Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 Mar 2009
Mesajlar
1,619
Sağ olun, var olun. Herkese tekrardan teşekkürler.

Kartalizma07 az sabret, inşallah en kısa zamanda benden daha da hayırlısına kavuşursun.
Bir haftadır sahibinden.com'dan, çevremden, ve de siteden baktım. İki gündür İstanbul'da 4 ayrı yere gittim. Sonunda kavuştum.
Geç olsun temiz olsun...
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
2,417
Sağ olun, var olun. Herkese tekrardan teşekkürler.

Kartalizma07 az sabret, inşallah en kısa zamanda benden daha da hayırlısına kavuşursun.
Bir haftadır sahibinden.com'dan, çevremden, ve de siteden baktım. İki gündür İstanbul'da 4 ayrı yere gittim. Sonunda kavuştum.
Geç olsun temiz olsun...

eywallah usta saol. doğru diyosun geç olsun temiz olsun hayırlısı olsun.
kazasız arızasız sürüşler:)
 
Katılım
22 Eyl 2010
Mesajlar
65
iyi akşamlar arkadaşlar,motorun 8000 km bakım zamanı geldi fakat bakımı serviste yaptırma konusunda kararsızım.sebebi ise 4000km bakımında yağ dışında hiç bir sarf malzemesi kullanmadan 60 tl almasından dolayı kızgınlığımdır...ne yapmalıyım ? yine servise gidip sırtıma binmesine izin vermelimiyim ? çok kararsızım...teşekkürler..
 
Katılım
18 Mar 2011
Mesajlar
8
900km ye geldim.

selam arkadaşlar.mart partisinde gelen 2011 cbf ile 900 km yaptım.2 kez denizli ısparta yaptım.bugün motor okulda iken tahliye borusundan yere 5 cm yarı çaplı benzin yağ karışımlı bişey akıtmş.okul çıkışı tamirciye bakıttım.o da muhtemelen içindeki yağın 1000 bakımı geldiği için akıttığını söyledi.denizlide honda bayisi yok bildiğim kadarıyla fakat motor murat var dedi motor tamircisi.denizlide olan arkadaşlar bilgisi olan varsa, yazarsa sevinirim.
2. sormak istediğim ben motora uzun yolda 90 -100 falan basarak gittim.artık benim motor açılmışmıdır?.Ben bunu nereden anlarım?herkese iyi geceler kazasız belasız sürüşler.:p
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
376
bugün itibaritle michelin sporty marka model lastik sipariş verdim..fakat ön ve arkayada 90-90 takılacak, bu sorun çıkarırmı? yol tutuşunun daha iyi olacağını ve virajlara daha iyi yatacağını söylediler.
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
2,417
bir sorum olacak:silent:
bugün arkadaşa cbf150 aldık ikinci el. yüksek devirde vuruntu sesi gibi nasıl desem tarrrrt diye ses geliyo. bizim ustada onun bir zararı olmaz pistonun etekleri vuruyor dedi.
sizlerin motorlarında böyle bir problem oldumu? neyin nesidir bu ses???
 
Katılım
9 Nis 2011
Mesajlar
23
Arkadaşlar cbf le ilgili bir sorum olcak. motor orta sehpadayken ve çalışmaz haldeyken arka tekeri elimle çevirip frene bastığımda arka tekerdn sanki bir sürtünme sesi gibi bir ses geliyor bu sizce normalmidir??
 
Katılım
8 Ara 2010
Mesajlar
619
Arkadaşlar cbf le ilgili bir sorum olcak. motor orta sehpadayken ve çalışmaz haldeyken arka tekeri elimle çevirip frene bastığımda arka tekerdn sanki bir sürtünme sesi gibi bir ses geliyor bu sizce normalmidir??

fren zaten sürtünerek durdurur, çalışma prensibi odur. frene basıldığında uygulanan güce göre sürtünme artar ve tekerleğin dönüşü durur. umarım açıklayıcı olmuştur.
 
Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
745
imza benimdi :queen: benim iyi cbf on gündür neler çektirdi bi bilseniz. her gün biyerde kalıyor, sorunlu çıktı makine :pr: ama yine de benim için en iyisi :p hadi be sende seslerini duyar gibiyim :) birkaç güne servise gideceğim sorunun ne olduğunu çözümlendikten sonra yazarım. çözümlenmeden buraya yazınca bazı abiler sorunun bende olduğunu sanıp başıma gelenleri zor zor zanaat olarak değerlendiriyorlar ::lac::

Olmaz diye birşey yok. Zaten garanti bu tip durumlar için veriliyor, fabrikasyon hataları için. Baktır, için rahatlasın.

KARAOĞLAN...
Bugün itibari ile siyah renk 2009 model 2450 km'de garaj motorunu 3200'e almış ve de aranıza katılmış bulunuyorum.

Herkese selamlar....

As, teakrardan hayırlı olsun.

Arkadaşlar, bi sorum olacak, kardeşim 2009 model şahsi kullandığı cbf 150 motorunu yeni kurulacak olan bir kurye firmasına kiraya vermek üzere, şu anda fiyat konuşulmamış, fakat iki tarafta istekli. Ayrıca kurye firması sahihi kardeşime motoru cuma akşamları teslim edebileceklerini, pazar akşamına kadar da kendisinin hafta sonları motorunu kullanmaya devam edebileceğini söylemiş. Şimdi kurye ark..lara veya bu piyasayı bilenlere bazı sorularım olacak.

Şimdiden teşekkürler.

Bu konuda hiçbir fikrim yok ama cbf150 nazik bir makina, kuryelere dayanır dayanmasınada 2 sene sonra o motor ne hale gelir, dahası riskler çok dediğin gibi, evet fikrim yok.

iyi akşamlar arkadaşlar,motorun 8000 km bakım zamanı geldi fakat bakımı serviste yaptırma konusunda kararsızım.sebebi ise 4000km bakımında yağ dışında hiç bir sarf malzemesi kullanmadan 60 tl almasından dolayı kızgınlığımdır...ne yapmalıyım ? yine servise gidip sırtıma binmesine izin vermelimiyim ? çok kararsızım...teşekkürler..

Garanti bitene kadar dayanmanı tavsiye ederim.

selam arkadaşlar.mart partisinde gelen 2011 cbf ile 900 km yaptım.2 kez denizli ısparta yaptım.bugün motor okulda iken tahliye borusundan yere 5 cm yarı çaplı benzin yağ karışımlı bişey akıtmş.okul çıkışı tamirciye bakıttım.o da muhtemelen içindeki yağın 1000 bakımı geldiği için akıttığını söyledi.denizlide honda bayisi yok bildiğim kadarıyla fakat motor murat var dedi motor tamircisi.denizlide olan arkadaşlar bilgisi olan varsa, yazarsa sevinirim.
2. sormak istediğim ben motora uzun yolda 90 -100 falan basarak gittim.artık benim motor açılmışmıdır?.Ben bunu nereden anlarım?herkese iyi geceler kazasız belasız sürüşler.:p

Motor açılması ilk 1000 kmde olacak bir iş değildir. Bizim cbf150 liler 5000 den sonra şahlanıyorlar. Tabii dip gaz sonucu 10000 dede dökülmüyorlar değil.
Yani zorlamamak lazım.

bugün itibaritle michelin sporty marka model lastik sipariş verdim..fakat ön ve arkayada 90-90 takılacak, bu sorun çıkarırmı? yol tutuşunun daha iyi olacağını ve virajlara daha iyi yatacağını söylediler.

Orjinal ebatlardan şaşma derim.

bir sorum olacak:silent:
bugün arkadaşa cbf150 aldık ikinci el. yüksek devirde vuruntu sesi gibi nasıl desem tarrrrt diye ses geliyo. bizim ustada onun bir zararı olmaz pistonun etekleri vuruyor dedi.
sizlerin motorlarında böyle bir problem oldumu? neyin nesidir bu ses???

Bu ses her şey olabilir, açılmadan kesin söylenmesi zor. Ama iyi ihtimal balansör veya zincir sesidir(hani şu valfleri açıp kapatan zincir.) Kötü ihtimalleri saymayayım.

Arkadaşlar cbf le ilgili bir sorum olcak. motor orta sehpadayken ve çalışmaz haldeyken arka tekeri elimle çevirip frene bastığımda arka tekerdn sanki bir sürtünme sesi gibi bir ses geliyor bu sizce normalmidir??

Bence normaldir ama arka frenin çok sert olmasın, bu iyi değildir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst