arkadaşlar bugün konşuk motordan bi abinin motorunu almaya gittik bayrampaşadan oraya kadar benim cupla gittik nasıl götürdü getirdi beni hayret ettim sıfır honda bile dönüşte yolda kaldı cup kalmadı
neyse ben söylemek istediklerime gelcek olursam bu yeni kasa beni üzdü bügün

,motorun benzin göstergesi resmen kaplumpağa gibi 10 tl koyuyosun anca 1 milim oynuyor,
motorla geliyoruz e5 ten doğru birden elektirik kesti motor boğuluyo gibi oldu stop etti bunu 2-3 defa yaptı gelene kadar sıfır motor yolda bırakıyodu azkalsın,
eski cbfle arasında gördüğüm farklar daha sessiz ve titreşimde daha az koltuğunun derisi hoşuma gitti daha yumuşak

sanki uzun yolda daha bi oturaklı motor haline gelmiş bana öyle geldi heralde
ve en önemlisi de benim sattığım cbfte beni rahatsız eden ve cbfin kronik sorunu olan bi ses vardı gaza basınca çıtır çıtır gelen bi ses işte bu ses beni deli ediyodu daha 10 kmde sıfır motorda bile bu ses vardı yeni kasada bunun olacağını tahmin etmiyordum ama malesef bu kronik sorun devam ediyor..