Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
yeni kasalarda ekzos emisyon için motorun ekzoz kısmında bir şiskinlik

devir saati ve gaza verince devir göstergesindeki tepki güzel (buda motor devrinden degil sadece devir saatini telli degilde elektironik yapılmasından dolayı )

ön far kontak ile bağımlı olmuş lamba devamlı yanıyor.(eksiklik kontağı açınca park yanıp marşa basınca lamba yansaydı daha iyi olurdu. akü azıyıf anında farın çektiği akıma mı yoksa marşamı güç yetiştirecek.) eskisine göre yinede iyi eskiden manyotadan enerji alırdı.

diğer özellikleri yine aynı kalbiratörde bir şeyler yapılmış ama eskiyle yakıt ve güç farkı yok

gelişmiş karbüratörle azda olsa daha az yakıyor vede majyajsızlarda motor gücü 11.3ps olarak gözüküyordu artık 11.6ps olarak gözüküyor ondada mini bi oynama var almadan önce her gün honda sitesine girip bakan biriydim baya takibim vardır :D
 
Katılım
3 Nis 2011
Mesajlar
109
adamlar işi çözmüşler abi :cherry: biz honda zam yaparmı yapmazmı derken birileri piyasayı ateşlendirmişler bile :pr::pr: hani ikinci el 5000-10.000 km yapmış motorlara 4000 isteyenleri duyduk gördük te buna ne denir:pr:
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-2011-model-0-km-honda-cbf-150-47692106/detay/
:farao::farao:

bu ve bunun gibi düşünen kuş beyinliler nah satarlar o motorları

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:15 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:13 ----------

Fırsatçılık, soygun , ayaküstü hırsızlık falan filan gibi bişe :D paylaşım için teşekkür

benim cbf de gelmiş 3 gündür plaka bekliyorum

ne zaman sipariş etmiştin de 3 gün önce geldi motorun

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:15 ----------

Hocam çok emin konuşma benim sipariş formum 2 mart motorun geliş tarihi mart siparişi yani 25 mart civarı :cat:

Bu arada 700 km ye geldi siyah incim maşallahı var motor aksamından sorun çıkarmadı bana :)

sevgili KIZILKURT kardeşim senin motoru sipariş ettiğin tarihte bu motorda bir patlama yoktu çünkü 25.02.2011 saat 22:00'da resmi gazetede 250cc ve altındaki motosikletlerin ÖTV'si %22'den %8'e düştüğünün açıklanmasından daha 5-6 gün geçmişken sen bunu sipariş etmiştin o 1 haftalık süreçte kimse bu motorun fiyatını bile bilmiyordu ki sipariş stokları nasıl doldusrun. millet ancak mart ayının 10-15-20 anca öğrenmeye başladı ve siparişler patladı. sadece honda için geçerli değil bu tüm motosiklet markadalı aynı patlamayı yaşıyor vaziyettedir şuan ülkemizde.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:22 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:19 ----------

usta daha yeni bende 620km civarındayım çıkarsa ayıp eder ama sende şu olay varmı 1den-2ye atarken aragazda versem ne yaparsam yapıyım sert ve sesli atıyor

normalde ufak bi aragazla bu sesin ortadan kalması lazım ama. bir başka cbf kullanıcısıyla ancak yüze yüze yan yana motorlarınızı değişerek deneyin bakalım o zaman ikisi arasında ne fark var görün belki normaldir sana öyle geliyodur alper
 
Katılım
30 Mar 2011
Mesajlar
190
Evet bende canavarı garaja çektim dün itibariyle bugünde gittim emniyetten ruhsat, plaka cıkartmak için işlemleri hallettim plakayı bastırtım ama ayın 27 sine gün verdiler gel ala evraklarını diye İstanbul işte nabarsın :pr:

Evraklar için verdiğim paralar şöyle :
--Trafik sigortası: 104.50 :queen: (Bende bunu dün yaptırdım ve bugün Çorlulu arkadaşımızın mesajını görünce şok geçirdim ya benim kaskocu bana kazık atıp duruyor değiştirmek lazım yada istanbul ile Tekirdağ farkı analayamadım anlayan varsa beri gelsin :silent: )
--Ruhsat ücreti: 113 tl
--Dosya parası ve yazdırma ücreti: 13tl
--Fotokopi ücretleri: 2,25 tl
--Ek 1 ücreti: 1 tl (Önce şöförler cemiyetinden kendim aldım doldurdum ama elle yazılanını kabul etmiyorlarmıs sonradan gittim tekrar yazdırdım.)
--Plaka basımı : 10 tl

Yani toplam olarak 243.75 tl adamlar benden olaka masrafları için 350 tl para talep etmişlerdi. Bu durumda aldıgım motor koruma ve yan ayak bedavaya gelmiş oldu en azından onları kurtarıp motoruda çabucak aldık garaja resimleri az sonra inecem bi tur atmaya o zaman çekecem sonrasında paylaşırım şimdilik kalın sağlıcakla.

Unutmadan benim su kaskolarımı trafik sigortalarımı vs. yaptırdığım sigortacımda sıkı bi motorcu (adamda Harley falan var o şekil yani para olunca insanda öyle oluyor tabi.) Adam gitmiş Anadolu sigortayla konusup motorsiklet sigortasında indirim falan koparmıs sizede çıkaralım bi fiyat aklınızda olsun dediler olur dedim çıkardılar bizim motor için muafiyetli muafiyetsiz iki fiyat söyledi ucuz olanı 1080 tl gibi bişey:bounce: Dedim 4000 tllik motor için 1000 tl kasko yok artık onlarda tabi sizin için mantıklı değil ama biz Harleylere falan yapıyoruz 60.000 tllık motorlar için hemen hemen aynı fiyat çıkıyor dediler onlar için mantıklı yani bizim için kilidi en kalınından takacaksın sağlam bi direk bulacaksın Allahına yalvaracaksın sigorta budur aynen devam arkadaslar çok uzun oldu teşekkürler okuyanlara. ::cheeeeer
 
Katılım
31 Mar 2004
Mesajlar
213
Çorlulu arkadaşımızın mesajını görünce şok geçirdim ya benim kaskocu bana kazık atıp duruyor değiştirmek lazım yada istanbul ile Tekirdağ farkı analayamadım anlayan varsa beri gelsin :silent: )

Büyük şehirler riskli bölge olduğu için , bu şehrin plakalarına ait araçların sigortalarıda daha yüksek oluyor.

Edirne ,Tekirdağ gibi yerlerde hırsızlık ve kaza oranları İstanbul gibi metropollere göre oldukça düşük.

Bu fiyatı etkileyen ilk etken. İkincisi ise yaş faktörü , 30 yaş üzerindeki sürücüleri daha bir adamdan sayıyor sigorta firmaları :) O yüzden 30 yaş üzeri ruhsat sahiplerininde bir oranda indirimi var.
37 yaşın tek tesellisi bu olsa gerek :)
Belki bunun gibi birkaç madde daha çıkabilir kurcalanırsa indirimde.

Benim pegoso'nunkide 30 lira tutmuştu. :bounce:
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
bu ve bunun gibi düşünen kuş beyinliler nah satarlar o motorları

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:15 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:13 ----------



ne zaman sipariş etmiştin de 3 gün önce geldi motorun

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:15 ----------



sevgili KIZILKURT kardeşim senin motoru sipariş ettiğin tarihte bu motorda bir patlama yoktu çünkü 25.02.2011 saat 22:00'da resmi gazetede 250cc ve altındaki motosikletlerin ÖTV'si %22'den %8'e düştüğünün açıklanmasından daha 5-6 gün geçmişken sen bunu sipariş etmiştin o 1 haftalık süreçte kimse bu motorun fiyatını bile bilmiyordu ki sipariş stokları nasıl doldusrun. millet ancak mart ayının 10-15-20 anca öğrenmeye başladı ve siparişler patladı. sadece honda için geçerli değil bu tüm motosiklet markadalı aynı patlamayı yaşıyor vaziyettedir şuan ülkemizde.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:22 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:19 ----------



normalde ufak bi aragazla bu sesin ortadan kalması lazım ama. bir başka cbf kullanıcısıyla ancak yüze yüze yan yana motorlarınızı değişerek deneyin bakalım o zaman ikisi arasında ne fark var görün belki normaldir sana öyle geliyodur alper

bilmiyorum abi sadece 1den 2ye atarken cok sert ve sesli oluyor korkuyorum atmaya :D
 
Katılım
12 Mar 2009
Mesajlar
172
bilmiyorum abi sadece 1den 2ye atarken cok sert ve sesli oluyor korkuyorum atmaya :D

benim motorda 600 kmlerde şu günlerde. o ses benim motorda da var takmıyorum kafaya. hatta bazen gaza geliyorum hızlı hızlı geçiyorum vitesleri, daha fazla ses gelsin istiyorum, virajlarda yatmalar, motor frenleri... :p vitesliye acemiyim fakat korkarakta olmuyor bende üzerine gidiyorum sonum hayrola. alıştıkça daha bir bağlanıyor bedenimin bir parçası gibi hissetmeye başlıyorum onu. ve park edip bikaç adım attıktan sonra dönüp son kez bakma isteği uyanıyor içimde:)
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
benim motorda 600 kmlerde şu günlerde. o ses benim motorda da var takmıyorum kafaya. hatta bazen gaza geliyorum hızlı hızlı geçiyorum vitesleri, daha fazla ses gelsin istiyorum, virajlarda yatmalar, motor frenleri... :p vitesliye acemiyim fakat korkarakta olmuyor bende üzerine gidiyorum sonum hayrola. alıştıkça daha bir bağlanıyor bedenimin bir parçası gibi hissetmeye başlıyorum onu. ve park edip bikaç adım attıktan sonra dönüp son kez bakma isteği uyanıyor içimde:)

o bende her zaman var park ederim 15dk baka bakak gezinirim yanında bırakamam bazen o hızlı seri vites işini bende yapıyroum ama ses 2viteste daha hızlı cıkıyor mümkünse 2den sonra yapıyorum:D
 
Katılım
30 Mar 2011
Mesajlar
190
benim motorda 600 kmlerde şu günlerde. o ses benim motorda da var takmıyorum kafaya. hatta bazen gaza geliyorum hızlı hızlı geçiyorum vitesleri, daha fazla ses gelsin istiyorum, virajlarda yatmalar, motor frenleri... :p vitesliye acemiyim fakat korkarakta olmuyor bende üzerine gidiyorum sonum hayrola. alıştıkça daha bir bağlanıyor bedenimin bir parçası gibi hissetmeye başlıyorum onu. ve park edip bikaç adım attıktan sonra dönüp son kez bakma isteği uyanıyor içimde:)

Şimdi nacizane 13 km yol yapıp geldim :queen::queen: Breh anasını sanki dünyayı turlamış diyeceksiniz ama benim için ilk defa motora bu kadar uzun süre ve yalnız binseydiniz ve o bindiğiniz yeni aldığınız benzinini kendi ellerinizle ilk turu atmadan önce doldurdugunuz gri bi demir at olsaydı inanıyorum en az benim kadar heyecanlı olurdunuz.

**İlk izlenimlerim yukarıda bahsedilen gibi takur tukur vites değişimleri yok benim motorda ufak tefek vites değiştirdiğini hatırlatacak kadar ses var ama üç kuruşluk tecrübeme göre oda normal zira honda motorsiklet eğitimindeki motordada bunun gibi vites geçişlerinde ses geliyordu.

**Viraja hızlı girmemek gerekiyormus :mrgreen: hatta viraja girerken vites düşürüp debriyaj kolunu sert bırakmamak gerekiyormuş :queen: Bu ve bunun gibi hareketler düşmeyle sonuçlanmaya cok acıkmıs ilk sürüşte arka teker hafif kaydı gerçekten büyük tecrübeydi bir müsibet bin nasihatten iyiymiş gerçekten neyseki kötü bişey olmadı.

**Bayır aşşaa bi totom yediği kadar bastım nacizane 100 km hızda cok rüzgar geldi üşüdüm daha giderdi ama dedim ya hem üşüdüm hemde daha fazla yemedi. :farao: Daha havalar ısınmamıs anladım.:mrgreen:

**Yeni aldıgım file yazlık mont anca temmuz agustos aylarında beni kesecek anlasılan içime başka bi kalın bişey giymesem şimdi zatürreydim o kadar yani.

unsaloc bu arada benimde yaş 32 bilmiyorum sigortacıyı değiştirecem ben anlasılan.:farao::pr::queen:

Nasıl resim yüklendiğini bulayım hele resimleride atacam.

İşte resimler nasılda cayır cayır yanıyor pırıl pırıl parlıyor demir atım benim beyaaaaaa. Bende aynadan dolayı parlamışım acık ikimizde parlıyoz keretayla.

21eb88h.jpg

bjics8.jpg

52m6om.jpg

6jjcs8.jpg

wk0dau.jpg

k12qlj.jpg

wmeb1h.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Şub 2011
Mesajlar
366
Şimdi nacizane 13 km yol yapıp geldim :queen::queen: Breh anasını sanki dünyayı turlamış diyeceksiniz ama benim için ilk defa motora bu kadar uzun süre ve yalnız binseydiniz ve o bindiğiniz yeni aldığınız benzinini kendi ellerinizle ilk turu atmadan önce doldurdugunuz gri bi demir at olsaydı inanıyorum en az benim kadar heyecanlı olurdunuz.

**İlk izlenimlerim yukarıda bahsedilen gibi takur tukur vites değişimleri yok benim motorda ufak tefek vites değiştirdiğini hatırlatacak kadar ses var ama üç kuruşluk tecrübeme göre oda normal zira honda motorsiklet eğitimindeki motordada bunun gibi vites geçişlerinde ses geliyordu.

**Viraja hızlı girmemek gerekiyormus :mrgreen: hatta viraja girerken vites düşürüp debriyaj kolunu sert bırakmamak gerekiyormuş :queen: Bu ve bunun gibi hareketler düşmeyle sonuçlanmaya cok acıkmıs ilk sürüşte arka teker hafif kaydı gerçekten büyük tecrübeydi bir müsibet bin nasihatten iyiymiş gerçekten neyseki kötü bişey olmadı.

**Bayır aşşaa bi totom yediği kadar bastım nacizane 100 km hızda cok rüzgar geldi üşüdüm daha giderdi ama dedim ya hem üşüdüm hemde daha fazla yemedi. :farao: Daha havalar ısınmamıs anladım.:mrgreen:

**Yeni aldıgım file yazlık mont anca temmuz agustos aylarında beni kesecek anlasılan içime başka bi kalın bişey giymesem şimdi zatürreydim o kadar yani.

unsaloc bu arada benimde yaş 32 bilmiyorum sigortacıyı değiştirecem ben anlasılan.:farao::pr::queen:

Nasıl resim yüklendiğini bulayım hele resimleride atacam.

Motorun hayırlı olsun kazasız belasız kullan inşallah :rendeer: Yalnız daha taze olan bir motorda 100 km ye çıkarmanız pek iyi olmaz çünkü pistonlar daha yeni yeni birbirlerine alıştıkları için mümkünse vites geçişlerini 3-4 bin devir arası yapın ani hızlanmalar yaşamayın tıpkı yeni gelin gibi davranın belirli bir km geçtikten sonra bir iki seferlik ritmik artışlarla motorun hızını zorlayın çünkü motor sağır kalacaktır. Tabi bunu şehirlerarası yolda yaparsanız iyi sonuç verir çünkü 10 dk kadar bir yüklenme yapmalısınız :cat:
 
Katılım
8 Ara 2010
Mesajlar
619
bende gaza geldim bi temelliye doğru uzanıp geleyim yada belli olmaz polatlıya kadar uzarım.
 
Katılım
11 Şub 2011
Mesajlar
366
bende gaza geldim bi temelliye doğru uzanıp geleyim yada belli olmaz polatlıya kadar uzarım.

Yol yap Ahmet abi At ahırda durmayı sevmez onu bazen koşturmalısın :queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:01 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:55 ----------

Büyük şehirler riskli bölge olduğu için , bu şehrin plakalarına ait araçların sigortalarıda daha yüksek oluyor.

Edirne ,Tekirdağ gibi yerlerde hırsızlık ve kaza oranları İstanbul gibi metropollere göre oldukça düşük.

Valla abi benim plakam istanbul sigorta da istanbulda yapıldı ama sigorta bedelim 40.60 tl tutmuş yani şehirlerle alakalı değil de şahıslarla alakalı bir fiyatlama biçimi var demek ki :)
 
Katılım
30 Mar 2011
Mesajlar
190
Valla abi benim plakam istanbul sigorta da istanbulda yapıldı ama sigorta bedelim 40.60 tl tutmuş yani şehirlerle alakalı değil de şahıslarla alakalı bir fiyatlama biçimi var demek ki :)[/QUOTE]

Yuh aradaki farka bak bana iki yıllık mı yaptı bu sigortacı azımı bozduracak benim nakliyeyide beleşe getirirdim be vay anasını artık farz oldu sigortacıyı değiştirmek bu adamın nasıl pindiği belli Harley Davidson lara anlaşıldı o ama sen duuuuuuur sen duuuuuuuuurrrrrr son gülen iyi gülecek :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
16 Haz 2010
Mesajlar
591
Motosikleti
Yamaha Tracer 700
Ahmet bey üşüticeksiniz :) Ben de biraz gezmeyi düşünüyorum ama hastayım yine hava da soğuk. Hafta sonu da dolaşabiliriz. Bugün gidip depoyu bir doldurayım en iyisi. :)

Ayrıca özel mesajınızı yeni fark ettim. Kusura bakmayın, cevapladım :)
 
Son düzenleme:
Katılım
31 Mar 2004
Mesajlar
213
Motorun hayırlı olsun kazasız belasız kullan inşallah :rendeer: Yalnız daha taze olan bir motorda 100 km ye çıkarmanız pek iyi olmaz çünkü pistonlar daha yeni yeni birbirlerine alıştıkları için mümkünse vites geçişlerini 3-4 bin devir arası yapın ani hızlanmalar yaşamayın tıpkı yeni gelin gibi davranın belirli bir km geçtikten sonra bir iki seferlik ritmik artışlarla motorun hızını zorlayın çünkü motor sağır kalacaktır. Tabi bunu şehirlerarası yolda yaparsanız iyi sonuç verir çünkü 10 dk kadar bir yüklenme yapmalısınız :cat:


Buradaki belirli bir kilometreden kastınız nedir , ben 60km yol yapmış durumdayım belirli bir kilometre olmuşmudur :queen:

İşe giderken 15km , gelirken 15 otoban sürüşüm var çatlıyorum yahu 50km ile giderken o yolda , hiç olmazsa 10km'sini tapagaz gitsem olmazmı :bounce:
 
Katılım
30 Mar 2011
Mesajlar
190
Buradaki belirli bir kilometreden kastınız nedir , ben 60km yol yapmış durumdayım belirli bir kilometre olmuşmudur :queen:

İşe giderken 15km , gelirken 15 otoban sürüşüm var çatlıyorum yahu 50km ile giderken o yolda , hiç olmazsa 10km'sini tapagaz gitsem olmazmı :bounce:

Unsaloc bey merhaba;
Haziran ayında memlekete bi ugramayı düşünüyorum ya giderken yada gelirken ugrayıp bi çayınızı içmek tanışmak isterim müsait olurmusunuz haziran ortalarında tam tarih veremiyorum su an ama 11 hazirandan sonra olur diyim :cat:

Bu arada bende çatlarım öyle cok az o hız yav özelliklede otobanda zaten en az 40la gidebilirsin der kurallar otobanda. tamam hız yapacaksan yanlıs motor almıssın diyenler cıkacaktır ama motorun yapabileceğini biliyoruz bunun fazlasını demi ne zaman biter bu rodaj 500 km miydi?

Neyse bilenlere sorum su olacak benim resimlere bi daha bakın yahu yan ayaktayken motor biraz dikmi duruyor az daha yatması gerekmez mi kenara dogru bana sanki dengede durmayacakmıs gibi geliyor yan ayaga alınca servise söylesemmi ayar ceksinler tekrar ne dersiniz?
 
Katılım
11 Şub 2011
Mesajlar
366
Buradaki belirli bir kilometreden kastınız nedir , ben 60km yol yapmış durumdayım belirli bir kilometre olmuşmudur :queen:

İşe giderken 15km , gelirken 15 otoban sürüşüm var çatlıyorum yahu 50km ile giderken o yolda , hiç olmazsa 10km'sini tapagaz gitsem olmazmı :bounce:

bizim rodaj km miz 1000 km olduğu için (servis için 1000 km, kitapçık için 500 km) bu 1000 km içinde 3-4 kez son devire doğru zorlamaktır kastım :mrgreen: ben 700 km civarındayım 3 kez motora 120 yi gösterdim 10 ar dk lık yani ortalama 10 km kadar zorlamalıyız her 250 km de bir :mrgreen:
 
Katılım
31 Mar 2004
Mesajlar
213
Unsaloc bey merhaba;
Haziran ayında memlekete bi ugramayı düşünüyorum ya giderken yada gelirken ugrayıp bi çayınızı içmek tanışmak isterim müsait olurmusunuz haziran ortalarında tam tarih veremiyorum su an ama 11 hazirandan sonra olur diyim :cat:


Herzaman beklerim , geleceğine yakın mesajlaşalım. :cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:00 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:55 ----------

bizim rodaj km miz 1000 km olduğu için (servis için 1000 km, kitapçık için 500 km) bu 1000 km içinde 3-4 kez son devire doğru zorlamaktır kastım :mrgreen: ben 700 km civarındayım 3 kez motora 120 yi gösterdim 10 ar dk lık yani ortalama 10 km kadar zorlamalıyız her 250 km de bir :mrgreen:

Günde iki kere olmuyor yani :pr: :mrgreen:

Çok zor gerçekten yahu , hani derdim 120 falan gitmek değil 100 gitsem yetecek ama sonrasında performanstan düşecek diye korkuyorum. Zaten garanti bitince ben bunda ne filtre bırakırım ne eksoz bırakırım , icabında nos bile takarım yeterki lüzumu dahilinde 120km ye kısa sürelide olsa rahat çıksın. Yoksa çok hızlı seyreden biri değilim :queen:
 
Katılım
30 Mar 2011
Mesajlar
190
:bounce:
bizim rodaj km miz 1000 km olduğu için (servis için 1000 km, kitapçık için 500 km) bu 1000 km içinde 3-4 kez son devire doğru zorlamaktır kastım :mrgreen: ben 700 km civarındayım 3 kez motora 120 yi gösterdim 10 ar dk lık yani ortalama 10 km kadar zorlamalıyız her 250 km de bir :mrgreen:

ben birinci kez zorladım kaldı iki tane hakkım zuhahahaha :queen: :cherry: :wiinkk:
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
:bounce:

ben birinci kez zorladım kaldı iki tane hakkım zuhahahaha :queen: :cherry: :wiinkk:

ben e5 çıktımı atıyom 5inci vitese 5bin 7bin devir arası geziyom e5te fialn 60la gidilmez 7binde 90 civarı oluyor pek zorlamıyom ama okadarda yapıyom yani :D sabit gitmemeye çalısıyorum devir hep deyişik konumlarda:D
 
Katılım
11 Şub 2011
Mesajlar
366
ben e5 çıktımı atıyom 5inci vitese 5bin 7bin devir arası geziyom e5te fialn 60la gidilmez 7binde 90 civarı oluyor pek zorlamıyom ama okadarda yapıyom yani :D sabit gitmemeye çalısıyorum devir hep deyişik konumlarda:D

yav o devirler normal zaten beni de ilk günlerde tırlar solluyordu heheh sağolsunlar en azından adam yerine konuldum trafikte :mrgreen: geçen gün bir sürücü ayar etti beni ama arkama kadar yanaşmış selektör yapıp duruyor tek gidişi olan yolda benden yol istiyor :cyclopsan:mrgreen: (hızım da 70 km civarı ve şehiriçindeyiz) sinirlendim buna yol verdim az ileride solumdan tam geçecekken o gaza bastıkça ben de bastım malum şehiriçi hızını pek artıramadığı için 100 km ye kadar gelebildi yolda haddini bilmiş oldu hiç olmazsa geçmedim ama geçtirmedim de :mrgreen: sonuçta o trafikte takıldı ben tıngır mıngır araçların aralarından geçip gittim :)

:bounce:

ben birinci kez zorladım kaldı iki tane hakkım zuhahahaha :queen: :cherry: :wiinkk:

yaw keşke zorlamasaydın ben yapmış olsaydım içim içimi yerdi birşey oldu mu motora diye :salut:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst