- Katılım
- 1 Ağu 2005
- Mesajlar
- 21,819
metehan abi siyah alcaktım yanımdaki2 arkadaşım kırmızıda ısrar eti sonra kim görse yakışmış dedi artık aldım atıcak halim yok napam böle kalcak ayrıca sele naylonunu yırtma sebebimde oydu her frende one doğru kaymak sonra poponu ileri atmak insanı yoruyor![]()
aga sen yinede düşün...
Konuyu Toplam 40 Üye okuyor. (17 Kayıtlı üye ve 23 Misafir) mete_han, juno, alper150zc, Canasil07, ermanay, !Lk£®, semihg, AydoganX, worldwideweb, kizilkurt, fctavsan, unsaloc, crux2006, jr., ZS805, rman, gedelekli
Kaynak: http://www.motosiklet.net/forum/mot...ilgi-paylasim-basligi-1014.html#ixzz1HvO60CiU
bu arada cbf 150 bereketi yaşanıyor hem forumda hem de yollarda...
ben istirahate çekilir...size iyi geceler olsun...