Kocaeli İl Temsilcisi
- Katılım
- 29 Mar 2011
- Mesajlar
- 4,134
Offline
Üyelik tarihi: 02-03-06
Bulunduğu yer: Adrianapolis
Motosikleti: Ledow 250cc Chopper
Kan Grubu: A Rh+
11-10-2006, 10:00
--------------------------------------------------------------------------------
Honda bence zamanlama hatası yaptı. Bu motoru geçen yazın başında çıkartsa daha çok satılır daha çok tanınır ve çinliler daha az satılırdı. Ama honda yetkilileri bunu düşünmüşlerdir tabi. Artık başta Yamaha olmak üzere diğer büyük firmalardan da CBF150 ye rakip china killer makinalar bekliyoruz
Kaynak: http://www.motosiklet.net/forum/mot...i-bilgi-paylasim-basligi-3.html#ixzz1Hyw0L9AU
evet arkadaşıma katılıyorum ancak şöyle bir durum varki tartışılmayı hakediyor bence çin malları olmasaydı motora yeni binmiş insanlar iyiyle kötüyü kaliteliyle dandik 1 yılda dökülen kullanılmaz hale gelen çin malı motorlar la aradaki farkı anlayamazdı ,bence bu benim fikrim anacak bundan 10 sene geriyi düşünüyorum o zamanlar cin malları yoktu denetimler daha azdı motor ehliyeti olmadan işe gidip gelme durumlarından dolayı hiç sıkıntı yaşamıyordum polis abilerimiz görmüyordu yada görmezden geliyordu sonra bu çin işi motorlar çıktı önüne gelen motor aldı ne güzel ciklet gibi yiyesi geliyor du insanın pırıl pırıl janjanlı kımıl kımıl motorlar
fakat zamanla kalite anlaşılmaya başlandı servislerin önü çin motorlarından geçilmez vaziyette hiç binmeyen kişiye 2 yıl gidiyor hiç bir şey olmasın krom nikelaj gibi görünen yerleri pastan geçilmiyor, be kardeşim gelde bu motorla uzun yola çık güvenerek helede skoter sa allah muhafaza haaa şehir içi 3-5 km yol gidiyorum benim işimi görüyor diyen arkadaşlarımız zaten bir ton para verip hondaya yamahaya,suzukıye vs. ye binmemiş motorsiklet deneyimini çin malıyla yapmış arkadaşlarımızdır onlarada saygılı olmak gerekiyor sıfır çin malı alana kadar 2. el geberik kaliteli motor alsalar daha iyi diye düşünüyorum olacak tabi kötü olmasa iyinin kıymeti nasıl anlaşılacak yazılacak şey çok gerçekten bu konu tartışmaya değer ama çin malı civata bile mecbur kalmadıkça bilerek alıp kullanmayı tasvip etmiyorum sağlıcakla...
Üyelik tarihi: 02-03-06
Bulunduğu yer: Adrianapolis
Motosikleti: Ledow 250cc Chopper
Kan Grubu: A Rh+
11-10-2006, 10:00
--------------------------------------------------------------------------------
Honda bence zamanlama hatası yaptı. Bu motoru geçen yazın başında çıkartsa daha çok satılır daha çok tanınır ve çinliler daha az satılırdı. Ama honda yetkilileri bunu düşünmüşlerdir tabi. Artık başta Yamaha olmak üzere diğer büyük firmalardan da CBF150 ye rakip china killer makinalar bekliyoruz
Kaynak: http://www.motosiklet.net/forum/mot...i-bilgi-paylasim-basligi-3.html#ixzz1Hyw0L9AU
evet arkadaşıma katılıyorum ancak şöyle bir durum varki tartışılmayı hakediyor bence çin malları olmasaydı motora yeni binmiş insanlar iyiyle kötüyü kaliteliyle dandik 1 yılda dökülen kullanılmaz hale gelen çin malı motorlar la aradaki farkı anlayamazdı ,bence bu benim fikrim anacak bundan 10 sene geriyi düşünüyorum o zamanlar cin malları yoktu denetimler daha azdı motor ehliyeti olmadan işe gidip gelme durumlarından dolayı hiç sıkıntı yaşamıyordum polis abilerimiz görmüyordu yada görmezden geliyordu sonra bu çin işi motorlar çıktı önüne gelen motor aldı ne güzel ciklet gibi yiyesi geliyor du insanın pırıl pırıl janjanlı kımıl kımıl motorlar