Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
arkadaşlar bir sorunum var. pazar günü motorumu deneme amaçlı şehirdışında son hızını test ettim. gidiş ve dönüşte aynı verileri elde etme suretiyle 8200 deviri ve 105 km hızı geçemedim.daha önce devir saatli motor kullanmadım ama tam gaz da redline ı görmesi gerekmez mi. devir kesicisi erkenden devreye mi giriyor acaba:silent:sizde durumlar nedir?

ben 120 km hızı gordum 9a giriyordu bıraktım sen yapamamışınmı diyim artık bilmiyorum:D

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:26 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:04 ----------

Sonunda cuma günü gri kızımla kavuştuk. İzlenimlerime gelince, motorun malzeme kalitesi eskiye göre düşük.. Vites geçişlerinde ufak bir vurunlutu ses geliyor, yeni olmasından ve yağdan kaynaklanıyor. büyük vitesten küçüğe geçerken ara gaz ile sorun ortadan kalkıyor. Bunun dışında egzoz un içinden 4 bin 5 bin devir arasında bir ses geliyor. Sanırım fabrikaskon hata.... En kısa zamanda gidip servise göstermem gerekecek. Fotoğraf çekemedim hala...

ürünün dış kaplamasında parçalarında bi kalite farklılığı ben gözlemyiyemedim zatende yok bi farlar şeffaf birde sticerlar deyişmiş dışarıdan he birde egzos daha kalın gerisi ful aynı bence sizinki psikolojik :D ama bide bizim milletimizde şöle bi durum var bişeyin yenisi çıkınca eskisi daha iyidi deriz çünkü alışmışızdır sonra buna alışırız bunun yenisi çıkar yine eskisi daha iyi deriz yani kolay alışmayan alışıncada bırakmayan bi milletiz :D
 
Katılım
11 Şub 2011
Mesajlar
366
ben 120 km hızı gordum 9a giriyordu bıraktım sen yapamamışınmı diyim artık bilmiyorum:D

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:26 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:04 ----------



ürünün dış kaplamasında parçalarında bi kalite farklılığı ben gözlemyiyemedim zatende yok bi farlar şeffaf birde sticerlar deyişmiş dışarıdan he birde egzos daha kalın gerisi ful aynı bence sizinki psikolojik :D ama bide bizim milletimizde şöle bi durum var bişeyin yenisi çıkınca eskisi daha iyidi deriz çünkü alışmışızdır sonra buna alışırız bunun yenisi çıkar yine eskisi daha iyi deriz yani kolay alışmayan alışıncada bırakmayan bi milletiz :D

alper tekerleme mi okuyorsun kafa karıştırma :mrgreen: şu zincir ayarını servisin yanlış ayarlaması sinirlerimi daha çok bozdu yav resmen çekişten düştü gaza yüklenmedikçe ileri atılmıyor :salut:
 
Katılım
12 Mar 2009
Mesajlar
172
Benim düşüncem motorun daha açılmadığı için böyle. 5000 km den sonra çok daha açılmış olacağını düşünüyorum. Bu ara kaç km yaptın?

700 km ye yaklaştı motorum. bende tam açılmadığını düşünmek istiyorum fakat motorunu benimle beraber alan arkadaşlar 9 bin devirleri 120 km leri gördüğünü söylüyorlar. amasya-samsun git-gel 300 km yaptım ve zaman zaman tam gaz yaptım 8500 deviri bile görmüyor



..............................
@fatih_005 kardeşim valla benim son hızda 120 km yi görüyor zorlanmadan 110 km ye çıkıyor. Sanırım motorun şuan sağır durumda arada zorlamaya devam et derim 9 bin devirin de aşağısına inmişti bende ibre(hızlanması için üstüne yattığım da oldu çok rüzgarlı bir hava vardı çünkü)

70 kiloyum dediklerinize göre bu aletin beni uçurması lazım:p 1000 bakımında servise vereceğim sorunların listesine bir yeni madde daha eklendi :salut:
ben 120 km hızı gordum 9a giriyordu bıraktım sen yapamamışınmı diyim artık bilmiyorum:D


de arkadaşım yapamamışsın de sen kötüsün de yeter ki motorum iyi olsun. bu arada dört yıldır motoy üstündeyim ya da tanıştığım günden beri diyelim bu aletlerin gaza bastıkça gittiğini çözebildim yane :mrgreen: devir 8000 i hafif geçtim mi sankim devir kesici gibin birşey var da motora -dur arkadaş daha gidemezsin diyor. velhasıl devirlenmiyor motorum :pr:
 
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
449
Arkadaşlar selamlar. Servis hakkında bir sorum olacak.

Bu cumartesi cbfim 20000 bakımına girecek. Bakımda değişecekler :

Hava filtresi
Ön Dişli
Arka Dişli
Zincir
Yağ

Birde genel olarak bakım yapılacak işte karb. temizliği falan. Ortalama kaç lira tutar bilgisi olan ?
 
Katılım
22 Nis 2009
Mesajlar
192
arkadaslar bu motorla ılgılı cok merak ettıgım bı konu var bana net cevap verecek bırı varmı? ybr 125 te 5.viteste iken
5000 devir=60 km
6000 devir=70 km
7000 devir=80 km..........

bu durum cbf150 de nasıl ?




4500 devirde 60 km
6000 devirde 80-84
7250 devirde 100-105
8500 devirde 115 km hız bu arada iklim şartları +kilo torku etkıledigi için hız degerlerinde ufak farklılıklar olabılır

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:39 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:21 ----------

Arkadaşlar selamlar. Servis hakkında bir sorum olacak.

Bu cumartesi cbfim 20000 bakımına girecek. Bakımda değişecekler :

Hava filtresi
Ön Dişli
Arka Dişli
Zincir
Yağ

Birde genel olarak bakım yapılacak işte karb. temizliği falan. Ortalama kaç lira tutar bilgisi olan ?





motorun garantıdeyse sen bılırsın tabılık servıste yarar var ayrıca bende 17500 deyım daha . 3 yıl olacak pek kullandıgım solenemez bu km ye gore
lakın ne arka dişli nede on dıslı eskımedı yıpranmadı zinciride orjinal ( orin lı olsa iyiiydi o ayrı ) yagını eksık etmedim

bakım konusunda sole bı sey olabılır belkı dedigin parcaları kendın alıp motorcuda taktırırsan arka dışlı 20+ on dişli 8+ hava fılıtresı 10+o ringli zincir 60 lıra desek casteol 15-50 racing 4t yağ 25 tl + 25 lıra işçilik versen : 148 tl tutar


servis te tahminen

arka dişli 40
on dişli 15
hava filit 12
10/40 yağ 25
zincir [normal] 30
işçilik azami 50
toplam: 172 gibi bir rakam tutar. bu zaman kadar ogrendiğim kadarıyla

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:02 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:39 ----------

arkadaşlar bir sorunum var. pazar günü motorumu deneme amaçlı şehirdışında son hızını test ettim. gidiş ve dönüşte aynı verileri elde etme suretiyle 8200 deviri ve 105 km hızı geçemedim.daha önce devir saatli motor kullanmadım ama tam gaz da redline ı görmesi gerekmez mi. devir kesicisi erkenden devreye mi giriyor acaba:silent:sizde durumlar nedir?





devir saati üzerindekı kırmızı ile baslayan 8900 devire kadar olan yere ulasmak için ugraşmayın
redlıne derken red de sıze kırmızı cızgıyı hatırlatsın
en ideal guc ve torku 7250 devirde alırsınız ,son hızlarıda bu aralarda tutarsanız 1000 devır fazla kullanırsınız en ideal olanı
uzun yolda 6000-6500 devirler arası
sehır içi 3250- 3500 devirler arası kullanmanızdır ne yag yakar nede motor yıpranız son hız falan dıye kıymayın ,üzülmeyin
forumun çogu sayfasında dendigi gibi rahat huzurlu bır yolculuk aracı olarak kullanılırsa cbf le mutlu olabılırsınız
ama yook ben redlıne i goreceğim derseniz 1 . vitesten 5, vitese kadar her viteste redline gorun ( redlıne gırınce motor gazı kendılıgınden keser hıssedersınızkı bulundugunuz vıtestekı son hız ıbrede gordugunuzdur )
bu tur testleri em iyi birol ( kuzenler ) topspeed i (mete_han ) gormustur

redlıne i kimseye tavsıye etmem :farao:
 
Katılım
3 Nis 2011
Mesajlar
109
arkadaşlar bir sorunum var. pazar günü motorumu deneme amaçlı şehirdışında son hızını test ettim. gidiş ve dönüşte aynı verileri elde etme suretiyle 8200 deviri ve 105 km hızı geçemedim.daha önce devir saatli motor kullanmadım ama tam gaz da redline ı görmesi gerekmez mi. devir kesicisi erkenden devreye mi giriyor acaba:silent:sizde durumlar nedir?

devir kesici 2010 modellerde 125km hızda dereye giriyor ben yaşadım bunu defalarca fakat yenilerde bildiğim kadarıyla bu durum yok ibre iki tur bile atabilir

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:15 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:11 ----------

Sonunda cuma günü gri kızımla kavuştuk. İzlenimlerime gelince, Vites geçişlerinde ufak bir vurunlutu ses geliyor, büyük vitesten küçüğe geçerken ara gaz ile sorun ortadan kalkıyor.

bu aragaz olayını bazı arkadaşlar pek ciddiye almıyorlar ama bu rahatsızlığıda çekecek olanalr yine onlar :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:25 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:15 ----------

resmen çekişten düştü gaza yüklenmedikçe ileri atılmıyor :salut:

bende de aynı ne zaman gaza yüklenirsem o zaman ileri atılıyor acaba bu KRONİK mi :)))))
 
Katılım
27 Haz 2009
Mesajlar
662
ben 120 km hızı gordum 9a giriyordu bıraktım sen yapamamışınmı diyim artık bilmiyorum:D

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:26 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:04 ----------



ürünün dış kaplamasında parçalarında bi kalite farklılığı ben gözlemyiyemedim zatende yok bi farlar şeffaf birde sticerlar deyişmiş dışarıdan he birde egzos daha kalın gerisi ful aynı bence sizinki psikolojik :D ama bide bizim milletimizde şöle bi durum var bişeyin yenisi çıkınca eskisi daha iyidi deriz çünkü alışmışızdır sonra buna alışırız bunun yenisi çıkar yine eskisi daha iyi deriz yani kolay alışmayan alışıncada bırakmayan bi milletiz :D

Arkadaşımda 2009 modeli var, beraber bayii den gidip almıştık. Şimdi benim cbf i de beraber aldık, Malzeme kalitesi gerçekten eskisine göre düşük, örneğin yeni cbf lerin depolarında baskı hatalarında neredeyse hepsinde gözlemledim.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:54 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:51 ----------


Bu mercekli farkı nereden bulabilirim ve ne kadar dır? Servise gideceğim zaman eski farını takmak zorunda kalıcam garantiden dolayı :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:56 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:54 ----------

devir kesici 2010 modellerde 125km hızda dereye giriyor ben yaşadım bunu defalarca fakat yenilerde bildiğim kadarıyla bu durum yok ibre iki tur bile atabilir

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:15 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:11 ----------



bu aragaz olayını bazı arkadaşlar pek ciddiye almıyorlar ama bu rahatsızlığıda çekecek olanalr yine onlar :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:25 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:15 ----------



bende de aynı ne zaman gaza yüklenirsem o zaman ileri atılıyor acaba bu KRONİK mi :)))))


Kesinlikle haklısın aragaz olayı vitesin ömrü için çok önemli...
 
Katılım
17 Eyl 2009
Mesajlar
83
Arkadaşlar Efe Honda'dan Cbf 150 için kapora gönderen varmı acaba aramızda ?

Ben yaklaşık 2 hafta önce gönderdim
Göndermeden önce telefonda görüştük.
Kırmızı renk istedim ve şu yanıtı aldım
" Geçen partide 4 kırmızı geldi bu parti için 4 kişi kırmızıya yazıldı. Sizi 5. olarak yazabiliriz ama kırmızı olmayadabilir"

Bende peki kırmızı olmazsa siyah renk olsun dedim.
"Şimdi hangi renk'ten kaç adet geleceğini bilmiyoruz kırmızıda çok gelebilir gri'de çok gelebilir bu belli olmuyo " Cevabını aldım.

Tabi biraz sinirlendirdi bu olay beni.
"Kırmızı yada siyah olmazsa ne yapabilirim" Dedim.
"Haziranda bir parti daha gelecek. onu bekleyebilirsiniz,yada kaporanızı geri verebiliriz"

Cevabını aldım.

Renk konusunda benim gibi sorun yaşayan varmı Efe Honda'dan ?


Şimdiden teşekkür ederim.
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
ya bende fren balata temizleyici sprey var arkasında genel kullanıma uygundur diyor ben bunla jantlarımı sılebilirmiyim dökülme yaparmı ona göre siliyim olmaz derseniz neyle silersem daha güzel parlar bilen varmı :D bu arada bi ara istanbul gezisi atalım artık :D
 
Katılım
1 Eki 2008
Mesajlar
326
Selamlar CBF Ailesi,bu forumda geçirdiğimiz çok güzel diyaloglar,bilgi paylaşımı,dayanışma gerçekten övgüye değer.Ben kemdi namıma çok yararlandım,Allahtan hepinize,motorlarınızla birlikte, kazasız belasız cezasız bir ömürboyu neşeli sürüşler dilerim.
Bu sabah itibarı ile Sevgili CBF'mi satmış bulunuyorum,:salut:alan arkadaşa hayırlı uğurlu olsun...
sizi yinede takip etmeye çalışacağım,hepiniz Allaha emanet olun...:cat:
 
Katılım
12 Mar 2009
Mesajlar
172
devir saati üzerindekı kırmızı ile baslayan 8900 devire kadar olan yere ulasmak için ugraşmayın
redlıne derken red de sıze kırmızı cızgıyı hatırlatsın
en ideal guc ve torku 7250 devirde alırsınız ,son hızlarıda bu aralarda tutarsanız 1000 devır fazla kullanırsınız en ideal olanı
uzun yolda 6000-6500 devirler arası
sehır içi 3250- 3500 devirler arası kullanmanızdır ne yag yakar nede motor yıpranız son hız falan dıye kıymayın ,üzülmeyin
forumun çogu sayfasında dendigi gibi rahat huzurlu bır yolculuk aracı olarak kullanılırsa cbf le mutlu olabılırsınız
ama yook ben redlıne i goreceğim derseniz 1 . vitesten 5, vitese kadar her viteste redline gorun ( redlıne gırınce motor gazı kendılıgınden keser hıssedersınızkı bulundugunuz vıtestekı son hız ıbrede gordugunuzdur )
bu tur testleri em iyi birol ( kuzenler ) topspeed i (mete_han ) gormustur

redlıne i kimseye tavsıye etmem :farao:

ben redline manyağı değilim yanlış anlaşılmasın. sadece yeni aldığım motordan en yüksek verimi alma gayretindeyim. aynı kategorideki iki araçtan birisi son hız olarak diğerinden fazlaysa bu araç yavaş olandan daha verimli çalışıyor demektir. yani her ikisi de örneğin 4 bin devirde, aynı viteste ilerlerken verimli olan diğerinden daha hızlı gidecektir. az devirle çok yol = düşük yakıt sarfiyatı bunların bilincindeyim. gelelim benim motoruma son hızda 15 kmh lık bir hız kaybım var. 3. vitesle çıkılabilecek rampayı 2. vitesle çıkmak insana huzur verir mi??:silent:
 
Katılım
17 Eyl 2009
Mesajlar
83
Arkadaşlar Efe Honda'dan Cbf 150 için kapora gönderen varmı acaba aramızda ?

Ben yaklaşık 2 hafta önce gönderdim
Göndermeden önce telefonda görüştük.
Kırmızı renk istedim ve şu yanıtı aldım
" Geçen partide 4 kırmızı geldi bu parti için 4 kişi kırmızıya yazıldı. Sizi 5. olarak yazabiliriz ama kırmızı olmayadabilir"

Bende peki kırmızı olmazsa siyah renk olsun dedim.
"Şimdi hangi renk'ten kaç adet geleceğini bilmiyoruz kırmızıda çok gelebilir gri'de çok gelebilir bu belli olmuyo " Cevabını aldım.

Tabi biraz sinirlendirdi bu olay beni.
"Kırmızı yada siyah olmazsa ne yapabilirim" Dedim.
"Haziranda bir parti daha gelecek. onu bekleyebilirsiniz,yada kaporanızı geri verebiliriz"

Cevabını aldım.

Renk konusunda benim gibi sorun yaşayan varmı Efe Honda'dan ?


Şimdiden teşekkür ederim.

Arkadaşlar bi yardım eden olursa çok memnun kalıcam
Tekrar aramayı düşünüyorum duruma göre ve bir ay fazla beklemek istemiyorum motorsuzlukten düz duvara tırmanıyorum :salut:
 
Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
745
700 km ye yaklaştı motorum. bende tam açılmadığını düşünmek istiyorum fakat motorunu benimle beraber alan arkadaşlar 9 bin devirleri 120 km leri gördüğünü söylüyorlar. amasya-samsun git-gel 300 km yaptım ve zaman zaman tam gaz yaptım 8500 deviri bile görmüyor

Acele etme derim, ayrıca bizim motorlar hassas. Bu sebeple uzun yol dahil 7000 i geçme.

Tabii insan son hızını merak eder makinanın, onun için anlık olarak son hızını denersin.

Makinen seri olarak 80 e çıkıyorsa sorun yok demektir. Bu sebeple niye makinam 105 te kalıyor diye üzülme.
 
Katılım
12 Mar 2009
Mesajlar
172
Acele etme derim, ayrıca bizim motorlar hassas. Bu sebeple uzun yol dahil 7000 i geçme.

Tabii insan son hızını merak eder makinanın, onun için anlık olarak son hızını denersin.

Makinen seri olarak 80 e çıkıyorsa sorun yok demektir. Bu sebeple niye makinam 105 te kalıyor diye üzülme.

eyvallah abicim önerilerin için teşşekkür ederim:rendeer: bazı arkadaşlar benimkiyle aynı km lerdeki motorlarının 120 leri gördüğünü yazıyor bende o yüzden böyle kafayı taktım. neyse biraz daha dolaşayım km 1000 olunca ali ustaya anlatırım durumu :cat:
 
Katılım
7 Eki 2007
Mesajlar
599
Arkadaşlar Efe Honda'dan Cbf 150 için kapora gönderen varmı acaba aramızda ?

Ben yaklaşık 2 hafta önce gönderdim
Göndermeden önce telefonda görüştük.
Kırmızı renk istedim ve şu yanıtı aldım
" Geçen partide 4 kırmızı geldi bu parti için 4 kişi kırmızıya yazıldı. Sizi 5. olarak yazabiliriz ama kırmızı olmayadabilir"

Bende peki kırmızı olmazsa siyah renk olsun dedim.
"Şimdi hangi renk'ten kaç adet geleceğini bilmiyoruz kırmızıda çok gelebilir gri'de çok gelebilir bu belli olmuyo " Cevabını aldım.

Tabi biraz sinirlendirdi bu olay beni.
"Kırmızı yada siyah olmazsa ne yapabilirim" Dedim.
"Haziranda bir parti daha gelecek. onu bekleyebilirsiniz,yada kaporanızı geri verebiliriz"

Cevabını aldım.

Renk konusunda benim gibi sorun yaşayan varmı Efe Honda'dan ?


Şimdiden teşekkür ederim.


efe motoru bilmem ama mart 25 de verdiğim siyah siparişim nisan 10 teslim temişlerdi en geç 15 i bulur denildi 23 nisanda motoru teslim aldım hatta kırmızısı ilk partide gelmişti 5 nisanda reklam vermim ama anes den al bence istoçda
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Yuvacık Gezisi var 29 Mayısta...gelmek isteyenler buyursun...gelen adını yazdırsın...50-100 motor arası katılım olacaktır...harika bir mekan doğa harikası...


Kocaelinin Şirin Beldesi Yuvacık Köyüne gidiyoruz. 29 Mayıs 2011 Pazar

Ana Buluşma Noktası
Tarih: 29 Mayıs 2011 Pazar
Saat: 9:30 (Hareket 10:00)


Buluşma Noktası: İstanbul Çamlıca Otoyol Gişelerinden 18km sonra ki ilk benzin istasyonu (Opet Benzin İstasyonu- Otoyol Kurtköy çıkışını geçtikten sonra otoyol üzerindeki ilk benzinci)

Buluşma Noktası Harita: Google Haritası

Yol Güzargahı: Buluşma noktası Otoyoldaki Opet benzin istasyonundan hareket - Otoyol KANDIRA Gişelerinden çıkılacak - Gişelerden sonra Yalova-Bursa istikametinden devam edip Yuvacık bağlantısından girilerek gezi alanına ulaşılacak.



Yuvacık Haritası
haritapa8.jpg


Avrupa yakasından buluşup gelecek arkadaşlar için buluşma noktası, Levent BP Benzin İstasyonudur.
Buluşma saat: 08:45 (Hareket saati:09:00) Yol güzergahı 2. köprü üzerinden tem otoyoluna giriş, ana buluşma noktası varış.

Avrupa Yakası Buluşmsa Noktası Google Haritası

dsc00606qq4.jpg


Gezi Yapılacak Mekan: Karaaslan Alabalık & Kamping Tesisleri:
Yeme-İçme ve Fiyatlar: Yemek olarak yer belirlenmiş olup kendimize ait yerler ayrılacaktır.

Gezi Yapılacan Yerin Google Haritası

Fix menü herşey dahil 20.00YTL

Balık yemek istemeyenLer için menude değişiklik yapılıp yerine köfte, tavuk, kırmızı et olarak değişebilir bu sizin arzunuza kalmış. Ayrıca isteyen arkadaşlar kendi istedikleri şeyi pişirebilme imkanına sahiptir. Bugun için ızgara ve kömür bulunmaktadır ve ücretsizdir.



Önceki senelerde yapılan geziden bir video

[YT]Ojk4RYslZ7w[/YT]


Önceki senelerde yapılan gezi fotoğrafları

p1090532smallnd9.jpg


p1090535smallez2.jpg


img1548pc6.jpg


topluim7.jpg


img1533qg3.jpg


Fotoğraflar 01 - Fotoğraflar 02 - Fotoğraflar 03 - Fotoğraflar 04 - Fotoğraflar 05 - Fotoğraflar 06 - Fotoğraflar 05


Gezi için hatırlatma:
- Grup Sürüşünde Kullanılan El İşaretleri
- Grup Gezileri (Hasan Alp İNAN)
- Motosiklet Teorisi #5, Grup Gezileri (Donald Duck)
 
Katılım
9 Mar 2011
Mesajlar
69
Yuvacık Gezisi var 29 Mayısta...gelmek isteyenler buyursun...gelen adını yazdırsın...50-100 motor arası katılım olacaktır...harika bir mekan doğa harikası...

abi geçen seneki gezi bomba gibiydi, keşke bu sene de eşimle beraber katılabilseydik :( motorumuz olsaydı eşimle beraber :(
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
2011 CBF kullanan arkadaşlara sormak istiyorum. Yağ yakma sorunu için görüşleriniz tecrübeleriniz nelerdir?

aga arayacam seni ben...:rendeer: yoğunum bu aralar sorry bebiş...:p

Abi o branda varya, 1 ybr 2006 da bir cbf 2007 de bir innova 2008 de şimdide gene bir cbf 2011 de gördü hala bişiy olmadı hep örterim burda kedi köpek çok....bide motoru öle hergün çıkarmıyorum alalı 2 hafta olacak daha 70 km yol yaptım waveye biniyorum:cherry:

sende olm ben 2005 den beri aynı brandayı kullanıyorum naaaber...ama böyle mandal falan uzun iş...ikinci motorun var tuzun kuru...sıfır diye üzerine titrersin kız gibi kullanırsın Allah bilir...:p

Plakayı aldıgımda emniyetten motora kendim takayım diyorum ama plakayı delmek falan gerekecek gibi geldi bana su plakası servisten takılı gelen arkadaslar nasıl takılmıs plakaları bi anlatabilirler mi acaba ne yapacağımıza bakalım ehkese kolay gele. ii forumlar.


hayırlı uğurlu olsun...

Ancak okuyabildim.
Orijinal lastikleri aldım. Lastiklerde kesilme yırtılma olursa kullanırım.
Depodaki boya hasarı da aşağıda görüldüğü gibi. Garantiden değiştirecekler.
[/IMG]

abicim lazım değilse bir arkadaşa sevabına verelim...cbfci arkadaş maddi açıdan şu an durumu yok lastiklerini değiştirmesi lazım...ne dersin...

Sonunda cuma günü gri kızımla kavuştuk. İzlenimlerime gelince, motorun malzeme kalitesi eskiye göre düşük.. Vites geçişlerinde ufak bir vurunlutu ses geliyor, yeni olmasından ve yağdan kaynaklanıyor. büyük vitesten küçüğe geçerken ara gaz ile sorun ortadan kalkıyor. Bunun dışında egzoz un içinden 4 bin 5 bin devir arasında bir ses geliyor. Sanırım fabrikaskon hata.... En kısa zamanda gidip servise göstermem gerekecek. Fotoğraf çekemedim hala...

hayırlı olsun Ali Başçavuşum...:p senin serviste aykanın ki gibi ..:)..rrağı yedi...:queen: işi gücü bırakıp senle uğraşırlar artık:p

[/URL][/QUOTE]

hayırlı uğurlu olsun...fotolar çıkmadı ama bir daha yüklermisin...

[QUOTE="Bruce 65, post: 2331966, member: 57966"]Selamlar CBF Ailesi,bu forumda geçirdiğimiz çok güzel diyaloglar,bilgi paylaşımı,dayanışma gerçekten övgüye değer.Ben kemdi namıma çok yararlandım,Allahtan hepinize,motorlarınızla birlikte, kazasız belasız cezasız bir ömürboyu neşeli sürüşler dilerim.
Bu sabah itibarı ile Sevgili CBF'mi satmış bulunuyorum,:salut:alan arkadaşa hayırlı uğurlu olsun...
sizi yinede takip etmeye çalışacağım,hepiniz Allaha emanet olun...:cat:[/QUOTE]


hayırlısı olsun aga en güzelini yaptın boşver...Honda gözümden düştü artık...:wiinkk:[COLOR="Silver"]

[SIZE=1]---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:44 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:40 ----------[/SIZE]

[/COLOR][QUOTE="erdibasak, post: 2332191, member: 84372"]abi geçen seneki gezi bomba gibiydi, keşke bu sene de eşimle beraber katılabilseydik :( motorumuz olsaydı eşimle beraber :([/QUOTE]

hayırlısı olsun Erdicim...güzel günler ne yuvacık gezileri görürüz inşallah...:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst