- Katılım
- 15 Nis 2011
- Mesajlar
- 13
slm arkadaşlar bu gün bir virajda sağlam yatırdım . resmen motor altımdan kaydı gitti. çok tecrübeli olmadığım için acaba ne zaman motordan düşücem diye düşünüp dururken bugüne nasipmiş. neyse bu safhayıda atlatmış bulunuyoruz. şunu anladımki orjinal lastikleri beş para etmezmiş ibreti alem için fotoları yayınlıyorum. allah kimseye kaza bela vermesin. motorda oluşan hasarıda sonra ekliyeceğim. motorun ön çamurluk çok az çizildi sol elçik çizildi deforme oldu sol arka grenaj sağlam çizildi ama motorun rengi gri olunca fazla belli olmuyor:queen: sol arka sinyal ucundan koptu gitti . karizmayıda öyle bir yerde çizdirdimki bir bayanın önüne yattım resmen . ama sağolsun ilgilendi benimle birşeyin varmı felan .
[/URL][/IMG]![]()
kardesım gecmıs olsun.bende bıraz denedım lastıklerı yagmurda durum baya kotu.normalde cok sıkıntı yok ama vıraja yatmayıda sen denemıssın demek kı ordada durum kotu.biz sadece duz gıdelım en ıyısı