Aklıma takılan bir konu var, honda.com üzerinden mesaj attım ama henüz bir cevap gelmedi ( gelince buraya koyarım). Şimdi 2011 motorlarda devir saati geldi, bizim eski modellerde kafa sökülüp, devir saati takılabilir mi? Bir de bunun maliyeti ne kadar olur sizce?
Arkadaşlar fiyat 500 lira düştü bilyiorsunuz cbf 150'nin sıfırı ben 3.750 değer biçmiştim önceden motora 2010 model şimdi 3.250'yemi verecem veya 500 lira herkesin değer düştü değil mi??
Oo 1000 km.yi tamamlamışsın boudbergNice kazasız belasız 10.000, 100.000 km.lere :rendeer:
Şu benzin de bir kişide full olsun yahukimin fotoğrafına baksam kırmızı çizgide ya da yakın
ben de 100km fotosu mu koysam aynı göstergeyle ne :cherry:
Merhaba arkadaşlar bende aranıza yeni katılıyorum adım Gökhan İstanbulda oturuyorum artık bende bir cbf 150 sahibi sayılırımmotorumun siparişini bugun verdim kısmetse nisanın ilk haftası motoruma kavusucam plaka ruhsat bandrol herşey dahil anahtar teslim 3780 liraya geldi ve yan sehpada hediye olarak takılacak. Renk olarak gri düşünüyorum. Satış bayisindeki motosikletde pirelli lastikler vardı ona dikkat ettim sahibini bekliyordu 1 adet. Keyifli forumlar...
![]()
hayırlı olsun yeni motorun bu fiyata alan şanslı insanlardansın:cat:yeni motorda pirelli lastiklermi var eski durolar yokmu yani süpermiş valla...devir saatiyle yeni lastikleriyle bu fiyatıyla tam 4+4 lük motor oldu cbf
![]()
Geçen gün benimde aklıma geldi o olayBizim motorlara telefon vs şarj amaçlı çakmaklık takılabilirmi?
Çok teşekkür ederim şuan bu fiyatlarla motosiklet almanın tam zamanıbu fiyat bu kalite gerçekten parasını sonuna kadar hakeden bir motosiklet
![]()
İstanbul tecrübem; Araba yada motor çalan hırsızlar benzini yoksa götürmüyorlar, ben oradayken 10 tl den fazla almıyordum.:queen::queen:
Hırsız, ek masraf açmasın diyor olabilir
[/COLOR]Arkadaşlar; Denizli deki honda özel servisinde (Moto Murat) cbf 150 üzerinde özel olarak çalışılıp koruma demiri yapıldı. Nikelajlı / boyalı. Almak isteyen arkadaşlar olursa 25 TL den satılacak, bükümleri, montaj parçaları denenerek (ön süspansiyonun yumuşak olması nedeniyle bağlantıların ön çamurluğa değme riski ortadan kaldılarak güçlendirilmiş bir bağlantı yapıldı) bir adet imal edilip montajı yapıldıktan sonra, uygun görülüp 10 adet daha yapıldı, yarın nikelaj ve boyaları yapılacak, cuma günü resimlerini yayınlarım. Almak isteyen arkadaşlara tel numarasını da cuma günü verebilirim. (herhalde kargo ücreti hariçtir. ) ilgilenen arkadaşlara bilgi.
6000 -7000 devirde 5. vites düz yolda 70-80 ile sakin sakin zorlanmadan gidersiniz sanırım
aslında fuar'a gitmek banada sürpriz oldu. cumartesi akşamı 3 tane davetiye geldi ücretsiz (gönderen firmanın izmirden olması ayrıca bir sürprizdi..ayrıca onlara çok çok teşekkür ediyorum tekrardan(üniteks motorlu araçlar tic. a.ş.)
o kadar güzel motorsikletler vardı ki, bir an cbf150 yi unuttum bileama ayıp olmasın die bir kaç kare foto çektim
fakat fuar inanılmaz kalabalıktı... fazla tadını çıkaramadık. yinede güzeldi.
çok teşekkürler... aslında renk kısmını isteğe göre seçtim motosikletler ellerine geldiği zaman arayacaklar orda son kararımı vermeyi düşünüyorum ama gri olucak büyük ihtimalle ... siyah motorun başında baya zaman geçirdim fakat her tarafı parmak iziydi griye baktığımda izden eser yoktukiri saklamak için birebir gümüş gri favori
![]()
Motor yakmıyor ondandır.
Güzel güzel gezmişsiniz. Darısı başımıza.
Fuardaki motorları görünce bizim motordan biraz soğuma olmasını normal karşılamak lazım.
benim aklım şu makine de kaldı
![]()
Şİmdi motoru ya da arabayı çalmak isteyen yakıt almak zorunda kalır ve benzinliklerde her yer kamera ve yakıt alırken plaka da kaydediliyor. Polis bulur diye olabilir. Gerek olmadıkça depoyu dolu tutmamak lazım bu durumda![]()
Ben en son kasımda fullemişim(benzin fişinden baktım)300km civarı geçtim kırmızının bir üst seviyesinde..
cbf 150 de kullanılan gri renk metalik arkadaşlar, metehan demişti kymco ck 125 gibi opak olursa yaramaz diye ancak öyle çıkmadı güzel renk gerçekten...
cbf 150 de kullanılan gri renk metalik arkadaşlar, metehan demişti kymco ck 125 gibi opak olursa yaramaz diye ancak öyle çıkmadı güzel renk gerçekten...
renk güzelde cbfe gitmemiş siyahtaki o asalet iri kıyım duruş grisinde yok bana göre tabi.belki aksesuarlarla çanta,koruma demiri vs güzelleşir ama siyahı daha bi hoş![]()
Hocam benimki kırmızı zaten,griyi ben de beğendim. Yalnız başına bakınca (depo altı stickerler olmasa daha iyi ) daha iri duruyor. Sanki
![]()
bakın arkadaşlar . sıfır almayı düşünenler bian önce alsınlar zam heran gelebilir . ondan sonra vay ben duymadım vay ben bilmedim olmasın bak ..... benden söylemesi ..
Hocam benimki kırmızı zaten,griyi ben de beğendim. Yalnız başına bakınca (depo altı stickerler olmasa daha iyi ) daha iri duruyor. Sanki
![]()
Katılıyorum arkadaşım bende 2011 model gri aldım! Cumartesi inşallah üstünde olacağım! Griye pek ısınamadım ilk bakışta! yakından bakınca bide koruma demirleri ile güzel oluyor valla! ama depo altı stickerlar biraz kötü gibi aynen
---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:23 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:21 ----------
ya unutmadan bu 2011 cbf in lastik kalitesi nasıldır???? iyimidir?
renk güzelde cbfe gitmemiş siyahtaki o asalet iri kıyım duruş grisinde yok bana göre tabi.belki aksesuarlarla çanta,koruma demiri vs güzelleşir ama siyahı daha bi hoş![]()
Aramızda mercekli xenon taktıran varmı?Fotoğraf filan eklese nasıl olur..
http://www.geceucusu.com/index.php?showtopic=3387 yada
cbf 150 exenon mercek yaz cıkar
15 lira silikon
30 h7 exenon ampül
50 lira helle mercek
70 lira başlast
10 lira kablo
farı cıkartırken kırarsan yedek bır far tası + işçilik
malyeti bunlar : işi bilen +tecrübe etmiş birisiyle yapman daha iyi olur
ben yaptım +gayette memnunum e tabi daha onceden yapmıs olan arkadaşların paylaştıkları bana ışık tuttu
garantısı bıttıkten sonra kendı işimizi kendimiz halletmeyi elimizden geldiğince ogrenmeye calısıyoruz işte
Bilmem, bu yazıyı kaç kişi okur yada yapılabilir der.Benim hayret ettiğim şey bu kadar motorsiklet kullanıcısı ve kurye varken neden bizim bir aktif dernek yada birlik veya sendika vb.. yok.Hala ve artarak bir sürü kurye bu kötü çalışma koşullarına katlanıyoruz, bende dahil.Fakat o kadar çoğuz ki bi parti kursak barajı geçebiliriz diye düşünüyorum Şimdi soruyorum ; 600 tl ye hafta sonları dahil akşam 7'ye kadar çalışmak HAKSIZLIK değil mi? Kaza yaptığınızda sizi telefonla arayan amiriniz İLK ÖNCE ''motorda bi şey var mı?''diye sorduğunda hoşunuza gidiyo mu? En az polisler kadar riskli ve en az madenciler kadar ağır ve meslek hastalığına müsait mesleğinizin madenciler ve postacılardaki gibi ERKEN EMEKLİLİK hakkına sahip olması gerekmez mi? Amirinize kaskım eskidi, elbisem rüzgar geçiriyo dediğinizde onun size ''KALIN GİYİN Bİ ŞEY OLMAZ'' demesi sizi kızdırmıyor mu? Heeeeee bir de son model jipi ile sarhoş ve son sürat giden bir futbolcu bozuntusunun kırmızı ışıkta durmuş hiç bir şeyden habersiz ve tek amacı evine ekmek götürmek olan motorcu meslektaşınıza acımasızca ve bilerek arkadan çarpıp sonrada durma ihtiyacı bile duymadan uzaklaştığını gördüğünüzde binlerce motorcu toplanarak vatan caddesini kapatıp bunu izleyenlerin kulaklarını sağır edercesine kornanıza basmak istemez miydiniz?!!! BUNLAR HAYAL DEĞİL! Bilen biri, bir internet stesi kurarsa görüceksiniz gerisi gelecek. VE İLK ÜYESİ BEN OLUCAM. Sonrada bir dernek yada sendika TAKSİMDE BİRİNİN, KENDİSİNİ DÜNYANIN EN PAHALI BENZİNİ İLE YAKMASINI BEKLEMEK İSTİYORSANIZ BAŞKA..... SAYGILAR
Kaynak: http://www.motosiklet.net/forum/newreply.php?do=newreply&p=2278214#ixzz1FTKqSkVG
Bilmem, bu yazıyı kaç kişi okur yada yapılabilir der.Benim hayret ettiğim şey bu kadar motorsiklet kullanıcısı ve kurye varken neden bizim bir aktif dernek yada birlik veya sendika vb.. yok.Hala ve artarak bir sürü kurye bu kötü çalışma koşullarına katlanıyoruz, bende dahil.Fakat o kadar çoğuz ki bi parti kursak barajı geçebiliriz diye düşünüyorum Şimdi soruyorum ; 600 tl ye hafta sonları dahil akşam 7'ye kadar çalışmak HAKSIZLIK değil mi? Kaza yaptığınızda sizi telefonla arayan amiriniz İLK ÖNCE ''motorda bi şey var mı?''diye sorduğunda hoşunuza gidiyo mu? En az polisler kadar riskli ve en az madenciler kadar ağır ve meslek hastalığına müsait mesleğinizin madenciler ve postacılardaki gibi ERKEN EMEKLİLİK hakkına sahip olması gerekmez mi? Amirinize kaskım eskidi, elbisem rüzgar geçiriyo dediğinizde onun size ''KALIN GİYİN Bİ ŞEY OLMAZ'' demesi sizi kızdırmıyor mu? Heeeeee bir de son model jipi ile sarhoş ve son sürat giden bir futbolcu bozuntusunun kırmızı ışıkta durmuş hiç bir şeyden habersiz ve tek amacı evine ekmek götürmek olan motorcu meslektaşınıza acımasızca ve bilerek arkadan çarpıp sonrada durma ihtiyacı bile duymadan uzaklaştığını gördüğünüzde binlerce motorcu toplanarak vatan caddesini kapatıp bunu izleyenlerin kulaklarını sağır edercesine kornanıza basmak istemez miydiniz?!!! BUNLAR HAYAL DEĞİL! Bilen biri, bir internet stesi kurarsa görüceksiniz gerisi gelecek. VE İLK ÜYESİ BEN OLUCAM. Sonrada bir dernek yada sendika TAKSİMDE BİRİNİN, KENDİSİNİ DÜNYANIN EN PAHALI BENZİNİ İLE YAKMASINI BEKLEMEK İSTİYORSANIZ BAŞKA..... SAYGILAR
Kaynak: http://www.motosiklet.net/forum/newreply.php?do=newreply&p=2278214#ixzz1FTKqSkVG