- Katılım
- 16 Haz 2010
- Mesajlar
- 591
- Motosikleti
- Yamaha Tracer 700
@ Abolgi Ben değildim, benim plakam 06 BF **72 arka çanta yok, kaskım gri renk nolan
Başka kaskım yok o yüzden tanıman için söylüyorum. Yolda karşılaşırsan mutlaka görüşelim.
@ Bruce 65 Benim motorun km sini düşürmüşler herhalde senin motor daha gıcır gıcır maşallah
@ Mert06 Arka teker freninin ayrı kampanaya giden demirin üzerindeki vidadan yapılıyor. Çok sert yapmanı tavsiye etmem. Fren yapınca arkayı kaydırıp düşebilirsin. Arka fren yokuşta kalkmak, acil frende ön frene yardımcı olmak, dönüşlerde dönüş çapını düşürmeye yarar. Arka frenle durma alışkanlığı edinmeyin, asli frenimiz ön frendir, arka freni ön freni sıkarken yardım etsin diye kullanıyoruz. Sade arka fren ile kesinlikle durmuyoruz.
@ Sezginkalkan, benim motorda ön 90/90 arka ise 100/90
faydası var mı , bence son hızı düşürüyor, yakıt artıyor ve dönüş zorlaşıyor. Ama motora bakınca bisiklet tekeri gibi durmuyor lastikler
Yatma konusunda emin değilim. Orjinal ebattan şaşma bence.
@ ethemm76 Bence öyle bir işe girilmez, kurye adam kaza geçirir sakat kalır, motordan düşüp ölürse, arkadaşının başı çok ağrır, Ayrıca bu tür ticari kullanımlarda tespit edilirse sigorta firmaları bildiğim kadarıyla ödeme de yapmıyorlar.
@ ZS805 Bence garanti süresince götür, motor arızası çıkarsa sana 40 liradan pahalıya mal olur. Yağ 20 lira fazladan verdiğin 40 tl, değer mi değmez mi sen karar ver. Ben hiç servise gitmiyorum. Motor eski zaten.
@ kartalizma07 Yükte gaz verince o tarrt sesi benim motorda da var. Bence egzantirik gergisinden ya da egzantirik zinciri uzamış-bollaşmış.
@ Bruce 65 Benim motorun km sini düşürmüşler herhalde senin motor daha gıcır gıcır maşallah
@ Mert06 Arka teker freninin ayrı kampanaya giden demirin üzerindeki vidadan yapılıyor. Çok sert yapmanı tavsiye etmem. Fren yapınca arkayı kaydırıp düşebilirsin. Arka fren yokuşta kalkmak, acil frende ön frene yardımcı olmak, dönüşlerde dönüş çapını düşürmeye yarar. Arka frenle durma alışkanlığı edinmeyin, asli frenimiz ön frendir, arka freni ön freni sıkarken yardım etsin diye kullanıyoruz. Sade arka fren ile kesinlikle durmuyoruz.
@ Sezginkalkan, benim motorda ön 90/90 arka ise 100/90
@ ethemm76 Bence öyle bir işe girilmez, kurye adam kaza geçirir sakat kalır, motordan düşüp ölürse, arkadaşının başı çok ağrır, Ayrıca bu tür ticari kullanımlarda tespit edilirse sigorta firmaları bildiğim kadarıyla ödeme de yapmıyorlar.
@ ZS805 Bence garanti süresince götür, motor arızası çıkarsa sana 40 liradan pahalıya mal olur. Yağ 20 lira fazladan verdiğin 40 tl, değer mi değmez mi sen karar ver. Ben hiç servise gitmiyorum. Motor eski zaten.
@ kartalizma07 Yükte gaz verince o tarrt sesi benim motorda da var. Bence egzantirik gergisinden ya da egzantirik zinciri uzamış-bollaşmış.