- Katılım
- 8 Ağu 2009
- Mesajlar
- 449
x
çok sağol arkadaşım gözlemlediğin için. Gayet normal kullanımmış o zaman 20-40-60-80 :cat:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:44 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:42 ----------
Evet D&B hazirana alıyor siparişleri yuh dedim. Anahtar teslim 3800 lira istiyor D&B. Ufak pazarlıkla yan ayak ekletilebilir.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:48 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:44 ----------
10 TL ye artık 2.5lt bile alınmıyor. Bizim motorlar burun kıvırıp ibre bile oynatmıyolar heralde :queen:
Selamlar,benim motor 2011 değil ama Aydoğanx'in getirttiği panellerden var...bahsettiğin değerleri bugun gözledim.
40 KM-2.vites=6000 Devir
60 KM-3.vites=6000 Devir
80 KM-4.vites=6500 Devir
100 KM-5.vites=7000 Devir...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:45 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:40 ----------
Teşekkürler,ben balata değişmeyeceğim için demekki 125 TL civarında olacak...
Tekerine taş değmeye...
çok sağol arkadaşım gözlemlediğin için. Gayet normal kullanımmış o zaman 20-40-60-80 :cat:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:44 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:42 ----------
Bugun D&B motoru ve onun diğer bayisini vede anes motoru aradım...
D&B motor haziranda boş makine var diyor, diğer bayisi mayıs'ta var diyor ama satışımız şimdi'den yok diyor fiyat ne olucak bilgimiz yok diyor.
Anes motor'da 200 TL fazla istiyor mayısta var diyor. Anes motor Hakan beye dedimki diğer bayilerde 200 TL daha az siz neden böyle istiyorsunuz ;
Hakan beyin verdiği cevapta yanlışlık vardır onlarda biz honda'nın bize verdiği fiyatı veriyoruz sizlere dedi :cyclopsan
Evet D&B hazirana alıyor siparişleri yuh dedim. Anahtar teslim 3800 lira istiyor D&B. Ufak pazarlıkla yan ayak ekletilebilir.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:48 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:44 ----------
mete abi depoda benzin vardı arto 10 tl attık ibre oynamadı bile,azmı 10 tlbi etki etmesi lazım
valla motor gofret gibi çıtır çıtır yapıyo ben bunu anladımcbfi böle kabul etmek lazım
ama sessiz mi sessiz tam uzun yol motoru
trafikte elektirikli motor hissi veriyo
koruma demirinide almadık mehmet konşuğun kızı ikna edemedik okadar yalvarmıştık 3.750 herşey dahil koruma demiri eksik![]()
10 TL ye artık 2.5lt bile alınmıyor. Bizim motorlar burun kıvırıp ibre bile oynatmıyolar heralde :queen: