arkadaşlar bir sorunum var. pazar günü motorumu deneme amaçlı şehirdışında son hızını test ettim. gidiş ve dönüşte aynı verileri elde etme suretiyle 8200 deviri ve 105 km hızı geçemedim.daha önce devir saatli motor kullanmadım ama tam gaz da redline ı görmesi gerekmez mi. devir kesicisi erkenden devreye mi giriyor acaba:silent:sizde durumlar nedir?
Sonunda cuma günü gri kızımla kavuştuk. İzlenimlerime gelince, motorun malzeme kalitesi eskiye göre düşük.. Vites geçişlerinde ufak bir vurunlutu ses geliyor, yeni olmasından ve yağdan kaynaklanıyor. büyük vitesten küçüğe geçerken ara gaz ile sorun ortadan kalkıyor. Bunun dışında egzoz un içinden 4 bin 5 bin devir arasında bir ses geliyor. Sanırım fabrikaskon hata.... En kısa zamanda gidip servise göstermem gerekecek. Fotoğraf çekemedim hala...
ben 120 km hızı gordum 9a giriyordu bıraktım sen yapamamışınmı diyim artık bilmiyorum
---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:26 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:04 ----------
ürünün dış kaplamasında parçalarında bi kalite farklılığı ben gözlemyiyemedim zatende yok bi farlar şeffaf birde sticerlar deyişmiş dışarıdan he birde egzos daha kalın gerisi ful aynı bence sizinki psikolojikama bide bizim milletimizde şöle bi durum var bişeyin yenisi çıkınca eskisi daha iyidi deriz çünkü alışmışızdır sonra buna alışırız bunun yenisi çıkar yine eskisi daha iyi deriz yani kolay alışmayan alışıncada bırakmayan bi milletiz
![]()
Benim düşüncem motorun daha açılmadığı için böyle. 5000 km den sonra çok daha açılmış olacağını düşünüyorum. Bu ara kaç km yaptın?
..............................
@fatih_005 kardeşim valla benim son hızda 120 km yi görüyor zorlanmadan 110 km ye çıkıyor. Sanırım motorun şuan sağır durumda arada zorlamaya devam et derim 9 bin devirin de aşağısına inmişti bende ibre(hızlanması için üstüne yattığım da oldu çok rüzgarlı bir hava vardı çünkü)
ben 120 km hızı gordum 9a giriyordu bıraktım sen yapamamışınmı diyim artık bilmiyorum
arkadaslar bu motorla ılgılı cok merak ettıgım bı konu var bana net cevap verecek bırı varmı? ybr 125 te 5.viteste iken
5000 devir=60 km
6000 devir=70 km
7000 devir=80 km..........
bu durum cbf150 de nasıl ?
Arkadaşlar selamlar. Servis hakkında bir sorum olacak.
Bu cumartesi cbfim 20000 bakımına girecek. Bakımda değişecekler :
Hava filtresi
Ön Dişli
Arka Dişli
Zincir
Yağ
Birde genel olarak bakım yapılacak işte karb. temizliği falan. Ortalama kaç lira tutar bilgisi olan ?
arkadaşlar bir sorunum var. pazar günü motorumu deneme amaçlı şehirdışında son hızını test ettim. gidiş ve dönüşte aynı verileri elde etme suretiyle 8200 deviri ve 105 km hızı geçemedim.daha önce devir saatli motor kullanmadım ama tam gaz da redline ı görmesi gerekmez mi. devir kesicisi erkenden devreye mi giriyor acaba:silent:sizde durumlar nedir?
arkadaşlar bir sorunum var. pazar günü motorumu deneme amaçlı şehirdışında son hızını test ettim. gidiş ve dönüşte aynı verileri elde etme suretiyle 8200 deviri ve 105 km hızı geçemedim.daha önce devir saatli motor kullanmadım ama tam gaz da redline ı görmesi gerekmez mi. devir kesicisi erkenden devreye mi giriyor acaba:silent:sizde durumlar nedir?
Sonunda cuma günü gri kızımla kavuştuk. İzlenimlerime gelince, Vites geçişlerinde ufak bir vurunlutu ses geliyor, büyük vitesten küçüğe geçerken ara gaz ile sorun ortadan kalkıyor.
resmen çekişten düştü gaza yüklenmedikçe ileri atılmıyor :salut:
ben 120 km hızı gordum 9a giriyordu bıraktım sen yapamamışınmı diyim artık bilmiyorum
---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:26 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:04 ----------
ürünün dış kaplamasında parçalarında bi kalite farklılığı ben gözlemyiyemedim zatende yok bi farlar şeffaf birde sticerlar deyişmiş dışarıdan he birde egzos daha kalın gerisi ful aynı bence sizinki psikolojikama bide bizim milletimizde şöle bi durum var bişeyin yenisi çıkınca eskisi daha iyidi deriz çünkü alışmışızdır sonra buna alışırız bunun yenisi çıkar yine eskisi daha iyi deriz yani kolay alışmayan alışıncada bırakmayan bi milletiz
![]()
devir kesici 2010 modellerde 125km hızda dereye giriyor ben yaşadım bunu defalarca fakat yenilerde bildiğim kadarıyla bu durum yok ibre iki tur bile atabilir
---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:15 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:11 ----------
bu aragaz olayını bazı arkadaşlar pek ciddiye almıyorlar ama bu rahatsızlığıda çekecek olanalr yine onlar
---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:25 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:15 ----------
bende de aynı ne zaman gaza yüklenirsem o zaman ileri atılıyor acaba bu KRONİK mi))))
devir saati üzerindekı kırmızı ile baslayan 8900 devire kadar olan yere ulasmak için ugraşmayın
redlıne derken red de sıze kırmızı cızgıyı hatırlatsın
en ideal guc ve torku 7250 devirde alırsınız ,son hızlarıda bu aralarda tutarsanız 1000 devır fazla kullanırsınız en ideal olanı
uzun yolda 6000-6500 devirler arası
sehır içi 3250- 3500 devirler arası kullanmanızdır ne yag yakar nede motor yıpranız son hız falan dıye kıymayın ,üzülmeyin
forumun çogu sayfasında dendigi gibi rahat huzurlu bır yolculuk aracı olarak kullanılırsa cbf le mutlu olabılırsınız
ama yook ben redlıne i goreceğim derseniz 1 . vitesten 5, vitese kadar her viteste redline gorun ( redlıne gırınce motor gazı kendılıgınden keser hıssedersınızkı bulundugunuz vıtestekı son hız ıbrede gordugunuzdur )
bu tur testleri em iyi birol ( kuzenler ) topspeed i (mete_han ) gormustur
redlıne i kimseye tavsıye etmem :farao:
Arkadaşlar Efe Honda'dan Cbf 150 için kapora gönderen varmı acaba aramızda ?
Ben yaklaşık 2 hafta önce gönderdim
Göndermeden önce telefonda görüştük.
Kırmızı renk istedim ve şu yanıtı aldım
" Geçen partide 4 kırmızı geldi bu parti için 4 kişi kırmızıya yazıldı. Sizi 5. olarak yazabiliriz ama kırmızı olmayadabilir"
Bende peki kırmızı olmazsa siyah renk olsun dedim.
"Şimdi hangi renk'ten kaç adet geleceğini bilmiyoruz kırmızıda çok gelebilir gri'de çok gelebilir bu belli olmuyo " Cevabını aldım.
Tabi biraz sinirlendirdi bu olay beni.
"Kırmızı yada siyah olmazsa ne yapabilirim" Dedim.
"Haziranda bir parti daha gelecek. onu bekleyebilirsiniz,yada kaporanızı geri verebiliriz"
Cevabını aldım.
Renk konusunda benim gibi sorun yaşayan varmı Efe Honda'dan ?
Şimdiden teşekkür ederim.
700 km ye yaklaştı motorum. bende tam açılmadığını düşünmek istiyorum fakat motorunu benimle beraber alan arkadaşlar 9 bin devirleri 120 km leri gördüğünü söylüyorlar. amasya-samsun git-gel 300 km yaptım ve zaman zaman tam gaz yaptım 8500 deviri bile görmüyor
Acele etme derim, ayrıca bizim motorlar hassas. Bu sebeple uzun yol dahil 7000 i geçme.
Tabii insan son hızını merak eder makinanın, onun için anlık olarak son hızını denersin.
Makinen seri olarak 80 e çıkıyorsa sorun yok demektir. Bu sebeple niye makinam 105 te kalıyor diye üzülme.
Arkadaşlar Efe Honda'dan Cbf 150 için kapora gönderen varmı acaba aramızda ?
Ben yaklaşık 2 hafta önce gönderdim
Göndermeden önce telefonda görüştük.
Kırmızı renk istedim ve şu yanıtı aldım
" Geçen partide 4 kırmızı geldi bu parti için 4 kişi kırmızıya yazıldı. Sizi 5. olarak yazabiliriz ama kırmızı olmayadabilir"
Bende peki kırmızı olmazsa siyah renk olsun dedim.
"Şimdi hangi renk'ten kaç adet geleceğini bilmiyoruz kırmızıda çok gelebilir gri'de çok gelebilir bu belli olmuyo " Cevabını aldım.
Tabi biraz sinirlendirdi bu olay beni.
"Kırmızı yada siyah olmazsa ne yapabilirim" Dedim.
"Haziranda bir parti daha gelecek. onu bekleyebilirsiniz,yada kaporanızı geri verebiliriz"
Cevabını aldım.
Renk konusunda benim gibi sorun yaşayan varmı Efe Honda'dan ?
Şimdiden teşekkür ederim.
Kocaelinin Şirin Beldesi Yuvacık Köyüne gidiyoruz. 29 Mayıs 2011 Pazar
Ana Buluşma Noktası
Tarih: 29 Mayıs 2011 Pazar
Saat: 9:30 (Hareket 10:00)
Buluşma Noktası: İstanbul Çamlıca Otoyol Gişelerinden 18km sonra ki ilk benzin istasyonu (Opet Benzin İstasyonu- Otoyol Kurtköy çıkışını geçtikten sonra otoyol üzerindeki ilk benzinci)
Buluşma Noktası Harita: Google Haritası
Yol Güzargahı: Buluşma noktası Otoyoldaki Opet benzin istasyonundan hareket - Otoyol KANDIRA Gişelerinden çıkılacak - Gişelerden sonra Yalova-Bursa istikametinden devam edip Yuvacık bağlantısından girilerek gezi alanına ulaşılacak.
Yuvacık Haritası
![]()
Avrupa yakasından buluşup gelecek arkadaşlar için buluşma noktası, Levent BP Benzin İstasyonudur.
Buluşma saat: 08:45 (Hareket saati:09:00) Yol güzergahı 2. köprü üzerinden tem otoyoluna giriş, ana buluşma noktası varış.
Avrupa Yakası Buluşmsa Noktası Google Haritası
![]()
Gezi Yapılacak Mekan: Karaaslan Alabalık & Kamping Tesisleri:
Yeme-İçme ve Fiyatlar: Yemek olarak yer belirlenmiş olup kendimize ait yerler ayrılacaktır.
Gezi Yapılacan Yerin Google Haritası
Fix menü herşey dahil 20.00YTL
Balık yemek istemeyenLer için menude değişiklik yapılıp yerine köfte, tavuk, kırmızı et olarak değişebilir bu sizin arzunuza kalmış. Ayrıca isteyen arkadaşlar kendi istedikleri şeyi pişirebilme imkanına sahiptir. Bugun için ızgara ve kömür bulunmaktadır ve ücretsizdir.
Önceki senelerde yapılan geziden bir video
[YT]Ojk4RYslZ7w[/YT]
Önceki senelerde yapılan gezi fotoğrafları
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fotoğraflar 01 - Fotoğraflar 02 - Fotoğraflar 03 - Fotoğraflar 04 - Fotoğraflar 05 - Fotoğraflar 06 - Fotoğraflar 05
Gezi için hatırlatma:
- Grup Sürüşünde Kullanılan El İşaretleri
- Grup Gezileri (Hasan Alp İNAN)
- Motosiklet Teorisi #5, Grup Gezileri (Donald Duck)
Yuvacık Gezisi var 29 Mayısta...gelmek isteyenler buyursun...gelen adını yazdırsın...50-100 motor arası katılım olacaktır...harika bir mekan doğa harikası...
2011 CBF kullanan arkadaşlara sormak istiyorum. Yağ yakma sorunu için görüşleriniz tecrübeleriniz nelerdir?
Abi o branda varya, 1 ybr 2006 da bir cbf 2007 de bir innova 2008 de şimdide gene bir cbf 2011 de gördü hala bişiy olmadı hep örterim burda kedi köpek çok....bide motoru öle hergün çıkarmıyorum alalı 2 hafta olacak daha 70 km yol yaptım waveye biniyorum:cherry:
Plakayı aldıgımda emniyetten motora kendim takayım diyorum ama plakayı delmek falan gerekecek gibi geldi bana su plakası servisten takılı gelen arkadaslar nasıl takılmıs plakaları bi anlatabilirler mi acaba ne yapacağımıza bakalım ehkese kolay gele. ii forumlar.
Ancak okuyabildim.
Orijinal lastikleri aldım. Lastiklerde kesilme yırtılma olursa kullanırım.
Depodaki boya hasarı da aşağıda görüldüğü gibi. Garantiden değiştirecekler.
[/IMG]
Sonunda cuma günü gri kızımla kavuştuk. İzlenimlerime gelince, motorun malzeme kalitesi eskiye göre düşük.. Vites geçişlerinde ufak bir vurunlutu ses geliyor, yeni olmasından ve yağdan kaynaklanıyor. büyük vitesten küçüğe geçerken ara gaz ile sorun ortadan kalkıyor. Bunun dışında egzoz un içinden 4 bin 5 bin devir arasında bir ses geliyor. Sanırım fabrikaskon hata.... En kısa zamanda gidip servise göstermem gerekecek. Fotoğraf çekemedim hala...
[/URL][/QUOTE]
hayırlı uğurlu olsun...fotolar çıkmadı ama bir daha yüklermisin...
[QUOTE="Bruce 65, post: 2331966, member: 57966"]Selamlar CBF Ailesi,bu forumda geçirdiğimiz çok güzel diyaloglar,bilgi paylaşımı,dayanışma gerçekten övgüye değer.Ben kemdi namıma çok yararlandım,Allahtan hepinize,motorlarınızla birlikte, kazasız belasız cezasız bir ömürboyu neşeli sürüşler dilerim.
Bu sabah itibarı ile Sevgili CBF'mi satmış bulunuyorum,:salut:alan arkadaşa hayırlı uğurlu olsun...
sizi yinede takip etmeye çalışacağım,hepiniz Allaha emanet olun...:cat:[/QUOTE]
hayırlısı olsun aga en güzelini yaptın boşver...Honda gözümden düştü artık...:wiinkk:[COLOR="Silver"]
[SIZE=1]---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:44 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:40 ----------[/SIZE]
[/COLOR][QUOTE="erdibasak, post: 2332191, member: 84372"]abi geçen seneki gezi bomba gibiydi, keşke bu sene de eşimle beraber katılabilseydik :( motorumuz olsaydı eşimle beraber :([/QUOTE]
hayırlısı olsun Erdicim...güzel günler ne yuvacık gezileri görürüz inşallah...:rendeer: