Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Şub 2011
Mesajlar
22
Selam arkadaşlar, yeni cbf150 aldım.

yeni başlayan biri olduğum için soracağım bi sürü ssoru var ama sormayacağım, çünkü kesin birileri çıkıp daha önce tartışıldı bu konu okusana forumu diyecek.. toplam dokuzyüz küsür sayfa:))) oku oku bitmez.
o yüzden sadece sevgilir...
 
Katılım
18 May 2009
Mesajlar
470
Selam arkadaşlar, yeni cbf150 aldım.

yeni başlayan biri olduğum için soracağım bi sürü ssoru var ama sormayacağım, çünkü kesin birileri çıkıp daha önce tartışıldı bu konu okusana forumu diyecek.. toplam dokuzyüz küsür sayfa:))) oku oku bitmez.
o yüzden sadece sevgilir...

Sen bi sorunu sor cevap soruya göre değişir nasılsa:cherry:zaten öğrenmek istediğini google a yazınca genelde bu forum çıkıyo tek tek okumana gerek yok :wiinkk:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Ulen o kadar cevap yazdım elektrikler gitmez mi...:p



Özlüyorum sizleri gerçek olan bu...tribal enfeksiyona kapılıyorum bazen...özür diler tekrar burada olmaktan sizleri tanıdığım için ne kadar gururlu ve şanslı olduğumu bilmenizi isterim...

yazmamak için kendimi tutamıyorum...sizleri okumak bile ayrı keyif...

ama aydoğan..mmucit..thenıghthawk...jr. gibi bilen arkadaşların yanından benim teknik tecrübem sabun köpüğü diyelim...

metehan abi keşke haberim olsaydı fuar da seninle karşılaşırdık belki :( D&B de bile karşılaşamadık ,hani dünya küçük derlerdi abi :)

Abi kısmet artık bakarsın yazın yardırırız makinalarımızla...:rendeer:

birde fuarda görmem gereken modelleri görüp roket hızıyla eve geçtim...:wiinkk:

ya ismet ya kısmet...:queen:

çok teşekkürler... aslında renk kısmını isteğe göre seçtim motosikletler ellerine geldiği zaman arayacaklar orda son kararımı vermeyi düşünüyorum ama gri olucak büyük ihtimalle ... siyah motorun başında baya zaman geçirdim fakat her tarafı parmak iziydi griye baktığımda izden eser yoktu :) kiri saklamak için birebir gümüş gri favori :)

gri gerçekten hoş...:rendeer:evet griye arabada uyuz olurum ama Titan rengi olduğu için ayrıca hoşuma gitti...:cat:



O da ne bizim cbf in arkasında süpermen var :mrgreen: metehan abeyin sondan ikinci resminde yakalamış cbfin arkasında duruyor :mrgreen::mrgreen:

harbi len o kim öyle pelerinli falan...:queen: yoksa gazman mı...:p

metehan hoş geldin kardeşim.

tanışıyormuyuz...:queen:

(Abimiz 45 yaşında foruma Ankaradan katılıyor eski bisikletcilerden..:cherry:)


hayırlı olsn kazasız belasız kullan:rendeer:lastik konusunda cbfin üzerindeki duro lastikler daha sıfırken bile çöp bence maddi durum varsa mişlen ile değiştirmeni tavsiye ederim yoksa durolarla dikkatli kullanmak lazım,gerçi duroları kullandıktan sonra mişlen tak motor tamemn değişicek sürüş tarzı yol tutuşu vs vs..

nettin len çakma sibiefci müücoş...duro lastik değil ki duro lastik ötesi bişey...:p

Aramızda mercekli xenon taktıran varmı?Fotoğraf filan eklese nasıl olur..

valla benim bi apaçi stayla göz alan zenonum var ama illegal tabi tavsiye etmem...herkes küfrediyor...:p


O kadar haklısınki arkadaşım, benim diyecek bişiyim yok... aslında ne desem klasik bi yaklaşım olacak....işiniz zor hepinize Allah kolaylık versin kimsenin kimseyi artık kollamadığı hergün birbirimizden uzaklaştığımız bir devirde yaşıyoruz malesef...

hah bi sen eksiksin...:p sen çık şimdi Turgutreis meydanına başla protestoya...:queen: çakma cebefeciler siziiii...:cherry:


arkadaşlar yatmam ilazım pmler görüyorum kutumda...kutuların sessizliği...:cherry: ama yarın ola hayrola yoksa patronun yanında esneye esneye yol çekilmiyor...cevap yazamadığım için kusura bakmayın...

tekrardan yeni motor alan arkadaşlara hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız inşallah...


bu arada abolgi abimiz meyve kasasından arkaya çanta yapmak istiyor...kendisine bi yardımcı olalım...:queen:

iyi geceler...


Sen bi sorunu sor cevap soruya göre değişir nasılsa:cherry:zaten öğrenmek istediğini google a yazınca genelde bu forum çıkıyo tek tek okumana gerek yok :wiinkk:

bacanak nettin...yaşıyonmu aga...hadi by...:rendeer:
 
Katılım
19 Şub 2010
Mesajlar
441
Selam arkadaşlar, yeni cbf150 aldım.

yeni başlayan biri olduğum için soracağım bi sürü ssoru var ama sormayacağım, çünkü kesin birileri çıkıp daha önce tartışıldı bu konu okusana forumu diyecek.. toplam dokuzyüz küsür sayfa:))) oku oku bitmez.
o yüzden sadece sevgilir...

sen sormaktan usanmadıkça biz cevap yazmaktan bıkmayız, birisinin aklına gelen birşey hergün yaptığımız halde göremediğimiz birşey olabiliyor.
 
Katılım
1 Mar 2011
Mesajlar
138
Çok teşekkür ederim metehan abi inşallah kazasız belasız kullanmak nasip olur bu forumda senden daha öğreneceğimiz çok şey olacak... :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:25 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:23 ----------

Selam arkadaşlar, yeni cbf150 aldım.

yeni başlayan biri olduğum için soracağım bi sürü ssoru var ama sormayacağım, çünkü kesin birileri çıkıp daha önce tartışıldı bu konu okusana forumu diyecek.. toplam dokuzyüz küsür sayfa:))) oku oku bitmez.
o yüzden sadece sevgilir...

Aramıza hoşgeldin bende yeni bir cbf sahibiyim artık :) burda birbirimize sorular sorucazki motor hakkında bilgilerimiz pekişsin bilmeyenler öğrensin... sevgiler bizden:rendeer:
 
Katılım
11 Şub 2011
Mesajlar
366
Bugün sıfır CBF150 için kaporamı verdim sözleşmemi yaptım geriye 10-15 Mart arası gelecek olan siyah incim kalıyor. O da geldikten sonra sıfır Nolan parlak siyah kask alıp takımımı tamamlamak istiyorum ve otobüs trafiğinden nefret ettiğim İzmir yollarına kendi aracımla düşmek istiyorum :)
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
745
ya unutmadan bu 2011 cbf in lastik kalitesi nasıldır???? iyimidir?

Hayır, bu sebeple ya hemen değiştir ya da oldukça temkinli kullan ani frenaj vs. yapma.

siyahla yan yana durduklarında siyahtan daha iri duruyor. gri içinde sim de mecut gün ışığında daha bi parıldayacaklar. siyah kadar toz-kir-parmak izi, çizik vs göstermeyecek.

Evet, bu büyük bir artı.

bakın arkadaşlar . sıfır almayı düşünenler bian önce alsınlar zam heran gelebilir . ondan sonra vay ben duymadım vay ben bilmedim olmasın bak ..... benden söylemesi ..

Evet bu indirimden faydalanmak isteyenler çok :p

renk güzelde cbfe gitmemiş siyahtaki o asalet iri kıyım duruş grisinde yok bana göre tabi.belki aksesuarlarla çanta,koruma demiri vs güzelleşir ama siyahı daha bi hoş:)

Zevk meselesi diyelim, sonuçta renkler farklı motorlar aynı.

cbf 150 de kullanılan gri renk metalik arkadaşlar, metehan demişti kymco ck 125 gibi opak olursa yaramaz diye ancak öyle çıkmadı güzel renk gerçekten...

Hala opak kullananlar mı var? Çok ayıp. :mrgreen:

Şİmdi motoru ya da arabayı çalmak isteyen yakıt almak zorunda kalır ve benzinliklerde her yer kamera ve yakıt alırken plaka da kaydediliyor. Polis bulur diye olabilir. Gerek olmadıkça depoyu dolu tutmamak lazım bu durumda :)

Evet buda mantıklı bir düşünce.

abi benzin göstergesi kırmızı çizgideyken, motoru çalacak olan kişi en az 100 km yol yaparki bu da az buz bir yol değil :D ama hırsızların bu bereketli kırmızı çizgiyi bilmemeleri sanırım daha iyi olacak :) :)

İnş. hırsızlar burayı okumuyorlardır.:)

Selam arkadaşlar, yeni cbf150 aldım.

yeni başlayan biri olduğum için soracağım bi sürü ssoru var ama sormayacağım, çünkü kesin birileri çıkıp daha önce tartışıldı bu konu okusana forumu diyecek.. toplam dokuzyüz küsür sayfa:))) oku oku bitmez.
o yüzden sadece sevgilir...

Hayırlı olsun, lastiklere dikkat et.

Bilmem, bu yazıyı kaç kişi okur yada yapılabilir der.Benim hayret ettiğim şey bu kadar motorsiklet kullanıcısı ve kurye varken neden bizim bir aktif dernek yada birlik veya sendika vb.. yok.Hala ve artarak bir sürü kurye bu kötü çalışma koşullarına katlanıyoruz, bende dahil.Fakat o kadar çoğuz ki bi parti kursak barajı geçebiliriz diye düşünüyorum Şimdi soruyorum ; 600 tl ye hafta sonları dahil akşam 7'ye kadar çalışmak HAKSIZLIK değil mi? Kaza yaptığınızda sizi telefonla arayan amiriniz İLK ÖNCE ''motorda bi şey var mı?''diye sorduğunda hoşunuza gidiyo mu? En az polisler kadar riskli ve en az madenciler kadar ağır ve meslek hastalığına müsait mesleğinizin madenciler ve postacılardaki gibi ERKEN EMEKLİLİK hakkına sahip olması gerekmez mi? Amirinize kaskım eskidi, elbisem rüzgar geçiriyo dediğinizde onun size ''KALIN GİYİN Bİ ŞEY OLMAZ'' demesi sizi kızdırmıyor mu? Heeeeee bir de son model jipi ile sarhoş ve son sürat giden bir futbolcu bozuntusunun kırmızı ışıkta durmuş hiç bir şeyden habersiz ve tek amacı evine ekmek götürmek olan motorcu meslektaşınıza acımasızca ve bilerek arkadan çarpıp sonrada durma ihtiyacı bile duymadan uzaklaştığını gördüğünüzde binlerce motorcu toplanarak vatan caddesini kapatıp bunu izleyenlerin kulaklarını sağır edercesine kornanıza basmak istemez miydiniz?!!! BUNLAR HAYAL DEĞİL! Bilen biri, bir internet stesi kurarsa görüceksiniz gerisi gelecek. VE İLK ÜYESİ BEN OLUCAM. Sonrada bir dernek yada sendika TAKSİMDE BİRİNİN, KENDİSİNİ DÜNYANIN EN PAHALI BENZİNİ İLE YAKMASINI BEKLEMEK İSTİYORSANIZ BAŞKA..... SAYGILAR
Kaynak: http://www.motosiklet.net/forum/newreply.php?do=newreply&p=2278214#ixzz1FTKqSkVG

Sen de haklısın, ne diyeyim Allah kolaylıklar versin.

Bugün sıfır CBF150 için kaporamı verdim sözleşmemi yaptım geriye 10-15 Mart arası gelecek olan siyah incim kalıyor. O da geldikten sonra sıfır Nolan parlak siyah kask alıp takımımı tamamlamak istiyorum ve otobüs trafiğinden nefret ettiğim İzmir yollarına kendi aracımla düşmek istiyorum :)

Sen yine dikkatli ol, motora alışana kadar hemen yollara düşme.

Ulen o kadar cevap yazdım elektrikler gitmez mi...:p



Özlüyorum sizleri gerçek olan bu...tribal enfeksiyona kapılıyorum bazen...özür diler tekrar burada olmaktan sizleri tanıdığım için ne kadar gururlu ve şanslı olduğumu bilmenizi isterim...

yazmamak için kendimi tutamıyorum...sizleri okumak bile ayrı keyif...

ama aydoğan..mmucit..thenıghthawk...jr. gibi bilen arkadaşların yanından benim teknik tecrübem sabun köpüğü diyelim...


Tekrardan hoş geldin diyelim o zaman. Geçmiş geçmişte kalmıştır, biz şu ana bakalım.

Bu ara iltifatlar için teşekkürler. Kendim adıma yazayım. O kadar birşey bildiğim yok. İşte ben yanlış yazarsam artkadaşlar düzeltirse diyerekten çiziktiriyoruz birşeyler.
 
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
1,124
Hayırlı olsun aramıza hoşgeldiniz yeni alan arkadaşlar :cat:

Fuara gidip de Yamaha Süper Tenere nin selesine oturan var mı ?

Selesi varadero kadar ya da transalp kadar geniş değil ama silikonlu yastıklar gibiydi.

O seleye oturduktan sonra fuarda çeşit çeşit motosiklet denedim hem boyum yetiyormu diye hemde sele ve ön konsolları nasıl acaba diye ( boyum 184 tenere ile ayaklarımın uçlarından biraz fazlası yere değiyordu. motosiklet sabit olmasa sanırım yere tam basabilirim) Neyse şimdi benim popom o rahatı arıyor :p yaptırabilir miyiz acaba bir yerde ?(mobilyacı arkadaşı ya da tanıdığı olanlar sanırım yaptırabilir.)

Bilgisi olan var ise paylaşımını beklerim.. :rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:30 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:26 ----------



Ben yazdan beri takıcam yeri hazır planım da hazır ama kış zamanı hem nem ya da su alır diye hem de uzun yola çıkmayacağım için takmadım. Doblolarda kapaklı çakmak girişi var (plastik kapağı var) Doblo servisi varsa 10tl ye onu temin etmenizi tavsiye ediyorum. Sol tarafa ,sol sinyalin üst tarafında kalan geniş yere takmayı düşnüyorum, boyu tam uyuyor ve grenaj içinden sinyal kablosu ile beraber elektriği götürebiliyorsunuz. Nisan gelsin güneş açsın sıra ona da gelecek :)

Fikri olan yok mu ? ya da belki gözden kaçan bir mesaj olmuştur yineliyeyim.
 
Katılım
23 May 2010
Mesajlar
219
Metehandro nasılsın paşam :) cbf 150 'ye terfi ettik artık..uleyn hangi taşı kaldırsam altından sen çıkıyorsun..çok yaşa emi.
 
Katılım
8 Ara 2010
Mesajlar
619
çakmak olayında marin türü ( teknelerde kullanılan paslanmaz vs vs vs ) çakmaklıklar kullananlar varmış fiyatları 6-10 lira arası kapaklı falan. onlar daha kullanışlı olabilir.
 
Katılım
24 Haz 2009
Mesajlar
225
Metehan abicim seni yine aramızda gördüğümüze çok sevindim.Bilesin:))Sen cbf topacının fenomenisin:)Bunu unutma ve bu topacı sensiz koma:p
 
Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
745
Fikri olan yok mu ? ya da belki gözden kaçan bir mesaj olmuştur yineliyeyim.

Bence çakmaklığı ya selenin altına koy ya da topcase sine. Daha güvenli olur. Tabii su geçirmez tip olanları tavsiye edilir. Çok akım çekebilecek birşey takmıyacaksan, direkt aküden ya da kontaktan alırsın elektriği. Birde + ucuna 4A lik sigorta taktın mı tamamdır.

Bu kullanacağım 3. CBF150 olacak motoru nerdeyse iyi tanıyorum uyarınız için teşekkürler :)

Üstat kusura bakma çıkaramadım, ondandır. :)

O zaman duroların ne kaliteli lastik olduğunuda biliyorsundur.

Yağışlı yolda yokuş aşağı inerken, arka fren hemen kitliyordu tekerleği. Arka frene basmaya korkuyordum.
 
Katılım
16 Haz 2010
Mesajlar
591
Motosikleti
Yamaha Tracer 700
Evet yeni çıkan cbf den alan arkadaşlardan topiğe katılım bekliyoruz. Mesela benim ilk merak ettiğim olay tork'un artmasının dişli oranından mı yoksa motordaki bir değişimden mi ya da lastik ebadının değişiminden mi kaynaklandığı.

Zincir kaç bakla?
Ön dişli de kaç diş var (bakması zor) ?
Arka dişlide kaç diş var ?
Lastik ebatları ?

Mümküne yan kapakları açıp sağ ve soldan bir motor fotoğrafı alabilir miyiz :)

Çok şey istemedim Umarım. Tüm yeni kasa alan arkadaşlarıma hayırlı olsun diyor, kazasız belasız ağız tadıyla binmelerini diliyorum. Her şeyin sıfırı farklı. Ben de dün sıfır caddy comfortline dsg aldım. :cat:
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
Evet yeni çıkan cbf den alan arkadaşlardan topiğe katılım bekliyoruz. Mesela benim ilk merak ettiğim olay tork'un artmasının dişli oranından mı yoksa motordaki bir değişimden mi ya da lastik ebadının değişiminden mi kaynaklandığı.

Zincir kaç bakla?
Ön dişli de kaç diş var (bakması zor) ?
Arka dişlide kaç diş var ?
Lastik ebatları ?

Mümküne yan kapakları açıp sağ ve soldan bir motor fotoğrafı alabilir miyiz :)

Çok şey istemedim Umarım. Tüm yeni kasa alan arkadaşlarıma hayırlı olsun diyor, kazasız belasız ağız tadıyla binmelerini diliyorum. Her şeyin sıfırı farklı. Ben de dün sıfır caddy comfortline dsg aldım. :cat:

Aynen... motoru alan tüğmüş:p bahsetsenize biraz bahsedin anlatın nasıl yeni cbf ler almak isteyen alacak olan arkadaşlarada yardımcı olalım diğilmi?
 
Katılım
1 Mar 2011
Mesajlar
138
Evet yeni çıkan cbf den alan arkadaşlardan topiğe katılım bekliyoruz. Mesela benim ilk merak ettiğim olay tork'un artmasının dişli oranından mı yoksa motordaki bir değişimden mi ya da lastik ebadının değişiminden mi kaynaklandığı.

Zincir kaç bakla?
Ön dişli de kaç diş var (bakması zor) ?
Arka dişlide kaç diş var ?
Lastik ebatları ?

Mümküne yan kapakları açıp sağ ve soldan bir motor fotoğrafı alabilir miyiz :)

Çok şey istemedim Umarım. Tüm yeni kasa alan arkadaşlarıma hayırlı olsun diyor, kazasız belasız ağız tadıyla binmelerini diliyorum. Her şeyin sıfırı farklı. Ben de dün sıfır caddy comfortline dsg aldım. :cat:

Öncelikle çok teşekkür ederim :) sizinde aracınız hayırlı olsun ben yardımcı olmak isterdim fakat motorumu nisanın ilk haftası alacağım için sorularınıza yanıt veremıyorum alan bir arkadaş vardı gri renk sanırım o sorularınıza cevap vericektir... iyi forumlar :)
 
Katılım
8 Ara 2010
Mesajlar
619
Bugün motorumu ziyarete gittim. gitmişken evrakları alıp işin ucundan başlayayım dedim. motoruma henüz bi ad veremedim kendisinden 3 poz resim aldım.

bu arada plaka ve ruhsat olayından bahsedeceğim.

ankarada trafik sigortası 40.00 TL
dosya parası 2.00 TL
daktilo ile doldurtma 10.00 TL
ruhsat kart parası 117.00 TL
plaka basım ücreti 9.50 TL olmak üzere toplam harcama (MTV hariç)

Toplam = 178.50 TL tutmaktadır. ilgilenenlere duyurulur.

gelelim resimlere ( motorum hala efe honda da park halinde olup ehliyetsiz binmemek için eve nakledilmemiştir.:

dscf0597.jpg

By abolgi at 2011-03-03

dscf0596o.jpg

By abolgi at 2011-03-03


dscf0598.jpg

By abolgi at 2011-03-03
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Şub 2011
Mesajlar
366
Üstat kusura bakma çıkaramadım, ondandır. :)

O zaman duroların ne kaliteli lastik olduğunuda biliyorsundur.

Yağışlı yolda yokuş aşağı inerken, arka fren hemen kitliyordu tekerleği. Arka frene basmaya korkuyordum.

Est. üstad konuma erişmem için daha önümde çoook uzun yol ve yıllar var :mrgreen: Ben de güvenmiyorum zaten ama bütçemi korumak için eskiyene kadar bu lastikleri kullanacağım zaten İzmir'de yağışlı havalarda mecbur kalmadıkça çıkmam bazen yağmurda yürüyüş iyi geliyor :cherry:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:43 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:40 ----------

abolgi tekrar hayırlı olsun güle güle kullan seni üzmesin hiç inşallah :) Plaka ve ruhsat fiyatlarını yazdığın için de ayrıca teşekkür ederim hiç olmazsa şehirler arası fiyat fark edecek mi etmeyecek mi ne ödeyeceğimizi bilmiş oluruz :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst