Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
1,124
O da ne bizim cbf in arkasında süpermen var :mrgreen: metehan abeyin sondan ikinci resminde yakalamış cbfin arkasında duruyor :mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
745
Aklıma takılan bir konu var, honda.com üzerinden mesaj attım ama henüz bir cevap gelmedi ( gelince buraya koyarım). Şimdi 2011 motorlarda devir saati geldi, bizim eski modellerde kafa sökülüp, devir saati takılabilir mi? Bir de bunun maliyeti ne kadar olur sizce?

Maliyeti 147 lira gösterge Aydoğanx den alınacak + işçilik. + bir kablo devir göstergesi için.

Ya da servisten göstergeyi temin edersin+ işçilik ama vites göstergesi iptal olur.
Boş iptal olmaz.

Arkadaşlar fiyat 500 lira düştü bilyiorsunuz cbf 150'nin sıfırı ben 3.750 değer biçmiştim önceden motora 2010 model şimdi 3.250'yemi verecem veya 500 lira herkesin değer düştü değil mi??

Tabikide düştü ama biliyorsun serbest piyasa, yani istiyorsan hala aynı fiyatı isteyebilirsin ama o zamanda müşteri bulamazsın.

Oo 1000 km.yi tamamlamışsın boudberg :) Nice kazasız belasız 10.000, 100.000 km.lere :rendeer:

Arkadaşlar rölanti devrine dikkat eden oldu mu? Rölanti 1100 gibi ama normalde olması gereken değer 1400+-100 ?

Şu benzin de bir kişide full olsun yahu :p kimin fotoğrafına baksam kırmızı çizgide ya da yakın :) ben de 100km fotosu mu koysam aynı göstergeyle ne :cherry:

Motor yakmıyor ondandır.:p

Merhaba arkadaşlar bende aranıza yeni katılıyorum adım Gökhan İstanbulda oturuyorum artık bende bir cbf 150 sahibi sayılırım :) motorumun siparişini bugun verdim kısmetse nisanın ilk haftası motoruma kavusucam plaka ruhsat bandrol herşey dahil anahtar teslim 3780 liraya geldi ve yan sehpada hediye olarak takılacak. Renk olarak gri düşünüyorum. Satış bayisindeki motosikletde pirelli lastikler vardı ona dikkat ettim sahibini bekliyordu 1 adet. Keyifli forumlar... :)

Demekki sahibi hemen değiştirtmiş lastikleri.

hayırlı olsun yeni motorun bu fiyata alan şanslı insanlardansın:):cat:yeni motorda pirelli lastiklermi var eski durolar yokmu yani süpermiş valla...devir saatiyle yeni lastikleriyle bu fiyatıyla tam 4+4 lük motor oldu cbf:)

Yok alan adam değiştirtmiştir.

Geçen gün benimde aklıma geldi o olay:)Bizim motorlara telefon vs şarj amaçlı çakmaklık takılabilirmi?

Takılabilir.

Çok teşekkür ederim şuan bu fiyatlarla motosiklet almanın tam zamanı :) bu fiyat bu kalite gerçekten parasını sonuna kadar hakeden bir motosiklet :)

Evet biz zamanında birazcık fazla verdik ama,.. :queen:

İstanbul tecrübem; Araba yada motor çalan hırsızlar benzini yoksa götürmüyorlar, ben oradayken 10 tl den fazla almıyordum.:queen::queen:

Hırsız, ek masraf açmasın diyor olabilir :)

[/COLOR]Arkadaşlar; Denizli deki honda özel servisinde (Moto Murat) cbf 150 üzerinde özel olarak çalışılıp koruma demiri yapıldı. Nikelajlı / boyalı. Almak isteyen arkadaşlar olursa 25 TL den satılacak, bükümleri, montaj parçaları denenerek (ön süspansiyonun yumuşak olması nedeniyle bağlantıların ön çamurluğa değme riski ortadan kaldılarak güçlendirilmiş bir bağlantı yapıldı) bir adet imal edilip montajı yapıldıktan sonra, uygun görülüp 10 adet daha yapıldı, yarın nikelaj ve boyaları yapılacak, cuma günü resimlerini yayınlarım. Almak isteyen arkadaşlara tel numarasını da cuma günü verebilirim. (herhalde kargo ücreti hariçtir. ) ilgilenen arkadaşlara bilgi.

Resim de olsa iyi olurdu, teşekkürler. Birde kullanılan malzemenin et kalınlığı ne kadardır acaba?

6000 -7000 devirde 5. vites düz yolda 70-80 ile sakin sakin zorlanmadan gidersiniz sanırım

7000 bini geçmemekte fayda var.

aslında fuar'a gitmek banada sürpriz oldu. cumartesi akşamı 3 tane davetiye geldi ücretsiz (gönderen firmanın izmirden olması ayrıca bir sürprizdi :) ..ayrıca onlara çok çok teşekkür ediyorum tekrardan(üniteks motorlu araçlar tic. a.ş.)
o kadar güzel motorsikletler vardı ki, bir an cbf150 yi unuttum bile :D ama ayıp olmasın die bir kaç kare foto çektim :p fakat fuar inanılmaz kalabalıktı... fazla tadını çıkaramadık. yinede güzeldi.

Güzel güzel gezmişsiniz. Darısı başımıza.

Fuardaki motorları görünce bizim motordan biraz soğuma olmasını normal karşılamak lazım. :)

çok teşekkürler... aslında renk kısmını isteğe göre seçtim motosikletler ellerine geldiği zaman arayacaklar orda son kararımı vermeyi düşünüyorum ama gri olucak büyük ihtimalle ... siyah motorun başında baya zaman geçirdim fakat her tarafı parmak iziydi griye baktığımda izden eser yoktu :) kiri saklamak için birebir gümüş gri favori :)

Evet gri bu sebeple çok satış yapabilir.

----------------------------------------------------------------

Farkettiyseniz bu indirim foruma da yansıdı. Herkesde bir heyecan sorma.:p
 
Katılım
16 Haz 2010
Mesajlar
591
Motosikleti
Yamaha Tracer 700
Şİmdi motoru ya da arabayı çalmak isteyen yakıt almak zorunda kalır ve benzinliklerde her yer kamera ve yakıt alırken plaka da kaydediliyor. Polis bulur diye olabilir. Gerek olmadıkça depoyu dolu tutmamak lazım bu durumda :)
 
Katılım
7 Eyl 2010
Mesajlar
180
Motor yakmıyor ondandır.:p




Güzel güzel gezmişsiniz. Darısı başımıza.

Fuardaki motorları görünce bizim motordan biraz soğuma olmasını normal karşılamak lazım. :)

benim aklım şu makine de kaldı :(
dsc0031zj.jpg

abi benzin göstergesi kırmızı çizgideyken, motoru çalacak olan kişi en az 100 km yol yaparki bu da az buz bir yol değil :D ama hırsızların bu bereketli kırmızı çizgiyi bilmemeleri sanırım daha iyi olacak :) :)

inşallah 2012'de MT olarak topluca gider gezer bol bol fotoğraf çekeriz hocam.tabi 2012 model cbf150 çıkarmı piyasaya bilemedim şimdi :)
 
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
1,124
Şİmdi motoru ya da arabayı çalmak isteyen yakıt almak zorunda kalır ve benzinliklerde her yer kamera ve yakıt alırken plaka da kaydediliyor. Polis bulur diye olabilir. Gerek olmadıkça depoyu dolu tutmamak lazım bu durumda :)

Ben en son kasımda fullemişim(benzin fişinden baktım) :) 300km civarı geçtim kırmızının bir üst seviyesinde..
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
Ben en son kasımda fullemişim(benzin fişinden baktım) :) 300km civarı geçtim kırmızının bir üst seviyesinde..

cbf 150 de kullanılan gri renk metalik arkadaşlar, metehan demişti kymco ck 125 gibi opak olursa yaramaz diye ancak öyle çıkmadı güzel renk gerçekten...
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
cbf 150 de kullanılan gri renk metalik arkadaşlar, metehan demişti kymco ck 125 gibi opak olursa yaramaz diye ancak öyle çıkmadı güzel renk gerçekten...

renk güzelde cbfe gitmemiş siyahtaki o asalet iri kıyım duruş grisinde yok bana göre tabi.belki aksesuarlarla çanta,koruma demiri vs güzelleşir ama siyahı daha bi hoş:)
 
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
1,124
cbf 150 de kullanılan gri renk metalik arkadaşlar, metehan demişti kymco ck 125 gibi opak olursa yaramaz diye ancak öyle çıkmadı güzel renk gerçekten...

Hocam benimki kırmızı zaten, :) griyi ben de beğendim. Yalnız başına bakınca (depo altı stickerler olmasa daha iyi ) daha iri duruyor. Sanki :)
 
Katılım
19 Mar 2006
Mesajlar
561
bakın arkadaşlar . sıfır almayı düşünenler bian önce alsınlar zam heran gelebilir . ondan sonra vay ben duymadım vay ben bilmedim olmasın bak ..... benden söylemesi ..
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
renk güzelde cbfe gitmemiş siyahtaki o asalet iri kıyım duruş grisinde yok bana göre tabi.belki aksesuarlarla çanta,koruma demiri vs güzelleşir ama siyahı daha bi hoş:)

Ah bide çabuk kirlenmese, siyah tabiki güzel ancak bakımı zor...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:28 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:25 ----------

Hocam benimki kırmızı zaten, :) griyi ben de beğendim. Yalnız başına bakınca (depo altı stickerler olmasa daha iyi ) daha iri duruyor. Sanki :)

Olabilir tabi, mavi cbf görürseniz önden bir bakın sanki cbf 600 gibi iri duruyor renk acayip şekilde göz aldanmasına neden olabiliyor ...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:30 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:28 ----------

bakın arkadaşlar . sıfır almayı düşünenler bian önce alsınlar zam heran gelebilir . ondan sonra vay ben duymadım vay ben bilmedim olmasın bak ..... benden söylemesi ..

Doğru söylüyorsun kardeş her an patlayabilir:pbayiler en yakın zamanda bu indirimi kara dönüştürmek için uğraşacaktır..
 
Katılım
3 Ocak 2011
Mesajlar
107
Hocam benimki kırmızı zaten, :) griyi ben de beğendim. Yalnız başına bakınca (depo altı stickerler olmasa daha iyi ) daha iri duruyor. Sanki :)

Katılıyorum arkadaşım bende 2011 model gri aldım! Cumartesi inşallah üstünde olacağım! Griye pek ısınamadım ilk bakışta! yakından bakınca bide koruma demirleri ile güzel oluyor valla! ama depo altı stickerlar biraz kötü gibi aynen

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:23 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:21 ----------

ya unutmadan bu 2011 cbf in lastik kalitesi nasıldır???? iyimidir?
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
Katılıyorum arkadaşım bende 2011 model gri aldım! Cumartesi inşallah üstünde olacağım! Griye pek ısınamadım ilk bakışta! yakından bakınca bide koruma demirleri ile güzel oluyor valla! ama depo altı stickerlar biraz kötü gibi aynen

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:23 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:21 ----------

ya unutmadan bu 2011 cbf in lastik kalitesi nasıldır???? iyimidir?

hayırlı olsn kazasız belasız kullan:rendeer:lastik konusunda cbfin üzerindeki duro lastikler daha sıfırken bile çöp bence maddi durum varsa mişlen ile değiştirmeni tavsiye ederim yoksa durolarla dikkatli kullanmak lazım,gerçi duroları kullandıktan sonra mişlen tak motor tamemn değişicek sürüş tarzı yol tutuşu vs vs..
 
Katılım
8 Ara 2010
Mesajlar
619
renk güzelde cbfe gitmemiş siyahtaki o asalet iri kıyım duruş grisinde yok bana göre tabi.belki aksesuarlarla çanta,koruma demiri vs güzelleşir ama siyahı daha bi hoş:)

siyahla yan yana durduklarında siyahtan daha iri duruyor. gri içinde sim de mecut gün ışığında daha bi parıldayacaklar. siyah kadar toz-kir-parmak izi, çizik vs göstermeyecek.
 
Katılım
2 Mar 2011
Mesajlar
7
Bilmem, bu yazıyı kaç kişi okur yada yapılabilir der.Benim hayret ettiğim şey bu kadar motorsiklet kullanıcısı ve kurye varken neden bizim bir aktif dernek yada birlik veya sendika vb.. yok.Hala ve artarak bir sürü kurye bu kötü çalışma koşullarına katlanıyoruz, bende dahil.Fakat o kadar çoğuz ki bi parti kursak barajı geçebiliriz diye düşünüyorum Şimdi soruyorum ; 600 tl ye hafta sonları dahil akşam 7'ye kadar çalışmak HAKSIZLIK değil mi? Kaza yaptığınızda sizi telefonla arayan amiriniz İLK ÖNCE ''motorda bi şey var mı?''diye sorduğunda hoşunuza gidiyo mu? En az polisler kadar riskli ve en az madenciler kadar ağır ve meslek hastalığına müsait mesleğinizin madenciler ve postacılardaki gibi ERKEN EMEKLİLİK hakkına sahip olması gerekmez mi? Amirinize kaskım eskidi, elbisem rüzgar geçiriyo dediğinizde onun size ''KALIN GİYİN Bİ ŞEY OLMAZ'' demesi sizi kızdırmıyor mu? Heeeeee bir de son model jipi ile sarhoş ve son sürat giden bir futbolcu bozuntusunun kırmızı ışıkta durmuş hiç bir şeyden habersiz ve tek amacı evine ekmek götürmek olan motorcu meslektaşınıza acımasızca ve bilerek arkadan çarpıp sonrada durma ihtiyacı bile duymadan uzaklaştığını gördüğünüzde binlerce motorcu toplanarak vatan caddesini kapatıp bunu izleyenlerin kulaklarını sağır edercesine kornanıza basmak istemez miydiniz?!!! BUNLAR HAYAL DEĞİL! Bilen biri, bir internet stesi kurarsa görüceksiniz gerisi gelecek. VE İLK ÜYESİ BEN OLUCAM. Sonrada bir dernek yada sendika TAKSİMDE BİRİNİN, KENDİSİNİ DÜNYANIN EN PAHALI BENZİNİ İLE YAKMASINI BEKLEMEK İSTİYORSANIZ BAŞKA..... SAYGILAR


Kaynak: http://www.motosiklet.net/forum/newreply.php?do=newreply&p=2278214#ixzz1FTKqSkVG
 
Katılım
22 Nis 2009
Mesajlar
192
Aramızda mercekli xenon taktıran varmı?Fotoğraf filan eklese nasıl olur..

http://www.geceucusu.com/index.php?showtopic=3387 yada
cbf 150 exenon mercek yaz cıkar
15 lira silikon
30 h7 exenon ampül
50 lira helle mercek
70 lira başlast
10 lira kablo

farı cıkartırken kırarsan yedek bır far tası + işçilik
malyeti bunlar : işi bilen +tecrübe etmiş birisiyle yapman daha iyi olur


ben yaptım +gayette memnunum e tabi daha onceden yapmıs olan arkadaşların paylaştıkları bana ışık tuttu
garantısı bıttıkten sonra kendı işimizi kendimiz halletmeyi elimizden geldiğince ogrenmeye calısıyoruz işte
 
Katılım
16 Ocak 2005
Mesajlar
264
http://www.geceucusu.com/index.php?showtopic=3387 yada
cbf 150 exenon mercek yaz cıkar
15 lira silikon
30 h7 exenon ampül
50 lira helle mercek
70 lira başlast
10 lira kablo

farı cıkartırken kırarsan yedek bır far tası + işçilik
malyeti bunlar : işi bilen +tecrübe etmiş birisiyle yapman daha iyi olur


ben yaptım +gayette memnunum e tabi daha onceden yapmıs olan arkadaşların paylaştıkları bana ışık tuttu
garantısı bıttıkten sonra kendı işimizi kendimiz halletmeyi elimizden geldiğince ogrenmeye calısıyoruz işte

D2s yi sığdıran varmış başka forumda okumuştum.
 
Katılım
22 Nis 2009
Mesajlar
192
Bilmem, bu yazıyı kaç kişi okur yada yapılabilir der.Benim hayret ettiğim şey bu kadar motorsiklet kullanıcısı ve kurye varken neden bizim bir aktif dernek yada birlik veya sendika vb.. yok.Hala ve artarak bir sürü kurye bu kötü çalışma koşullarına katlanıyoruz, bende dahil.Fakat o kadar çoğuz ki bi parti kursak barajı geçebiliriz diye düşünüyorum Şimdi soruyorum ; 600 tl ye hafta sonları dahil akşam 7'ye kadar çalışmak HAKSIZLIK değil mi? Kaza yaptığınızda sizi telefonla arayan amiriniz İLK ÖNCE ''motorda bi şey var mı?''diye sorduğunda hoşunuza gidiyo mu? En az polisler kadar riskli ve en az madenciler kadar ağır ve meslek hastalığına müsait mesleğinizin madenciler ve postacılardaki gibi ERKEN EMEKLİLİK hakkına sahip olması gerekmez mi? Amirinize kaskım eskidi, elbisem rüzgar geçiriyo dediğinizde onun size ''KALIN GİYİN Bİ ŞEY OLMAZ'' demesi sizi kızdırmıyor mu? Heeeeee bir de son model jipi ile sarhoş ve son sürat giden bir futbolcu bozuntusunun kırmızı ışıkta durmuş hiç bir şeyden habersiz ve tek amacı evine ekmek götürmek olan motorcu meslektaşınıza acımasızca ve bilerek arkadan çarpıp sonrada durma ihtiyacı bile duymadan uzaklaştığını gördüğünüzde binlerce motorcu toplanarak vatan caddesini kapatıp bunu izleyenlerin kulaklarını sağır edercesine kornanıza basmak istemez miydiniz?!!! BUNLAR HAYAL DEĞİL! Bilen biri, bir internet stesi kurarsa görüceksiniz gerisi gelecek. VE İLK ÜYESİ BEN OLUCAM. Sonrada bir dernek yada sendika TAKSİMDE BİRİNİN, KENDİSİNİ DÜNYANIN EN PAHALI BENZİNİ İLE YAKMASINI BEKLEMEK İSTİYORSANIZ BAŞKA..... SAYGILAR


Kaynak: http://www.motosiklet.net/forum/newreply.php?do=newreply&p=2278214#ixzz1FTKqSkVG

bizler eskı turk fılımınde oldugu dıbı sendıkalıyla -harranlı olmanın arasındakı olmayan ama olusturulan dıramatık bagların urunuyuz
dayak yemek yuzunden hata yapmaktan . arzuladıgımız seyler platonık kalmaktan hak ettıgımızı isyeyememekten cumlemız muzdarip degimiyiz
bananeciyiz boşverciyiz artık kulturumuz olmus yozlasmak
onıun içindirki . kimi düzeltebılırız hangı yanlısımızdan donebılırız , sil en bastan yenıden yazmak lazım.....belkı o zaman ....
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
Bilmem, bu yazıyı kaç kişi okur yada yapılabilir der.Benim hayret ettiğim şey bu kadar motorsiklet kullanıcısı ve kurye varken neden bizim bir aktif dernek yada birlik veya sendika vb.. yok.Hala ve artarak bir sürü kurye bu kötü çalışma koşullarına katlanıyoruz, bende dahil.Fakat o kadar çoğuz ki bi parti kursak barajı geçebiliriz diye düşünüyorum Şimdi soruyorum ; 600 tl ye hafta sonları dahil akşam 7'ye kadar çalışmak HAKSIZLIK değil mi? Kaza yaptığınızda sizi telefonla arayan amiriniz İLK ÖNCE ''motorda bi şey var mı?''diye sorduğunda hoşunuza gidiyo mu? En az polisler kadar riskli ve en az madenciler kadar ağır ve meslek hastalığına müsait mesleğinizin madenciler ve postacılardaki gibi ERKEN EMEKLİLİK hakkına sahip olması gerekmez mi? Amirinize kaskım eskidi, elbisem rüzgar geçiriyo dediğinizde onun size ''KALIN GİYİN Bİ ŞEY OLMAZ'' demesi sizi kızdırmıyor mu? Heeeeee bir de son model jipi ile sarhoş ve son sürat giden bir futbolcu bozuntusunun kırmızı ışıkta durmuş hiç bir şeyden habersiz ve tek amacı evine ekmek götürmek olan motorcu meslektaşınıza acımasızca ve bilerek arkadan çarpıp sonrada durma ihtiyacı bile duymadan uzaklaştığını gördüğünüzde binlerce motorcu toplanarak vatan caddesini kapatıp bunu izleyenlerin kulaklarını sağır edercesine kornanıza basmak istemez miydiniz?!!! BUNLAR HAYAL DEĞİL! Bilen biri, bir internet stesi kurarsa görüceksiniz gerisi gelecek. VE İLK ÜYESİ BEN OLUCAM. Sonrada bir dernek yada sendika TAKSİMDE BİRİNİN, KENDİSİNİ DÜNYANIN EN PAHALI BENZİNİ İLE YAKMASINI BEKLEMEK İSTİYORSANIZ BAŞKA..... SAYGILAR


Kaynak: http://www.motosiklet.net/forum/newreply.php?do=newreply&p=2278214#ixzz1FTKqSkVG

O kadar haklısınki arkadaşım, benim diyecek bişiyim yok... aslında ne desem klasik bi yaklaşım olacak....işiniz zor hepinize Allah kolaylık versin kimsenin kimseyi artık kollamadığı hergün birbirimizden uzaklaştığımız bir devirde yaşıyoruz malesef...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst