mrb arkadaşlarım
benim motorum nisan partisinde gelicekti ama halaa bir haber yokmuş,sizlerin nisan partisi nezaman dağıtılacağı konusunda bilginiz varmı acaba?bu konuda beni bilgilendirirseniz çok mutlu olacağım çünki bahar geldi kazdağlarında kır çiçekleri bucu burcu kokuyordurr şimdi.
saygılarımla slmlr
Allah kazasız cezasız sürüşler nasip etsin
hoşcakalın.
benim motorum nisan partisinde gelicekti ama halaa bir haber yokmuş,sizlerin nisan partisi nezaman dağıtılacağı konusunda bilginiz varmı acaba?bu konuda beni bilgilendirirseniz çok mutlu olacağım çünki bahar geldi kazdağlarında kır çiçekleri bucu burcu kokuyordurr şimdi.
saygılarımla slmlr
Allah kazasız cezasız sürüşler nasip etsin
hoşcakalın.