Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 Eyl 2009
Mesajlar
51
Aklıma takılan bir konu var, honda.com üzerinden mesaj attım ama henüz bir cevap gelmedi ( gelince buraya koyarım). Şimdi 2011 motorlarda devir saati geldi, bizim eski modellerde kafa sökülüp, devir saati takılabilir mi? Bir de bunun maliyeti ne kadar olur sizce?
 
Katılım
7 Eyl 2010
Mesajlar
180
Aklıma takılan bir konu var, honda.com üzerinden mesaj attım ama henüz bir cevap gelmedi ( gelince buraya koyarım). Şimdi 2011 motorlarda devir saati geldi, bizim eski modellerde kafa sökülüp, devir saati takılabilir mi? Bir de bunun maliyeti ne kadar olur sizce?

2011 devir saatlerinde vites göstergesi yok belki bu yüzden bağlantılarda farklılıklar olabilir.bakmak veya servise sormak gerek..
ama mesela ben 2010 model devirsaatli ve vites göstergeli panelimden çok memnunum problemsiz çok kolay bağlantı v.s.
AydoganX abimiz sağ olsun temin etti bizlere. :rendeer: ve bugün tam 1000 km oldu , eski panelimle birlikte 9500km yapmış oldum:) bence bizim göstergelerimiz 2011'lerdekinden daha iyi.sevgiler.

http://img231.imageshack.us/i/01032011039.jpg/
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
abolgi'nin yeni gri cıbıfını gördüm efede.

hayırlı olsun canavar gibi.
 
Katılım
1 Eki 2006
Mesajlar
149
Arkadaşlar fiyat 500 lira düştü bilyiorsunuz cbf 150'nin sıfırı ben 3.750 değer biçmiştim önceden motora 2010 model şimdi 3.250'yemi verecem veya 500 lira herkesin değer düştü değil mi??
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
2011 devir saatlerinde vites göstergesi yok belki bu yüzden bağlantılarda farklılıklar olabilir.bakmak veya servise sormak gerek..
ama mesela ben 2010 model devirsaatli ve vites göstergeli panelimden çok memnunum problemsiz çok kolay bağlantı v.s.
AydoganX abimiz sağ olsun temin etti bizlere. :rendeer: ve bugün tam 1000 km oldu , eski panelimle birlikte 9500km yapmış oldum:) bence bizim göstergelerimiz 2011'lerdekinden daha iyi.sevgiler.

01032011039.jpg

Oo 1000 km.yi tamamlamışsın boudberg :) Nice kazasız belasız 10.000, 100.000 km.lere :rendeer:
 
Katılım
7 Eyl 2010
Mesajlar
180
Oo 1000 km.yi tamamlamışsın boudberg :) Nice kazasız belasız 10.000, 100.000 km.lere :rendeer:

çok teşekkür ederim hocam.. hepimiz için kazasız nice KM'ler olsun inşallah...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:29 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:27 ----------

Şu benzin de bir kişide full olsun yahu :p kimin fotoğrafına baksam kırmızı çizgide ya da yakın :) ben de 100km fotosu mu koysam aynı göstergeyle ne :cherry:

hocam öğrenci hali ne yapalım 20tl yukarısı benzin alamadım uzun zamandır :) :) ama o kırmızı çizgi çok bereketli vallahi :D full depo olunca hemen bitiyormuş hissi veriyor kanımca :) psikolojik galiba..
 
Katılım
1 Mar 2011
Mesajlar
138
Merhaba arkadaşlar bende aranıza yeni katılıyorum adım Gökhan İstanbulda oturuyorum artık bende bir cbf 150 sahibi sayılırım :) motorumun siparişini bugun verdim kısmetse nisanın ilk haftası motoruma kavusucam plaka ruhsat bandrol herşey dahil anahtar teslim 3780 liraya geldi ve yan sehpada hediye olarak takılacak. Renk olarak gri düşünüyorum. Satış bayisindeki motosikletde pirelli lastikler vardı ona dikkat ettim sahibini bekliyordu 1 adet. Keyifli forumlar... :)
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
Merhaba arkadaşlar bende aranıza yeni katılıyorum adım Gökhan İstanbulda oturuyorum artık bende bir cbf 150 sahibi sayılırım :) motorumun siparişini bugun verdim kısmetse nisanın ilk haftası motoruma kavusucam plaka ruhsat bandrol herşey dahil anahtar teslim 3780 liraya geldi ve yan sehpada hediye olarak takılacak. Renk olarak gri düşünüyorum. Satış bayisindeki motosikletde pirelli lastikler vardı ona dikkat ettim sahibini bekliyordu 1 adet. Keyifli forumlar... :)

hayırlı olsun yeni motorun bu fiyata alan şanslı insanlardansın:):cat:yeni motorda pirelli lastiklermi var eski durolar yokmu yani süpermiş valla...devir saatiyle yeni lastikleriyle bu fiyatıyla tam 4+4 lük motor oldu cbf:)
 
Katılım
8 Ara 2010
Mesajlar
619
abolgi'nin yeni gri cıbıfını gördüm efede.

hayırlı olsun canavar gibi.

çanta demirleri ile koruma demiri takacaklardı takmışlarmı üstad. aldıktan sonra görmedim ben hahahahaha dosya hazır dediklerinde randevu alıp emniyetten gideceğim görmeye. birde cbf 150 lere elektrik için çakmak lık taktıran oldumu ? navigasyon vs için?
 
Katılım
3 Ocak 2011
Mesajlar
107


Uploaded with ImageShack.us

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:35 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:33 ----------



Uploaded with ImageShack.us

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:37 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:35 ----------



Uploaded with ImageShack.us

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:39 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:37 ----------



Uploaded with ImageShack.us

Hayırlı olsun! motor güzel! Cumartesi akşam bende resimleri koyayım :D aynı renk iki güzel honda görsünler :) Cumartesi kavuşuyorum bende cbf ime
 
Katılım
24 Haz 2009
Mesajlar
225
çanta demirleri ile koruma demiri takacaklardı takmışlarmı üstad. aldıktan sonra görmedim ben hahahahaha dosya hazır dediklerinde randevu alıp emniyetten gideceğim görmeye. birde cbf 150 lere elektrik için çakmak lık taktıran oldumu ? navigasyon vs için?

Geçen gün benimde aklıma geldi o olay:)Bizim motorlara telefon vs şarj amaçlı çakmaklık takılabilirmi?
 
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
1,124
Hayırlı olsun aramıza hoşgeldiniz yeni alan arkadaşlar :cat:

Fuara gidip de Yamaha Süper Tenere nin selesine oturan var mı ?

Selesi varadero kadar ya da transalp kadar geniş değil ama silikonlu yastıklar gibiydi.

O seleye oturduktan sonra fuarda çeşit çeşit motosiklet denedim hem boyum yetiyormu diye hemde sele ve ön konsolları nasıl acaba diye ( boyum 184 tenere ile ayaklarımın uçlarından biraz fazlası yere değiyordu. motosiklet sabit olmasa sanırım yere tam basabilirim) Neyse şimdi benim popom o rahatı arıyor :p yaptırabilir miyiz acaba bir yerde ?(mobilyacı arkadaşı ya da tanıdığı olanlar sanırım yaptırabilir.)

Bilgisi olan var ise paylaşımını beklerim.. :rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:30 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:26 ----------

takılır neden takılmasın ama takan oldumu nereye taktı ?

Ben yazdan beri takıcam yeri hazır planım da hazır ama kış zamanı hem nem ya da su alır diye hem de uzun yola çıkmayacağım için takmadım. Doblolarda kapaklı çakmak girişi var (plastik kapağı var) Doblo servisi varsa 10tl ye onu temin etmenizi tavsiye ediyorum. Sol tarafa ,sol sinyalin üst tarafında kalan geniş yere takmayı düşnüyorum, boyu tam uyuyor ve grenaj içinden sinyal kablosu ile beraber elektriği götürebiliyorsunuz. Nisan gelsin güneş açsın sıra ona da gelecek :)
 
Katılım
1 Mar 2011
Mesajlar
138
hayırlı olsun yeni motorun bu fiyata alan şanslı insanlardansın:):cat:yeni motorda pirelli lastiklermi var eski durolar yokmu yani süpermiş valla...devir saatiyle yeni lastikleriyle bu fiyatıyla tam 4+4 lük motor oldu cbf:)

Çok teşekkür ederim şuan bu fiyatlarla motosiklet almanın tam zamanı :) bu fiyat bu kalite gerçekten parasını sonuna kadar hakeden bir motosiklet :)
 
Katılım
1 Mar 2011
Mesajlar
138
Gedekli sizinde motorunuz hayırlı olsun :) gri cbf ler gittikçe artıyor :) Bu arada fotoğraflarınızda çok güzel kazasız belasız kullanmak nasip olur inşallah hepimize :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst