Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
20 Mar 2011
Mesajlar
95
mrb arkadaşlarım
benim motorum nisan partisinde gelicekti ama halaa bir haber yokmuş,sizlerin nisan partisi nezaman dağıtılacağı konusunda bilginiz varmı acaba?bu konuda beni bilgilendirirseniz çok mutlu olacağım çünki bahar geldi kazdağlarında kır çiçekleri bucu burcu kokuyordurr şimdi.
saygılarımla slmlr
Allah kazasız cezasız sürüşler nasip etsin
hoşcakalın.
 
Katılım
13 Nis 2011
Mesajlar
1
honda cbf almak istiyorum aldığım zaman plaka ruhsat işlemleri honda bayiisine mi ait olucak acaba
 
Katılım
8 Ara 2010
Mesajlar
619
honda cbf almak istiyorum aldığım zaman plaka ruhsat işlemleri honda bayiisine mi ait olucak acaba

sadece honda ya mahsus bir olay değil bu. plaka ve ruhsat masrafları alıcıya ait oluyor. bayii lerin anlaşmalı aracıları var isterseniz onlara vekalet verip yaptırabiliyorsunuz. vekalete vereceğiniz ücret+komisyon parası göz önüne alındığında bu işlemi kendinizin yapması daha mantıklı oluyor. emniyetten randevu alıyorsunuz bayii den size evraklar verilecek + trafik sigortasını yaptırıyorsun+ emniyet içindeki bürodan dosya alıyorsunuz (şöforlar odasının bürosu) dolduruyorsunuz(doldurtabilirsinizde) evrakları randevu saatinizde ilgili bankoda görevlipolis memuruna veriyorsunuz. size plakanızın numarasını veriyorlar emniyete yakın biyerdedir plakacı oraya plakanızı bastırıyorsunuz genellikle 1 gün sonrada hazır ruhsatınızı alıyorsunuz plakayıda onaylatıyorsunuz. işlem tamamdır. motorlu taşıtlar vergisi de size ait onu yatırmayı unutmayınız 42lira ilk taksidi. toplam 200lira tutmuştu benimkisi yanlış hatırlamıyorsam. bayii yaparsa 300-330lira + mtv (42)+ vekalet için notere verilen harç.
 
Katılım
16 Haz 2010
Mesajlar
591
Motosikleti
Yamaha Tracer 700
Meşhur zincirimi merak edenler için üşenmedim resim çektim. Saygılar sevgiler. :cherry:

2ntwp36.jpg
 
Katılım
16 Haz 2010
Mesajlar
591
Motosikleti
Yamaha Tracer 700
2aaaw7b.jpg

api7bq.jpg


motor 2007 model 16000 km de, çok temiz kullanılmamış ben ilk sahibi değilim. Acemiliğimi atarım diye almıştım. Hala kullanıyorum :)

Üzerindeki diğer aksesuarlar ise sırasıyla ön tekere bağlanmış bisiklet kilidi, bisiklet km saati ve çok güçlü bir havalı korna :) Adamı zıplatır yerinden ... Başka türlü görünür olamıyoruz maalesef. Az eğilmiş koruma demiri :) Ayrıca lastikler de İRC marka çok kaliteli bir laylondan üretilmiş :mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Mar 2011
Mesajlar
190
motor 2007 model 16000 km de, çok temiz kullanılmamış ben ilk sahibi değilim. Acemiliğimi atarım diye almıştım. Hala kullanıyorum :)

Üzerindeki diğer aksesuarlar ise sırasıyla ön tekere bağlanmış bisiklet kilidi, bisiklet km saati ve çok güçlü bir havalı korna :) Adamı zıplatır yerinden ... Başka türlü görünür olamıyoruz maalesef. Az eğilmiş koruma demiri :) Ayrıca lastikler de İRC marka çok kaliteli bir laylondan üretilmiş :mrgreen:[/QUOTE]

Valla maşşallahı var birisinin imzasında yazıyodu ya en güzeli senin olan diye aynen odur şimdi banada hepsi güzel geliyor ama niyeti fena bozdum artık alınca banada en güzeli benimki olacak :queen:

Sinan beyin motoru alamazsam siparişi verecem haftasonu ama yeni bi şey geldi aklıma plaka işlemlerini kendim yapayım diyorum. Motür üzerinde ilk olarak alamam gereken motor koruma, far koruma ve yan ayak bedavaya gelir zaten motoru alsamda ehliyetim olmayacağı için bir iki hafta kullanamayacam o arada illa hallederim o işleri ne dersiniz bi akıl fikir verin. Erkese ii forumlar.:queen:
 
Katılım
5 Mar 2011
Mesajlar
101
motor 2007 model 16000 km de, çok temiz kullanılmamış ben ilk sahibi değilim. Acemiliğimi atarım diye almıştım. Hala kullanıyorum :)

Üzerindeki diğer aksesuarlar ise sırasıyla ön tekere bağlanmış bisiklet kilidi, bisiklet km saati ve çok güçlü bir havalı korna :) Adamı zıplatır yerinden ... Başka türlü görünür olamıyoruz maalesef. Az eğilmiş koruma demiri :) Ayrıca lastikler de İRC marka çok kaliteli bir laylondan üretilmiş :mrgreen:

Valla maşşallahı var birisinin imzasında yazıyodu ya en güzeli senin olan diye aynen odur şimdi banada hepsi güzel geliyor ama niyeti fena bozdum artık alınca banada en güzeli benimki olacak :queen:

Sinan beyin motoru alamazsam siparişi verecem haftasonu ama yeni bi şey geldi aklıma plaka işlemlerini kendim yapayım diyorum. Motür üzerinde ilk olarak alamam gereken motor koruma, far koruma ve yan ayak bedavaya gelir zaten motoru alsamda ehliyetim olmayacağı için bir iki hafta kullanamayacam o arada illa hallederim o işleri ne dersiniz bi akıl fikir verin. Erkese ii forumlar.:queen:[/QUOTE]


adaş tekirdağ küçük yer beya orda daha kolay alledersin plaka işlerini sorun olmaz yani.. ama sıkıntı bayiden eve motoru götürmek yolda aynasızlarla karşılaşırsan problem olur.. motor bayide kalsın ben o ara allederim dersen üyle olabilir adaş... bi sigortacı bulup onlada bi görüş bakam u ne deyecek.. ayırlı günler adaşım..
 
Katılım
12 Mar 2009
Mesajlar
172
motor 2007 model 16000 km de, çok temiz kullanılmamış ben ilk sahibi değilim. Acemiliğimi atarım diye almıştım. Hala kullanıyorum :)

Üzerindeki diğer aksesuarlar ise sırasıyla ön tekere bağlanmış bisiklet kilidi, bisiklet km saati ve çok güçlü bir havalı korna :) Adamı zıplatır yerinden ... Başka türlü görünür olamıyoruz maalesef. Az eğilmiş koruma demiri :) Ayrıca lastikler de İRC marka çok kaliteli bir laylondan üretilmiş :mrgreen:

Valla maşşallahı var birisinin imzasında yazıyodu ya en güzeli senin olan diye aynen odur şimdi banada hepsi güzel geliyor ama niyeti fena bozdum artık alınca banada en güzeli benimki olacak :queen:

Sinan beyin motoru alamazsam siparişi verecem haftasonu ama yeni bi şey geldi aklıma plaka işlemlerini kendim yapayım diyorum. Motür üzerinde ilk olarak alamam gereken motor koruma, far koruma ve yan ayak bedavaya gelir zaten motoru alsamda ehliyetim olmayacağı için bir iki hafta kullanamayacam o arada illa hallederim o işleri ne dersiniz bi akıl fikir verin. Erkese ii forumlar.:queen:[/QUOTE]

imza benimdi :queen: benim iyi cbf on gündür neler çektirdi bi bilseniz. her gün biyerde kalıyor, sorunlu çıktı makine :pr: ama yine de benim için en iyisi :p hadi be sende seslerini duyar gibiyim :) birkaç güne servise gideceğim sorunun ne olduğunu çözümlendikten sonra yazarım. çözümlenmeden buraya yazınca bazı abiler sorunun bende olduğunu sanıp başıma gelenleri zor zor zanaat olarak değerlendiriyorlar ::lac::
 
Katılım
3 Nis 2011
Mesajlar
109
Bu arada reflektif bir yelek aldım bugün ilk defa kullandım ve bariz şekilde kavşaklarda bana yapılan muamele olumlu yönde değişti...Öneririm

tam donanımlı motorunla görmek isteriz mümkünse bi iki resim yeter alınca inşallah bende atıcam

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:57 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:46 ----------

Ayrıca lastikler de İRC marka çok kaliteli bir laylondan üretilmiş :mrgreen:

tam diyecektim ön lastik İRC galiba diye ama okuyunca gördüm, İRC iyidir sağlamdır fakat sınıfındaki emsallerine göre gramaj olarak biraz ağırdır motoru yorar aslında hiçbirşeyin orjinalinden şaşmamak gerek tavsiye edilen neyse o olmalı bence fakat erkezin görüşü farklı bu İRC lastik kullanan ile kullanmayanlar arasında motorda bir aKışkanlık farkı bile var orjinali ile yolda daha fazla akarsın
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Haz 2010
Mesajlar
591
Motosikleti
Yamaha Tracer 700
Ben aldığımda üstünde swallow marka bir iç lastikli enduro lastiği takılıydı :) bu lastik ona göre formula 1 lastiği gibi, laylon da olsa :) hehe
 
Katılım
3 Nis 2011
Mesajlar
109
malımızın kıymetini blmelyiz ya nasılsa bigün satarım deyip har vurup harman savurursak satamadan elmizde patlarsa o zaman son pişmanlık fayda etmez
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Haz 2010
Mesajlar
591
Motosikleti
Yamaha Tracer 700
malımızın kıymetini blmelyiz ya nasılsa bigün satarım deyip har vurup harman savurursak satamadan elmizde patlarsa o zaman son pişmanlık fayda etmez

Elimden geldiğince adam ettim, gidip sıfır alacak durumum olmasına rağmen 2.el almıştım. Hiç de pişman değilim :) Ama şimdi sıfırının fiyatı düşünce kaşınmıyor değilim :)
 
Katılım
8 Ara 2010
Mesajlar
619
TheNightHawk 1-2 saat kadar önce bilkent köprüsünün oradaki mavi cbf li senmiydin?
 
Katılım
8 Mar 2009
Mesajlar
1,619
KARAOĞLAN...
Bugün itibari ile siyah renk 2009 model 2450 km'de garaj motorunu 3200'e almış ve de aranıza katılmış bulunuyorum.

Herkese selamlar....
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
Arkadaşlar, bi sorum olacak, kardeşim 2009 model şahsi kullandığı cbf 150 motorunu yeni kurulacak olan bir kurye firmasına kiraya vermek üzere, şu anda fiyat konuşulmamış, fakat iki tarafta istekli. Ayrıca kurye firması sahihi kardeşime motoru cuma akşamları teslim edebileceklerini, pazar akşamına kadar da kendisinin hafta sonları motorunu kullanmaya devam edebileceğini söylemiş. Şimdi kurye ark..lara veya bu piyasayı bilenlere bazı sorularım olacak.

1- Aylık ortamala kira bedeli sizce ne verilir ?
2- Bu sistemde 1-2-3 sene bi motorun kiralama süresi gibi bir sabit zaman varmı ? Veya bu süre nasıl hesaplanır ? 2009 model bi cbf i sizce kaç sene firma kullanmak isteyecektir ?

3- Tüm bakımlarını firma üstleniyor. Fakat traf. sigortası vergi gibi mali yükleri genelde kim üstlenir ?

4- Trafik cezası, plakaya kesimiş bir ceza, sonuçta motor kardeşim üzerine olduğundan kardeşimin adresine gelecektir. Motor bi kazaya karışırsa, motor kardeşimin mal sahibinin sorumluluğu aynı şekilde devam edecektir. Dolayısıyla ilgili kurye firmasına bu sorumluluğu devretmenin bu sistemde bir usulü varmıdır ?

Kardeşimin bunu yapmasındaki amaç motorunu yenilemek veya yüksek cc bi motora terfi için kaynak oluşturmak. Motorun aylık getirisi ile kredi çekemeyi ve eğer motoru 2 sene kadar kirada tutarlarsa 2sene boyunca bukira geliriyle krediyi ödemeyi düşünüyor.
Bu gün 4500 tl kredi çekse 230 tl aylık ödeme ile 24 ayda ödenebilir. Ve bu paraya en kötü motorunu sıfırlayabilir. 200-250 tl seviyelerinde bi kira bedeli olursa ve en az motor 2 sene kirada tutulursa evdeki hesap çarşıya uyacak gibi görünüyor. Fikir veren tüm arkadaşların yorumları bizler için değerlidir.

Şimdiden teşekkürler.
 
Katılım
22 Eyl 2010
Mesajlar
65
KARAOĞLAN...
Bugün itibari ile siyah renk 2009 model 2450 km'de garaj motorunu 3200'e almış ve de aranıza katılmış bulunuyorum.

Herkese selamlar....


hayırlı olsun..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:34 ----------

Arkadaşlar, bi sorum olacak, kardeşim 2009 model şahsi kullandığı cbf 150 motorunu yeni kurulacak olan bir kurye firmasına kiraya vermek üzere, şu anda fiyat konuşulmamış, fakat iki tarafta istekli. Ayrıca kurye firması sahihi kardeşime motoru cuma akşamları teslim edebileceklerini, pazar akşamına kadar da kendisinin hafta sonları motorunu kullanmaya devam edebileceğini söylemiş. Şimdi kurye ark..lara veya bu piyasayı bilenlere bazı sorularım olacak.

1- Aylık ortamala kira bedeli sizce ne verilir ?
2- Bu sistemde 1-2-3 sene bi motorun kiralama süresi gibi bir sabit zaman varmı ? Veya bu süre nasıl hesaplanır ? 2009 model bi cbf i sizce kaç sene firma kullanmak isteyecektir ?

3- Tüm bakımlarını firma üstleniyor. Fakat traf. sigortası vergi gibi mali yükleri genelde kim üstlenir ?

4- Trafik cezası, plakaya kesimiş bir ceza, sonuçta motor kardeşim üzerine olduğundan kardeşimin adresine gelecektir. Motor bi kazaya karışırsa, motor kardeşimin mal sahibinin sorumluluğu aynı şekilde devam edecektir. Dolayısıyla ilgili kurye firmasına bu sorumluluğu devretmenin bu sistemde bir usulü varmıdır ?

Kardeşimin bunu yapmasındaki amaç motorunu yenilemek veya yüksek cc bi motora terfi için kaynak oluşturmak. Motorun aylık getirisi ile kredi çekemeyi ve eğer motoru 2 sene kadar kirada tutarlarsa 2sene boyunca bukira geliriyle krediyi ödemeyi düşünüyor.
Bu gün 4500 tl kredi çekse 230 tl aylık ödeme ile 24 ayda ödenebilir. Ve bu paraya en kötü motorunu sıfırlayabilir. 200-250 tl seviyelerinde bi kira bedeli olursa ve en az motor 2 sene kirada tutulursa evdeki hesap çarşıya uyacak gibi görünüyor. Fikir veren tüm arkadaşların yorumları bizler için değerlidir.

Şimdiden teşekkürler.



bence çok riskli,çok iyi düşünmek gerekir...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst