- Katılım
- 12 Nis 2007
- Mesajlar
- 2,059
tammmaaaaa buldum millet sinanaksu arkadaşımızın sayfa 1023 te resimler tanıyan var mı?
bence hiç beklemeye gerek yok sinan abinin motoru al derim:cat:uzun camına bayıldım kappa 46 zaten ayrı bi artısı olmuş...
tammmaaaaa buldum millet sinanaksu arkadaşımızın sayfa 1023 te resimler tanıyan var mı?
ya bu zincir yağlama spreyini bulamadım giti temizleme spreyini buldum castorl 17tl idi ama yağlamayı bulamadım bulsamda nasıl temizlemem gerektiğini bilmiyorum vede 300km rede 1mi yapmalıyım bunu suan 300e geldi zincirden hafif bi ses geliyor yağsızlıktanmı oluyor bu[/QUOT
Benzinciden yarım kilo gaz yağı alıyorsun, nalburdan 3 TL kıl fırça alıyorsun , bir de 10 numara motor yağı. Önce gaz yağı ve fırça ile zinciri tertemiz yıkıyorsun, kuruluyorsun, sonra 10 numara yağ ile yavaş yavaş yağlıyorsun. bu kadar. sonra da çalkala yavlum çalkala. Sevgili arkadaşlar bazı saplantılara girmeyin, bu işin içine girdikçe batarsınız. sonra zevk işkenceye dönüşür. Bakıyorum, temizleme spreyi 20 kağıt, yok efendim zincir yağı 40 kağıt, yok bilmem ne spreyi bilmem kaç kağıt. Bir zamanlar çamaşır makinesi çıktı demişlerdi, sonra yok deterjanı özel olacakmışşş, yok kireç çözücü olmadan olmazmış, yok arada bir makine temizleyici kullanmak lazımmış, yok yumuşatıcı olmadan olmazmış vay efendim illaki bu marka olacakmış, üleyyn bi don yıkamanın maliyeti 20 tane don parası ediyor. Arkadaşım koç gibi koy benzinini her 3000 de bir değiştir yağını, canın sıkıldıkça yağla zincirini kuzu kuzu bin . Tavsiyelerim acizanedir.
güntekin kıl fırça daha ucuz haklısın , ama eline bez al sil kurula üstüne sıçrar ellerin kokar vs vs vs . benim gördüğüm aleti zincire takıyorsun 2 tane hortumu var. 1. ye bir kavanoz koy , 2. hotum bir plastik şişeye bağlı. şişeye dolduruyon gazı tekeri döndürdünmü fırçalar 4 tarafından gazla beraber fırçalıyor zinciri. zincir kutuya girerken zenci çıkarken pırıl pırıl. 2 tur attırdınmı işlem tmam. bu arada kirli gaz kavanoza doluyor. . gaz koyduğun hortumun ucundan bu kez yağ veriyon fırçalar bi güzel zinciri yağlıyor. eline gaz bulaştırmadan, tekerine yağ -gaz sışratmadan işlem bitiyor. aslında parada değil ama kullanan varmı diye sordum.
bilgi veren arkadaşlara teşekkürler. bende ustaya katılıyorum spreye felan bence gerek yok zincir mazotlada temizlenirki gaz yağı daha ucuz. 20liraya yaklaşık 6 litre gaz yağı alırsınki gerek yok ama ömür boyu kullan diğeride 20w50 yağ bile olur hazırda ne bulursan değilse ince yağ alır kullanırsın masrafa gerek yok.
Hayır arkadaşım bin devir fazla olması 9 bin devirin içinde 1000 devirin dengeli dağıtarak olmasıyla olur. İkinci söylediğine gelecek olursam ilk kez motor kullanmıyorum ki 90 km hızda kaçıncı viteste olduğumu bilemeyecek kadar cahil olayım değil mi :cat:
Rica ederim Onu kastetmedim,sadece yanılgı olabilir...ama bu durumda bir farklılık var,lütfen diğer devirlerdede elde ettiğin değerleri paylaşıver de neticeye varalım...hatta diğer arkadaşlardanda paylaşan olursa karşılaştırma açısından iyi olur...herkese kazasız sürüşler ...
Temizlik işlerinde (zincir ve jant temizliği gibi)n güzel sonucu gaz yağı ile alabilirsiniz. Ankara'da gazyağı bulmak zor olabiliyor. 4 mevsim bulunduğu yer ise akköprü migros'un karşı tarafında köşedeki petrol ofisi. Çevik kuvveti geçince Köprünün dibindeki. Orada gaz yağı bulunuyor.
ya bu zincir yağlama spreyini bulamadım giti temizleme spreyini buldum castorl 17tl idi ama yağlamayı bulamadım bulsamda nasıl temizlemem gerektiğini bilmiyorum vede 300km rede 1mi yapmalıyım bunu suan 300e geldi zincirden hafif bi ses geliyor yağsızlıktanmı oluyor bu[/QUOT
Benzinciden yarım kilo gaz yağı alıyorsun, nalburdan 3 TL kıl fırça alıyorsun , bir de 10 numara motor yağı. Önce gaz yağı ve fırça ile zinciri tertemiz yıkıyorsun, kuruluyorsun, sonra 10 numara yağ ile yavaş yavaş yağlıyorsun. bu kadar. sonra da çalkala yavlum çalkala. Sevgili arkadaşlar bazı saplantılara girmeyin, bu işin içine girdikçe batarsınız. sonra zevk işkenceye dönüşür. Bakıyorum, temizleme spreyi 20 kağıt, yok efendim zincir yağı 40 kağıt, yok bilmem ne spreyi bilmem kaç kağıt. Bir zamanlar çamaşır makinesi çıktı demişlerdi, sonra yok deterjanı özel olacakmışşş, yok kireç çözücü olmadan olmazmış, yok arada bir makine temizleyici kullanmak lazımmış, yok yumuşatıcı olmadan olmazmış vay efendim illaki bu marka olacakmış, üleyyn bi don yıkamanın maliyeti 20 tane don parası ediyor. Arkadaşım koç gibi koy benzinini her 3000 de bir değiştir yağını, canın sıkıldıkça yağla zincirini kuzu kuzu bin . Tavsiyelerim acizanedir.
söylediğin her cümleye katılıyorum ve aynısını yapmaktaydım eski motoruma, 20Tl yağ ile honda bayii de satılan 5Tl balata spreyne para harcamaktansa her temzlik vakti geldiğinde 27TL verip orjinal ÇEK, zncr kullanmayı terch ederim
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:40 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:37 ----------
Faideli bir ürüne benziyor , satışı falan nerede , online satış adresi bilenimiz var mı?
(unsaloc) Sizin altınızda bez varken , bizim altımızda MZ vardı
![]()
![]()
![]()
içimde bu makyajlı cbf150l,ler yağ eksiltmiycek gibi bi his var![]()
iy peki seninde bikaç tecrüben vardır ona göre konuşuyorsun haklısındır elbet. neyse tamam özür. ama hiçte önemli bişey olmadığını imaa etmeye çalıştım sadece
Kaynak: http://www.motosiklet.net/forum/mot...ilgi-paylasim-basligi-1039.html#ixzz1JFnaKi6A