Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 Ara 2010
Mesajlar
619
demekki sezonu çakmaklıklı cbf lerle açacağız. yetmez bide flaşör takalım 4lü flaşör uygulayan varmı? dedelekli kardeş özel mesajın var bi posta kutuna bakarmısın?
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Haz 2009
Mesajlar
225
Çakmak olayı gerçekten hoş olabilir.Telefondan navigasyon yapıp, şarj olayınıda motordan beslersek muhteşeme yakın birşey yapmış oluruz
 
Katılım
8 Ara 2010
Mesajlar
619
donanımları tamamlayalımda sonrasında cbf turları düzenleriz. bolu-düzce civarı bu konuda gez gez bitmez cinsinden mesela
 
Katılım
19 Şub 2010
Mesajlar
441
Şu benzin de bir kişide full olsun yahu :p kimin fotoğrafına baksam kırmızı çizgide ya da yakın :) ben de 100km fotosu mu koysam aynı göstergeyle ne :cherry:

İstanbul tecrübem; Araba yada motor çalan hırsızlar benzini yoksa götürmüyorlar, ben oradayken 10 tl den fazla almıyordum.:queen::queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:24 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:14 ----------

Arkadaşlar; Denizli deki honda özel servisinde (Moto Murat) cbf 150 üzerinde özel olarak çalışılıp koruma demiri yapıldı. Nikelajlı / boyalı. Almak isteyen arkadaşlar olursa 25 TL den satılacak, bükümleri, montaj parçaları denenerek (ön süspansiyonun yumuşak olması nedeniyle bağlantıların ön çamurluğa değme riski ortadan kaldılarak güçlendirilmiş bir bağlantı yapıldı) bir adet imal edilip montajı yapıldıktan sonra, uygun görülüp 10 adet daha yapıldı, yarın nikelaj ve boyaları yapılacak, cuma günü resimlerini yayınlarım. Almak isteyen arkadaşlara tel numarasını da cuma günü verebilirim. (herhalde kargo ücreti hariçtir. ) ilgilenen arkadaşlara bilgi.
 
Katılım
24 Haz 2009
Mesajlar
225
İnş hocam bu dediklerini unutma motoru ve ehliyeti aldığımda sana ve arkadaşlara hatırlatıcam.Eminim çok güzel tadı damaklarda kalacak bi gezi olacaktır.En kısa zamanda olması temennisiyle diyelim
 
Katılım
1 Mar 2011
Mesajlar
138
Gezi aslında süper olur :D Bende alınca artçımla beraber bir geziye çıkmak istiyorum sizce motorun zorlanmadan rahatça yol alacagı hız nedir 2 kişi oldugumuzu varsayarsak değerli yorumlarınızı bekliyorum... daha çok eski kullanıcılardan :)
 
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
1,124
Gezi aslında süper olur :D Bende alınca artçımla beraber bir geziye çıkmak istiyorum sizce motorun zorlanmadan rahatça yol alacagı hız nedir 2 kişi oldugumuzu varsayarsak değerli yorumlarınızı bekliyorum... daha çok eski kullanıcılardan :)

6000 -7000 devirde 5. vites düz yolda 70-80 ile sakin sakin zorlanmadan gidersiniz sanırım
 
Katılım
7 Eyl 2010
Mesajlar
180
bunlar da benden (fuardan bir kaç kare daha :) )

dsc0016oh.jpg

dsc0017drp.jpg

dsc0020.jpg

dsc0029wn.jpg

dsc0034ls.jpg

dsc0035gj.jpg

dsc0036.jpg

dsc0038sd.jpg

dsc0018da.jpg

dsc0019jr.jpg

dsc0031zj.jpg

dsc0032bq.jpg
 
Katılım
21 Haz 2010
Mesajlar
79
JustRebelde teşekkür ederim dostum :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:33 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:30 ----------

boudberg resimler mükemmel eline sağlık biz gidemedik sizin çektiğiniz fotoraflarla yetinmeye çalışıyoruz :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:38 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:33 ----------

abolgi özel msjının cevabını verdim dostum
 
Katılım
7 Eyl 2010
Mesajlar
180
[/COLOR]boudberg resimler mükemmel eline sağlık biz gidemedik sizin çektiğiniz fotoraflarla yetinmeye çalışıyoruz :)[/QUOTE]

teşekkür ederim.
aslında fuar'a gitmek banada sürpriz oldu. cumartesi akşamı 3 tane davetiye geldi ücretsiz (gönderen firmanın izmirden olması ayrıca bir sürprizdi :) ..ayrıca onlara çok çok teşekkür ediyorum tekrardan(üniteks motorlu araçlar tic. a.ş.)
o kadar güzel motorsikletler vardı ki, bir an cbf150 yi unuttum bile :D ama ayıp olmasın die bir kaç kare foto çektim :p fakat fuar inanılmaz kalabalıktı... fazla tadını çıkaramadık. yinede güzeldi.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
gri renk hiç fena değilmiş arkidişler...:p


bu renk bana Honda titanı hatırlattığı için aklıma ilk gelen algı sağlamlık...

fuardan bir kaç kare almıştım...











yeni makina alan arkadaşlara hayırlı olsun ...
 
Katılım
1 Mar 2011
Mesajlar
138
boudberg resimler için çok teşekkürler bende fuarda cbf 150 nin başında baya bi dolanmıştım fakat sürekli insanlar olduğu için komple motorun resmini çekememiştim :)
 
Katılım
7 Eyl 2010
Mesajlar
180
gri renk hiç fena değilmiş arkidişler...:p


bu renk bana Honda titanı hatırlattığı için aklıma ilk gelen algı sağlamlık...

fuardan bir kaç kare almıştım...


yeni makina alan arkadaşlara hayırlı olsun ...

metehan abi keşke haberim olsaydı fuar da seninle karşılaşırdık belki :( D&B de bile karşılaşamadık ,hani dünya küçük derlerdi abi :)
 
Katılım
1 Mar 2011
Mesajlar
138
gri renk hiç fena değilmiş arkidişler...:p


bu renk bana Honda titanı hatırlattığı için aklıma ilk gelen algı sağlamlık...

fuardan bir kaç kare almıştım...











yeni makina alan arkadaşlara hayırlı olsun ...

çok teşekkürler... aslında renk kısmını isteğe göre seçtim motosikletler ellerine geldiği zaman arayacaklar orda son kararımı vermeyi düşünüyorum ama gri olucak büyük ihtimalle ... siyah motorun başında baya zaman geçirdim fakat her tarafı parmak iziydi griye baktığımda izden eser yoktu :) kiri saklamak için birebir gümüş gri favori :)
 
Katılım
7 Eyl 2010
Mesajlar
180
boudberg resimler için çok teşekkürler bende fuarda cbf 150 nin başında baya bi dolanmıştım fakat sürekli insanlar olduğu için komple motorun resmini çekememiştim :)

rica ederim. gözümüz gönlümüz açılsın dedim biraz :) daha çok fotoğraf var aslında ama iyice cbf'den sogutur o fotolar valla bizi.. bilerek yüklemiyorum :) bu arada ..gerçekten aşırı bir ilgi vardı. saatlerce insanlarla çarpışarak yürümek kolay değildi valla :)
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
abolgi,

sadece isim soyad vardı üzerinde. geri kalanlar takılmamıştı. tansu hocama dedim "ya ben tanıyorum bu adamı" :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst