Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
vala metehan abi sana 40bin gitmişse içim rahat banada okdr gider ozaman :d
senki ne verdiyse dayiyosun-senki oturan boğasın sana 40bin gittiyse kesin 40bin ömrü var demektir her koşulda:D
 
Katılım
1 Mar 2011
Mesajlar
138
Bana Nisan birinci veya ikinci hafta teslim ederiz demişlerdi. Dün DB Honda'yı aradım. "Biz ikinci hafta teslim ederiz dememişizdir" dediler. Bu tür davranışlara fazla tahammülü olan bir kişi değilim.
Asıl kafamda GT250 Comet vardı. Fazla para vermemek için CBF150'ye dümen kırmıştım. Bakalım artık. Duruma göre tekrar GT250 gündeme gelebilir.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:51 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:14 ----------



Burada asıl konu teknoloji değil. Dünyaca kalitesi bilinen Honda markası hiç değil. Konu piyasa koşullarına uygun motosiklet üretip rekabetin sürdürülebilmesi.
CBF150 tamda piyasa koşullarına uygun ve ucuz Çin motosikletleri ile rekabet etme iddiasında bir model. Yani bu modelde fiyat-kalite ilişkisi öne çıkıyor. Bu nedenle bizim bildiğimiz honda teknolojisi ve kalitesini fiyat oranında beklemek gerekiyor. Bir başka deyişle "ne kadar fiyat o kadar honda". Metehan CBF 150 konusunda son derece tecrübeli bir arkadaş. Onun söylediklerine katılıyorum. CBF150'nin motorunun YBR'ye göre daha kalitesiz olduğunu inkar etmek biraz zor. Fakat fiyatı, tork, konfor, görünüm, yedek parça fiyatları, servis yaygınlığı, ikinci elde prestijli olması nedeniyle cazip bir motor olmaya devam edecek gibi görünüyor.

Hayret bende dün aradım banada haftaya gelicegini söyledi bir bayan D&B motordan :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:35 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:48 ----------

Hatta şimdi yine aradım haftaya geliceğini söylediler :)
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
89
Metehan abey gemi çıktı mı çıkacak mı okyanustamı ege demi nerde bu gemi geldi mi daha çıkmadı mı? bi bilgilendirin aydınlatın bizi lütfen :)
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
arkadaşlar bugün konşuk motordan bi abinin motorunu almaya gittik bayrampaşadan oraya kadar benim cupla gittik nasıl götürdü getirdi beni hayret ettim sıfır honda bile dönüşte yolda kaldı cup kalmadı:)

neyse ben söylemek istediklerime gelcek olursam bu yeni kasa beni üzdü bügün:),motorun benzin göstergesi resmen kaplumpağa gibi 10 tl koyuyosun anca 1 milim oynuyor,motorla geliyoruz e5 ten doğru birden elektirik kesti motor boğuluyo gibi oldu stop etti bunu 2-3 defa yaptı gelene kadar sıfır motor yolda bırakıyodu azkalsın,motorun rolanti biraz yüksek rolanti devri 1.5 de sıfır alan arkadaşlar siz aldığınızda nasıldı rolanti devri?

eski cbfle arasında gördüğüm farklar daha sessiz ve titreşimde daha az koltuğunun derisi hoşuma gitti daha yumuşak:)sanki uzun yolda daha bi oturaklı motor haline gelmiş bana öyle geldi heralde:)

ve en önemlisi de benim sattığım cbfte beni rahatsız eden ve cbfin kronik sorunu olan bi ses vardı gaza basınca çıtır çıtır gelen bi ses işte bu ses beni deli ediyodu daha 10 kmde sıfır motorda bile bu ses vardı yeni kasada bunun olacağını tahmin etmiyordum ama malesef bu kronik sorun devam ediyor..


benim cupta liderlik yaptı abisine:mrgreen:




cbfin bizi yolda bıraktığı yer:)e5in tam ortası:)




buda cbfin yeni sahibinin haklı sevinçi:)ilk benzin ilk kmler:)
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Mar 2011
Mesajlar
57
Nisanin ilk en geç ikincisi haftası gelir diye anlaştık hatta bir miktar kapora bile göndermiştik.Geçen gün aradık ne oldu motor diye,adam demezmi sizin motoru mayıs diye anlaşmamışmıydık diye:pr:Yok dedik ya,bize nisan 1-2. haftası dediniz.Neyse adam artık birşey demedi.Bu ne ya,insanlar böyle aç gözlü olamaz,böyle çıkarcı olamaz.Dedikleri tarihte gelmezse YBR 125 alırım.Firma peşinden koşmak yerine,yaz gelmeden binerim motoruma.zaten şurda toplamda 3 -4 ay motora ancak binerim, bu sürede de firma firma dolaşmaya niyetim yok:farao:
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Ara 2010
Mesajlar
619
benzin göstergesindeki sorun var bendede ilk bakımda ekşiyecem başlarına. ilk yakıt alışımda 45 liralık almıştım. depoyu taşarcasına doldurmadım yani. şu anda 272km oldu motoru salladığımda içindeki bnezin görünüyor hatta deponun ortasındaki çıkıntıdan atlıyor. ama gösterge nerdeyse kırmızı çizgiye yapıştı. yedeğe düşme olmadı. diğer sıkıntıların hiç birini yaşamadım.
 
Katılım
1 Mar 2011
Mesajlar
138
arkadaşlar bugün konşuk motordan bi abinin motorunu almaya gittik bayrampaşadan oraya kadar benim cupla gittik nasıl götürdü getirdi beni hayret ettim sıfır honda bile dönüşte yolda kaldı cup kalmadı:)

neyse ben söylemek istediklerime gelcek olursam bu yeni kasa beni üzdü bügün:),motorun benzin göstergesi resmen kaplumpağa gibi 10 tl koyuyosun anca 1 milim oynuyor,motorla geliyoruz e5 ten doğru birden elektirik kesti motor boğuluyo gibi oldu stop etti bunu 2-3 defa yaptı gelene kadar sıfır motor yolda bırakıyodu azkalsın,motorun rolanti biraz yüksek rolanti devri 1.5 de sıfır alan arkadaşlar siz aldığınızda nasıldı rolanti devri?

eski cbfle arasında gördüğüm farklar daha sessiz ve titreşimde daha az koltuğunun derisi hoşuma gitti daha yumuşak:)sanki uzun yolda daha bi oturaklı motor haline gelmiş bana öyle geldi heralde:)

ve en önemlisi de benim sattığım cbfte beni rahatsız eden ve cbfin kronik sorunu olan bi ses vardı gaza basınca çıtır çıtır gelen bi ses işte bu ses beni deli ediyodu daha 10 kmde sıfır motorda bile bu ses vardı yeni kasada bunun olacağını tahmin etmiyordum ama malesef bu kronik sorun devam ediyor..

Hayırlı olsun :) benimkide nisanın 2. haftası gelicek dediler bugun aradımda inşallah bu sorunlarla bende karşılaşmam gerçekten sinir olmuş stop etmesi falan bu konuda bilgisi olan arkadaşlar falan varmı acaba neden böyle bir sorun yaptı bizde motoru teslim alırken dikkat edelim vs vs.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
776
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ilk günden sorun çıkartıyorsa para etmez bu be xD tamirinede bi o kadar daha para gider :p
 
Katılım
11 Şub 2011
Mesajlar
366
ilk günden sorun çıkartıyorsa para etmez bu be xD tamirinede bi o kadar daha para gider :p

Garantisi olan birşeye ne parası vericez ayıptır sorması :) Ufak tefek sorunlar muhakkak çıkıyor benim motorun da devri biraz düşükte çalışıyordu 900 de falan 1100 e aldım ısınınca 1500 de çalışıyor sorun yok torku hala çok iyi 5. viteste 30-40 km hızla gidebiliyor bu da güzel birşey boğulmuyor. Bir kere servisimin söylemesiyle motoru 10 dk kadar uzun yolda sıkıştırdım 110 u hafif rampalı yere çıkarken gördü düz yolda da 120 ye geldi hafif eğimli yoldan inerken de 120 yi geçmeye çalışıyordu ben izin vermedim :mrgreen: maşallahı var yine de cubufumun Allah herkesin motorunu nazarlardan saklasın fazla dikkat çekiyor ::pokey::
 
Katılım
1 Eki 2008
Mesajlar
326
Arkadaşlar yeni cıbıf sahipleri istediğim hızlardaki devirleri yazabilirlermi acaba? :rendeer:

40KM - 2.vites

60KM - 3.vites

80KM - 4.vites


Selamlar,benim motor 2011 değil ama Aydoğanx'in getirttiği panellerden var...bahsettiğin değerleri bugun gözledim.
40 KM-2.vites=6000 Devir
60 KM-3.vites=6000 Devir
80 KM-4.vites=6500 Devir

100 KM-5.vites=7000 Devir...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:45 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:40 ----------

1.8 saat işçilik yazmış:54 lira ön balata değişti oda 54 tl buji hava filtresi yağ kontroller vs 178 lira verdim 3 taksit yaptı kırmadı


Teşekkürler,ben balata değişmeyeceğim için demekki 125 TL civarında olacak...
Tekerine taş değmeye...
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Bugun D&B motoru ve onun diğer bayisini vede anes motoru aradım...

D&B motor haziranda boş makine var diyor, diğer bayisi mayıs'ta var diyor ama satışımız şimdi'den yok diyor fiyat ne olucak bilgimiz yok diyor.

Anes motor'da 200 TL fazla istiyor mayısta var diyor. Anes motor Hakan beye dedimki diğer bayilerde 200 TL daha az siz neden böyle istiyorsunuz ;
Hakan beyin verdiği cevapta yanlışlık vardır onlarda biz honda'nın bize verdiği fiyatı veriyoruz sizlere dedi :cyclopsan
 
Katılım
11 Şub 2011
Mesajlar
366
Selamlar,benim motor 2011 değil ama Aydoğanx'in getirttiği panellerden var...bahsettiğin değerleri bugun gözledim.
40 KM-2.vites=6000 Devir
60 KM-3.vites=6000 Devir
80 KM-4.vites=6500 Devir

100 KM-5.vites=7000 Devir...

Sanırım o panellerin devir sayacı bin devir fazla çünkü yeni cbf ile gözlemlediğimde 7 bin devirde 90 km hız yapıyordu 9 bin devirde 120 ye çıktı. Diğer devirleri gözlemlemedim ama rodaj bittikten sonra o hızlarda vites değiştirerek gördüğümü yaparım. Şuan tork ağırlıklı vites değiştirmeye özen gösteriyorum

Bugun D&B motoru ve onun diğer bayisini vede anes motoru aradım...

D&B motor haziranda boş makine var diyor, diğer bayisi mayıs'ta var diyor ama satışımız şimdi'den yok diyor fiyat ne olucak bilgimiz yok diyor.

Anes motor'da 200 TL fazla istiyor mayısta var diyor. Anes motor Hakan beye dedimki diğer bayilerde 200 TL daha az siz neden böyle istiyorsunuz ;
Hakan beyin verdiği cevapta yanlışlık vardır onlarda biz honda'nın bize verdiği fiyatı veriyoruz sizlere dedi :cyclopsan

Valla resmen tok satıcı gibi davranmış hondanın verdiği fiyat önerilen fiyattır yani bunu bayiler kârlarından kısarak müşteriye sunabilir.
Ben Yükseliş Honda'ya teşekkür ediyorum durumumu anlattım ve bana elinden gelenin en iyisini yapıp 3550 ye plaka hariç verdi.
Her bayinin hondadan alış fiyatı belki farklı olabilir onun sebebi de bayinin talebiyle alakalı olabilir bu konuda kesin konuşmuyorum şahsi düşüncemdir.
 
Katılım
3 Nis 2011
Mesajlar
109
mücahit_89;ve en önemlisi de benim sattığım cbfte beni rahatsız eden ve cbfin kronik sorunu olan bi ses vardı gaza basınca çıtır çıtır gelen bi ses işte bu ses beni deli ediyodu daha 10 kmde sıfır motorda bile bu ses vardı yeni kasada bunun olacağını tahmin etmiyordum ama malesef bu kronik sorun devam ediyor..[/QUOTE' Alıntı:
o çıtırtıya yce kulak ver büyük ihtimalle buji kafasından geliyodur gerekirse tanıdık bi motorcudan lk işik onu değiştirip dene bakalım bu ses keslecekmi
hayırlı olsun bu arada güle güle kullanın

---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:09 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:05 ----------

Nisanin ilk en geç ikincisi haftası gelir diye anlaştık hatta bir miktar kapora bile göndermiştik.Geçen gün aradık ne oldu motor diye,adam demezmi sizin motoru mayıs diye anlaşmamışmıydık diye:pr:Yok dedik ya,bize nisan 1-2. haftası dediniz.Neyse adam artık birşey demedi.Bu ne ya,insanlar böyle aç gözlü olamaz,böyle çıkarcı olamaz.Dedikleri tarihte gelmezse YBR 125 alırım.Firma peşinden koşmak yerine,yaz gelmeden binerim motoruma.zaten şurda toplamda 3 -4 ay motora ancak binerim, bu sürede de firma firma dolaşmaya niyetim yok:farao:

siz ynede köpeğe kızıp sahbini dövmeyin. yada pireye kızp yorgan yakmayın son pişmanlık fayda etmez sonra

---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:13 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:09 ----------

benzin göstergesindeki sorun var bendede ilk bakımda ekşiyecem başlarına. ilk yakıt alışımda 45 liralık almıştım. depoyu taşarcasına doldurmadım yani. şu anda 272km oldu motoru salladığımda içindeki bnezin görünüyor hatta deponun ortasındaki çıkıntıdan atlıyor. ama gösterge nerdeyse kırmızı çizgiye yapıştı. yedeğe düşme olmadı. diğer sıkıntıların hiç birini yaşamadım.

bu gördüğün depo kırmızıya yaklaştı yaklaşımın her araçta olduğu gibi bu motosikletn deposundada var belli bi yerde bi süre kalır örneğin fullersin depoyu ve bi kadran inene kadar 100km gidersin dersnki ya bu motor hiç yakmıyormu sonrada bi bakarsın ya 100km de bu kadar inmişi 50km niye bu kadar indi diye şaşırırsın depo azaldıkça deponun dar yerlerinde şamandıra elbetteki daha çabuk incektir ve sonra biraz daha aşağıda depo genişlediğinde bu yine yavaşlayacak. sonuç olarak 272.km de hala ortadan atlıyor ise bu normal hiçb sorun yok demektir hemen heyecana kapılmayın derim
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Eki 2008
Mesajlar
326
Sanırım o panellerin devir sayacı bin devir fazla çünkü yeni cbf ile gözlemlediğimde 7 bin devirde 90 km hız yapıyordu 9 bin devirde 120 ye çıktı. Diğer devirleri gözlemlemedim ama rodaj bittikten sonra o hızlarda vites değiştirerek gördüğümü yaparım. Şuan tork ağırlıklı vites değiştirmeye özen gösteriyorum



Bin devir fazla olsa rölantide bizim ibre 2...küsurda durması lazım O halde.bence sen 90 km hızı 4.viteste yapmışın,çünkü şayet motorun 9000 devire çıkaıyorsa 120 km doğrudur.bayır aşağı yapılabilir...
Ben düzyolda narlıdereden otobana çıktım F.Altay istikametinde:Dipgaz 8500 devir 115-116 kms gördüm,daha öteye geçemedi...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:12 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:04 ----------

Bence bu benzin göstergesini fazla kafanıza takmayın,böyle damacana kadar,üstelik tavuk göğsü gibi ortadan ikiye bölük depoda hiçbir şamadra milimi milimine göeteremez...ben 350 km ye geldiğimde yedeğe geçişe hazır ve nazır olarak bekliyorum,geçincede en kısa sürede fulluyorum günlük sayacıda sıfırlayarak en garantisi budur...herkese kazasız sürüşler...
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Bana Nisan birinci veya ikinci hafta teslim ederiz demişlerdi. Dün DB Honda'yı aradım. "Biz ikinci hafta teslim ederiz dememişizdir" dediler. Bu tür davranışlara fazla tahammülü olan bir kişi değilim.
Asıl kafamda GT250 Comet vardı. Fazla para vermemek için CBF150'ye dümen kırmıştım. Bakalım artık. Duruma göre tekrar GT250 gündeme gelebilir.


.


ayıp etmişler...peki bu hususta kıvırmacayı önlemek için ne yapılabilir...tabi ki hiçbirşey...Honda fiyatı 5000 e çıkarbilir malı keyfi getirebilir hatta sana satmayadabilir...patron onlar çünkü...buna paranla rezil olma denir...:wiinkk:

eğer vazgçecek olursan haber ver crazyboyone nikli komşum var aşağıda mesajı var onu adlırırız sıraya..:wiinkk:

yahu uzun süre ck 125 e bindin...ybr tam senlik aslına...istediğin bayide de var...nedne tırmalıyorsun böyle anlamıyorum...



vala metehan abi sana 40bin gitmişse içim rahat banada okdr gider ozaman :d
senki ne verdiyse dayiyosun-senki oturan boğasın sana 40bin gittiyse kesin 40bin ömrü var demektir her koşulda:D

gider aga gider...sen rahat ol...ama önemli ola 40-50 binden sonraki istikrar...:cat:

Hayret bende dün aradım banada haftaya gelicegini söyledi bir bayan D&B motordan :)


Hatta şimdi yine aradım haftaya geliceğini söylediler :)

inan bayilerine bişeyden haberi yok...fabrika ne derse o...

Metehan abey gemi çıktı mı çıkacak mı okyanustamı ege demi nerde bu gemi geldi mi daha çıkmadı mı? bi bilgilendirin aydınlatın bizi lütfen :)

abi valla arayacan bayiyi her gün yapcak bişe yok..:cherry:

arkadaşlar bugün konşuk motordan bi abinin motorunu almaya gittik bayrampaşadan oraya kadar benim cupla gittik nasıl götürdü getirdi beni hayret ettim sıfır honda bile dönüşte yolda kaldı cup kalmadı:)



neyse ben söylemek istediklerime gelcek olursam bu yeni kasa beni üzdü bügün:),motorun benzin göstergesi resmen kaplumpağa gibi 10 tl koyuyosun anca 1 milim oynuyor,


motorla geliyoruz e5 ten doğru birden elektirik kesti motor boğuluyo gibi oldu stop etti bunu 2-3 defa yaptı gelene kadar sıfır motor yolda bırakıyodu azkalsın,


eski cbfle arasında gördüğüm farklar daha sessiz ve titreşimde daha az koltuğunun derisi hoşuma gitti daha yumuşak:)sanki uzun yolda daha bi oturaklı motor haline gelmiş bana öyle geldi heralde:)

ve en önemlisi de benim sattığım cbfte beni rahatsız eden ve cbfin kronik sorunu olan bi ses vardı gaza basınca çıtır çıtır gelen bi ses işte bu ses beni deli ediyodu daha 10 kmde sıfır motorda bile bu ses vardı yeni kasada bunun olacağını tahmin etmiyordum ama malesef bu kronik sorun devam ediyor..

:)


hayırlı olsun müco...

ulen 50 liralık depoya 10 lira koysan neoynayacak sende ilahi yav...:p









ben anladım galiba...:p 10 liralık aldın...yedek depo 1 litre...10 liralık benzinde 2.5 litre bişey...ama depo harbiden boştu doldururken...dönüş yolunda 20-30 km gittin...sonrası yedeğe geçmen gerekiyordu....yedeğe geçerken bu hareketi yapar...başkası dese bunu anlarımda sen tecrübeli adamsın yedeğe geçiş isteyen motorun gaz kesmesi bu...



o çıtır çıtır gelen ses olmasa ballı börek...:p

hani koruma demiri...ulan sana verdiğim emeklere yazıklar olsun:cherry:...adama diyemedin mi koruma demirsiz olmaz diye...



Nisanin ilk en geç ikincisi haftası gelir diye anlaştık hatta bir miktar kapora bile göndermiştik.Geçen gün aradık ne oldu motor diye,adam demezmi sizin motoru mayıs diye anlaşmamışmıydık diye:pr:Yok dedik ya,bize nisan 1-2. haftası dediniz.Neyse adam artık birşey demedi.Bu ne ya,insanlar böyle aç gözlü olamaz,böyle çıkarcı olamaz.Dedikleri tarihte gelmezse YBR 125 alırım.Firma peşinden koşmak yerine,yaz gelmeden binerim motoruma.zaten şurda toplamda 3 -4 ay motora ancak binerim, bu sürede de firma firma dolaşmaya niyetim yok:farao:

şansınıza havalar bozuk sineye çekiyosun...ama havalar güzel olsaydı sinir harbi olurdu...:p

benzin göstergesindeki sorun var bendede ilk bakımda ekşiyecem başlarına. ilk yakıt alışımda 45 liralık almıştım. depoyu taşarcasına doldurmadım yani. şu anda 272km oldu motoru salladığımda içindeki bnezin görünüyor hatta deponun ortasındaki çıkıntıdan atlıyor. ama gösterge nerdeyse kırmızı çizgiye yapıştı. yedeğe düşme olmadı. diğer sıkıntıların hiç birini yaşamadım.

keşke taşıraydın...290-300-310 da yedeğe geçeceğini tahmin ediyorum...tripmetreyle işin aga götergye bakma..:rendeer:

Hayırlı olsun :) benimkide nisanın 2. haftası gelicek dediler bugun aradımda inşallah bu sorunlarla bende karşılaşmam gerçekten sinir olmuş stop etmesi falan bu konuda bilgisi olan arkadaşlar falan varmı acaba neden böyle bir sorun yaptı bizde motoru teslim alırken dikkat edelim vs vs.

stop olayını açıkladım...arkadaşlaer biraz çömez..10 liralık benzin alıp yolda yedeğe geçme durumunu hissedemiyorlar...:p



Garantisi olan birşeye ne parası vericez ayıptır sorması :) Ufak tefek sorunlar muhakkak çıkıyor benim motorun da devri biraz düşükte çalışıyordu 900 de falan 1100 e aldım ısınınca 1500 de çalışıyor sorun yok torku hala çok iyi 5. viteste 30-40 km hızla gidebiliyor bu da güzel birşey boğulmuyor. Bir kere servisimin söylemesiyle motoru 10 dk kadar uzun yolda sıkıştırdım 110 u hafif rampalı yere çıkarken gördü düz yolda da 120 ye geldi hafif eğimli yoldan inerken de 120 yi geçmeye çalışıyordu ben izin vermedim :mrgreen: maşallahı var yine de cubufumun Allah herkesin motorunu nazarlardan saklasın fazla dikkat çekiyor ::pokey::

kedidir kedii...:p

Bugun D&B motoru ve onun diğer bayisini vede anes motoru aradım...

D&B motor haziranda boş makine var diyor, diğer bayisi mayıs'ta var diyor ama satışımız şimdi'den yok diyor fiyat ne olucak bilgimiz yok diyor.

Anes motor'da 200 TL fazla istiyor mayısta var diyor. Anes motor Hakan beye dedimki diğer bayilerde 200 TL daha az siz neden böyle istiyorsunuz ;
Hakan beyin verdiği cevapta yanlışlık vardır onlarda biz honda'nın bize verdiği fiyatı veriyoruz sizlere dedi :cyclopsan

Anesin dünyadan haberi yok komşi...:cat: bak acemi60 nikli abimiz vazgeçme ihtimali var onun bekleme sırasına biz gireriz...

sanki ıphone 6 bekliyoruz he...:queen:


Sanırım o panellerin devir sayacı bin devir fazla çünkü yeni cbf ile gözlemlediğimde 7 bin devirde 90 km hız yapıyordu 9 bin devirde 120 ye çıktı. Diğer devirleri gözlemlemedim ama rodaj bittikten sonra o hızlarda vites değiştirerek gördüğümü yaparım. Şuan tork ağırlıklı vites değiştirmeye özen gösteriyorum

.

benim kadranda gelicek yakında Çinden...heyecanlıyım...:p

Bence bu benzin göstergesini fazla kafanıza takmayın,böyle damacana kadar,üstelik tavuk göğsü gibi ortadan ikiye bölük depoda hiçbir şamadra milimi milimine göeteremez...ben 350 km ye geldiğimde yedeğe geçişe hazır ve nazır olarak bekliyorum,geçincede en kısa sürede fulluyorum günlük sayacıda sıfırlayarak en garantisi budur...herkese kazasız sürüşler...

+1.75:cherry:

benim yazılar neden böyle zor okunuyor yav...
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
mete abi depoda benzin vardı arto 10 tl attık ibre oynamadı bile,azmı 10 tl:) bi etki etmesi lazım:)

valla motor gofret gibi çıtır çıtır yapıyo ben bunu anladım:)cbfi böle kabul etmek lazım:)ama sessiz mi sessiz tam uzun yol motoru:)trafikte elektirikli motor hissi veriyo:)

koruma demirinide almadık mehmet konşuğun kızı ikna edemedik okadar yalvarmıştık 3.750 herşey dahil koruma demiri eksik:)
 
Katılım
8 Ara 2010
Mesajlar
619
[/COLOR]

bu gördüğün depo kırmızıya yaklaştı yaklaşımın her araçta olduğu gibi bu motosikletn deposundada var belli bi yerde bi süre kalır örneğin fullersin depoyu ve bi kadran inene kadar 100km gidersin dersnki ya bu motor hiç yakmıyormu sonrada bi bakarsın ya 100km de bu kadar inmişi 50km niye bu kadar indi diye şaşırırsın depo azaldıkça deponun dar yerlerinde şamandıra elbetteki daha çabuk incektir ve sonra biraz daha aşağıda depo genişlediğinde bu yine yavaşlayacak. sonuç olarak 272.km de hala ortadan atlıyor ise bu normal hiçb sorun yok demektir hemen heyecana kapılmayın derim

arkadaşım teknik bilginiz oldukça fazla sanırım ama karşında endüstri meslek lisesi elektronik bölümünden mezun olmuş , üstüne teknik ünv. okumuş, üstüne bir kamu kuruluşunda teknik hizmetlerde bulunmuş, bu güne kadar 4 otomobil sahibi olup arabanın motorunu dağıtıp toplayabilecek el becerisi ve tekniğine sahip, 24 yıllık otomobil ehliyetine sahip 750.000km den fazla yol tecrübesi olan, kamyonundan, tırına, traktöründen, biçer döverine, teknesinden yatına, ( sadece hava araçları kaldı, motordan sonra sırada delta kanat var motorlusundan ), otomobilinden jip ine kadar neredeyse kullanmadığı kara taşıtı ( aha tren de kalmış arada yaw) kullanmış, göstergesi nasıl çalışırı bırak yeniden tasarlayacak bilgiye sahip biri var. olur olmadık konularda insanları azarlar gibi davranmanız hoş değil. uslubunuza biraz dikkat etmenizi rica edeceğim. heyecena kapılan yok, motoru çalıştırmadan önce ilk baktığım yerlerden biride depodaki yakıttır, ayrca ortalama her 3km de bir benzin istasyonu mevcut dağda yaşamıyoruz. yedeğe düşünce gider doldururuz, ama bu ibrenin hatalı gösterdiği , düzgün çalışmadığı gerçeğini değiştirmez. düzgün çlışmayan herşey problemdir, çözümünü istemek haktır.
 
Katılım
16 Haz 2010
Mesajlar
591
Motosikleti
Yamaha Tracer 700
Sn Ahmet Bolgi, dediğiniz gibi şamandıra kafasına göre takılıyor. Bunu daha hassas gösterebilecek bir yapıya nasıl getirebiliriz. Mesela benim kıştan önce full bıraktığım motor şu anda kırmızıya düşmüş durumda, bu kadar benzin uçmadı ya, motoru yan ayağa alınca full gösteriyor. Ne yapmalı da düzeltmeli şunu :)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
. düzgün çlışmayan herşey problemdir, çözümünü istemek haktır.

düzgün çalışmayan sorunlar yumağına kronik diyorum ben...bu gösterge işide kronik...ha dijital senörler koyarsın depo içine o zaman sağlıklı sonuclar alırsın...:p

mete abi depoda benzin vardı arto 10 tl attık ibre oynamadı bile,azmı 10 tl:) bi etki etmesi lazım:)

valla motor gofret gibi çıtır çıtır yapıyo ben bunu anladım:)cbfi böle kabul etmek lazım:)ama sessiz mi sessiz tam uzun yol motoru:)trafikte elektirikli motor hissi veriyo:)

koruma demirinide almadık mehmet konşuğun kızı ikna edemedik okadar yalvarmıştık 3.750 herşey dahil koruma demiri eksik:)

ulen sen kendi cup motorun mu sandın...:queen: 10 lira 4/1 den bile az...:p bişeyi kıpırdatmaz...20 liralık bile koysan şamandıra yarımla kırmızı ortasında olur...

aga inadına taktırmadınız yani...en azından dönüşte Maltepede honda vardı gelişte yolun solunda...bari orda taktıraydıınız...oradaki demirler senin şu an avatarındakiler galiba....


bu arada depomuzun detayları burada...merak edenler için...

şamandıra kaç numara hadi bakam bulun...:p




bu arada krank bilyalarımız dandik demiştim ya...krank bilyamız da işte burada...bunu değiştirmekde fayda var...ilerleyen zamanlarda garanti kapsamı içinde...22 ve 23 numaralar...

 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst