- Katılım
- 3 Nis 2011
- Mesajlar
- 109
ben de kaçtır arıyorum bir türlü yollamadılar.yarın gidip alıcam artık kendim.inşallah vardır ellerinde.bugün aradım yarın gelecek dedi ama bakalım görcem artık.ben de servis olarak gitmeyi pek düşünmüyorum oraya d&b ye gidicem oranın servisini çok övüyolardı bakalım.yağı ben kendim yanımda götürsem koyarlar mı acaba?orda sıradan bir yağ koymalarını istemiyorum çünkü...
arkadaş bu başlığı ben açmadım benim yağla ilgl bir konum yok düzeltelm lütfen
