&ved=0CC8QFjAC&url=http%3A%2F%2Fwww.motorturk.com.tr%2Fgivi_hard_ust_canta.html&ei=euG5TfCXOI_6sga7gO3qAw&usg=AFQjCNGqxykkHBNfg9y1bGew9ZRZTb6EEA&sig2=coi2PL-7IpG5FD-pPel7MQ

verdiğim sayfaya bi bak istersen orada var ama kartaldaymış yeri 250 lira
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Mar 2011
Mesajlar
385
slm arkadaşlar . yeni motor alan arkadaşlara hayırlı olsun . bayağı bir çanta muhabbeti geçmiş. evet bende almak isityordum ama 200 lira çook para şimdilik sırt çantasıyla idare ediyorum kaskıda bisiklet kilidiyle motora kilitliyorum. bu arada kontra tekniğini öğrenip geliştirdim . gerçekten çok faydalı herkesin öğerenmesi gereken basit bir teknikmiş. daha önce nerde çukur varsa tam ortasından geçiyordum ama şimdi olayı çözdüm.ani manevralarda çok lazım gerek bir teknik. saygılar.
 
Katılım
12 Mar 2009
Mesajlar
172
slm arkadaşlar . yeni motor alan arkadaşlara hayırlı olsun . bayağı bir çanta muhabbeti geçmiş. evet bende almak isityordum ama 200 lira çook para şimdilik sırt çantasıyla idare ediyorum kaskıda bisiklet kilidiyle motora kilitliyorum. bu arada kontra tekniğini öğrenip geliştirdim . gerçekten çok faydalı herkesin öğerenmesi gereken basit bir teknikmiş. daha önce nerde çukur varsa tam ortasından geçiyordum ama şimdi olayı çözdüm.ani manevralarda çok lazım gerek bir teknik. saygılar.

türkiyede motosiklet kullanmak yüksek akrobasi yeteneği gerektiriyor :mrgreen: motosikletle ilgili bir çok faydalı videoya ulaşmak için buyrun http://www.uzmantv.com/kategori/otomotiv/motosiklet/programlar?sort=43
 
Katılım
31 Mar 2004
Mesajlar
213
Bu sabah benzinliğe 50m kala Karakaçan benzini bitirdi. Yedek depoya alana kadar benzinliğe girmiş bulundum
10lt benzin aldı takometre 340km yi gösteriyordu.
İlk340km'sinde yaklaşık 3,14lt yakmış Karakaçan. Sanırım sürekli jikleyi açık unutmamın etkisi var :)
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
89
Bu sabah benzinliğe 50m kala Karakaçan benzini bitirdi. Yedek depoya alana kadar benzinliğe girmiş bulundum
10lt benzin aldı takometre 340km yi gösteriyordu.
İlk340km'sinde yaklaşık 3,14lt yakmış Karakaçan. Sanırım sürekli jikleyi açık unutmamın etkisi var :)

Jikleyi açık olarak kullanmak motora zararlı bildiğim kadarıyla. Sadece ilk çalıştırma anlarında 2dk kadar jikle açık halde çalıştırıp kapatmalısın bence.
 
Katılım
17 Eyl 2009
Mesajlar
83
Katılım
13 Mar 2011
Mesajlar
57
ya ben Lazer Vertigo Mystick Kırmızı large kask aldım.kafama tam oturuyor.Ama sorun şu ki,kask kafamda çok büyük görünüyor.uzaylı gibi oldum yani:)kask giyenlerin resimlerine baktığım zaman genelde onların kafasında da kask büyük görünüyor.bu görünüş sorununu nasıl çözebilirim?dedigim gibi kask tam olarak oturuyor kafama,ama dıştan bakınca kask büyük görünüyor.
 
Katılım
3 Nis 2011
Mesajlar
109
babam böyle pasta yapmayı nerden öğrendi, metehan abi nasıl bu kadar ban yiyor :queen: heralde mt yönetimi mete abinin tüm msjlarını inceleyen bir ekip oluşturdu :mrgreen: anti metetim :queen:

:cat: + :queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:33 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:27 ----------

900 küsürlü sayfaları ararken buldum up'lama gereği duydum :rendeer:

şu resimlerde göstermiş olduğun cbf ler sol taraftaki de türkiye çıkarması değil ikiside değil biraz incelerseniz aralarındaki küçük farklardan da bu belli oluyor merak ediyorsanız açıklayabilirim.
 
Katılım
16 Haz 2010
Mesajlar
591
Motosikleti
Yamaha Tracer 700
ya ben Lazer Vertigo Mystick Kırmızı large kask aldım.kafama tam oturuyor.Ama sorun şu ki,kask kafamda çok büyük görünüyor.uzaylı gibi oldum yani:)kask giyenlerin resimlerine baktığım zaman genelde onların kafasında da kask büyük görünüyor.bu görünüş sorununu nasıl çözebilirim?dedigim gibi kask tam olarak oturuyor kafama,ama dıştan bakınca kask büyük görünüyor.

Herhalde kafayı küçülttürmekten başka çare yok :mrgreen: Ya da kilo alıp bedeni büyüteceksin :)

Benim kafa da xxl bu arada :) Bu kafamızın daha çok beyin ile dolu olduğunu gösterir. Koca kafanla gurur duy benim gibi :p
 
Katılım
3 Nis 2011
Mesajlar
109
Yakıt konusu hakkında geçmiş sayfalara bakınca çok alakasız rakamlar gördüm :)
Bir depoda kaç kilometre gidildiği yazılmış ama rakamlar arasında 60-70 kilometre oynuyo alınca deneyip göreceğiz bakalım :)

tek kelimeyle bunu elimde benzin bidoni ile iki kez denedim ve biraz açıklama getireyim. motor yedeğe geçtikten sonra km sayacını sıfırlıyorsun yoluna devam ediyorsun en son depo tamamiyle 95 km bir demenemde de 96 km gidebilmiş bulunmaktayım ve bu 90 - 100 km hızla asfaltta denendi eline 2,5 litrelik benzin bidonunu yanında bulundurman yeterli. çok kolay bir hesaplama depoyu bitir 2,5 litre koy sonra o bidonu yol kenarındaki bir benzilikte yeniden doldur ve demin koyduğun 2,5 bakalım ne zaman bitcek hesap ortada :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:52 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:43 ----------

Bu sabah benzinliğe 50m kala Karakaçan benzini bitirdi. Yedek depoya alana kadar benzinliğe girmiş bulundum
10lt benzin aldı takometre 340km yi gösteriyordu.
İlk340km'sinde yaklaşık 3,14lt yakmış Karakaçan. Sanırım sürekli jikleyi açık unutmamın etkisi var :)

..... :queen:
 
Katılım
22 May 2010
Mesajlar
2,422
arkadaslar pazarbası yeniköy motordan cbf150 icin fiyat aldım isim yazdırdım motorlar gelmeden bitmiş ilk gelcek partiye bende girdim 4350 tl plaka dahil 500 tl peşin 8+3 taksit taksitler 350 tl olcak sekilde anlastık . sizce nasıl fiyat oalrak ve yan sehpaha + olarak ilave ediliyormus 25 tl miş onun ne alakası var onuda anlmıs değilim fiyat sizce nasıl ?
 
Katılım
26 Ağu 2010
Mesajlar
285
arkadaslar pazarbası yeniköy motordan cbf150 icin fiyat aldım isim yazdırdım motorlar gelmeden bitmiş ilk gelcek partiye bende girdim 4350 tl plaka dahil 500 tl peşin 8+3 taksit taksitler 350 tl olcak sekilde anlastık . sizce nasıl fiyat oalrak ve yan sehpaha + olarak ilave ediliyormus 25 tl miş onun ne alakası var onuda anlmıs değilim fiyat sizce nasıl ?

yerinde olsam 445 tl kar yapmak için istanbul d & b motor özlem hanım a siparişimi verir beklerdim. Ama tabii paranın önemi yok 500 de veririm bi an önce gelsin dersen karar senin. Bu aksesuarlar göz boyama isterseniz hesaplayalım e45 topcase 350tl alt ve üst koruma demirleri 40 + 40 = 80 tl yan ayaklık 25 tl ne etti toplamda 455 tl bunları düşelim bu toplam fiyattan 4350-455=3895tl sen kuru makinaya 3895 mi ödeyeceksin bu çok saçmalık daha doğrusu adilik anahtar teslim 3,765 tl dir fiyatı bunu kimse unutmasın anahtar teslim

Gerekli açıklama birkaç sayfa geride Necdet arkadaşımız tarafından yapılmış. Fiyat bana çok çok yüksek geldi...
 
Katılım
3 Nis 2011
Mesajlar
109
arkadaslar pazarbası yeniköy motordan cbf150 icin fiyat aldım isim yazdırdım motorlar gelmeden bitmiş ilk gelcek partiye bende girdim 4350 tl plaka dahil 500 tl peşin 8+3 taksit taksitler 350 tl olcak sekilde anlastık . sizce nasıl fiyat oalrak ve yan sehpaha + olarak ilave ediliyormus 25 tl miş onun ne alakası var onuda anlmıs değilim fiyat sizce nasıl ?

MÜTHİŞ para D&B motordan 600TL daha fazla mükemmel harkulade :)) 3,765 LİK MOTORA 600 lira fazla vermek neredeyse %20 faiz yemek demek
 
Katılım
17 Eyl 2009
Mesajlar
83
tek kelimeyle bunu elimde benzin bidoni ile iki kez denedim ve biraz açıklama getireyim. motor yedeğe geçtikten sonra km sayacını sıfırlıyorsun yoluna devam ediyorsun en son depo tamamiyle 95 km bir demenemde de 96 km gidebilmiş bulunmaktayım ve bu 90 - 100 km hızla asfaltta denendi eline 2,5 litrelik benzin bidonunu yanında bulundurman yeterli. çok kolay bir hesaplama depoyu bitir 2,5 litre koy sonra o bidonu yol kenarındaki bir benzilikte yeniden doldur ve demin koyduğun 2,5 bakalım ne zaman bitcek hesap ortada :)


Şöyle diyebilirmiyiz 90-100 kilometre hızda, 100 kilometrede 2,5-2,6 litre yakıyor gibi düşünebiliriz yanlış anlamadıysam ?

:cat: + :queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:33 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:27 ----------



şu resimlerde göstermiş olduğun cbf ler sol taraftaki de türkiye çıkarması değil ikiside değil biraz incelerseniz aralarındaki küçük farklardan da bu belli oluyor merak ediyorsanız açıklayabilirim.

Ben baya bi inceledim ama fark göremedim söylerseniz sevinirm :)

arkadaslar pazarbası yeniköy motordan cbf150 icin fiyat aldım isim yazdırdım motorlar gelmeden bitmiş ilk gelcek partiye bende girdim 4350 tl plaka dahil 500 tl peşin 8+3 taksit taksitler 350 tl olcak sekilde anlastık . sizce nasıl fiyat oalrak ve yan sehpaha + olarak ilave ediliyormus 25 tl miş onun ne alakası var onuda anlmıs değilim fiyat sizce nasıl ?

3765 TL motorumuz
180 Lirada plaka masrafımız dersek
3945 TL eder Yaklaşık 400 TL alıyorlar 12 taksit için :)
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
2,417
arkadaslar pazarbası yeniköy motordan cbf150 icin fiyat aldım isim yazdırdım motorlar gelmeden bitmiş ilk gelcek partiye bende girdim 4350 tl plaka dahil 500 tl peşin 8+3 taksit taksitler 350 tl olcak sekilde anlastık . sizce nasıl fiyat oalrak ve yan sehpaha + olarak ilave ediliyormus 25 tl miş onun ne alakası var onuda anlmıs değilim fiyat sizce nasıl ?

yüksek gibi geldi arkadaşım istanbulda ucuz diye biliyordum.
buralarda 4100 plaka dahil.
 
Katılım
3 Nis 2011
Mesajlar
109
Şöyle diyebilirmiyiz 90-100 kilometre hızda, 100 kilometrede 2,5-2,6 litre yakıyor gibi düşünebiliriz yanlış anlamadıysam ?

evet aynen öyle daha fazlı kullanıcı sorunu..!!

Ben baya bi inceledim ama fark göremedim söylerseniz sevinirm :)

1) soldaki motosiklet yeni modelse motor yan kapak kısmına dikkatlice bakın bir çentik göreceksiniz yeni modelde bu daha keniş ve motorun ara yeri gözekmesi kapatılmış 2) sağdaki motos ise türkiyeye ithal edilende hiçbir zaman arka çamurlukta yan ışık stop olmadı.
 
Katılım
18 Mar 2011
Mesajlar
385
slm arkadaşlar bu gün bir virajda sağlam yatırdım . resmen motor altımdan kaydı gitti. çok tecrübeli olmadığım için acaba ne zaman motordan düşücem diye düşünüp dururken bugüne nasipmiş. neyse bu safhayıda atlatmış bulunuyoruz. şunu anladımki orjinal lastikleri beş para etmezmiş ibreti alem için fotoları yayınlıyorum. allah kimseye kaza bela vermesin. motorda oluşan hasarıda sonra ekliyeceğim. motorun ön çamurluk çok az çizildi sol elçik çizildi deforme oldu sol arka grenaj sağlam çizildi ama motorun rengi gri olunca fazla belli olmuyor:queen: sol arka sinyal ucundan koptu gitti . karizmayıda öyle bir yerde çizdirdimki bir bayanın önüne yattım resmen . ama sağolsun ilgilendi benimle birşeyin varmı felan .
29042011894.jpg
[/URL][/IMG]
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst