Hayırlı olsun aramıza hoşgeldiniz yeni alan arkadaşlar :cat:
Fuara gidip de Yamaha Süper Tenere nin selesine oturan var mı ?
Selesi varadero kadar ya da transalp kadar geniş değil ama silikonlu yastıklar gibiydi.
O seleye oturduktan sonra fuarda çeşit çeşit motosiklet denedim hem boyum yetiyormu diye hemde sele ve ön konsolları nasıl acaba diye ( boyum 184 tenere ile ayaklarımın uçlarından biraz fazlası yere değiyordu. motosiklet sabit olmasa sanırım yere tam basabilirim) Neyse şimdi benim popom o rahatı arıyor

yaptırabilir miyiz acaba bir yerde ?(mobilyacı arkadaşı ya da tanıdığı olanlar sanırım yaptırabilir.)
Bilgisi olan var ise paylaşımını beklerim.. :rendeer:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:30 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:26 ----------
Ben yazdan beri takıcam yeri hazır planım da hazır ama kış zamanı hem nem ya da su alır diye hem de uzun yola çıkmayacağım için takmadım. Doblolarda kapaklı çakmak girişi var (plastik kapağı var) Doblo servisi varsa 10tl ye onu temin etmenizi tavsiye ediyorum. Sol tarafa ,sol sinyalin üst tarafında kalan geniş yere takmayı düşnüyorum, boyu tam uyuyor ve grenaj içinden sinyal kablosu ile beraber elektriği götürebiliyorsunuz. Nisan gelsin güneş açsın sıra ona da gelecek