Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
15 Nis 2011
Mesajlar
13
slm arkadaşlar bu gün bir virajda sağlam yatırdım . resmen motor altımdan kaydı gitti. çok tecrübeli olmadığım için acaba ne zaman motordan düşücem diye düşünüp dururken bugüne nasipmiş. neyse bu safhayıda atlatmış bulunuyoruz. şunu anladımki orjinal lastikleri beş para etmezmiş ibreti alem için fotoları yayınlıyorum. allah kimseye kaza bela vermesin. motorda oluşan hasarıda sonra ekliyeceğim. motorun ön çamurluk çok az çizildi sol elçik çizildi deforme oldu sol arka grenaj sağlam çizildi ama motorun rengi gri olunca fazla belli olmuyor:queen: sol arka sinyal ucundan koptu gitti . karizmayıda öyle bir yerde çizdirdimki bir bayanın önüne yattım resmen . ama sağolsun ilgilendi benimle birşeyin varmı felan .
29042011894.jpg
[/URL][/IMG]

kardesım gecmıs olsun.bende bıraz denedım lastıklerı yagmurda durum baya kotu.normalde cok sıkıntı yok ama vıraja yatmayıda sen denemıssın demek kı ordada durum kotu.biz sadece duz gıdelım en ıyısı:) off resmını sımdı gordum.cok kotu olmus.umarım onlem almısındır mıkrop falan kaptırmada?
 
Katılım
8 Ara 2010
Mesajlar
619
arkadaşlar yakıt durumu havaya - yola- yolcuya- çantaya ( şu bakılan çantaya değil ) aksesuarlara , rüzgar durumuna- kullanıcının ebatlarına- kullanım sitiline - kırmızı ışıklarda bekleme sürenize- bulunduğunuz ilin rakımına, şehir içindeki rakım değişimlerine- şehrinizdeki trafik akışkanlığına, hava filtrenizin temizliğine, bujinize hatta motorunuzun temizliğine, kaskınızın yapısına, montunuzun bol yada dar oluşuna gibi aklınıza gelebilecek yada gelmeyecek pekçok etkene göre değişiklik gösterir. o nedenle takmayın kafanıza bu kadar. ortalama 2 litre civarında yakmakta cubuflarımız.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:39 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:33 ----------

vabisciler geçmiş olsun. bilekte ve dirsekte sorun yoktur umarım. motor nasıl olsa halledilir önemli olan sana bişey olmasın.
 
Katılım
18 Mar 2011
Mesajlar
385
dilekler için teşekkürler yok bişeyim yok şükür zaten süratimde yoktu çok ucuz yerde düştüm. gazıda ayarlayamadım sanırsam ne yaptığımıda tam hatırlayamıyorum. bir an nefret ettim motordan . evet bu benim geçiş motoru olacaktı şükürki aklıma uyup büyük motor almamışım.
 
Katılım
15 Nis 2011
Mesajlar
13
dilekler için teşekkürler yok bişeyim yok şükür zaten süratimde yoktu çok ucuz yerde düştüm. gazıda ayarlayamadım sanırsam ne yaptığımıda tam hatırlayamıyorum. bir an nefret ettim motordan . evet bu benim geçiş motoru olacaktı şükürki aklıma uyup büyük motor almamışım.

kesınlıkle ıyıkı buyuk motor almamıssın.ben buyuk motorda kullanmıs bırıyım.ve gazın tepkısını tahmın edemezsın.dusunkı benım kankam guneylee arkamdaydı 500cc lık bır makınama ona tutun dememe ragmen seri bır kalkıs yaptıgımda motorun arkasından havalandı duserken bacagından tuttum.bu motorla en az 1 2 sene daha tecrube kazan.arkadasım.tekrar gecmıs olsun.
 
Katılım
12 Mar 2009
Mesajlar
172
slm arkadaşlar bu gün bir virajda sağlam yatırdım . resmen motor altımdan kaydı gitti. çok tecrübeli olmadığım için acaba ne zaman motordan düşücem diye düşünüp dururken bugüne nasipmiş. neyse bu safhayıda atlatmış bulunuyoruz. şunu anladımki orjinal lastikleri beş para etmezmiş ibreti alem için fotoları yayınlıyorum. allah kimseye kaza bela vermesin. motorda oluşan hasarıda sonra ekliyeceğim. motorun ön çamurluk çok az çizildi sol elçik çizildi deforme oldu sol arka grenaj sağlam çizildi ama motorun rengi gri olunca fazla belli olmuyor:queen: sol arka sinyal ucundan koptu gitti . karizmayıda öyle bir yerde çizdirdimki bir bayanın önüne yattım resmen . ama sağolsun ilgilendi benimle birşeyin varmı felan .

geçmiş olsun çok şükür ucuz atlatmışsın. duro lastikler ıslak zeminde adeta buz pateni yapıyor. cbf imi yeni aldım ama dört yıllık durocuyum. ıslak ve mıcırlı zeminlerde çok yavaş kullanıyorum ve neredeyse motoru hiç yatırmıyorum. şimdilik duroları muhtelif masraflardan dolayı bir sene kadar dikkatlice kullanacağım sonrasında arkadaşların önerdiği michelin leri takacağım inş. tabi michelin de %100 çözüm değil. her türlü yol şartlarını ve kullanılan lastiğin bu yolllara verdiği tepkiyi iyi analiz etmek gerekir. herkese kazasız belasız sürüşler.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
65
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Geçmiş olsun dostum...
 
Katılım
26 Nis 2011
Mesajlar
11
slm

Arkadaşlar Efe Honda'dan Cbf 150 için kapora gönderen varmı acaba aramızda ?

Ben yaklaşık 2 hafta önce gönderdim
Göndermeden önce telefonda görüştük.
Kırmızı renk istedim ve şu yanıtı aldım
" Geçen partide 4 kırmızı geldi bu parti için 4 kişi kırmızıya yazıldı. Sizi 5. olarak yazabiliriz ama kırmızı olmayadabilir"

Bende peki kırmızı olmazsa siyah renk olsun dedim.
"Şimdi hangi renk'ten kaç adet geleceğini bilmiyoruz kırmızıda çok gelebilir gri'de çok gelebilir bu belli olmuyo " Cevabını aldım.

Tabi biraz sinirlendirdi bu olay beni.
"Kırmızı yada siyah olmazsa ne yapabilirim" Dedim.
"Haziranda bir parti daha gelecek. onu bekleyebilirsiniz,yada kaporanızı geri verebiliriz"

Cevabını aldım.

Renk konusunda benim gibi sorun yaşayan varmı Efe Honda'dan ?


Şimdiden teşekkür ederim.

aynısını geçenlerde banada dediler
bende griyi inceledim ve griyi kabul ettim daha iri duruyo gri
 
Katılım
31 Mar 2004
Mesajlar
213
Geçmiş olsun :(

Dün bende Duro'yu ıslakta test etmiş oldum. Döner kavşakta bir su tankeri bozulmuş.

Tankerden de su akıyor ıslamış yolu. Uzaktan görüp temkinli girdim. Işıklı bir kavşak olmadığı için mecburen durup yolun boşalmasını bekledim ve bu süre zarfında da aklımda sürekli duro ve ıslak zemin vardı.

Bu sebeblede oldukça yavaş kalktım ama vıjjjt kaydı ön teker , çaktım sol ayağı yere diktim motoru. Hazırlıklı olmak işe yaradı :)
 
Katılım
6 Eki 2007
Mesajlar
2,237
mete_han sana özel mesaj gönderilemiyor. Benim motordan çıkan lastikleri istemişsin. Nerede teslim alacaksın.
 
Katılım
23 May 2010
Mesajlar
219
benim motordaki duro lastikler farklı galiba,Ankara son günlerde sürekli yağmurlu ve ben ara ara o yağmur altında şehiriçi yol yapıyorum en ufak bişi yok..ayrıca bu CBF ler öyle yatma sürat makinası falan değil,kısa yolculuklar ve şehiriçi için üretilmiş max.70-90 sürat aralığında kullanılması tavsiye edilmiş motorlar ne o öyle yatırmalar,120 km lere varan sürat yapmalar..arkadaşlar altınızdaki motorların hangi amaç için kullanılması gerektiğini bilmeniz gerekir..önce kendi limitlerinizi sonrada motorun limitlerini öğrenin ve asla o limitleri zorlamayın sonra üzülürsünüz..
 
Katılım
7 Mar 2009
Mesajlar
135
kardesım gecmıs olsun.bende bıraz denedım lastıklerı yagmurda durum baya kotu.normalde cok sıkıntı yok ama vıraja yatmayıda sen denemıssın demek kı ordada durum kotu.biz sadece duz gıdelım en ıyısı:) off resmını sımdı gordum.cok kotu olmus.umarım onlem almısındır mıkrop falan kaptırmada?


gecmiş olsun arkadasım
 
Katılım
25 Nis 2011
Mesajlar
177
http://img26.imageshack.us/img26/6795/grnt0577.jpg İXS ÇANTA ben çok memnunum,150euro civarı bide bağlantı demiri 100 150 arası ama harika bi çanta çok kullanışlı ve hiç kaba durmuyo motorda tam oturuyo,tavsiye ederim şiddetle..

bide benim duro lastikler daha 350 km de bu km yi de yedeğe düşmeden bir depo benzinle yaptım :):)
ben şu duro lastikleri birAZ daha spor geniş lastikle değiştirmek istiyorum ama sporty ler vardı nasıl acaba? isteyen olursa duroları verebilirim uygun fiyata
 
Katılım
1 Mar 2011
Mesajlar
138
Merhaba arkadaşlar birşey sormak istiyorum ;

Motorumu bu hafta başı teslim aldım şuan 51 km deyim :) 5. vites 5000dd de 60kmh hıza ulasıyorum bu durum sizde nasıldır siz 5. vites kac bin devirde 60kmh ulaşıyorsunuz motoru zorlamak istemıyorum ondan 60 ın üstüne cıkmadım hiç kaç bin devirde vites degiştirmemi ve kaç bin devire kadar çıkmamı öneririsiniz ? bazen 1 den boşa alırken yada 2 den boşa alırken viteslerde problem yaşıyorum kimi zaman geçiyor kimi zaman geçmiyor bu bir sorunmudur yoksa sizlerdede böylemi .. Son sorum 2 kişi binsem acaba rodajda sorun olurmu motora sıkıştırmadan gezsem problem olurmu şimdiden cevaplar için teşekkürler :)



vabisciler geçmiş olsun dostum aman dikkat edelim...
 
Katılım
22 May 2010
Mesajlar
2,422
Gerekli açıklama birkaç sayfa geride Necdet arkadaşımız tarafından yapılmış. Fiyat bana çok çok yüksek geldi...

ben taksitli fiyat olarak öyle aldım dnb motor a baktım fiyat cok alakasız arkadaslar enrede yasıyoruz ?? 4,140 tl NOT: FİYATLARIMIZA RUHSAT, PLAKA VE DİĞER MASRAFLAR DÂHİL DEĞİLDİR.
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,760
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
2 sene aradan sonra tekrar cbf 150 almayı planlıyorum :)

2007-2008 model olabilir, orta temizlikte 2000 - 2300 tl civarı fiyatta motor varsa düşünebilirim. haberiniz ola.
 
Katılım
23 Şub 2010
Mesajlar
599
dostlar selamlar, kusura bakmayın ama benim aklım karıştı.
sıfır 2011 model cbf150 nin maliyeti ne kadar?
çanta koruma demiri ön cam xenon artıları ayrı ayrı ve sadece anahtar teslim ruhsat masraflarıyla ne kadara geliyor ??
 
Katılım
11 Şub 2011
Mesajlar
366
Evet beyler sözünüzü bölerek bizim için önemli bir duyuru yapmak istiyorum. Mercekli (Angel) far isteyen arkadaşlar benimle iletişime geçsin. Far tasıyla birlikte bitmiş şekilde 200 tl ye far almak isteyen varsa mutlaka bana özel mesaj atsın. Telefonda konuşmak isteyen olursa numaramı mesaj yoluyla bildiricem. 200 tl artı şehriniz İzmir dışı ise 6 tl gibi cüzi bir kargo ücreti var. Şimdilik sınırlı sayıda ama talep artarsa getirtmeye çalışıcam. Tek yapacağınız farı monte ettirmek hepsi bu örnek fotoğrafı coolizma'nın affına sığınarak ekliyorum :rendeer:

Not: açma kapama düğmesi de yapılabiliyor anahtar ve kablo ile
grnt0582.jpg
 
Katılım
25 Nis 2011
Mesajlar
177
dostlar selamlar, kusura bakmayın ama benim aklım karıştı.
sıfır 2011 model cbf150 nin maliyeti ne kadar?
çanta koruma demiri ön cam xenon artıları ayrı ayrı ve sadece anahtar teslim ruhsat masraflarıyla ne kadara geliyor ??

ben full ünü aldım toplamda 5 i buluyo ne varsa takılabilicek taktım hiç fiyattan kaçmadım..
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-cbf-150-sifir-hemen-teslim-47651427/detay/

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:14 ----------

Evet beyler sözünüzü bölerek bizim için önemli bir duyuru yapmak istiyorum. Mercekli (Angel) far isteyen arkadaşlar benimle iletişime geçsin. Far tasıyla birlikte bitmiş şekilde 200 tl ye far almak isteyen varsa mutlaka bana özel mesaj atsın. Telefonda konuşmak isteyen olursa numaramı mesaj yoluyla bildiricem. 200 tl artı şehriniz İzmir dışı ise 6 tl gibi cüzi bir kargo ücreti var. Şimdilik sınırlı sayıda ama talep artarsa getirtmeye çalışıcam. Tek yapacağınız farı monte ettirmek hepsi bu örnek fotoğrafı coolizma'nın affına sığınarak ekliyorum :rendeer:

Not: açma kapama düğmesi de yapılabiliyor anahtar ve kablo ile
grnt0582.jpg

aküden çıkan kabloların oraya ekledim ben düğmeyi,ekstra kablo kullanmadan motorun orjinalini bozmadan deponun altında akü kapağının arasına taktım düğmeyi..

ama önemli olan benim motorun resmi değil senin yollayacağın farın resmi,mercek mesafesi aynımı,aydınlatması nasıl ben eklemiştim mercek düzgün takılmassa hiçbi işe yaramıyo xenon
http://img851.imageshack.us/img851/8374/grnt0589.jpg
 
Katılım
28 Kas 2005
Mesajlar
1,910
Lastikleri muhakkak değiştirin derim. Geçen ben de Merter'de E5'e çıkarken viraja biraz hızlı girdim, ön taraf kaydı zor toparladım. Herhalde Duro'lar olsaydı yatırmıştım motoru.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst