Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 Nis 2011
Mesajlar
109
ben de kaçtır arıyorum bir türlü yollamadılar.yarın gidip alıcam artık kendim.inşallah vardır ellerinde.bugün aradım yarın gelecek dedi ama bakalım görcem artık.ben de servis olarak gitmeyi pek düşünmüyorum oraya d&b ye gidicem oranın servisini çok övüyolardı bakalım.yağı ben kendim yanımda götürsem koyarlar mı acaba?orda sıradan bir yağ koymalarını istemiyorum çünkü...

arkadaş bu başlığı ben açmadım benim yağla ilgl bir konum yok düzeltelm lütfen
 
Katılım
30 May 2009
Mesajlar
687
D&b de 15-50 10-40 mobil veya shell olsa gerek kesinlikle 1 lt lik kapalı yağ kullanıyorlar.Zaten görebiliyorsun.Yanında götürürsen de itiraz etmiyorlar.Yalnız fiyatı 20 tl .
 
Katılım
1 Mar 2011
Mesajlar
32
arkadaş bu başlığı ben açmadım benim yağla ilgl bir konum yok düzeltelm lütfen

ya kusura bakma nasıl oldu anlamadım,düzeltemiyorum da:silent:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:50 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:46 ----------

D&b de 15-50 10-40 mobil veya shell olsa gerek kesinlikle 1 lt lik kapalı yağ kullanıyorlar.Zaten görebiliyorsun.Yanında götürürsen de itiraz etmiyorlar.Yalnız fiyatı 20 tl .

eyv kardeşim saolasın.ben biraz araştırdım da castrolun power1 serisini kullnmaya başladım hatta 300kmde kendim bir kez değiştirdim servisteki ustanın tavsiyesi üzerine.çok da işe yaradığını düşünüyorum.
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
89
Şubat ayında verdiğin Nisan teslim siparişini bayi ayın 15'i gibi teslim ederiz demişti.

Az önce aradım son durumlar nedir dedim, pazartesi motorlar bize geliyor , pazartesi akşamı veya salı günü teslim alabilirsiniz dedi. Hiç inanasım gelmiyor :)

Açıkçası benimde hiç inanasım gelmedi. Sanırım çıplak motor alıyosunuz dimi? çünkü plaka ruhsat içindeyse geldiği gün teslim etmeleri imkansız. En az 5 gün sonra teslim edebilir ancak.

Artık gelsin ya gözünü sevdimin motoru yaklaştıkça daha yavaş geçiyo zaman günleri doldurmak bir o kadar zorlaşıyo :salut:
 
Katılım
8 Ara 2010
Mesajlar
619
az önce kar atıştırıyordu bizim mahallede ankarada . bırakın havalar ısınmış olur motorlar geldiğinde. valla kedinin ciğere baktığı gibi bakıyorum balkondan makinaya. mecburiyet olmayınca binilmiyorda. akşam dışarı çıkacağım yağmur yağıyordu mecbur araba ile çıktım. sabah işe gideceğim yerler ıslak yağmur yağabilir deyip araba ile devam. motor yatsın bakalım biraz daha. yata yata V Strom 650 olacakmı göreceğiz.
 
Katılım
9 Nis 2011
Mesajlar
23
az önce kar atıştırıyordu bizim mahallede ankarada . bırakın havalar ısınmış olur motorlar geldiğinde. valla kedinin ciğere baktığı gibi bakıyorum balkondan makinaya. mecburiyet olmayınca binilmiyorda. akşam dışarı çıkacağım yağmur yağıyordu mecbur araba ile çıktım. sabah işe gideceğim yerler ıslak yağmur yağabilir deyip araba ile devam. motor yatsın bakalım biraz daha. yata yata V Strom 650 olacakmı göreceğiz.

Abi sen ankaranın wam neresinde oturuon?? bende ankaradaymda bu aralar burda 2011 kırmızı cbf den görüom
 
Katılım
31 Mar 2004
Mesajlar
213
Açıkçası benimde hiç inanasım gelmedi. Sanırım çıplak motor alıyosunuz dimi? çünkü plaka ruhsat içindeyse geldiği gün teslim etmeleri imkansız. En az 5 gün sonra teslim edebilir ancak.

Artık gelsin ya gözünü sevdimin motoru yaklaştıkça daha yavaş geçiyo zaman günleri doldurmak bir o kadar zorlaşıyo :salut:

Evet çıplak alıyorum. Ruhsat işlemlerini kendim halledeceğim. Bizim burada işler daha hızlı yürüyor.Motoru teslim aldığım günün ertesinde sabahtan işlemlere başlayınca saat 11 gibi plaka bastırmaya gidiyorum , saat 16 gibi de plakayı mühürletmeye gidiyorum.Gün içinde herşey halloluyor.

Benim inanmadığım Honda'nın motorları bayilere pazartesi teslim edebilecek olması :queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:08 ----------

az önce kar atıştırıyordu bizim mahallede ankarada . bırakın havalar ısınmış olur motorlar geldiğinde. valla kedinin ciğere baktığı gibi bakıyorum balkondan makinaya. mecburiyet olmayınca binilmiyorda. akşam dışarı çıkacağım yağmur yağıyordu mecbur araba ile çıktım. sabah işe gideceğim yerler ıslak yağmur yağabilir deyip araba ile devam. motor yatsın bakalım biraz daha. yata yata V Strom 650 olacakmı göreceğiz.


Ezelden beri bi enduroist ruhu taşırım. Yılın 24 ayı motosiklete binmişimdir :queen: Havalar hiç sorun değil yani :p

Az önce durakta beklerken sabah sabah bir V-Storm gördüm zaten , hiç iyi olmadı benim açımdan :salut:
 
Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
745

İşlev olarak süper, estetik olarak biraz daha geliştirilmeli.


3-5kere ani fren yapmak zorunda kaldım 3ü dikatsiz kadınlar yüzünden sağa sola bakmadan yola atkıyorlar aynalar kapalı zaten sadece makyaj amaçlı aynalar 1i dikatsiz apache 15yasındaki cocuklar diyeride tam bi odun yüzünden yola cart die atladı sanayide :D okadardan ibşey olmaz dimi abi 5 kere:D

Paranoyak olacaksın, yoksa motosiklet sürmek zor.

lastikler satarsa sürücüyü düşürebilir. ani frene gerek duymayacak şekilde kullanmak önemli.

hiçbir arabanın yanından kornasız geçmemeye çalışın. bırakın korna bozulsun.

takip mesafesi bırakın.

şu yanda bekleyen araba birazdan önünüze çıkacak ya da kapısını dikkatsizce açacak.

kadının elinden tuttuğu çocuk birazdan elinden kurtulacak.

otobüs durakta durmuş. önünden bir anda yaya belirecek.

unutmayın. yeşil size de yansa asla geçiş üstünlüğünüz yok.

İşte paranoyak bir arkadaş. :p


Güntekin kardeşim güzel çalışma emeğine sağlık. Kör nokta problemi mutlaka çözülmüştür. Fakat bu işlemin emeği işçiliği vb bence bir çift ybr aynasından daha maliyetli olmalı. Ve dar yerlerden geçerken problem olabilir. Ayrıca bununla uğraşmak var. Ybr aynası görüşü problemsiz bir hale getirebiliyor.

Ybr aynası ilk taktığmda kör noktada kalan arabayı göremeyip yanına gelmiştim, aman diyeyim. Yani ilk taktığınız aynaya çok da güvenmeyin, alışma safhası var. Gerçi ben kör nokta aynası yapıştırdım.

bugün çim-art a bıraktım motoru.ortalama bir hafta kadar kalacak gibi görünüyor.amasyadan samsuna gelene kadar altı defa stop etti makine ama birkaç dakika bekledikten sonra hep çalıştı. getir-götür işi çok zor. inş. sorunu bulurlar bu işin iyice tadı kaçmaya başladı:salut:

Sıkma canını iyi olur inş.:rendeer:

az önce kar atıştırıyordu bizim mahallede ankarada . bırakın havalar ısınmış olur motorlar geldiğinde. valla kedinin ciğere baktığı gibi bakıyorum balkondan makinaya. mecburiyet olmayınca binilmiyorda. akşam dışarı çıkacağım yağmur yağıyordu mecbur araba ile çıktım. sabah işe gideceğim yerler ıslak yağmur yağabilir deyip araba ile devam. motor yatsın bakalım biraz daha. yata yata V Strom 650 olacakmı göreceğiz.

Olsaydı benimki olurdu, askere gidince 6 ay yatmıştı.
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
89
Evet çıplak alıyorum. Ruhsat işlemlerini kendim halledeceğim. Bizim burada işler daha hızlı yürüyor.Motoru teslim aldığım günün ertesinde sabahtan işlemlere başlayınca saat 11 gibi plaka bastırmaya gidiyorum , saat 16 gibi de plakayı mühürletmeye gidiyorum.Gün içinde herşey halloluyor.

Benim inanmadığım Honda'nın motorları bayilere pazartesi teslim edebilecek olması

Keşke inansaymışız çünkü Konşuk motor'dan az önce beni aradılar ve nisan stoğunun bayiye ulaştığını plaka ruhsat üzerinde pazartesi günü teslim edebileceklerini söylediler. Çok mutluyum sonunda motorum geldi :rendeer:
 
Katılım
31 Mar 2004
Mesajlar
213
Keşke inansaymışız çünkü Konşuk motor'dan az önce beni aradılar ve nisan stoğunun bayiye ulaştığını plaka ruhsat üzerinde pazartesi günü teslim edebileceklerini söylediler. Çok mutluyum sonunda motorum geldi :rendeer:

İnanmama sebebim şimdiye kadar bu konuda en doğru bilgi kaynağı olan bu başlığa teslimatla ilgili bir mesaj gelmemesiydi , eh öyle diyorsanız inanırım beyaaa :queen:::haapppy:
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
89
Birazdan fotoğraf makinamı kapıp Konşuk motora gidiyorum fotoğraflarını çekecem ceylanımın sonrada nasipse pazartesi bineriz inş. :)
 
Katılım
15 Nis 2011
Mesajlar
13
guneylee Nickli Üyeden Alıntı
Keşke inansaymışız çünkü Konşuk motor'dan az önce beni aradılar ve nisan stoğunun bayiye ulaştığını plaka ruhsat üzerinde pazartesi günü teslim edebileceklerini söylediler. Çok mutluyum sonunda motorum geldi

Abi vallah bıllah yalandır:) bu cocuk benım kardesımdır.tamam ıkımızde sıpariş ettık ama daha onu aramadılar beni aradılar benım agzımla konusuyo uye degıldım dıye ahanda uyede oldum.beni aradılar beni))
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
89
guneylee Nickli Üyeden Alıntı
Keşke inansaymışız çünkü Konşuk motor'dan az önce beni aradılar ve nisan stoğunun bayiye ulaştığını plaka ruhsat üzerinde pazartesi günü teslim edebileceklerini söylediler. Çok mutluyum sonunda motorum geldi

Abi vallah bıllah yalandır:) bu cocuk benım kardesımdır.tamam ıkımızde sıpariş ettık ama daha onu aramadılar beni aradılar benım agzımla konusuyo uye degıldım dıye ahanda uyede oldum.beni aradılar beni))

daha alıntı yapmayı bilem bilmiyon hıyarto :):) doğrudur. Onu aradılar ikimizde Konşuk motordan nisan stoğu için kapora bırakmıştık ben hala telefon bekliyorum ama kardeşimi 08.30 da aradılar neyse artıkın bende geldiğini galeride öğrenmiş numarası yaparım :):)
 
Katılım
15 Nis 2011
Mesajlar
13
daha alıntı yapmayı bilem bilmiyon hıyarto :):) doğrudur. Onu aradılar ikimizde Konşuk motordan nisan stoğu için kapora bırakmıştık ben hala telefon bekliyorum ama kardeşimi 08.30 da aradılar neyse artıkın bende geldiğini galeride öğrenmiş numarası yaparım :):)

gordgn gbı bılıyorm yapmasını:) basıtıme gelmıstı sadece.senı hala aramadılar sen kendı derdıne yan :queen:
 
Katılım
30 Mar 2011
Mesajlar
190
Motor bulamıyorum motor alamıyorum artık gidecem yamaha bayiine ellerindeki hazır makinelerden birini götürecem ya sıkıntı basmaya başladı şu mal için bile nerdeyse 2 ay sıra olustu ne biçim bi memleketiz motor 4000 ken kimse suratına bakmaz 3700 e iner piyasada bulunmaz herkes saldırır keske gelmeyeydi su ötv indirimi demeye başladım vallaha billaha ha ya sabırrrrr:pr:
 
Katılım
17 Eyl 2009
Mesajlar
83
Merhabalar öncelikle herkese iyi forumlar :)
MT'ye üyeyim takipte ederim ama pek yazmazdım aslında bundan sonra bol bol yazarım heralde :) Belki motordelisinden tanıyanlar olur orda baya aktifim nickim _10_ur_

Yaşım 16 haziranda 17'ye gireceğim
Eski motorum kanuni sport GXL'ydi dün akşam efe hondaya CBF 150 için 1000 lira ön ödeme yaptık mayıs 20 dediler geliş tarihi için beklemedeyim henüz o gelene kadar bende eksik korumalarımı tamamlamayı düşünüyorum :)

Herkese iyi forumlar :)
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
2,417
bir sorum olacak:silent:
bugün arkadaşa cbf150 aldık ikinci el. yüksek devirde vuruntu sesi gibi nasıl desem tarrrrt diye ses geliyo. bizim ustada onun bir zararı olmaz pistonun etekleri vuruyor dedi.
sizlerin motorlarında böyle bir problem oldumu? neyin nesidir bu ses???

soru hakkında başka düşünceleri olan yokmu????
 
Katılım
30 Ara 2010
Mesajlar
48
lastikler satarsa sürücüyü düşürebilir. ani frene gerek duymayacak şekilde kullanmak önemli.

hiçbir arabanın yanından kornasız geçmemeye çalışın. bırakın korna bozulsun.

takip mesafesi bırakın.

şu yanda bekleyen araba birazdan önünüze çıkacak ya da kapısını dikkatsizce açacak.

kadının elinden tuttuğu çocuk birazdan elinden kurtulacak.

otobüs durakta durmuş. önünden bir anda yaya belirecek.

unutmayın. yeşil size de yansa asla geçiş üstünlüğünüz yok.

çok isabetli tespitler...:cat:
Trafikte Kimse (istisnalar kaideyi bozmaz) bizi u-mur-sa-ma-ya-caaak...:pr:
Maalesef biz herkesi umursamak onlar adına da tedbir almak zorundayız...::150::
Onun içindir ki;
Görünür olalım... (giyin şu yeşil yeleklerden)
Olayların ani gelişmesine izin vermeyelim...
Şehir içinde ÇOK ÇOK dikkat...
Keyfimizi şehir dışında yaşayalım...
Bide üstüne güzel bir enduromuz oldumu ooohh...
 
Katılım
1 Mar 2011
Mesajlar
138
İyi günler arkadaşlar az önce D&B motordan aradılar ve motosikletlerin pazartesi günü ellerine gelecegini benim en geç pazartesiye kadar gidip ötv kdv ücretini yaklasık telefondaki

bayan 800 lira falan dedi bırakmamı istedi pazartesi gelince peki motorumu görebilecekmiyim dedim evet dedi pazartesi günü motosikletler

showroomlarımızda olcak dedi teşekkür ettim kapattım eger bekleyen arkadslar varsa hala onlara dönülmediyse bayilerine acıp sorabilirler.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst