Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
11 Şub 2011
Mesajlar
366
metehan abi resimleri yükleme çalışmalarım devam ediyorda ismi deyiştirebilsem hakaten süper olacak:D

ismin alper150 olarak kalsın yeterli sen bu kategoride bi ömür tüketirsin :mrgreen::mrgreen::mrgreen: yahu alt tarafı bir foto ekleyeceksin eşek sudan geldi sen hala bekliyorsun :queen:
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us

[URL=http://img98.imageshack.us/i/27032011899.jpg/]


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us
MOTORU CUMARTESİ GÜNÜ ALDIM ANCA BUGUN RESİM ATABİLDİM MALUM INEMİYORUM BOL BOL RESIM ATTIM VALA ALET YAKMIYOR YAW:d
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı olsun Alper.
Kazasız belasız kullanman dileğiyle..
Evet gerçekten yakmıyor bu yeni kasalar.
Ben rodaj sonrası yakıt tüketimini en fazla 2.5 LT olarak bekliyorum.
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
bi foto ekleyemedin he sende...birde hacı bu niki değiştirirsen bu hususta yönetime başvurursan sevinirim...bu ne la 150 zc falan...hani sosyetikler sevgililerinden ayrılınca isim dövmelerini sildirir ya sende şu 150 zc ile anılma artık...:p

:mrgreen: koptum abi ya

bir şey daha var yazmayı unutmuşum yeni kafa demirleri şasiye bağlanıyor direk farın altından

sinan eski kasalar da yakmıyor. 415te yedeğe düşüyorum. yani toplamda yedek dahil 500 km üzerinde menzili var.
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
hayırlı olsun alper.
Kazasız belasız kullanman dileğiyle..
Evet gerçekten yakmıyor bu yeni kasalar.
Ben rodaj sonrası yakıt tüketimini en fazla 2.5 lt olarak bekliyorum.

saol sinan abi 20tllik 5lt benzin aldım 110km gitim daha yedeğe düşmedi bılmıyom belkı normal ama bana sankı yakmıyor gıbı gelıyor beklıyorum yedeğe düşsün diye:d
 
Katılım
11 Şub 2011
Mesajlar
366
Hayırlı olsun yiğidim tekerin asfaltta eskisin kazasız belasız :rendeer:Yahu niye koltuk poşedini yırttın garantiden çıkacak şimdi motor :cyclopsan
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
saol sinan abi 20tllik 5lt benzin aldım 110km gitim daha yedeğe düşmedi bılmıyom belkı normal ama bana sankı yakmıyor gıbı gelıyor beklıyorum yedeğe düşsün diye:d

Dostum 5 LT benzin ile en az 150-200 km arası gitmesi lazim.

Hayırlı olsun yiğidim tekerin asfaltta eskisin kazasız belasız :rendeer:Yahu niye koltuk poşedini yırttın garantiden çıkacak şimdi motor :cyclopsan

Ne alakası var dostum :)
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,015
kıyaslanmaz belki ama bende 50 liralık almıştım ilk çıkışta, şuan ibre yarıda ve 330km deyim.Hakkaten bi anormallik var :) hayırlı olsun bu arada arkadaşım kazasız belasız :rendeer:
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Sabır çekiyorum şu şirketi bi taşıyım hemen alıcam alan herkese tekrar hayırlı olsun :rendeer: Aslında gönlüm şimdi de 600f'e kaydı ama evdekiler kaydırtmıyor :queen:
 
Katılım
23 Ağu 2006
Mesajlar
345
Hayırlı Uğurlu Olsun.

Oy oy oy, motor yakıyor :) Maşallah diyelim nekadar güzel bir alet :cat:... Hayırlı ve kazasız nice kmlere :rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
kıyaslanmaz belki ama bende 50 liralık almıştım ilk çıkışta, şuan ibre yarıda ve 330km deyim.Hakkaten bi anormallik var :) hayırlı olsun bu arada arkadaşım kazasız belasız :rendeer:

Hayırlı Uğurlu Olsun.

Oy oy oy, motor yakıyor :) Maşallah diyelim nekadar güzel bir alet :cat:... Hayırlı ve kazasız nice kmlere :rendeer:

saolun iyiki kırmızı almışım kırmızı bence çok yakışıyor allah olmayanlara almak istiyenlerede versin bu arada metehan abi sen bizim liderimizsin bizi organize et bi yerlere akalım:D:D:D

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:08 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:06 ----------

Alperi panikletmeye çalışıyordum oldu mu şimdi :mrgreen:

böle şakalar yapmıyalım ben eski mondial sahibi olduğumdan gerçek sanabiliyorum :mrgreen::mrgreen::cherry:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
[BUGUN RESİM ATABİLDİM MALUM INEMİYORUM BOL BOL RESIM ATTIM VALA ALET YAKMIYOR YAW:d [/SIZE]

öncelikle hayırlı uğurlu olsun...

depo kılıfı olmamış dostum...karar senin tabi ama o kılıf ahengi bozmuş...

sele naylonunu yırtmazsan her frende öne doğru kayarsın...:pale:

:mrgreen: koptum abi ya

bir şey daha var yazmayı unutmuşum yeni kafa demirleri şasiye bağlanıyor direk farın altından

sinan eski kasalar da yakmıyor. 415te yedeğe düşüyorum. yani toplamda yedek dahil 500 km üzerinde menzili var.

dostum bu tüketimler benzin zamlarından sonra bana biraz zor gibi geliyor...

Hayırlı olsun yiğidim tekerin asfaltta eskisin kazasız belasız :rendeer:Yahu niye koltuk poşedini yırttın garantiden çıkacak şimdi motor :cyclopsan


evet sıfır motorlarda 2 ay sele naylonu kalmalı...rodaj gibi bişey...fabrika böyle istiyor...:)
 
Katılım
28 Mar 2011
Mesajlar
40
slm arkadaşlar yeni üyeyim..... yeni cbf alanlara hayırlı uğurlu olsun,herkesi Allah kaza ve beladan korusun... arkadaşlar kısmet olursa ben de cbf 150 alcağım. fakat işim çok zor. çünkü ben mardindeyim en yakın bayi gaziantep'de (400 km). İstanbul'dan almayı düşünüyorum fiyat daha cüzi. ikamet mardinde olduğu için plaka,ruhsat burada çıkmalı zaten. istanbul D&B bayiden plaka ve ruhsat hariç 3.450 fiyat aldım diğerleri hep 3.765. hiç bir yerde motorsiklet yok, mayısta gelecek kapora yollamayı düşünüyorum... tecrübeli arkadaşlardan yardım istiyorum: ne yapmalıyım. teşekkürler :)
 
Katılım
10 Kas 2008
Mesajlar
458
Euro 3 normlu yeni cbf sahipleri size önemli bir sorum var motorunuzda belli bir devirden sonra titreşim oluşuyormu?
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
öncelikle hayırlı uğurlu olsun...

depo kılıfı olmamış dostum...karar senin tabi ama o kılıf ahengi bozmuş...

sele naylonunu yırtmazsan her frende öne doğru kayarsın...:

metehan abi siyah alcaktım yanımdaki2 arkadaşım kırmızıda ısrar eti sonra kim görse yakışmış dedi artık aldım atıcak halim yok napam böle kalcak ayrıca sele naylonunu yırtma sebebimde oydu her frende one doğru kaymak sonra poponu ileri atmak insanı yoruyor:D:D
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
metehan abi siyah alcaktım yanımdaki2 arkadaşım kırmızıda ısrar eti sonra kim görse yakışmış dedi artık aldım atıcak halim yok napam böle kalcak ayrıca sele naylonunu yırtma sebebimde oydu her frende one doğru kaymak sonra poponu ileri atmak insanı yoruyor:D:D

kardeş hayırlı olsun motorun çok güzel maşallah...yeni kırmızı eski kırmızıdan daha güzel stickerlarından dolayı:cat:

depo kılıfı bozmuş gerçekten onu çıkarıp güzel bi tank pad koyabilirsin daha orjinal durur...
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
kardeş hayırlı olsun motorun çok güzel maşallah...yeni kırmızı eski kırmızıdan daha güzel stickerlarından dolayı:cat:

depo kılıfı bozmuş gerçekten onu çıkarıp güzel bi tank pad koyabilirsin daha orjinal durur...

teşekkür ederim elime para geçerse bi gün bişeyler alıcam ama şuan cep boşaldı:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst