Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 Ara 2010
Mesajlar
619
yok aga ben motoru güngörden aldım ama bakımlarımı aneste yaptırıyorum. bakımda yağ değişti subap ayarı yapıldı. zinçir temizlendi. gevşeyen vidadır somundur bakıldı. sağolsun oradaki arkadaş 45 dk uğraştı motorla. 15 tl yağ parası ödedim sadece...


bu arda arkadaşlar bakımdan önce sabah jikleyi açınca kısa sürede (15-20sn) 4.000 devire cıkıyodu motor. şimdi cıkmıyo ama bir süre (3-5 km) gidip motor iyice ısınınca yükseliyor.

sizdeki yeni kasa motorların jikleleri nasıl çalışıyor yanı sabah jikle acınca kendiliğinden devir yükseliyor mu yoksa bir süre gaz verip keniniz mi ısıtma yapıyorsunuz...

sabah çalıştırırken jikleyi çekip hafif gaz açık marşa basıyorum , çalışınca gazı bırakıyorum. kısa sürede devir yükselmeye başlıyor. brandayı katlayıp arabanın bagaja koyuncaya kadar motor ısınmış oluyor.
 
Katılım
13 Mar 2011
Mesajlar
57
Merhaba arkadaşlar,
Birkaç sorum olacaktı:
oncelikle hondanın bakımlarını illaki honda yetkili servisinde mi yaptırmak gerekiyor?Benim bulunduğum ilde honda yetkili bayi yok,hatta bulunduğum bölgede yetkili bayi yok:silent:
Diğer sorum ise 2 kask alabilen çantalar ,arkada çok mu kötü duruyor?motorun görünüşünü bozuyor mu?hatta resmi olan varsa eklerse sevinirim.
teşekkürler
 
Son düzenleme:
Katılım
31 Mar 2004
Mesajlar
213
Şubat ayında verdiğin Nisan teslim siparişini bayi ayın 15'i gibi teslim ederiz demişti.

Az önce aradım son durumlar nedir dedim, pazartesi motorlar bize geliyor , pazartesi akşamı veya salı günü teslim alabilirsiniz dedi. Hiç inanasım gelmiyor :)
 
Katılım
5 Mar 2011
Mesajlar
101
ben nabıyım 450km civarlarındayım siz 1300lerden söz edyonuz:D

hacı sende biraz motoruna kıy yaa. yeni gelin gibi soktun eve çıkartmıyosun. ruzgar esse tozdan çizilecek diye marşa basmıyosun... sakınma bu kadar at kendini yollara... ben eve her akşam eve giderken sırf gezmek olsun diye yolları uzatıyorum
 
Katılım
1 Mar 2011
Mesajlar
32
tayfun2609 ne marka yağ koydular bakımda?bir de güngörden sana kullanma ve bakım kitapçığı verdiler mi?
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
hacı sende biraz motoruna kıy yaa. yeni gelin gibi soktun eve çıkartmıyosun. ruzgar esse tozdan çizilecek diye marşa basmıyosun... sakınma bu kadar at kendini yollara... ben eve her akşam eve giderken sırf gezmek olsun diye yolları uzatıyorum

bende uzatıyorum usta ya işim olmamasına rahmen baya geziyorum ama her işim bitiğinde siliyorum ilk aldığım gunden farkı yok suan biraz arka tekerlek yine kirlenmiş iş başına yarın silerim :D bi gün bi gezi yaparız havalar bi düzelse bide usta siz nabıyorsunuz bende geziyom ama olmuyor bu kadar oluyor km re:D


Uploaded with ImageShack.us
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
ani frenleme ne diske ne kampanaya zarar vermez. onların görevi bu.

balatalar daha hızlı biter o kadar.
 
Katılım
11 Şub 2011
Mesajlar
366
bende uzatıyorum usta ya işim olmamasına rahmen baya geziyorum ama her işim bitiğinde siliyorum ilk aldığım gunden farkı yok suan biraz arka tekerlek yine kirlenmiş iş başına yarın silerim :D bi gün bi gezi yaparız havalar bi düzelse bide usta siz nabıyorsunuz bende geziyom ama olmuyor bu kadar oluyor km re:D

Ben de bugün yıkayayım diyordum bi uyandım motorun alarm sesine ne oluyor diye camdan baktım fena yağmur yağıyormuş motor dayanamamış şiddetine başlamış ağlamaya yıkamama gerek kalmadı tertemiz şimdi motor :queen:
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
ani frenleme ne diske ne kampanaya zarar vermez. onların görevi bu.

balatalar daha hızlı biter o kadar.

3-5kere ani fren yapmak zorunda kaldım 3ü dikatsiz kadınlar yüzünden sağa sola bakmadan yola atkıyorlar aynalar kapalı zaten sadece makyaj amaçlı aynalar 1i dikatsiz apache 15yasındaki cocuklar diyeride tam bi odun yüzünden yola cart die atladı sanayide :D okadardan ibşey olmaz dimi abi 5 kere:D
 
Katılım
11 Şub 2011
Mesajlar
366
3-5kere ani fren yapmak zorunda kaldım 3ü dikatsiz kadınlar yüzünden sağa sola bakmadan yola atkıyorlar aynalar kapalı zaten sadece makyaj amaçlı aynalar 1i dikatsiz apache 15yasındaki cocuklar diyeride tam bi odun yüzünden yola cart die atladı sanayide :D okadardan ibşey olmaz dimi abi 5 kere:D

Salı günü ben de bi tane kadına çarpıyordum yola fırladı kucağında çocuğuyla 20 m öteden başladım hem kornaya basmaya hem de frenlere asılmaya bacaklarının dibinde durdum benim geldiğimin hala farkına bile varmamıştı anlamıyorum insan karşıdan karşıya geçerken gelen araç var mı diye hiç mi bakmaz az daha yere yapışacaktık 3 ümüzde
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
lastikler satarsa sürücüyü düşürebilir. ani frene gerek duymayacak şekilde kullanmak önemli.

hiçbir arabanın yanından kornasız geçmemeye çalışın. bırakın korna bozulsun.

takip mesafesi bırakın.

şu yanda bekleyen araba birazdan önünüze çıkacak ya da kapısını dikkatsizce açacak.

kadının elinden tuttuğu çocuk birazdan elinden kurtulacak.

otobüs durakta durmuş. önünden bir anda yaya belirecek.

unutmayın. yeşil size de yansa asla geçiş üstünlüğünüz yok.
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
Salı günü ben de bi tane kadına çarpıyordum yola fırladı kucağında çocuğuyla 20 m öteden başladım hem kornaya basmaya hem de frenlere asılmaya bacaklarının dibinde durdum benim geldiğimin hala farkına bile varmamıştı anlamıyorum insan karşıdan karşıya geçerken gelen araç var mı diye hiç mi bakmaz az daha yere yapışacaktık 3 ümüzde

abi benim yaya kadın gidiş şeriden geçerkengelişe bakıyor bastım frene baktım arka yamuluyor bi müddet sonra dedim düşücem bıraktım freni sıyırdım geçtim bişeyin farkında değillermi nedir yani demiyim demiyim diyorum ama bu kadınlar yola çıkınca sapıtıyor:D
 
Katılım
7 Ağu 2010
Mesajlar
743
abi aynalar güzel olmuşda 2 araba arasında rahat geçermi trafik sıkışık olduğu zaman
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
Arkadaşlar 2011 yeni kasa cbf lerde far kontağı açtığınız an yanıyor mu =? Yoksa marşa basıldığında mı yanıyor ? Yani bundan sonra kontağı açık unutmak gibi bir lüksümüz olamayacak mı =? Eski motorumda bir gece dahi kontağı açık unutsanız bişey olmuyordu. Yeni kasalarda nasıl =?

Güntekin kardeşim güzel çalışma emeğine sağlık. Kör nokta problemi mutlaka çözülmüştür. Fakat bu işlemin emeği işçiliği vb bence bir çift ybr aynasından daha maliyetli olmalı. Ve dar yerlerden geçerken problem olabilir. Ayrıca bununla uğraşmak var. Ybr aynası görüşü problemsiz bir hale getirebiliyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst