- Katılım
- 7 Haz 2009
- Mesajlar
- 2,830
yeni kasalarda ekzos emisyon için motorun ekzoz kısmında bir şiskinlik
devir saati ve gaza verince devir göstergesindeki tepki güzel (buda motor devrinden degil sadece devir saatini telli degilde elektironik yapılmasından dolayı )
ön far kontak ile bağımlı olmuş lamba devamlı yanıyor.(eksiklik kontağı açınca park yanıp marşa basınca lamba yansaydı daha iyi olurdu. akü azıyıf anında farın çektiği akıma mı yoksa marşamı güç yetiştirecek.) eskisine göre yinede iyi eskiden manyotadan enerji alırdı.
diğer özellikleri yine aynı kalbiratörde bir şeyler yapılmış ama eskiyle yakıt ve güç farkı yok
gelişmiş karbüratörle azda olsa daha az yakıyor vede majyajsızlarda motor gücü 11.3ps olarak gözüküyordu artık 11.6ps olarak gözüküyor ondada mini bi oynama var almadan önce her gün honda sitesine girip bakan biriydim baya takibim vardır