Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
Offline

Üyelik tarihi: 02-03-06
Bulunduğu yer: Adrianapolis
Motosikleti: Ledow 250cc Chopper
Kan Grubu: A Rh+

11-10-2006, 10:00

--------------------------------------------------------------------------------

Honda bence zamanlama hatası yaptı. Bu motoru geçen yazın başında çıkartsa daha çok satılır daha çok tanınır ve çinliler daha az satılırdı. Ama honda yetkilileri bunu düşünmüşlerdir tabi. Artık başta Yamaha olmak üzere diğer büyük firmalardan da CBF150 ye rakip china killer makinalar bekliyoruz


Kaynak: http://www.motosiklet.net/forum/mot...i-bilgi-paylasim-basligi-3.html#ixzz1Hyw0L9AU


evet arkadaşıma katılıyorum ancak şöyle bir durum varki tartışılmayı hakediyor bence çin malları olmasaydı motora yeni binmiş insanlar iyiyle kötüyü kaliteliyle dandik 1 yılda dökülen kullanılmaz hale gelen çin malı motorlar la aradaki farkı anlayamazdı ,bence bu benim fikrim anacak bundan 10 sene geriyi düşünüyorum o zamanlar cin malları yoktu denetimler daha azdı motor ehliyeti olmadan işe gidip gelme durumlarından dolayı hiç sıkıntı yaşamıyordum polis abilerimiz görmüyordu yada görmezden geliyordu sonra bu çin işi motorlar çıktı önüne gelen motor aldı ne güzel ciklet gibi yiyesi geliyor du insanın pırıl pırıl janjanlı kımıl kımıl motorlar :) fakat zamanla kalite anlaşılmaya başlandı servislerin önü çin motorlarından geçilmez vaziyette hiç binmeyen kişiye 2 yıl gidiyor hiç bir şey olmasın krom nikelaj gibi görünen yerleri pastan geçilmiyor, be kardeşim gelde bu motorla uzun yola çık güvenerek helede skoter sa allah muhafaza haaa şehir içi 3-5 km yol gidiyorum benim işimi görüyor diyen arkadaşlarımız zaten bir ton para verip hondaya yamahaya,suzukıye vs. ye binmemiş motorsiklet deneyimini çin malıyla yapmış arkadaşlarımızdır onlarada saygılı olmak gerekiyor sıfır çin malı alana kadar 2. el geberik kaliteli motor alsalar daha iyi diye düşünüyorum olacak tabi kötü olmasa iyinin kıymeti nasıl anlaşılacak yazılacak şey çok gerçekten bu konu tartışmaya değer ama çin malı civata bile mecbur kalmadıkça bilerek alıp kullanmayı tasvip etmiyorum sağlıcakla...
 
Katılım
28 Mar 2011
Mesajlar
2
Yardım ve görüş lütfen

Arkadaşlar hepinize merhaba. Ben motor ehliyeti için başvurdum Mayıs gibi ehliyetimi alacam. motor olarakda Honda 150cbf ile Kanuni tiger 250 cc arasında kaldım. Motor konusunda oldukça cahilim biraz yazılanları okudum genel olarak bikaç şey sormak istiyorum. Sanırım herkes honda 150 cbf'den çok memnun. Eğer hondada karar kılarsam 2. el temiz birşey mi arayayım yoksa direk 0 mı alayım? hangisi daha mantıklı olur. Ayrıca ben bu motorla bir süre sonra işe gidip gelmeyi düşünüyorum bir arkadaşımla birlikte. Motor 2 kişi binerken güvenli mi? Bir de Maslak Kozyatağı arası gidip geleceğim köprüde geçeceğim rüzgar problem olur diyorlar. Bu yolu kullanan arkadaşlar varsa lütfen beni aydınlatsın. Emniyet şeridinden gidiyordu bugün motorların hepsi motorlar için özel bi durum mu var ceza yeme riski mi düşük nedir? Bu konuda da bilgilendirebilirseniz sevinirim. Uzun oldu biraz kusura bakmayın.
 
Katılım
7 Eyl 2010
Mesajlar
180
Arkadaşlar hepinize merhaba. Ben motor ehliyeti için başvurdum Mayıs gibi ehliyetimi alacam. motor olarakda Honda 150cbf ile Kanuni tiger 250 cc arasında kaldım. Motor konusunda oldukça cahilim biraz yazılanları okudum genel olarak bikaç şey sormak istiyorum. Sanırım herkes honda 150 cbf'den çok memnun. Eğer hondada karar kılarsam 2. el temiz birşey mi arayayım yoksa direk 0 mı alayım? hangisi daha mantıklı olur. Ayrıca ben bu motorla bir süre sonra işe gidip gelmeyi düşünüyorum bir arkadaşımla birlikte. Motor 2 kişi binerken güvenli mi? Bir de Maslak Kozyatağı arası gidip geleceğim köprüde geçeceğim rüzgar problem olur diyorlar. Bu yolu kullanan arkadaşlar varsa lütfen beni aydınlatsın. Emniyet şeridinden gidiyordu bugün motorların hepsi motorlar için özel bi durum mu var ceza yeme riski mi düşük nedir? Bu konuda da bilgilendirebilirseniz sevinirim. Uzun oldu biraz kusura bakmayın.

merhaba.bence eğer temiz bir cbf bulursanız sıfır'a gerek yok diye düşünüyorum(temiz ise ömürlüktür :) ) ama tabi biraz da kişisel durum bu.kısaca imkan varsa sıfır ,imkanlar kısıtlı ise temiz ikinci el alınabilir.ÖTV'ler düşmüşken ikinci el fiyatlarını gayet uygun olacağını sanıyorum.sıfırlarda 3.750tl ama....
bende 10 aydır neredeyse her sabah-akşam iki köprüyü de kullanıyorum.artçı ile'de çok gidip geldim normal hava şartlarında hiç bir problem olmuyor.e tabi yogun trafikte birazcık araba mantığıyla gitmek zorunda kalıyor insan.ben bir kaç kez saatte 70-80km eser rüzgara karşı köprüde gittiğimi hatırlıyorum..kontrollü kullanınca zevklide sayılır aslında :p
emniyet şeridinden giden motorcular genelde kurye abilerimiz oluyor ve gerçekten zamanla yarıştıkları için o daracık emniyet şeridinden gitmek zorunda kalıyorlar.tabi çok sakat bir durum ama arada ben'de yapıyorum öyle trafik canavarlığı:D (tavsiye etmiyorum!!)
son olarak; 1. köprüde katiyen sollama yapmak yasak ama 2. köprüde bu durum biraz daha esnek...
 
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
98
arkadaşlar. dün cbf 150 ye bindim yol bana baktı. ben yola çok zayıf geldi. allah size sabır versin. 100 km hıza bile zor çıkıyor.
 
Katılım
7 Eyl 2010
Mesajlar
180
arkadaşlar. dün cbf 150 ye bindim yol bana baktı. ben yola çok zayıf geldi. allah size sabır versin. 100 km hıza bile zor çıkıyor.

150cc motordan kaç km hıza ulaşmasını bekliyordunuz hocam? 150km/s? 160km???
hız problemi olan kişi zaten 150cc motorsiklet kullanmaz.. en fazla sizin gibi binip bir kaç tur atar nedir ne değildir diye bakar.ama şu var bu motorda ekonomi diye bir unsur var parça bolluğu ve ucuzluğu gibi bir konu var.. sonra sağlamlık var.. 150cc'den çok fazla beklenti olmamalı hız konusunda.. mantık şudur ; ekonomik ve rahat olsun, beni bir noktadan diğer bir noktaya sorunsuz götürebilsin.. bunu isteyen cbf kullanır.bu topikte olan on'larca kişi gibi. saygılar.
 
Katılım
12 Mar 2009
Mesajlar
172
arkadaşlar. dün cbf 150 ye bindim yol bana baktı. ben yola çok zayıf geldi. allah size sabır versin. 100 km hıza bile zor çıkıyor.


tamamen beklenti meselesi... bir ucundan diğer ucuna 15 km olan bir şehirde yaşayan ve de vitesli motosiklete başlangıç yapacak olan bana göre bu makine çok bile. ben yola baktığımda en fazla 200-300 metre ileride viraj görebiliyorum :cat:
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
otobanda araçlar için hız sınırı 120 motorla uzun yola gitseniz bile 100 km yeter,ve cbf uzun yolda rahat bi motordur,boudberg'e katılıyorum onlarda artıları:cat:

pazar günü istanbul turu yaptık arkadaşlar hemde 100 cc motorla inan sürüsyle 600 cc 1000 cc motorlar trafikte can çekişiyo 200 le gideni hiç göremedim:)yaktığı benzinde cabası...

allah size sabır versin sözüne istinaden yazdım büyük motor daha bi işkence oluyor çoğu zaman:cat:
 
Katılım
23 Ağu 2006
Mesajlar
345
bir saat önce banka aradı beni kredim onaylanmış. inş. seninki de tez zamanda onaylanır. balıkesirde bir tane motor kalmış o da gri. ben siyah istiyordum aslında ama nasip işte. işyerindeki arkadaşlar grinin daha güzel durduğunu söylüyorlar, inş beni rahatlatmak için söylemiyorlardır. Abolgi ağabeyimizin motorunun fotoğraflarını görünce gri hakkında içimde sempati oluşmadı değil :wiinkk:. 3750 tl ye alıyorum inş. 150 tl de amasya ya kargo olacak. bu motorun balıkesirde olduğunu topikte paylaşan (asil17) ye ve karşılaştığım sorunlardan dolayı çıkmaza girdiğimde bana imzamdaki hedefimden vazgeçmemem konusunda destek olan (slameram) ve daha motoru almadan birçok bilgiye sahip olmamı sağlayan siz değerli arkadaşlara sonsuz teşekkürler... :rendeer:

İnşallah hayırlısıyla kavuşursun cıbıfına, hangi bankaya başvurdun kredi için ? Ben denizbank 'a başvurdum yarın açıklanacak. Çok istiyorum kredinin olumlu olmasını :pale:
 
Katılım
12 Mar 2009
Mesajlar
172
İnşallah hayırlısıyla kavuşursun cıbıfına, hangi bankaya başvurdun kredi için ? Ben denizbank 'a başvurdum yarın açıklanacak. Çok istiyorum kredinin olumlu olmasını :pale:


ben türkiye finansa başvurdum fakat benimki motosiklet kredisi sistemi şu şekilde satıcı bankaya fatura gönderiyor banka ödemeyi yapıp motoru satın alıyor ve bana vadeli bir şekilde satıyor. bu sistemde fatura gerekli olduğu için motorun bayide olması gerekiyor. bu yüzden bayii uzak ta olsa almak zorundaydım. denizbank olmazsa yapıkrediyi dene o da olmazsa garantiyi dene derim.. ki temmennim denizbank kredi talebinin onaylanması ve bir an önce motoruna kavuşmandır.:cat: mağlum geceleri gözüne uyku girmemesi çok zor :pr:
 
Katılım
22 Eyl 2010
Mesajlar
65
cbf 150 ile geçen sene Adapazarından İstanbula balığa gittim,yol 2 saat sürdü..araba ilede aynı yere defalarca gittim yol yine 2 saat sürmüştü..yani uzun yada kısa yol fark etmez cbf 150 için,önemli olan şöförün araç kullanma tarzıdır,uçmak isteyen uçak alsın bence...selamlar..
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
Euro 3 normlu yeni cbf sahipleri size önemli bir sorum var motorunuzda belli bir devirden sonra titreşim oluşuyormu?

Kanka kimse oralı olmamış ben cevaplayım.. bugün yaklaşık 20 km kadar kullanma fırsatım oldu yeni kasayı Eski kasayla arasındaki fark ses biraz daha azalmış titreşim meselesine gelince motor 200 km de olduğundan arkadaşımın fazla zorlamadım ama biraz peglere vuruyor benim 2007 model sanki daha seriydi gibime geldi, ancak ybr den daha iyi kaçıyor kesinlikle.. bende nisan 11 gibi teslim alıcam.. yani cbf al bence iyi motor alır almaz eski egzostu taktırıcam konvertör bu makinayı keser egzostla +1 hp filan daha düzelir zannediyorum dert edicek bişiy yok cbf iyi...
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
111km rede rodajda olan bi motor 2.4lt benzin yakıyor düşünün rodajda olmasa 111km rede 2lt yakıcak bu arada sinanaksu abi ben bi cahilik ettim d-100de çok sıkıştırdılar 95-100e kadar 1-2saniyelik bi süre çıktım titreşim yoktu 7200devir faalndı basam 110 rahat gorurdu bi daha yapmıcam ama motor konfor ve ekonomi yönünden 10 numara hız yonunden düşünürseniz 120 yapar son sürat fazlasını bekliyen başka alsın 120de sürekli olmaz sürek li uzun yolda 100 bence çok yeterli :D
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
@Apler150zc kardeşim, yeni motorun hayırlı uğurlu olsun. İyi günlerde kullan. Kırmızı gerçekten kendini bir başka gösteriyor.Bende Güngör Motordan bi kaç hafta içinde teslim alıcam bir aksilik olmazsa, bu benim ikinci cbf 150 motosikletim olacak. Daha önce 2008 yılında 2009 almıştım. 25 binde satmıştım. Oda kırmızı idi. Şimdikide kırmızı olacak inşallah. Ufak bir tavsiye, elbette zevk meselesi ama, kırmızı motora siyah depo kılıfı çok daha şık duruyor.

Ethem hadi hayırlısı kardeş.. tekrar bende alıcağıma göre bi cbf den daha iyisi yeni bir cbf diyoruz:)
 
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
98
tabi bu benim fikrim. burda ilk başlayanlar için elbetteki çok hızlı bile gelebilir. ben şahsi olarak motora bakınca iri duruşuyla bu heybete 130 görmesi lazım diye bindim. ama görüntüsünün ardında motor yok. tabi ben ilk acemiliğimi mz 250 lerde attığım için ona benzer bişi sandım. aynısı olmasada ramzey 200 gibi falan dır diye aklımda kalmış fakat çok yavan geldi. o yüzden yoksa bir sürü kullanıcısı var. kuryeler gibi.ama ne bilim şöyle hemen 100 e atlaması lazımdı.
 
Katılım
8 Eki 2010
Mesajlar
78
bir saat önce banka aradı beni kredim onaylanmış. inş. seninki de tez zamanda onaylanır. balıkesirde bir tane motor kalmış o da gri. ben siyah istiyordum aslında ama nasip işte. işyerindeki arkadaşlar grinin daha güzel durduğunu söylüyorlar, inş beni rahatlatmak için söylemiyorlardır. Abolgi ağabeyimizin motorunun fotoğraflarını görünce gri hakkında içimde sempati oluşmadı değil :wiinkk:. 3750 tl ye alıyorum inş. 150 tl de amasya ya kargo olacak. bu motorun balıkesirde olduğunu topikte paylaşan (asil17) ye ve karşılaştığım sorunlardan dolayı çıkmaza girdiğimde bana imzamdaki hedefimden vazgeçmemem konusunda destek olan (slameram) ve daha motoru almadan birçok bilgiye sahip olmamı sağlayan siz değerli arkadaşlara sonsuz teşekkürler... :rendeer:

Teşekkür ederim.Beni duygulandırdın.Bende senin gibi kredi hassasiyeti olan biri olduğumdan motoru nasıl alırım diye kıvranırken ilginç bir yöntemle kredisiz olarak hallettim.İnsan azmedince dereler tepeler düz oluyor.Allah güle güle kullanmayı nasip etsin.
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
ya lütfen artık yalvarıyorum yaz gelsin ya baktım istanbul yine sık sık yağmurlu tamam yağmur yararlı fakat hevesimizi çıkaramıyoruz kaymasını geçtim derdim çamur olmaması artık güneşli günler istiyorum :D
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
metehan abi yakında gri cbf150 patlaması yaşanıcak her yerdeler:DD:D:

Gri renk bana çok asil geliyor...sanki cbf için var bu renk...çanta da gri olursa var ya....harika olur...:cat:

metehan abi zam gelirse verdiğin para artıyor. ama full depoyla hep aynı km'yi yaparsın. burada lt ve km'den bahsettiğimiz için bir şey değişmiyor.

tamam abi mesele matematiksel değil sadece bu kmleri görmek biz yardıran devir nedir bilmeyenler için hayal ...:p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:24 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:21 ----------

bir saat önce banka aradı beni kredim onaylanmış. inş. seninki de tez zamanda onaylanır. balıkesirde bir tane motor kalmış o da gri. ben siyah istiyordum aslında ama nasip işte. işyerindeki arkadaşlar grinin daha güzel durduğunu söylüyorlar, inş beni rahatlatmak için söylemiyorlardır. Abolgi ağabeyimizin motorunun fotoğraflarını görünce gri hakkında içimde sempati oluşmadı değil :wiinkk:. 3750 tl ye alıyorum inş. 150 tl de amasya ya kargo olacak. bu motorun balıkesirde olduğunu topikte paylaşan (asil17) ye ve karşılaştığım sorunlardan dolayı çıkmaza girdiğimde bana imzamdaki hedefimden vazgeçmemem konusunda destek olan (slameram) ve daha motoru almadan birçok bilgiye sahip olmamı sağlayan siz değerli arkadaşlara sonsuz teşekkürler... :rendeer:

hadi bakalım kazasız belasız inşallah...:rendeer:
 
Katılım
5 Mar 2011
Mesajlar
101
beyler bugün başakşegirden çıktım. sırasıyla halkalı-kanarya-florya-yeşilköy-bakırköy-zeytinburnu-yenikapı-eminönu-karaköy-kabataş-beşiktaş-ortaköy-bebek-sarıyer-levent-temden başakşehire geri döndüm 125 km. yol yaptım... cunufumla bi istanbul turu yapalım dedik. oğlum memleketini bi görsün :p:p

402 km yedeğe geçtim rodaj iyi gidiyor
300km lik bir teçrübeyle istanbul trafiğinde bu kadar km kazasız belasız yapmış olmam da benim için ayrı bi başarı olarak görüyorum....
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
600 cc 1000 cc motorlar trafikte can çekişiyo 200 le gideni hiç göremedim:)yaktığı benzinde cabası...

allah size sabır versin sözüne istinaden yazdım büyük motor daha bi işkence oluyor çoğu zaman:cat:

eyvallah mücahit dediklerimi aynen üstüme alıyorum,
çünkü geçen gün sarıyer sahile indim çıkana kadar terledim valla,
dur kalk dur kalk fazerde işkence, ulan dedim bir daha buraya girersem ne olıyım.
ordan çıktım otobana bir baktım kartal sapagını geçmişim, ordan geri döndüm eve,
yüksek cc motorlarla dur kalk gerçekten işkence, hem araçların aralarından yavaş geçemiyorsun hemde debriyaja basıp bırakmak zor oluyor,
şahsen fazerden şikayetci değilim,
gaza dokunmam yeterli valla hakkını veren makına diyorum,
benzin işi ise düşünmüyorum,
dedim ya hakkını veriyor
benzin alırken pompacıya fulle diyorum sadece.:queen::queen:

allah alamayanlara NASİP etsin.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst