E370NT Şefaf Reflektörlü- MONOLOCK
![]()
Bu çantayı bu gün aradım taradım hiç bir yerde bulamadım, yarın sirkeciye bakıcam. Bu çanta kask mont eldiven gibi malzemeleri rahatlıklar alır sanırım.
slm arkadaşlar . yeni motor alan arkadaşlara hayırlı olsun . bayağı bir çanta muhabbeti geçmiş. evet bende almak isityordum ama 200 lira çook para şimdilik sırt çantasıyla idare ediyorum kaskıda bisiklet kilidiyle motora kilitliyorum. bu arada kontra tekniğini öğrenip geliştirdim . gerçekten çok faydalı herkesin öğerenmesi gereken basit bir teknikmiş. daha önce nerde çukur varsa tam ortasından geçiyordum ama şimdi olayı çözdüm.ani manevralarda çok lazım gerek bir teknik. saygılar.
Bu sabah benzinliğe 50m kala Karakaçan benzini bitirdi. Yedek depoya alana kadar benzinliğe girmiş bulundum
10lt benzin aldı takometre 340km yi gösteriyordu.
İlk340km'sinde yaklaşık 3,14lt yakmış Karakaçan. Sanırım sürekli jikleyi açık unutmamın etkisi var![]()
ustam bu çanta güzelmiş yaw benim 40lık shad dan bile güzel duruyor
http://www.google.com.tr/url?sa=t&source=web&cd=3&ved=0CC8QFjAC&url=http%3A%2F%2Fwww.motorturk.com.tr%2Fgivi_hard_ust_canta.html&ei=euG5TfCXOI_6sga7gO3qAw&usg=AFQjCNGqxykkHBNfg9y1bGew9ZRZTb6EEA&sig2=coi2PL-7IpG5FD-pPel7MQ
verdiğim sayfaya bi bak istersen orada var ama kartaldaymış yeri 250 lira
Jikleyi açık olarak kullanmak motora zararlı bildiğim kadarıyla. Sadece ilk çalıştırma anlarında 2dk kadar jikle açık halde çalıştırıp kapatmalısın bence.
babam böyle pasta yapmayı nerden öğrendi, metehan abi nasıl bu kadar ban yiyor :queen: heralde mt yönetimi mete abinin tüm msjlarını inceleyen bir ekip oluşturdu :mrgreen: anti metetim :queen:
900 küsürlü sayfaları ararken buldum up'lama gereği duydum :rendeer:
ya ben Lazer Vertigo Mystick Kırmızı large kask aldım.kafama tam oturuyor.Ama sorun şu ki,kask kafamda çok büyük görünüyor.uzaylı gibi oldum yanikask giyenlerin resimlerine baktığım zaman genelde onların kafasında da kask büyük görünüyor.bu görünüş sorununu nasıl çözebilirim?dedigim gibi kask tam olarak oturuyor kafama,ama dıştan bakınca kask büyük görünüyor.
Yakıt konusu hakkında geçmiş sayfalara bakınca çok alakasız rakamlar gördüm
Bir depoda kaç kilometre gidildiği yazılmış ama rakamlar arasında 60-70 kilometre oynuyo alınca deneyip göreceğiz bakalım![]()
Bu sabah benzinliğe 50m kala Karakaçan benzini bitirdi. Yedek depoya alana kadar benzinliğe girmiş bulundum
10lt benzin aldı takometre 340km yi gösteriyordu.
İlk340km'sinde yaklaşık 3,14lt yakmış Karakaçan. Sanırım sürekli jikleyi açık unutmamın etkisi var![]()
arkadaslar pazarbası yeniköy motordan cbf150 icin fiyat aldım isim yazdırdım motorlar gelmeden bitmiş ilk gelcek partiye bende girdim 4350 tl plaka dahil 500 tl peşin 8+3 taksit taksitler 350 tl olcak sekilde anlastık . sizce nasıl fiyat oalrak ve yan sehpaha + olarak ilave ediliyormus 25 tl miş onun ne alakası var onuda anlmıs değilim fiyat sizce nasıl ?
yerinde olsam 445 tl kar yapmak için istanbul d & b motor özlem hanım a siparişimi verir beklerdim. Ama tabii paranın önemi yok 500 de veririm bi an önce gelsin dersen karar senin. Bu aksesuarlar göz boyama isterseniz hesaplayalım e45 topcase 350tl alt ve üst koruma demirleri 40 + 40 = 80 tl yan ayaklık 25 tl ne etti toplamda 455 tl bunları düşelim bu toplam fiyattan 4350-455=3895tl sen kuru makinaya 3895 mi ödeyeceksin bu çok saçmalık daha doğrusu adilik anahtar teslim 3,765 tl dir fiyatı bunu kimse unutmasın anahtar teslim
arkadaslar pazarbası yeniköy motordan cbf150 icin fiyat aldım isim yazdırdım motorlar gelmeden bitmiş ilk gelcek partiye bende girdim 4350 tl plaka dahil 500 tl peşin 8+3 taksit taksitler 350 tl olcak sekilde anlastık . sizce nasıl fiyat oalrak ve yan sehpaha + olarak ilave ediliyormus 25 tl miş onun ne alakası var onuda anlmıs değilim fiyat sizce nasıl ?
tek kelimeyle bunu elimde benzin bidoni ile iki kez denedim ve biraz açıklama getireyim. motor yedeğe geçtikten sonra km sayacını sıfırlıyorsun yoluna devam ediyorsun en son depo tamamiyle 95 km bir demenemde de 96 km gidebilmiş bulunmaktayım ve bu 90 - 100 km hızla asfaltta denendi eline 2,5 litrelik benzin bidonunu yanında bulundurman yeterli. çok kolay bir hesaplama depoyu bitir 2,5 litre koy sonra o bidonu yol kenarındaki bir benzilikte yeniden doldur ve demin koyduğun 2,5 bakalım ne zaman bitcek hesap ortada
:cat: + :queen:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:33 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:27 ----------
şu resimlerde göstermiş olduğun cbf ler sol taraftaki de türkiye çıkarması değil ikiside değil biraz incelerseniz aralarındaki küçük farklardan da bu belli oluyor merak ediyorsanız açıklayabilirim.
arkadaslar pazarbası yeniköy motordan cbf150 icin fiyat aldım isim yazdırdım motorlar gelmeden bitmiş ilk gelcek partiye bende girdim 4350 tl plaka dahil 500 tl peşin 8+3 taksit taksitler 350 tl olcak sekilde anlastık . sizce nasıl fiyat oalrak ve yan sehpaha + olarak ilave ediliyormus 25 tl miş onun ne alakası var onuda anlmıs değilim fiyat sizce nasıl ?
arkadaslar pazarbası yeniköy motordan cbf150 icin fiyat aldım isim yazdırdım motorlar gelmeden bitmiş ilk gelcek partiye bende girdim 4350 tl plaka dahil 500 tl peşin 8+3 taksit taksitler 350 tl olcak sekilde anlastık . sizce nasıl fiyat oalrak ve yan sehpaha + olarak ilave ediliyormus 25 tl miş onun ne alakası var onuda anlmıs değilim fiyat sizce nasıl ?
Şöyle diyebilirmiyiz 90-100 kilometre hızda, 100 kilometrede 2,5-2,6 litre yakıyor gibi düşünebiliriz yanlış anlamadıysam ?
evet aynen öyle daha fazlı kullanıcı sorunu..!!
Ben baya bi inceledim ama fark göremedim söylerseniz sevinirm
1) soldaki motosiklet yeni modelse motor yan kapak kısmına dikkatlice bakın bir çentik göreceksiniz yeni modelde bu daha keniş ve motorun ara yeri gözekmesi kapatılmış 2) sağdaki motos ise türkiyeye ithal edilende hiçbir zaman arka çamurlukta yan ışık stop olmadı.