Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
metehan abi siyah alcaktım yanımdaki2 arkadaşım kırmızıda ısrar eti sonra kim görse yakışmış dedi artık aldım atıcak halim yok napam böle kalcak ayrıca sele naylonunu yırtma sebebimde oydu her frende one doğru kaymak sonra poponu ileri atmak insanı yoruyor:D:D

aga sen yinede düşün...


Konuyu Toplam 40 Üye okuyor. (17 Kayıtlı üye ve 23 Misafir) mete_han, juno, alper150zc, Canasil07, ermanay, !Lk£®, semihg, AydoganX, worldwideweb, kizilkurt, fctavsan, unsaloc, crux2006, jr., ZS805, rman, gedelekli

Kaynak: http://www.motosiklet.net/forum/mot...ilgi-paylasim-basligi-1014.html#ixzz1HvO60CiU

bu arada cbf 150 bereketi yaşanıyor hem forumda hem de yollarda...

ben istirahate çekilir...size iyi geceler olsun...:)
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
aga sen yinede düşün...


Konuyu Toplam 40 Üye okuyor. (17 Kayıtlı üye ve 23 Misafir) mete_han, juno, alper150zc, Canasil07, ermanay, !Lk£®, semihg, AydoganX, worldwideweb, kizilkurt, fctavsan, unsaloc, crux2006, jr., ZS805, rman, gedelekli

Kaynak: http://www.motosiklet.net/forum/mot...ilgi-paylasim-basligi-1014.html#ixzz1HvO60CiU

bu arada cbf 150 bereketi yaşanıyor hem forumda hem de yollarda...

ben istirahate çekilir...size iyi geceler olsun...:)

metehan abi yakında gri cbf150 patlaması yaşanıcak her yerdeler:DD:D:
 
Katılım
28 Mar 2011
Mesajlar
40
slm arkadaşlar yeni üyeyim..... yeni cbf alanlara hayırlı uğurlu olsun,herkesi Allah kaza ve beladan korusun... arkadaşlar kısmet olursa ben de cbf 150 alcağım. fakat işim çok zor. çünkü ben mardindeyim en yakın bayi gaziantep'de (400 km). İstanbul'dan almayı düşünüyorum fiyat daha cüzi. ikamet mardinde olduğu için plaka,ruhsat burada çıkmalı zaten. istanbul D&B bayiden plaka ve ruhsat hariç 3.450 fiyat aldım diğerleri hep 3.765. hiç bir yerde motorsiklet yok, mayısta gelecek kapora yollamayı düşünüyorum... tecrübeli arkadaşlardan yardım istiyorum: ne yapmalıyım. teşekkürler
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
öncelikle hayırlı uğurlu olsun...

depo kılıfı olmamış dostum...karar senin tabi ama o kılıf ahengi bozmuş...

sele naylonunu yırtmazsan her frende öne doğru kayarsın...:pale:



dostum bu tüketimler benzin zamlarından sonra bana biraz zor gibi geliyor...




evet sıfır motorlarda 2 ay sele naylonu kalmalı...rodaj gibi bişey...fabrika böyle istiyor...:)

metehan abi zam gelirse verdiğin para artıyor. ama full depoyla hep aynı km'yi yaparsın. burada lt ve km'den bahsettiğimiz için bir şey değişmiyor.
 
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
1,124
metehan abi siyah alcaktım yanımdaki2 arkadaşım kırmızıda ısrar eti sonra kim görse yakışmış dedi artık aldım atıcak halim yok napam böle kalcak ayrıca sele naylonunu yırtma sebebimde oydu her frende one doğru kaymak sonra poponu ileri atmak insanı yoruyor:D:D

Anesin depo kılıfları öyle fosforlu gibi ama zamanla soluyor daha güzel bir kırmızı olur bir sene sonra ilk fotoğraflardan eser kalmaz. Benim koyu vişne çürüğü rengindeydi şimdi biraz daha açık renge döndü geçen sene yenilemiştim kılıfı. (ondan önceki soluk pembeye gelmiş :) ) Alper aklında olsun hafta sonu bir yerlere gideceksen haber ver bahaneyle tanışırız. :)
 
Katılım
5 Mar 2011
Mesajlar
101
vites 1 den 2 ye geçişte bendede o ses mevcut.bir şangırtı :) anlamak mümkün değil.
Servise de götürdüm gayet normal dediler yolladılar.500 bakımına kadar devam ederse çekecekleri var benden :) böyle olmamamı bence.yavaş geçirirken ses yok biraz hızlı geçiriyim diyorsun.. cık :pr: üstüne düşmeyegörelim arkadaş..

ayni sorun bendede mevcut....::plus1::
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
415 ama iki kişiyiz biz sürekli ve şehir içi :)

güzel değer..yoksa sen de mi 70çisin :mrgreen:
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
ben çok sabırlıyım valla. o kadar sakin kullanıyorum ki orijinal zincir 8 binde hala bollaşmadı.
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
Anesin depo kılıfları öyle fosforlu gibi ama zamanla soluyor daha güzel bir kırmızı olur bir sene sonra ilk fotoğraflardan eser kalmaz. Benim koyu vişne çürüğü rengindeydi şimdi biraz daha açık renge döndü geçen sene yenilemiştim kılıfı. (ondan önceki soluk pembeye gelmiş :) ) Alper aklında olsun hafta sonu bir yerlere gideceksen haber ver bahaneyle tanışırız. :)

tanışırız bi gün şimdilik 1 kere sefaköye gitim ondada pişmano ldum çünkü e-5te yavas gitmek mümkün değil bide gaza geldim bi ara kısa süre 95 gordum bıraktım 80 kaç kere çıktım saymıyorum bile nabıyım alet gidiyor şimdi içim acıyor semt içinde 1 viteste 10kmle ile geziyom :D
 
Katılım
5 Mar 2011
Mesajlar
101
alper motorun hayirli ugurlu olsun...

arkadaslar vitesteki sanzimadan gelen ses bende de mevcut ozelikle motoru yuksek hizda debriaj sikipta viteslerle oynayinca daha bariz...

firenin cok asagida tutma meselesini ise sinan kardesimden aldigim bilgi dogrultusunda duzeltim su an gayet iyi durumda...

arkadaslar bu hafta full yagmurlu havalar hafta sonu hava duzgun olursa gezi yapicam.. (karadeniz kiyilarina dogru) gelmek isteyen arkadasim olursa haber vermesi yeterli...
 
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
1,124
tanışırız bi gün şimdilik 1 kere sefaköye gitim ondada pişmano ldum çünkü e-5te yavas gitmek mümkün değil bide gaza geldim bi ara kısa süre 95 gordum bıraktım 80 kaç kere çıktım saymıyorum bile nabıyım alet gidiyor şimdi içim acıyor semt içinde 1 viteste 10kmle ile geziyom :D

Rodaj diye bir şey anlatmadılar mı sana :) heyecan yapma zamanın var uzun uzun binersin de basarsın da 95 dediğin 7000 devirden aşağıda olmuyor. 1. vites de tehlikeli bir sadece kalkış için kullanılmalı :) en başa dönmiyelim.

Beylikdüzünde kaç kişiyiz. Karşıda oturanlar geziyor izmit gölcük şile vs. Biz de buralarda gezelim. Avcılarda da epey motosiklet alan var. Tertipleyelim birgün çatalca balık organizasyonu :) ::159::
 
Katılım
30 Eki 2010
Mesajlar
355
Banka kredisiyle cbf 150 almayı düşünüyorum, bi kaç yeri aradım ama sankı hepsi birden ağız birliği yapmış gibi elimizde motor yok nisan da gelıcek dıyorlar
 
Katılım
1 Mar 2011
Mesajlar
138
Bende kısmetse yaza Beylikdüzüne taşınıyorum artık yeni motorumla bol bol buluşma düzenleriz inşallah :)
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Euro 3 normlu yeni cbf sahipleri size önemli bir sorum var motorunuzda belli bir devirden sonra titreşim oluşuyormu?

6000 devire kadar herhangi bi titreşim yaşamadım.
Belki daha yüksek devirlerde olabilir. Ama ben motoru henüz zorlamıyorum.
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
@Apler150zc kardeşim, yeni motorun hayırlı uğurlu olsun. İyi günlerde kullan. Kırmızı gerçekten kendini bir başka gösteriyor.Bende Güngör Motordan bi kaç hafta içinde teslim alıcam bir aksilik olmazsa, bu benim ikinci cbf 150 motosikletim olacak. Daha önce 2008 yılında 2009 almıştım. 25 binde satmıştım. Oda kırmızı idi. Şimdikide kırmızı olacak inşallah. Ufak bir tavsiye, elbette zevk meselesi ama, kırmızı motora siyah depo kılıfı çok daha şık duruyor.
 
Katılım
23 Ağu 2006
Mesajlar
345
Bugün denizbank 'ı aradım ve halen kredi talebimin incelemede olduğunu söyledir, oooofffffff :pale: inşallah olumlu sonuç gelir.
 
Katılım
12 Mar 2009
Mesajlar
172
bir saat önce banka aradı beni kredim onaylanmış. inş. seninki de tez zamanda onaylanır. balıkesirde bir tane motor kalmış o da gri. ben siyah istiyordum aslında ama nasip işte. işyerindeki arkadaşlar grinin daha güzel durduğunu söylüyorlar, inş beni rahatlatmak için söylemiyorlardır. Abolgi ağabeyimizin motorunun fotoğraflarını görünce gri hakkında içimde sempati oluşmadı değil :wiinkk:. 3750 tl ye alıyorum inş. 150 tl de amasya ya kargo olacak. bu motorun balıkesirde olduğunu topikte paylaşan (asil17) ye ve karşılaştığım sorunlardan dolayı çıkmaza girdiğimde bana imzamdaki hedefimden vazgeçmemem konusunda destek olan (slameram) ve daha motoru almadan birçok bilgiye sahip olmamı sağlayan siz değerli arkadaşlara sonsuz teşekkürler... :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst