Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 Nis 2011
Mesajlar
109
İşte resimler nasılda cayır cayır yanıyor pırıl pırıl parlıyor demir atım benim beyaaaaaa. Bende aynadan dolayı parlamışım acık ikimizde parlıyoz keretayla.

21eb88h.jpg

bjics8.jpg

52m6om.jpg

6jjcs8.jpg

wk0dau.jpg

k12qlj.jpg

wmeb1h.jpg

çok çok güzel harika arasıra lütfen atın böyle bikaç resimde bakalım. "MAŞALLAH" herkesin motoruna "MAŞALLAH"

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:00 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:57 ----------

Valla abi benim plakam istanbul sigorta da istanbulda yapıldı ama sigorta bedelim 40.60 tl tutmuş yani şehirlerle alakalı değil de şahıslarla alakalı bir fiyatlama biçimi var demek ki :)

Yuh aradaki farka bak bana iki yıllık mı yaptı bu sigortacı azımı bozduracak benim nakliyeyide beleşe getirirdim be vay anasını artık farz oldu sigortacıyı değiştirmek bu adamın nasıl pindiği belli Harley Davidson lara anlaşıldı o ama sen duuuuuuur sen duuuuuuuuurrrrrr son gülen iyi gülecek :queen: :queen: :queen:[/QUOTE]

sevgili hocam bunu iyice araştır gerekirse ruhsatın ile başka bi sigortacıya danış ve net olarak ne kadar utacağını öğrendiğinde arada yine bu fark çıkacaksa derhal gidip sigortacına ben bu sigortayı iptal ettiriyorum diye müracaat et ve paranı geri al.
 
Katılım
8 Ara 2010
Mesajlar
619
Ahmet bey üşüticeksiniz :) Ben de biraz gezmeyi düşünüyorum ama hastayım yine hava da soğuk. Hafta sonu da dolaşabiliriz. Bugün gidip depoyu bir doldurayım en iyisi. :)

Ayrıca özel mesajınızı yeni fark ettim. Kusura bakmayın, cevapladım :)

süper bi gezi oldu. 70-80 aralığında bir kuğu gibi süzülüyor namıssız. temellideki göletin orada bi çay içtim. geri dönüştede bi tesis keşfettim. gölet yanına yapılmış tesiste balık olayı falanda var. gidilebilecek türde biyer. mont-pantolon olunca üşümedim. 35litre çantayıda denemiş oldum. çok fazla fark etmedi yan rüzgarlardan. ses soluk yok.
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
Hayırlı olsun Aykan, bende mayısın ilk veya 2. haftası teslim alacağım bi aksilik olmazsa. Sende daha önce eski kasa vardı yanlış hatırlamıyorsam, eski kasa ile yeni kasa arasındaki farkları yazabilirmisin. Sürüş, gidiş, yakıt, yeni karbratör sisteminin performansa olumlu veya olumsuz etkisi var mı ? En çok merak ettiğim konulardan biri bu aslında. Daha önce eski kasa kullanan diğer ark..larda yeni kasa ile eski kasa arasında gördükleri farkları yazarlarsa çok hoş olacak.

Teşekkürler Ethem kardeşim inşallah senin cbf de en yakın sürede gelir.. farklara gelince önce artılar.

+İlk olarak far olayı kesinlikle çok iyi olmuş, statör değiştikten sonra çok iyi olmuş aydınlatma sorunu yok..
+Malzeme kalitesi bir önceki nesilden biraz daha iyi kullanılan plastik biraz daha kaliteli duruyor.
+Devir göstergesi gerçekten sürüş esnasında gerekli bir ayrıntı bunu önceki kasayada sahip olan biri olarak çok iyi buldum..
+Seyir esnasında daha tok bi yapısı var belkide pisikolojik bir durum ancak düz gidişi daha iyi geldi bir önceki nesle göre..
+Karbüratörün yapısı mutlak yakıt ekonomisine katkıda bulunacaktır..
+Gaz tepkileri çok iyi eski sisteme göre belirgin bi ataklık söz konusu..
+Fren sistemide önceki nesle göre biraz daha kaliteli olmalı, frenlerin dozlaması ve duruş mesafesi bana gayet iyi geldi..

Eksileri..

-Daha önceki modelde olan km gösterge iğnesinin titremesi malesef bu moeldede aynen sürüyor 60 km üzerine çıkınca sinir bozucu bir durum (gıcık oldum)iğne hafif hafif titriyor daha üst süratlerde sürermi bilmem..
-Önceki nesile göre 4500 devirlerden itibaren titreşim biraz var gibi ancak abartılacak bir durum diğil mevcut susturucu yapısıyla alakalı bir durum aynı durum 2011 ybr esd de var esdede çok daha fazla (cbf sınıfında halen en titreşimsiz model)
-Yan sehpa opsiyonel bir özellik halen 25 tl veren taktırabilir ybr esd de sensörlü ve standart yan sehpa var hondaya kocaman bi eksi buradan....

Şimdilik aklıma gelenler bunlar başka bişiler gelirse yazarım...
 
Katılım
13 Mar 2011
Mesajlar
57
üzgünüm ama sen bugün istanbuldaki herhangi bir bayii telefona aç ben mayısta motor istiyorum de 9 tane bayii var bakalım hangisi mayısa söz verebilecek bugün dene bi istersen benim ısrar etmemdeki durum 17.03.2011 ta sipariş veren hiçbir müşteriye mayısta motor yeiştiremez istanbullu ensaf.
Bana teslim edeceklerine dair söz verdiler.Ben bilemem onların teslim edip edemeyeceklerini.Verdikleri söz geçerlidir benim için.Bu nedenle bende kaporayı gönderdim.Yetiştiremeyiz diye birşey demediler.Burda sadece ben aldatılmadım.Ben,+ Bana yardımcı olan bir usta,+ istanbulda bize yardımcı olan ustanın bayisi.Toplam da 3 kişi kandırıldı.O bayinin adı burda hoş bilinmeyecek artık.
En kısa zamanda da havale yatırdığım tarihi gösteren belge ile honda bayisine şikayet maili atacağım.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:43 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:36 ----------

Arkaya topcase çanta alacagım.çantayı monte etmek için herhangi bir parça gereklimi?
MTS Gaff 46 Litre Arka Çanta'yı almayı düşünüyorum.Artçım olacağı için 46 litre alacağım.
Kask olarakta şimdilik lazer vertigo mystik kırmızı almayı düşünüyorum.Bu motosikletin de masrafı biteceğe benzemiyor doğrusu:)
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
Bana teslim edeceklerine dair söz verdiler.Ben bilemem onların teslim edip edemeyeceklerini.Verdikleri söz geçerlidir benim için.Bu nedenle bende kaporayı gönderdim.Yetiştiremeyiz diye birşey demediler.Burda sadece ben aldatılmadım.Ben,+ Bana yardımcı olan bir usta,+ istanbulda bize yardımcı olan ustanın bayisi.Toplam da 3 kişi kandırıldı.O bayinin adı burda hoş bilinmeyecek artık.
En kısa zamanda da havale yatırdığım tarihi gösteren belge ile honda bayisine şikayet maili atacağım.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:43 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:36 ----------

Arkaya topcase çanta alacagım.çantayı monte etmek için herhangi bir parça gereklimi?
MTS Gaff 46 Litre Arka Çanta'yı almayı düşünüyorum.Artçım olacağı için 46 litre alacağım.
Kask olarakta şimdilik lazer vertigo mystik kırmızı almayı düşünüyorum.Bu motosikletin de masrafı biteceğe benzemiyor doğrusu:)

o kaskı bende düşündüm 120tl civari fialn ama çok kalitesiz dandik olduğunu sorun çıkarıcağını ses yaptığını sölediler bende suanlık vazgeçtim
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Offf CBF Gençlik yine yardırıyor forumda...ama ne gezi var ne bi icraat...:p

motorlarını alan arkadaşlara hayırlı uğurlu olsun der kaza beladan uzak olmalarını dilerim...

vakitsizlik ve eve geç gelme nedeniyle foruma uğrayamadım...selam sevgiler...
 
Katılım
11 Şub 2011
Mesajlar
366
Teşekkürler Ethem kardeşim inşallah senin cbf de en yakın sürede gelir.. farklara gelince önce artılar.

+İlk olarak far olayı kesinlikle çok iyi olmuş, statör değiştikten sonra çok iyi olmuş aydınlatma sorunu yok..
+Malzeme kalitesi bir önceki nesilden biraz daha iyi kullanılan plastik biraz daha kaliteli duruyor.
+Devir göstergesi gerçekten sürüş esnasında gerekli bir ayrıntı bunu önceki kasayada sahip olan biri olarak çok iyi buldum..
+Seyir esnasında daha tok bi yapısı var belkide pisikolojik bir durum ancak düz gidişi daha iyi geldi bir önceki nesle göre..
+Karbüratörün yapısı mutlak yakıt ekonomisine katkıda bulunacaktır..
+Gaz tepkileri çok iyi eski sisteme göre belirgin bi ataklık söz konusu..
+Fren sistemide önceki nesle göre biraz daha kaliteli olmalı, frenlerin dozlaması ve duruş mesafesi bana gayet iyi geldi..

Eksileri..

-Daha önceki modelde olan km gösterge iğnesinin titremesi malesef bu moeldede aynen sürüyor 60 km üzerine çıkınca sinir bozucu bir durum (gıcık oldum)iğne hafif hafif titriyor daha üst süratlerde sürermi bilmem..
-Önceki nesile göre 4500 devirlerden itibaren titreşim biraz var gibi ancak abartılacak bir durum diğil mevcut susturucu yapısıyla alakalı bir durum aynı durum 2011 ybr esd de var esdede çok daha fazla (cbf sınıfında halen en titreşimsiz model)
-Yan sehpa opsiyonel bir özellik halen 25 tl veren taktırabilir ybr esd de sensörlü ve standart yan sehpa var hondaya kocaman bi eksi buradan....

Şimdilik aklıma gelenler bunlar başka bişiler gelirse yazarım...

Şu söylediğin km titreme olayına baktım ama bende hiç yapmadı sizin saatte problem olabilir mi? diğer arkadaşlara da soralım var mı bu titreme bende hiç yok

Offf CBF Gençlik yine yardırıyor forumda...ama ne gezi var ne bi icraat...:p

motorlarını alan arkadaşlara hayırlı uğurlu olsun der kaza beladan uzak olmalarını dilerim...

vakitsizlik ve eve geç gelme nedeniyle foruma uğrayamadım...selam sevgiler...

aman uğrama zaten yüzünü gördüğümüz mü var:p biz de yeni köfte icat ettin tadından kendini alamadın diye düşünüyoduk :mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Arkadaşlar motoru çarşamba günü teslim aldım işte resimler..



]


OOvvv yakıyi makinan Aykan Enişte...:p yine döndün ya kürkçü dükkanına az çakal değilsin he...:p

yeni kasalarda ekzos emisyon için motorun ekzoz kısmında bir şiskinlik

bu aslında benim gibi kaldırımlara arada bir çıkanlar için dezavantaj galiba 4-5 cm daha yere yakın o bölge ve ordan delinirse vay haline...



maşallah parlıyor makina...:cat:

bende gaza geldim bi temelliye doğru uzanıp geleyim yada belli olmaz polatlıya kadar uzarım.



Uza bakalım dolan biraz Hacı Dayı...geçmişini unutma eski bir bisikletcisin sen...:p tövbe ettin bataklıktan çektim kurtardım ben seni...:queen:
 
Katılım
12 Mar 2009
Mesajlar
172
kask olarak kapalı çene ls2 diamond kullanıyorum.çok memnunum. 100 liraya amasyadan aldım. istanbulda yaklaşık 90 lira olması lazım.bu seride 4-5 tane model var farklı grafik tasarımlarına sahip. iki gün önce, gün içerisinde yağmurlu havada 150 km civarı kullandım tam bir fiyat/performans ürünü. dün de üzerine kırmızı reflektif bant çektim harika oldu :cat:
 
Katılım
13 Mar 2011
Mesajlar
57
o kaskı bende düşündüm 120tl civari fialn ama çok kalitesiz dandik olduğunu sorun çıkarıcağını ses yaptığını sölediler bende suanlık vazgeçtim

120 tl mi::sluu:: ben en ucuza 175 tl ye bulabildim internetten.::saad::Lazer markasına güvenerek birde satılan sitedeki alan arkadaşların olumlu yorumlarından dolaı almayı düşünüyorum.alan kişiler memnun olduklarını yazmış.Peki max 200 TL olacak bir full face (kapalı) kask ne olabilir?motosikletin epeyi bir eksiği var,şimdilik 200 liralık bir kask alabilirim,artı eşime de alacağım bitane.
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Az önce bayii ile görüştüm plakam yarına geliyormuş, malum ist. beşiktaş şubesi baya sıkıntılı....

ben Honda bayisi olsam sana motor satmam aga...bir sana iki aykana...:queen:

Ben Güngörden Plaka ve motor koruma demiri dahil yan ayak ve çanta demiri var tabi 3870 lira ya anlaştım ah şu haziran gelsede kavuşsam cbf e

bir açılım yaparmısın...bana fiyat çok göründü...:cat:
 
Katılım
13 Mar 2011
Mesajlar
57
kask olarak kapalı çene ls2 diamond kullanıyorum.çok memnunum. 100 liraya amasyadan aldım. istanbulda yaklaşık 90 lira olması lazım.bu seride 4-5 tane model var farklı grafik tasarımlarına sahip. iki gün önce, gün içerisinde yağmurlu havada 150 km civarı kullandım tam bir fiyat/performans ürünü. dün de üzerine kırmızı reflektif bant çektim harika oldu :cat:
LS2 kasklarını pek tavsiye etmiyorlar,nedeni ise:ucuz etin suyu kara olur diye düşünüldüğü için mi yoksa,kullananların tavsielerinden dolayı mı bilemiyorum.Okuduğum birçok yazıda LS2 begenilmiyor.
 
Katılım
13 Mar 2011
Mesajlar
57
ben Honda bayisi olsam sana motor satmam aga...bir sana iki aykana...:queen:



bir açılım yaparmısın...bana fiyat çok göründü...:cat:

::eek:fftp:: birden konuya dalıyorum kusura bakmayın:) ben plaka için 205 TL ye anlaştım.hiçbirşeye karışmayacağım.sadece son bir imza atacağım o kadar.Bilmiyorum çok mu.
 
Katılım
8 Ara 2010
Mesajlar
619
Uza bakalım dolan biraz Hacı Dayı...geçmişini unutma eski bir bisikletcisin sen...:p tövbe ettin bataklıktan çektim kurtardım ben seni...:queen:

eyvallah mete. sağolasın allah razı olsun , allah ne muradın varsa versin. küfte tabağın boş kalmasın............

motora hava yağışlı oldumu kıyıp binemiyorum mete, o zaman bende bisiklete biniyorum. hala o hayatıda yaşıyorum tövbe etmedim yani hahahaha
 
Katılım
15 Nis 2011
Mesajlar
13
selam cbf seven dostlar bugun kardesım (guneylle) ile cbf lerımızı almıs bulunmaktayız.mutluluktan ucuyoruz:) ıkımızınkıde sıyah. yanlız cok hoslar gercekten. birsuru foto cektık.yanlız resımler kardesımde.we calısmakta o su an gece yuklıycegıne emınım.he bide 2 sorum olıcak sızlere
1:) yaakınlarda dıyorum soyle guzel gezılere cıkmıyomuyuz havalarda duzelıyo hanı:):)
2:)kappa k35 canta almayı dusunuyoruz.bız tanıdık ws. ve 2 kısı aldıgımız sartlardakı fıyatını sorduk tane basına 142.5 fıyat cıkardılar sız ne gbi paralara aldınız acaba.
herkeze hayırlı surusler.
 
Katılım
12 Mar 2009
Mesajlar
172
Şu söylediğin km titreme olayına baktım ama bende hiç yapmadı sizin saatte problem olabilir mi? diğer arkadaşlara da soralım var mı bu titreme bende hiç yok



aman uğrama zaten yüzünü gördüğümüz mü var:p biz de yeni köfte icat ettin tadından kendini alamadın diye düşünüyoduk :mrgreen:

LS2 kasklarını pek tavsiye etmiyorlar,nedeni ise:ucuz etin suyu kara olur diye düşünüldüğü için mi yoksa,kullananların tavsielerinden dolayı mı bilemiyorum.Okuduğum birçok yazıda LS2 begenilmiyor.

ben değerlendirmemi fiyat/performans olarak yaptım. 200 liraya alacağınız kask la size önerdiğim kask arasında uçurumlar olmayacaktır bundan emin olun. farkı ancak nolan, shoei vb. kasklarda görebilirsiniz ki bunlarda 400-500 liradan başlıyor. kullandığımız motor belli bence servet ödemeye gerek yok kaldı ki bu üçüncü kaskım ve en çok memnun olduğum kask:cat: görüş açısı iyi, grafikleri kaliteli, yıkanabilir konforlu iç kısım, kaliteli kilit sistemi uygun fiyat bence bir kez daha düşünün :wiinkk: nacizane fikirlerim.
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
Şu söylediğin km titreme olayına baktım ama bende hiç yapmadı sizin saatte problem olabilir mi? diğer arkadaşlara da soralım var mı bu titreme bende hiç yok

45/50 KM Hıza kadar bişiy yok 60 dan sonra ibre hafif hafif titriyor 65 km den yukarı çıkmadım daha ancak şu varki benim 2 inci cbf im bu motor öncekinde çok daha fazlaydı %70 az titriyor bu gösterge panelinin içindeki dişlilerle alakalı km teli ile kesinlikle değil önceden alışkın olduğumdan problem etmedim pek rahatsız etmedi ancak olmasa iyi olurdu...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst